Jobs

Jobs

24 Jobs found

Administratief bediende aankoop

MERELBEKE

Voor een grote elektrotechnische speler in Merelbeke zijn we op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de aankoopdienst.   Het takenpakket als administratief bediende aankoopdienst: Opvolging van de bestellingen en deze correcte verwerken in het ERP-systeem;In samenspraak met databeheer, aankoop en boekhouding los je problemen op waarbij factuur en bestelbon niet matcht;Contact opnemen met leveranciers bij teruggestuurde artikelen en opvolging creditnota;Jij fungeert als communicatief aanspreekpunt tussen leveranciers en aankoopdienst;Allerhande bijkomende administratieve taken.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Rechterhand aankoopverantwoordelijke/analytisch aankoper

Lier

Voor onze klant in Lier, toeleverancier in de metaalverwerkende sector, zijn we op zoek naar een Rechterhand aankoopverantwoordelijke/analytisch aankoper!   Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (analyse en afstemmen materiaalbehoeften, grondstoffen met productie + contact leveranciers mbt prijzen, offertes)Geschikte leveranciers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse dossier + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen en opvolging leveringenRechterhand aankoopverantwoordelijke + rapporteren en procesoptimalisatie (ERP)Markttrends, concurrentiepositie onderzoeken  
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Aankoper Wondelgem

WONDELGEM

Voor een groot bouwbedrijf te Wondelgem zijn we op zoek naar een aankoper. We zijn op zoek naar een enthousiaste Aankoper deelgebied. Jouw functie bestaat uit volgende verantwoordelijkheden: Je organiseert zelfstandig de aankopen binnen een toegewezen deelgebied.Je ondersteunt of stuurt een beperkt aankoopteam aan.Je bent betrokken bij het volledige aankoopproces: van strategie en offertevraag tot en met de finale contractopstelling.Je adviseert het projectteam rond aankoopgerelateerde vraagstukken.Je werkt nauw samen met een multidisciplinair team (ontwerp, werkvoorbereiding, financieel, juridisch …).Je informeert het tender- en uitvoeringsteam over marktmogelijkheden en -uitdagingen.Je voert gesprekken met potentiële onderaannemers en leveranciers.Je stelt prijsvragen op op basis van de input van het team.Je vergelijkt prijzen en offertes – zowel op financieel als technisch vlak.Je organiseert verduidelijkings- en onderhandelingsgesprekken.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMechanical engineeringFull-timeFixed contract

Aankoper

NAZARETH

Voor onze klant, zeer succesvol bedrijf dat actief is binnen de staalsector, gaan we op zoek naar een aankoper.   Jij als aankoper staat in voor een uitdagend takenpakket: Je komt terecht op een internationaal gerichte aankoopafdeling, met zo'n 4 aangename collega's;Je hebt contacten met leveranciers in Azië als in Europa, kan per mail en telefonisch;Je speelt mee in op de recente marktevoluties;Nauwkeurige opvolging van levertermijnen;Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en het voorraadbeheer van de producten binnen ons gamma van roestvast staal (denk maar aan buizen, fittingen en platen);Zoeken naar leveranciers, relaties met de leveranciers opbouwen met oog op lange termijn,Je houdt alles bij in SAP en in het voorraadbeheersysteem;Onderhandelen, da's jou niet vreemd! Heb jij interesse in deze vacature als aankoper en wil je zo snel mogelijk op gesprek?   📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoper Grondstoffen

DEINZE

Voor een wel bekend dieren voeding bedrijf, zijn we op zoek naar een Aankoper in grondstoffen.   Onderhandelen en communicerenJe bent verantwoordelijk voor het prospecteren en opstarten van nieuwe leveranciers, in nauwe samenwerking met de R&D-afdeling.Je fungeert als back-up voor de aanvoerplanning en volgt de voorraad grondstoffen op bij verschillende productiesites.Ondersteuning bij auditsJe rapporteert regelmatig aan de Senior Aankoper over je werkzaamheden en voortgang.    
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoop assistent

Waregem, België

Voor onze klant, technische koploper te Waregem zijn we op zoek naar een aankoop assistent!:   Takenpakket:  Je wordt een onmisbare schakel binnen de aankoopafdeling!Jij zal voornamelijk bestellingen plaatsen: enerzijds bulkbestellingenHierbij ben je verantwoordelijk voor een aantal vaste leveranciers waarvoor je op basis van automatische gegenereerde voorraadlijsten bestellingen plaatstAnderzijds spoedbestellingen: dag-op-dag bestellingen van niet-voorradige productene behoudt het overzicht en geeft eveneens aanbevelingen om de voorraadlijsten te optimaliserenTen slotte ben je verantwoordelijk voor allerhande administratieve processen:Facturen controleren en pre-goedkeuren (op basis van orders en gemaakte prijsafspraken)Leveringstermijnen opvolgenNieuwe artikelen aanmaken in het intern softwarepakket  
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoper

INGELMUNSTER

Dankzij onze jarenlange ervaring is onze familiale KMO uitgegroeid tot een uniek productiebedrijf met een uitstekende knowhow van hout, metaal en stoffering.   Samen met je collega sta je in voor het administratieve luik van onze aankoop:   Het plaatsen van bestellingen bij leveranciers, het opvolgen van leveringen en het afboeken van zendnota’s.Het onderhouden van goede relaties met bestaande leveranciers.Het controleren van facturen en het afhandelen van eventuele geschillen.  
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Expediteur Import

BORNEM

Ben jij de ervaren Maritiem Expediteur Import die wij zoeken? Bij ons krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in onze logistieke dienstverlening. Wij zijn een middelgrote, klantgerichte expediteur met een dynamisch team en een sterke focus op persoonlijke service. Als jij een echte 'spilfiguur' bent die graag de regie neemt over importdossiers van A tot Z, dan is dit dé job voor jou!   Wat ga je doen? Jouw missie is helder: het volledige beheer van importdossiers van A tot Z. Van de boeking tot de facturatie, jij zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten, rederijen, douane en je collega's, en je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken bij het oplossen van problemen. Complete dossieropvolging: Je bent verantwoordelijk voor de operationele opvolging van importzendingen, zowel zee- als luchtvracht.Proactieve communicatie: Je informeert klanten actief over de status van hun zendingen en bouwt sterke relaties op.Netwerken: Je onderhoudt dagelijks contacten met rederijen, transporteurs en andere logistieke partners.Probleemoplossend denken: Jij bent de redder in nood bij vertragingen of onverwachte uitdagingen in het logistieke proces.Samenwerken: Je werkt nauw samen met zowel de import- als de exportafdeling om een optimale service te garanderen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoper

Oostkamp, België

Voor onze partner, familiale KMO gespecialiseerd in voeding, zijn wij op zoek naar een aankoper met ervaring in de voedingssector. Jouw taken zijn:   Je vraagt prijzen op en maakt prijsvergelijkingen op en onderhandelt deze.Je analyseert de ingediende prijsoffertes en verwerkt deze in een heldere prijsvergelijking. Je bewaakt de afgesproken levervoorwaarden, kwaliteit, prijzen en promoties. Je evalueert leveranciers op basis van vastgelegde parameters. In samenspraak met de commerciële afdeling ga je op zoek naar nieuwe producten/ leveranciers Je monitort stockniveau's en plaatst bestellingen. Je staat in voor de opvolging van de leveringen. Administratieve taken. Je staat in voor de controle van de leverbonnen en de facturen. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Supply Chain Manager

Mouscron

Supply Chain Manager – Faites passer notre chaîne d’approvisionnement au niveau supérieur !   Vous êtes un·e organisateur·rice né·e, passionné·e par la logistique ? En tant que Supply Chain Manager, vous êtes le moteur d’une gestion fluide et efficace de nos flux. De la gestion des stocks à la planification du transport en passant par les activités d’entrepôt, vous orchestrez l’ensemble du processus avec expertise.   Avec votre vision stratégique et votre mentalité « hands-on », vous optimisez la chaîne logistique, collaborez avec des partenaires externes et contribuez directement à la satisfaction client, à la fiabilité des livraisons et à la maîtrise des coûts.   Vos responsabilités principales :   Diriger et coordonner l’équipe logistique (team coach logistique, chef magasinier, magasiniers, chauffeur, intérimaires…).Revoir et améliorer les processus logistiques en étroite collaboration avec le Responsable des Opérations et le service achats : Réception des marchandisesEnregistrement & création des articlesPlanification des transports... Gérer les stocks et surveiller les niveaux de réapprovisionnement.Entretenir les relations avec les transporteurs et les fournisseurs (via les achats).Garantir des livraisons ponctuelles et précises pour les clients internes.Mettre en œuvre des projets d’amélioration continue axés sur les coûts, l’efficacité, l’organisation du travail et l’utilisation optimale des ressources humaines et matérielles.Développer des KPI logistiques pertinents pour les réunions et les reportings avec la direction.Suivre et respecter les budgets.Assurer le respect des normes de sécurité et de qualité.Utiliser efficacement les systèmes ERP ou WMS, et participer activement à la mise en place de nouveaux outils.  
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoper

KORTEMARK

Voor een bedrijf in regio Kortemark zijn we op zoek naar een aankoper;   Als aankoper ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van een aantal toegewezen leveranciers: Je behandelt prijsaanvragen vanuit de verkoopafdeling Je staat in voor dagelijkse bestellingen, Je behandelt orderbevestigingen en volgt wachttijden op Je maakt en volgt claims op Je controleert aankoopfacturen Als aankoper ondersteun je de magazijnwerking en artikelbeheer: Je creëert artikelreferenties en maakt stocklijsten. Als aankoper vorm je een tussenschakel tussen leveranciers, verkoopteam onderdelen en het magazijn: Je verzekert een vlotte doorstroming van relevante informatie binnen het aankoopteam Je zorgt voor terugkoppeling naar het team verkoop onderdelen en het magazijn Je voert aankoopgesprekken en onderhoudt goede contacten met de toegewezen leveranciers.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch bediende - aankoper (bouwkundige affiniteit)

Ekeren, Antwerpen, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ... Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Expediteur Import

2030 Antwerpen, België

Voor een logistieke speler, gelegen in de haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een ocean import specialist. Takenpakket:  ontvangen en volgen van boekingen/orders van klanten van A tot Zverzendinstructies naar het buitenland sturen volgens de instructies van de klant of vastgestelde SOP'sinformeren van klant van aankomst en kostenverwerken van douane-entry's (classificeren van facturen, indienen van RLF entries en invoeren van elektronische facturen)details van de douanevrijgave controleren en ervoor zorgen dat eventuele discrepanties correct worden afgehandeldcoördinatie van binnenkomende en uitgaande bulkzendingensamenwerken met sales aan implementatie van accounts en zorgen voor een soepele overgang van sales naar operationsverzoeken van klanten beantwoorden in overeenstemming met de richtlijnensamenwerken met verkopers en overzeese kantoren om onjuiste betalingen zo snel mogelijk te betwisten om een accurate boekhouding te behoudenfactureren van elk dossier aan de respectievelijke klantzorgen dat er aan de vereisten van de originele vrachtbrief wordt voldaan bevestigen van POD voor elke zending en in het bedrijfseigen systeem deze informatie ook bijwerkenbijwerken van bedrijfseigen track and trace toepassingensales, afdelingsmanager en collega's assisteren bij het samenstellen van offertes door het verstrekken van tarieven,..zorgen dat elk dossier uit de noodzakelijke documenten bestaat...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch bediende - aankoper (ervaring in technieken, hvac, ...)

Ekeren, Antwerpen, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch bediende - aankoper (ervaring in technieken, hvac, ...)    Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ... Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoper elektriciteit

Balen, België

Vivaldis Office Geel zoekt ........ TECHNISCH AANKOPER!   Waar moet je zijn? BalenSpecialisatie: installatie, beveiliging, middenspanning, verlichting, databekabelingSectoren: nucleaire, openbaar, overheidsinstellingen, industrie Wat moet je doen als aankoper? Als aankoper optimaliseer je inkoopprocessen en versterk je het leveranciersnetwerk. Onderhouden van relaties met bestaande en nieuwe leveranciers + onderhandelen over prijs- en leveringsvoorwaardenOnderhouden van communicatie met leveranciers met betrekking tot bestellingen, leveringen, retours en eventuele wijzigingenJe vergelijkt en analyseert offertes en contractvoorwaarden van verschillende leveranciersBewaken van voorraadniveau’s en tijdig signaleren van tekorten, overschotten en hiervoor passende maatregelen nemen.Zorgen voor een tijdige leveringen van producten, en indien nodig proactief ingrijpen om vertragingen te voorkomenKostenoptimalisatieJe zal de productgegevens en inkooporders nauwkeurig registreren en je beheert hierbij de bijhorende documentatie Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch aankoper (Bachelor)

ZANDHOVEN

Ben jij een gedreven commerciële professional met een passie voor klantrelaties, aankoopproces en techniek?   Vivaldis Office zoekt technisch aankoper. Je bouwt sterke relaties op, spot commerciële kansen en weet deze moeiteloos om te zetten in concrete resultaten.Administratieve opvolging:offertes en klantgegevens verwerk je nauwkeurig in Navision.Je schakelt vlot tussen klantcontact, opvolging en administratie, en werkt daarbij nauw samen met je collega’s.Verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces: van bestelling/order tot facturatie en leveringMoeiteloos kan je de juiste onderdelen vinden tegen de best mogelijke prijsVoorraadbeheerContact leveranciers + onderhandeling indien nodig      
Technics EmployeesHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistant Achat

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche un employé assistant commercial(H,F,X) pour une société située à Tournai.   En tant qu'assistant commercial pour l'Allemagne   Vous êtes le premier contact du client concernant l'exécution des conditions contractuelles pour les commandes, les livraisons, les paiements, etc. Si nécessaire, vous informez le client des promotions, des changements de produits ou d'autres informations importantes, en concertation avec le responsable d'équipe. Vous veillez au bon déroulement des informations, des tâches et du suivi au sein des différents départements. Vous jouez donc un rôle actif dans le suivi opérationnel du client au quotidien, allant de la préparation des sélections de produits à l'établissement des devis et au suivi des commandes, des livraisons et des réclamations. Vous vous occupez à la fois du client et des collègues responsables sur le plan commercial. Vous préparez les rapports internes nécessaires et les statistiques demandées par le client et en discutez avec le responsable des ventes. Vous prenez des mesures correctives lorsque cela est nécessaire et vous êtes toujours en mode proactif. Vous traitez les courriels et réfléchissez de manière proactive afin d'obtenir une satisfaction maximale du client dans les limites du contrat et des attentes. Vous participez activement au salon.
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hoofd Aankoper

Hamont-Achel, België

Ben jij sterk in onderhandelen? Heb jij een analytisch denkvermogen? Kan jij resultaatgericht werken? Lees dan zeker verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!   Voor onze klant gespecialiseerd in hoogwaardige staalconstructies, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde inkoper! Wat houdt deze functie in? Je staat in voor onderhandelingen met onze leveranciers;Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van staal;Je werkt samen met onze ander aankoper, die jou ondersteunt bij de aankoop van materialen;Je rapporteert rechtstreeks aan onze technisch directeur;Je volgt het volledige proces op van A-Z;...
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent-planner

JABBEKE

Op zoek naar een boeiende uitdaging vol verantwoordelijkheden waarbij je goochelt met cijfers en je IT-vaardigheden iedere dag een boost krijgen? Dan ben jij misschien wel de planningsassistent die we zoeken voor onze klant, actief in elektriciteitswerken en nutsvoorzieningen in Jabbeke.   Je wordt de spilfiguur tussen de werfleiding en de Navision-omgeving. Je ondersteunt administratief en denkt mee over een efficiënte verwerking van: ‍Planningen van personeel, voertuigen en materiaalNavision-tabellen en databewerkingen (aanpassen, opzetten en analyseren van gegevens)Kostenberekeningen en ondersteuning bij projectrapportageStructureren van lange termijn planningVerwerken van wijzigingen zoals bij ziekte, extra opdrachten of spoedinterventiesPraktische opvolging: aanvragen vergunningen, afstemmen transport en materiaal  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoper

Lommel

Ben jij opzoek naar een een job als expert aankoper binnen een groeiende organisatie, dan is deze job misschien wel iets voor jou. Ben jij klaar voor een sleutelrol in een sterk groeiend productiebedrijf waar inkoop meer is dan bestellen? In deze rol kan je samen met twee collega’s het hart van onze aankooporganisatie te vormen. Jullie werken gelijkwaardig samen, elk met eigen leveranciers, gedeelde verantwoordelijkheden én ruimte om te specialiseren. Can we hook you up? Als Purchase Specialist ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen leveranciersportefeuille en het tijdig inkopen van producten en diensten. Je werkt in een hecht team van drie inkopers, waarin jullie elkaar ondersteunen, aanvullen, vervangen en versterken. Een greep uit je takenpakket:   Beheren van je eigen leveranciersportefeuille met focus op leverbetrouwbaarheid, kwaliteit en kostenefficiëntie;Onderhouden en uitbouwen van leveranciersrelaties;Tijdig afroepen van materialen en afhandelen van bestellingen binnen afgesproken voorwaarden;Regelmatig afstemmen met engineering, verkoop, productie en logistiek;Actief bijdragen aan de verbetering van inkoopprocessen en samenwerking;Key user ERP (BC/MRP): je wordt aanspreekpunt voor Business Central, ondersteunt collega’s en denkt mee over systeemoptimalisatie.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!