Jobs

Jobs

186 Jobs found

Receptionist garage 2 ploegen

Herentals, België

Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens,  zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket : Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

MEISE

Voor een bedrijf regio Meise/Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een onthaal medewerker. ​​​​​​Telefonisch onthaal van klanten in Nederlands, Frans en EngelsHet verwerken en factureren van werkbons uit het magazijnHet opmaken van een correcte factuur conform de bestelbonEventuele retours van klanten op een correcte manier verwerkenVerwerken van binnenkomende bestellingen  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Dossierbeheerder a tot z

Aarschot

Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEER A - Z!   Waar moet je zijn? AarschotAccountantskantoor voor KMO's en eenmanszaken20-tal collega's + 3 vennoten Wat moet je doen? Zelfstandig instaan voor de opvolging van A tot Z van dossiersVoor je klanten ben je de vertrouwenspersoon en adviseurInboeken van aan- en verkoopfacturen + bankafschriftenOpmaken van balansen + BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolgen voorafbetalingenAfwerken jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

TIELT-WINGE

Notarieel Medewerker / Dossierbeheerder – Regio Gouden Kruispunt (Tielt-Winge)   Heb je al enige ervaring als dossierbeheerder in het notariaat en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan is deze functie perfect voor jou. Het notariskantoor behandelt dossiers binnen diverse rechtsdomeinen en zoekt een extra notarieel medewerker / dossierbeheerder voor het beheer van courante dossiers. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor: Het zelfstandig beheren van verkopen, kredieten, schenkingen en huwelijkscontracten.Het opvolgen van alle formaliteiten vóór en na het verlijden van de akte.Het garanderen van een correcte en vlotte afhandeling van elk dossier.De mogelijkheid om, na je inwerking, ook complexere dossiers op te nemen (zoals vereffening-verdeling of successieplanning).Het actief meewerken aan de optimalisatie van interne processen.Het mee opstellen en beheren van uniforme aktemodellen, samen met juristen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Tielt, Tielt-Winge, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Wat zijn jouw taken? Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Rotselaar, België

Heb jij oog voor detail? Excellente communicatieve vaardigheden? En al enkele jaren ervaring als dossierbeheerder?   Voor een accountants- en belastingen kantoor te Rotselaar zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Het is een kantoor dat meedenkt met groeiende kmo’s. Ze tekenen de financiële plannen uit volgens de noden van de klant.   Je krijgt een eigen dossierpakket. Na een inwerkperiode kan je alle aspecten van algemene en analytische boekhouding tot het fiscale aspect opnemen.   Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor volgende taken: Maand, periodieke en jaarafsluitingen.Voorbereiden en invullen van fiscale aangiftenHet opmaken en indienen van BTW-aangiften en IC-listing.Tussentijdse balansen en jaarrekeningen opstellen.Regelmatig klantencontact en hulp bieden bij vragen.Dossiers bespreken met klanten.Aangifte vennootschaps- en personenbelasting.... 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Winkelbediende / baliemedewerker

Heist-op-den-Berg, België

Voor onze klant te Heist op den Berg, zijn wij op zoek naar winkelbediende / baliemedewerker. Een greep uit je takenpakket: Peilen naar de noden en behoeften van je kantJe maakt de bestellingen klaar voor onze klantenHet promoten van producten en informeren over nieuwe techniekenJe zorgt voor algemene orde en netheid in de winkel en het magazijn
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Westerlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Westerlo.Als dossierbeheerder sta je in voor: De volledige boekhoudkundige verwering van eigen klantendossiersHet digitaal verwerken van facturen en bankenHet opstellen van de jaarrekening en balansenHet voorbereiden en indienen van de fiscale aangiftes (BTW, VENNB, PB)Een professionele service bieden naar jouw eigen klanten toe
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker Oevel

WESTERLO

Op zoek naar een uitstekende uitdaging? Lees dan zeker en vast verder!   Wij zijn op zoek naar baliemedewerker Oevel   Zo ziet jouw takenpakket eruit:Je ontvangt samen met je collega installateurs aan de toonbank - HVAC basis kennis verwarmingstechnieken. Je geeft hen deskundig advies over onze producten, maak hun bestellingen klaar. Je vormt de schakel tussen magazijn en onze klanten (B2B) 
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Leuven

Werk jij nauwkeurig? Loopt door jou alles vlotjes binnen het bedrijf? Administratief talent met people skills?   Voor een architectenbureau in Leuven dat meerdere kantoren heeft en ook in het buitenland actief is zijn we op zoek naar een Management Assistant. Je werkt daarbij dagelijks samen met partners en projectarchitecten. Jouw grootste verantwoordelijkheden? Zorgen voor administratieve ondersteuning, communicatie en coördinatie van de dagelijkse operationele taken.   Wat houdt dat concreet in? Je bent het eerste aanspreekpunt voor het kantoor in Leuven.Algemene administratieve taken coördineren: telefonie, bestandsbeheer, post kopiëren, scannen en verwerken.Je biedt ondersteuning bij leveringen, bestelt kantoorbenodigdheden, assisteert bij aanbestedingsdocumenten en reserveert vergaderruimtes.Bovendien beheer je de agenda's en verwelkom je klanten & bezoekers.Als Management Assistant volg je het mailverkeer rond verzekeringsdossiers op en beheer je de jaarlijkse verzekeringsverklaring.Bedrijfsfeesten en -evenementen organiseren behoort ook tot jouw takenpakket!Je coördineert met HR voor onboarding en andere administratieve procedures.Tot slot bied je administratieve ondersteuning aan architecten.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Leuven, België

Ben jij een administratieve duizendpoot? Ben je organisatorisch enorm sterk? Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen? 3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn! Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant.   Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit: Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Leuven, België

Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door: Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende faillissementendossiers

Leuven, België

Administratieve duizendpoot? Juridische kennis? En vlot in het Nederlands & Frans?   Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.  Je takenpakket zal bestaan uit:  Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder in een familiaal team!

Diest, België

Voor een stabiel boekhoudkantoor, gelegen te Diest zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder met ervaring.   In deze functie ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van diverse klantendossiers. Je takenpakket omvat onder andere:   Het verzorgen van de dagdagelijkse operationele boekhouding;Onderhouden van contacten met cliënten;Controleren en/of behandelen van je toegewezen dossiers;Opstellen en indienen van btw-, personen- en vennootschapsbelastingaangiften;Opmaken van tussentijdse en eindejaarbalansen;Rapporteren aan cliënten over de financiële situatie en voortgang;Opmaken van de jaarrekeningen.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

DIEST

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Diest. Onze klant is gespecialiseerd in artisanale producten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je stelt offertes op;Je levert uitstekende klantenservice;Je verwerkt actieaanvragen;Je registreert en behandeld klachten;Je corrigeert factuaratiefouten;Je communiceert met klanten over verlofperiodes en prijswijzigingen;Je communiceert intern met de verschillende afdelingen;Je bezoekt verschillende bedrijven;Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de beursadministratie;Je beheert de leeggoedadministratie.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder met ervaring

Heverlee, Leuven, België

Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!