Jobs

Jobs

263 Jobs found

Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)

Beerse, België

Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid? Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR). Waar kom je terecht? Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ... Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende? Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Klantenadviseur Naverkoop

Brecht

Voor een familiaal autobedrijf in de regio Brecht zijn we op zoek naar een klantgerichte Klantenadviseur Naverkoop. Je wordt het gezicht van de naverkoopafdeling en vormt de cruciale schakel tussen klanten en de werkplaats.   In deze rol verwelkom je klanten met de glimlach, beantwoord je hun vragen en zorg je voor een vlekkeloze service van A tot Z. Dankzij jouw administratieve skills, technische interesse en commerciële feeling garandeer je een positieve klantbeleving én een goed georganiseerde werkdag.   💪 Wat ga je doen? Klanten ontvangen aan de balie en telefonisch verder helpen ☎️Vragen of klachten analyseren en meedenken over oplossingenOnderhoud en herstellingen inplannen en opvolgenDuidelijke communicatie voeren tussen klant, werkplaats en andere afdelingen 🗣Werkorders opstellen, klantgegevens verwerken en facturen opmakenE-mails en telefoons behandelen (in- en uitgaand) 📩Technische info vertalen naar heldere, klantgerichte uitlegDossiers administratief correct opvolgen en up-to-date houden  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch-Commercieel Adviseur Binnendienst

Sint-Job

Klaar om te knallen? Krijg jij energie van het uitpluizen van technische vragen én het binnenhalen van een deal? Wij zoeken een commercieel talent met een passie voor techniek. Ben jij de Internal Technical Sales Advisor die het verschil maakt bij klanten?   Wat ga je precies doen? Als technisch-commercieel adviseur ben jij de onmisbare schakel voor professionele installateurs. Je combineert je technische kennis met commerciële flair: Je bent hét centrale aanspreekpunt voor je klanten (vooral installateurs); je bouwt een sterke relatie op en geeft hen technisch en commercieel advies.Je analyseert de klantbehoefte, zoekt de beste oplossing binnen het uitgebreide productgamma en stelt een vlijmscherpe offerte op.Je verdedigt je offerte met overtuiging en volgt deze proactief op tot je de bestelling binnenhaalt! 🚀Je zorgt voor een vlekkeloze opvolging: je boekt de orders in en houdt de klant op de hoogte van levertermijnen en voorraadstatus.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Call-Center Medewerker

Genk, België

Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent/onthaalbediende.    Je takenpakket:  Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant. 
OfficeMarketingPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Call-Center Medewerker

ROESELARE

Jouw nieuwe uitdaging:   Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag  
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Agent Call Center

NAMUR

Vous êtes passionné(e) par le service client ? Rejoignez notre équipe ! En tant qu'Agent Call Center, vous serez la voix positive de notre grand groupe automobile belge en pleine expansion. 🎯 Votre Mission : L'Excellence au Téléphone En tant qu'Agent Call Center, vous êtes bien plus qu'un simple réceptionniste d'appels. Vous êtes le pilier central de notre relation client. Le Premier Contact Chaleureux : Vous incarnez l'image de notre concession. Vous accueillez chaque client avec professionnalisme et convivialité, posant les bases d'une expérience positive.Le Facilitateur(rice) Clé : Vous analysez rapidement les besoins clients et assurez une transmission d'information impeccable vers les bons services. Votre rôle d'Agent Call Center est crucial pour cette fluidité.Le/La Proactif(ve) du Rendez-vous : Vous prenez en charge les demandes entrantes (leads) et pilotez la gestion des agendas en ligne, garantissant un suivi optimal et la pleine occupation des plannings.Le/La Spécialiste de la Fidélisation : Vous traitez les questions et les réclamations avec une rigueur et une bienveillance exemplaires, transformant les irritants en opportunités de renforcement de la fidélité client.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

Malle, België

📍 Locatie: Malle, België 📅 Startdatum: Per direct 💼 Functietitel: Commercieel Medewerker Binnendienst 🔍 Over de functie:   Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben je een essentiële schakel in het team. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de buitendienst en het onderhouden van klantrelaties. Je zorgt voor een vlotte communicatie met klanten en biedt uitstekende service om hun behoeften te vervullen.   💪 Wat ga je doen? Ondersteunen van het verkoopteam door offertes op te stellen, orders te verwerken en klantvragen te beantwoorden.Je werkt nauw samen met één of meerdere commerciële buitendienstcollega’s voor een regio in België/Nederland en vormt een team ter ondersteuning van je cliënteel. Dit cliënteel bestaat voornamelijk uit installateurs, groothandels, architecten- en studiebureaus, …Pro-actief samenwerken met andere afdelingen (service, planning, logistiek..)Beheren van klantenaccounts en het opvolgen van openstaande zaken.Je sterke commerciële vaardigheden maken dat je actief bijdraagt tot het resultaat van je regio.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Interne Accountmanager (Junior)

MALLE

Heb jij de goesting om hét aanspreekpunt te worden voor industriële klanten? 📞 Ben jij degene die meedenkt in oplossingen en zorgt voor een vlekkeloze service? Als je commerciële flair combineert met technisch inzicht én een mondje Frans, dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou in de regio Antwerpen!   Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in hoogwaardige industriële oplossingen, zoeken wij een: Interne Accountmanager met technische flair 🚀   Wat ga je precies doen? Je bent de onmisbare schakel tussen de klant en de techniek.Jij zorgt ervoor dat alles vlot verloopt! Jij bent hét aanspreekpunt: je adviseert klanten (telefonisch en per mail) over de juiste technische oplossingen en elektromotoren.Je stelt offertes op, volgt ze nauwkeurig op en weet ze om te zetten in concrete bestellingen.Je coördineert de orders van A tot Z en bent de link tussen de klant, het magazijn en de leveranciers.Je onderhoudt de relaties met bestaande klanten en denkt proactief mee over hun noden.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales specialist internationale sfeer (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist Waar moet je zijn? HoogstratenSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie / aftersales (beheer eigen klantenportefeuille)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderen + volledige en vlekkeloze administratieRapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratie/sales support coördinatie (int. sfeer)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve allrounder/sales support (int. sfeer)    Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voeding, milieu   Focus=   Opvolging verkoopsprognoses bij klant + opvolging orders/bestellingenMarktonderzoek/ analyse trends en opzetten rapporten + beheer prijslijsen, assortimentlijstenOndersteuning accountmanagement mbt analyse verkoopcijfers + inzichten overdrachtDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingenOpzetten tools/dashboards om slimmer te plannen en in te spelen op vraag/aanbod en wijzigingenKnelpunten signaleren + meedenken aan proces en verbeteringVoorbereiding klantbezoeken, prijs- en productvergelijkingenCustomer relations, klachtenbeheer
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

Schoten

We zijn op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst voor onze klant in Schoten. Je werkt steeds in het kantoor van Schoten.   Jouw takenpakket: Je start de dag met je collega's, een praatje, en die eerste slok van je koffie. Daarna duik je vol focus je mailbox in. Zonder afleiding. Perfect om je voor te bereiden op de rush die komen gaat. Want om 9 uur gaan de lijnen open en begint het pas echt!De telefoon rinkelt, e-mails stromen binnen en jij, de spil van het team, houdt alle ballen moeiteloos in de lucht.Een offerte opstellen? Een klant adviseren? Geen probleem! Je geniet van het snelle tempo en voelt een kick bij elke tevreden klant. Want jouw advies, jouw persoonlijke touch, maakt écht het verschil.Aan het eind van de dag evalueer je met het team. De doelen zijn behaald en je hebt weer topwerk geleverd.Tevreden sluit je je laptop af en voel je dat het tijd is om de werkdag achter je te laten. De sportschoenen lonken al!
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

SCHOTEN

Ben jij helemaal mee met cijfers? Krijg jij energie van balansen, btw-aangiftes en het helpen van klanten met hun boekhouding? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat ga je doen? Als dossierbeheerder ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Je zorgt ervoor dat hun boekhouding tot in de puntjes klopt en dat ze altijd kunnen rekenen op een correcte en tijdige rapportering. Jij weet van aanpakken, neemt je dossiers ter harte en denkt actief mee met de klant.   Je takenpakket:   Je beheert zelfstandig de boekhouding van verschillende klanten (zowel vennootschappen als eenmanszaken)Je stelt balansen, jaarrekeningen, btw-aangiftes en andere financiële rapporten opJe geeft gericht advies en ondersteunt klanten bij hun boekhoudkundige vragenJe werkt nauw samen met je collega’s en denkt mee aan procesoptimalisaties
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantenbeheerder/ dossierbeheer verzekeringen (commerciële flair)

Pulle, Zandhoven, België

Vivaldis Office zoekt Klantenbeheerder/ dossierbeheer verzekeringen (commerciële flair) Taken: Jij bent het aanspreekpunt voor de klant (beheer portefeuille, opmaak polissen, offertes, ...)Je zorgt ervoor dat het hele dossier van aangifte tot afhandeling en betaling vlot verloopt. Je communiceert open en correct met klanten, verzekeraars, experts, ...Je rapporteert intern over jouw dossiersBegeleiding klant van A-Z + ondersteuning collega's VB. Schadedossiers
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technical inside sales -bruggenbouwer (Technische Bachelor)

Ranst

Vivaldis Office Technical inside sales engineer-bruggenbouwer (Bachelor, affiniteit techniek, werktuigkunde, elektromechanica, productontwikkeling...) Specialisatie: Techniek, metaal, montage, technische werkplaats 🔩 Takenpakket: Jij bent de centrale schakel! Je fungeert als het verbindende element tussen de Engineering- en Salesafdeling, en je beweegt je soepel tussen offertes, opdrachten en de communicatie tussen verschillende afdelingen en klantDe technische wereld is jouw playground! Je bouwt een uitstekende productkennis op en blijft deze continu bijwerken. Hierdoor ben je later ook in staat om vraagstukken van onze klanten aan te pakken + prijsaanvragen te behandelen en een offerte op maat aan te biedenInformatie verzamelen is jouw superkracht! Je documenteert alle essentiële details voor de projecten.Organiseren is key! Wanneer nodig, regel jij een technisch overleg of projectbespreking met de betrokken afdelingen, leveranciers, accountmanagers, magazijn, ...Aan de slag met cijfers! Je berekent en stelt prijzen vast, zowel voor standaard als niet-standaard componenten, gebaseerd op de informatie die je hebt verzameld.Klachtenbeheer, meedenken aan verbeteringen, levertermijnen opvolgen,...   
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Graduaat/Bachelor dossierbeheerder

Grobbendonk

Vivaldis office is op zoek naar een Boekhoudkundig talent (Graduaat/Bachelor). 📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor Regio Grobbendonk 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenVoorbereiden van jaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Grobbendonk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een boekhouder!  📍 Waar kom je terecht? GrobbendonkBoekhoudkantoor 📈  Als boekhouder ziet je takenpakket er als volgt uit: Het beheren en opvolgen van een gevarieerd portefeuille.Toezien op de verwerking van facturen en banken.Het opstellen van de fiscale aangiften (BTW, PB, Ven.B).Het opstellen van de jaarrekening.Het formuleren van adviezen op boekhoudkundig en fiscaal vlak.Het aansturen van (junior) dossierbeheerders (optioneel).Besprekingen met de klant.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Sales support - Ordermanagement, transportbeheer (int. sfeer)

Turnhout

Vivaldis Office zoekt .......Sales support - Ordermanagement, transportbeheer (int. sfeer)    Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Export Takenpakket?   Je bent ambassadeur en eerste aanspreekpunt - key account voor je klantenJe komt terecht binnen een internationale sfeer (talenknobbel: Ned/Eng/Fra)OrdermanagementBeheer voorraadniveau/ stockOpvolging export/ logistiek + organisatie transport (levering tot facturatie)Dossierbeheer, contractmanagementCustomer relations: klachtenbeheer, problem solvingBegeleiding en advies klant, interne collega's (beheer verzending, registratie en verwerking, ...)Algemene admin
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales advisor/showroomverkoop garage (Bachelor denkniveau)

Herentals, België

VIVALDIS OFFICE zoekt Sales advisor - showroom adviseur garage (Bachelor denkniveau)    Als Sales Advisor, zal jij instaan voor: Je bent een aanspreekpunt voor alles wat met innovatie / nieuwe modellen in onze sector te maken heeft voor particuliere klanten of business klanten.Bovendien word je expert en ook raadgeverJe bouwt een langdurige relatie op met de klanten van eerste contact tot aflevering van de nieuwe wagen en wie weet nog meer in de toekomst.Je ontvangt de bezoekers in de toonzaal/showroomJe volgt leads op.het opvolgen van lopende offertes en verkoopprocessen.Je bent commercieel, hebt een luisterend oor voor de noden en wensen van de klanten en begeleidt hen door het ganse proces van aankoop tot levering van de wagen.Je geeft de klanten een beleving in onze showrooms en zorgt ervoor dat ze zich thuis voelen. Samen met hen ga je op zoek naar de perfecte wagen in ons gamma waarbij je zowel oog hebt voor de samenstelling van de wagen (het oog wil ook wel wat) als voor de fiscale / financiële elementen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!