Jobs

Jobs

187 Jobs found

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Commercieel onthaalmedewerker

Wetteren, België

Ben je een administratieve duizendpoot? Klantencontact maakt jou net gelukkig? Lees dan snel verder!   Voor een fijn bedrijf in Wetteren (specialisatie: motorhomes), zijn we vandaag op zoek naar een recepionist(e)! Jouw verantwoordelijkheden: instaan voor het onthaal en ontvangst van de klanten en bezoekersje helpt de klanten in de showroom en verwijst hun door naar jouw collega'sje springt bij in de showroom als informant (vooral tijdens drukke periode's)je staat in voor de telefoniealsook sta je in voor volgende administratieve taken: klassement, post, boekingen verwerken in ERP systeemalsook zal je instaan op de verhuurafdeling voor opvolging van boekingen als de commerciële acties als het afleveren en innemen van de verhuurvoertuigen aan de klanten.   
InterimCarFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Winkelbediende / baliemedewerker

Heist-op-den-Berg, België

Voor onze klant te Heist op den Berg, zijn wij op zoek naar winkelbediende / baliemedewerker. Een greep uit je takenpakket: Peilen naar de noden en behoeften van je kantJe maakt de bestellingen klaar voor onze klantenHet promoten van producten en informeren over nieuwe techniekenJe zorgt voor algemene orde en netheid in de winkel en het magazijn
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

MECHELEN

Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief medewerker. Heb jij een passie voor klantgericht werken en ervaring in een administratieve functie? Dan is deze job wellicht iets voor jou!   Jouw takenpakket zal bestaan uit: Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van klantorders en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt.Je staat in voor het invoeren van bestellingen, creditnota’s en de facturatie, waarbij je nauw samenwerkt met de boekhoudafdeling.Klanten kunnen bij jou terecht met hun vragen, zowel telefonisch als via e-mail. Je biedt hen de juiste informatie en oplossing.Je verwerkt bestellingen in zowel SAP als NAVISION en houdt alles nauwkeurig bij.Problemen los je snel op en indien nodig, stuur je ze door naar de juiste afdelingen voor verdere opvolging.Je draagt bij aan de verbetering van onze dienstverlening door waardevolle feedback van klanten te verzamelen en te analyseren.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker Oevel

WESTERLO

Op zoek naar een uitstekende uitdaging? Lees dan zeker en vast verder!   Wij zijn op zoek naar baliemedewerker Oevel   Zo ziet jouw takenpakket eruit:Je ontvangt samen met je collega installateurs aan de toonbank - HVAC basis kennis verwarmingstechnieken. Je geeft hen deskundig advies over onze producten, maak hun bestellingen klaar. Je vormt de schakel tussen magazijn en onze klanten (B2B) 
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Vilvoorde, België

Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten: Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker/Allround medewerker Verhuur

Vilvoorde, België

Voor onze klant te Vilvoorde, een gekende speler in het verhuur van bouw-en tuinmateriaal alsook horecamateriaal, zijn wij op zoek naar een BALIEMEDEWERKER/ALLROUND MEDEWERKER VERHUUR.  Je bent het gezicht van de zaak en je voert diverse ondersteunende werkzaamheden met betrekking toe verhuur van het materiaal uit.   Wat zijn je taken: De medewerker verhuur kan de klant advies geven over de benodigde machines voor de uit te voeren werkzaamheden.Je verhuurt machines, neemt deze weer retour en verzorgt de bijkomende administratieve afhandelingen.Je controleert bij ontvangst de status van de machines.Je bent in staat om kleine technische problemen op te lossen en daarnaast materiële keuringen uit te voeren.Ook bezorg je en haal je materiaal op bij onze klanten.Het verzorgen van een perfecte winkeluitstraling behoort ook tot je taken.Je rekent de verhuur af aan de kassa. Kortom: een veelzijdige functie waarbij geen dag hetzelfde is en heel wat uitdagingen biedt.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

BRECHT

Ben jij klantgericht, administratief sterk én gebeten door bouwmaterialen (of wil je er alles over leren)? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan als baliemedewerker in een toffe, dynamische omgeving! Fulltime | Vroege-late shift | Ook op zaterdagvoormiddag   Als baliemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel professionele klanten als particulieren. Je zorgt voor een vlotte service van A tot Z:   Je ontvangt klanten aan de balie en helpt hen verder met advies op maat.Je staat klanten ook telefonisch te woord.Je plaatst bestellingen bij leveranciers en regelt de ophaling van materialen.Je volgt het volledige verkoopproces administratief correct op.Je werkt nauw samen met collega’s om een topservice te garanderen.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker Elektriciteit

Kalmthout, België

Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail?   Als Administratief Bediende speel je een centrale rol in onze organisatie.Je zorgt voor een soepel verloop van administratieve processen en ondersteunt diverse afdelingen.Van dossierbeheer en communicatie met klanten en leveranciers tot het opvolgen van offertes en het coördineren van keuringen en opleidingen: jouw werk maakt een verschil.Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt.Beheren van dossiers en opvolgen van prijsoffertes.Coördineren en vastleggen van keuringen en opleidingen.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Notuleren tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte opvolging.Ondersteunen van diverse afdelingen met administratieve taken.Verzorgen van professionele communicatie via e-mails en brieven.  
Technics EmployeesConstructionFull-timeFixed contract

Baliemedewerker elektriciteit

Laakdal, België

Vivaldis Office Geel zoekt ........ BALIEMEDEWERKER ELEKTRICITEIT!   Waar moet je zijn? LaakdalSpecialisatie: elektrotechnische groothandel Bezit jij kennis van elektriciteit, ben je technisch onderlegd, klantgericht en op zoek naar een dynamische baan in een groeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat moet je doen als baliemedewerker? Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klantenHet helpen van klanten aan de balie en het beantwoorden van technische vragen over elektrische apparatenOrders correct verwerken en klaarzetten voor afhaling of verzendingAlgemeen magazijnwerk, waaronder de ontvangst en opslag van goederenBijdragen aan een nette en overzichtelijke presentatie van het magazijn en de winkelSamenwerken met collega’s om een optimale service te biedenAlgemene administratie Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé Administratif

Wavre

  Vous êtes l'interlocuteur privilégié des clients et :   Vous assurez la prise de rendez-vous, la vente de pneus   Vous établissez les offres de prix, discutez avec le client   Vous établissez une administration correcte (facturation, offre de prix...)   Vous effectuez les commandes et assurez une gestion correcte dans le système informatique.   Vous êtes un membre à part entière du centre et vous travaillez en étroite collaboration avec votre responsable et les équipes de monteurs sur place    
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Bredene, België

Voor onze klant in Bredene,  een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.  Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:  Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker met ervaring in de automotive!

Nieuwerkerken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker voor een autogarage in Nieuwerkerken.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Behandelen en beantwoorden van inkomende e-mails en telefonieOpvolging van terugroepactiesAlgemene administratieve ondersteuningBeheer en opvolging van bestellingen, stock en retourzendingenNauw contact met techniekers en het magazijn voor een vlotte flow van werk en materialenJe hebt een hands-on mentaliteit hebt: je spring ook bij in het magazijn om te helpen bij het ontvangen, controleren en stockeren van goederen (geen zware pakketten).
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé administratif

Mouscron, Belgique

Nous recherchons un profil : Employé administratif FR/NL pour travailler dans le secteur de textile à Renaix/Mouscron!    Ce secteur vous intéresse ?    Voici vos différentes missions ;    Vous contribuez à la gestion des stocks et à la planification des matières premières et additifs sur la base des commandes en cours;Vous soutenez notre service qualité sur le plan administratif et assurez la mise à jour du système qualité;Vous êtes le premier point de contact pour les questions liées aux ressources humaines;Vous travaillez au sein de laboratoire à la gestion et au contrôle des matières premières avec une création de fiches informatives ;...
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker regio Gentbrugge

Gentbrugge, Gent, België

Voor een boekhoudkantoor te Gentbrugge zijn we op zoek naar een administratief medewerker!   Jouw takenpakket als allround administratief medewerker: Administratief ga je het kantoor ondersteunen van A tot Z, waar nodig dit met name voor de algemene administratie alsook facility.Eerste onthaal van de klanten / bezoekers zowel telefonisch als persoonlijkJe staat onze accountants bij met het aanvullen van diverse schema's en rapporteringen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het algemene klassement & het archief zowel manueel als virtueel.Kantoormateriaal en toebehoren bestellen en controleren wanneer aangekomenVergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, reserveren van de zaal, voorbereiden van de dossiers)Uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten van kantoormateriaal, technische keuringen van voertuigen organiseren en opvolgen (facility)Je beheert daarnaast nog de agenda, afspraken en planningen van de zaakvoerder.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker regio Gent

Gent, België

Voor onze klant in de regio van Gent, een bedrijf dat actief is in beveiliging en bewaking, zoeken we een administratief medewerker!   Een greep uit je takenpakket: Telefoonverkeer behandelenMailverkeer behandelenOrganiseren van vergaderzalenOpleidingen organiserenOnthaal van de bezoekersAlgemene administratie zoals bestellingen plaatsen, leveringen verwerken, postverwerking,..  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker bouwbedrijf Gent

Gent

Voor onze klant te Gentbrugge zijn we op zoek naar een baliemedewerker met kennis/affiniteit bouwsector. Bedrijf werkt met vaste leverancier voor heel wat bouwprofessionals en veeleisende doe-het-zelvers, je komt terecht in een toffe sfeer met collegiale collega's waar na het werk ook al eens een activiteit wordt gedaan zoals na bouwverlof toe een etentje met het hele team.  Werkuren: 7u tot 12u en van 12u30 tot 15u30 en 2-wekelijks op zaterdag van 8u30 tot 11u30. Takenpakket: Het gaat om een afwisselende functie waarbij je klanten advies verleent overbouwmaterialen maar ook administratieve taken uitoefent m.b.t. de bestellingen en leveringen.Je werkt nauw samen met je collega baliemedewerkers, onze magazijniers en onze chauffeurs.Advies verlenen aan klanten zowel telefonisch als aan de balieOpmaken van offertesIngeven en opvolgen van bestellingenOpmaken van afhaalbonnenAanpassen van prijslijstenAanvullen van de producten in onze shop  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Gentbrugge, Gent, België

Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?    Het takenpakket: Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimServicesFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!