Jobs

Jobs

3 Jobs found

Payroll Specialist (kennis Protime vereist)

AALST

Vacature: Payroll Specialist (kennis Protime vereist) Deeltijds of Voltijds   Voor onze klant te Aalst zoeken wij... ...een gedreven en ervaren Payroll Specialist om het HR-team tijdelijk te versterken. Ben jij een expert in loonverwerking van A tot Z en heb je een uitstekende kennis van Protime? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken! Het betreft een opdracht met onmiddellijke start tot het einde van het jaar, in een 4/5e of voltijds uurrooster.   Jouw takenpakket Als Payroll Specialist ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking voor de medewerkers. Je takenpakket omvat: De volledige payroll cyclus, van A tot Z.Beheer en controle van personeelsgegevens in het systeem.Verwerking van sociale documenten.Algemene HR-administratie ter ondersteuning van de afdeling.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met loontechnische vragen.
InterimVariousFull-timeTemporary

HR Advisor/ payroll specialist (eerste ervaring! / deeltijds 20u/w)

Dessel

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van het HR team- focus hard HR! Belangrijk: eerste ervaring + parttime tewerkstelling!   Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...Beheer in- en uitdiensttredingenBeheer subsidiesOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

HR Advisor/ senior payroll specialist (NED/FRA)

Beerse

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager- HR Advisor/ senior payroll specialist (NED/FRA) ! Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden en dit voor 3 entiteiten. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!