Administratief Bediende - Logistiek
GENT
We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent)
Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.
Ben je nauwkeurig en een administratieve duizendpoot?Je werkt graag zelfstandig en georganiseerd?Je hebt reeds een ruime ervaring binnen administratie.Kennis van de logistiek is een plus.Teamplayer – Je kan goed werken in teamverband.Je bent flexibel.Je werkt vlot met een PC en beschikt over een goede kennis van het MS Office pakket? Bijvoorbeeld Excel.Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de site?Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kennis van het Engels?
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende - tot augustus
GENT
We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent) tot augustus
Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende - tot augustus
GENT
We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent) tot augustus
Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.
Ben je nauwkeurig en een administratieve duizendpoot?Je werkt graag zelfstandig en georganiseerd?Je hebt reeds een ruime ervaring binnen administratie.Kennis van de logistiek is een plus.Teamplayer – Je kan goed werken in teamverband.Je bent flexibel.Je werkt vlot met een PC en beschikt over een goede kennis van het MS Office pakket? Bijvoorbeeld Excel.Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de site?Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kennis van het Engels?
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Wondelgem
Puurs, Puurs-Sint-Amands, België
Voor een bouwbedrijf te Wondelgem zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Ben jij een gedreven administratieve duizendpoot die structuur brengt in een dynamische omgeving?
Hou je van afwisseling en werk je nauwkeurig? Werk je graag met mensen maar ben je ook niet bang van cijfers? Dan ben jij misschien onze nieuwe collega!
Je takenpakket:
Je bent een eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en werfleiding, en helpt hun bij administratieve taken.Je assisteert op de weegbrug op onze site in Wondelgem en ondersteunt de site manager bij administratieve taken.Je stelt facturen op op basis van offertes en gemaakte afspraken. Daarnaast assisteer je ook bij de uitgaande facturatie van de werven en grondstoffen en houd je de voorraadlijsten up-to-date.Tot slot fungeer je als back up en spring je bij waar nodig. Kortom, je zorgt ervoor dat de weegbrug- en werfadministratie correct verloopt.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Drongen, Gent, België
Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een allround administratief bediende met communicatieve skills voor regio Drongen.
Een greep uit je takenpakket:
Je staat in voor het contact met klant van aankoop van de wagen, tot oplevering;Het voertuig klaarmaken voor de oplevering denk aan inschrijving, verzekeringen afsluiten,..Voertuigen klaarmaken voor de verkoop: bv herstellingen plannen;Samen met de makelaars de schadedossiers opvolgen en beheren;Meewerken aan projecten om het bedrijf innovatiever te maken;Dit doe je op de afdeling van de bedrijfswagens (auto en kleine bestelwagens).
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Evergem
Voor een bedrijf in Evergem zoeken wij een allround administratief bediende
Je takenpakket als administratief bediende:
Aannemen bestellingen klanten zowel telefonisch als per mail, contact met transporteurs, externe verwerkers en interne productie voor het organiseren van de ophalingenBoekhoudkundige taken (deze worden aangeleerd) Opmaken transportdocumentenAfhandelen van de geleverde ordersOndersteuning van de boekhouding en de commerciële dienstAlgemene klantenservice: vriendelijk, behulpzaam en geduldig de klant te woord staanTeamverantwoordelijke van de kassa afdeling + inspringen aan de kassa indien nodig
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief/logistiek bediende regio Evergem dagdienst
Rieme
In welk bedrijf zal je werken?
Het bedrijf is actief in het opslaan en leveren van gekoelde en droge voedingsproducten.
De werkplaats is in Rieme, in een industriezone = gemakkelijk bereikbaar met de auto (NIET met het openbaar vervoer)
We zoeken voor onze partner een administratief/logistiek bediende in dagdienst!
Maandag tot vrijdag = geen weekend
Je takenpakket als administratief/logistiek bediende zal bestaan uit:
Administratieve behandeling van het stockbeheer, in-house WMS systeem,...Verwerken van orders, klaarmaken van orders,...
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Desteldonk, Gent, België
Een sterk bedrijf in Desteldonk wil zijn operationeel team uitbreiden met een nieuwe medewerker, een administratief bediende.
Je jobinvulling als administratief bediende:
HR-ondersteuning:
Je helpt bij de voorbereiding en verwerking van lonen, opvolging van terugbetalingen en personeelsadministratie.Je plaatst vacatures online en zorgt voor een vlotte opstart van nieuwe medewerkers.
Boekhouding:
Je controleert facturen zorgvuldig vóór betaling en verwerkt ontvangen betalingen correct in ons CRM-systeem.
Klantencontact:
Je bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en zorgt ervoor dat klanten, leveranciers en bezoekers vlot worden verder geholpen.
Projectondersteuning:
Je ondersteunt de projectmanagers bij facturatievragen, terugbetalingen en praktische administratie.
Aankoop & organisatie:
Je staat in voor de aankoop van alle kantoormaterialen en zorgt dat alles vlot en efficiënt blijft draaien op kantoor.
CRM & databestanden:
Je houdt het klantenbestand en andere administratieve gegevens accuraat en up-to-date.
Management ondersteuning:
je ondersteunt het management door het beheren van agenda's, het organiseren van vergaderingen en het coördineren van reizen.Je fungeert als het centrale aanspreekpunt voor interne en externe communicatie en biedt administratieve ondersteuning waar nodig
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Bediende / Planner
Lochristi, België
Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Nazareth, België
Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket
Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Lokeren, België
Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met:
✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende bouw regio Aalter
Knesselare, Aalter, België
Voor onze klant te Knesselare een gekende speler in de regio zoeken wij een ervaren technisch bediende HVAC & sanitair.
Als Technisch Administratief Bediende met enige voorkennis HVAC en sanitair werk je technisch ondersteunend en sta je in voor een vlotte administratieve opvolging.
Jouw takenpakket:
Je beheert technische documentatie in ons ERP-systeem, maakt offertes op en doet bestellingen bij leveranciers.Je communiceert vlot met ons technisch personeel, klanten en leveranciers.Waar nodig bied je allround technisch administratieve ondersteuning (technische depannages, schadedossiers,…)
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende - Huisgeurartikelen
Zulte, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in huisgeurartikelen, zijn we vandaag op zoek naar een administratief bediende.
Als nieuwe collega zal je dagelijks instaan voorJe zal je bezig houden met het onthaalOpvolgen van administratieDossiers opvolgenTelefonie, mensen doorschakelen naar de juiste persoonMailingAlgemene administratie ...
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende | regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, gelegen in Oudenaarde, zoeken we een gemotiveerde collega in de functie Administratief Bediende.
Jij als Administratief Bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Je staat de klanten vriendelijk telefonisch te woord door het aannemen van de telefonie en helpt hen verder bij hun vragen;Inboeken van inkomende goederen, opmaken en bijsturen van de planningTesten en controleren van aangeleverde logo'sOrganiseren van transportHet plaatsen van bestellingen, verwerken en opvolgen van orders.Het opmaken van offertes.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Oudenaarde
Voor onze klant in een technische sector, zijn we op zoek naar een Administratief bediende:
Je krijgt een heel uitgebreide functie binnen een bouwtechnische omgeving!
Je plaatst bestellingen voor de uitvoerende tak zoals materiaal, materieel, transport, onderaannemingen,..Je verder te verdiepen in onze preventie, zowel intern op bureau als op de werven;Je staat in voor binnenkomende oproepen via telefoon en email en staat hierbij vooral in contact met de ploegbazen en werfleiders;Je verwerkt documenten en andere administratieve taken;Je springt bij in de dienst na verkoop tijdens de drukke perioden d.m.v. interventies administratief af te handelen en correct te factureren, klachten klantgericht behandelen en ondersteunen van de planningsdienst
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig administratief bediende
Genk
Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.
Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie:
ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.
Takenpakket:
Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceConstructionFull-timeTemporary
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende met basiskennis boekhouden
DENDERMONDE
Ben je op zoek naar een administratieve functie binnen een dynamisch en gestructureerd bedrijf actief in de voedings- en koelindustrie? Deze onderneming, gevestigd in regio Dendermonde, is gespecialiseerd in de opslag, handling en distributie van diepvriesproducten. Met een no-nonsense mentaliteit, focus op kwaliteit en een familiaal karakter vormt het de ideale omgeving voor gemotiveerde administratieve professionals.FunctieomschrijvingAls administratief bediende speel je een centrale rol binnen het administratieve team. Je ondersteunt zowel de logistieke als de boekhoudkundige afdeling en bent het aanspreekpunt voor interne én externe communicatie. Jouw verantwoordelijkheden: Verwerken van administratieve documenten en gegevens in het ERP-systeem.Inboeken van aankoopfacturen en opvolging van betalingen.Opstellen en controleren van leverings- en verzenddocumenten.Klanten en leveranciers telefonisch en per mail te woord staan in het Nederlands en Frans.Assisteren bij eenvoudige boekhoudkundige taken (zoals btw-controles of opvolging openstaande facturen).Ondersteuning bij algemene administratie zoals klassement, postverwerking en rapportering.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.