Sales coördinator industrie
Pelt
Kan jij zelfstandig werken? Ben jij pro-actief? Ben je klant- en resultaatgericht? Lees dan zeker verder, want dan is deze vacature zeker iets voor jou.
Voor onze klant, gelegen in Pelt en gespecialiseerd in meer-, weeg-, pomp- en filtersystemen en hand tools, zijn wij op zoek naar een gedreven sales coördinator.
Wat ga je doen binnen deze functie?
Je bent verantwoordelijke om de vooropgestelde doelen te behalen;Je zorgt ervoor dat de relatie met de bestaande klanten goed onderhouden wordt;Je staat in voor het werven van nieuwe klanten en dit op basis van gerichte prospecties;Je zorgt ervoor dat je de behoeften van de klant analyseert en dat je hieraan kan voldoen;Je staat in voor het verlenen van advies;Je werkt samen met het binnenteam voor het opstellen van offertes;Je zorgt ervoor dat de deal gesloten kan worden;Je draagt bij aan commerciële activiteiten zoals beurzen en opendeurdagen en dergelijke om de klantrelaties te versterken;Je bent verantwoordelijke voor de regio België en Luxemburg.
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker binnendienst
Merelbeke, België
Voor een groot elektromechanisch bedrijf in Merelbeke zoeken we een Product Data Analist. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Dan is dit misschien wel de job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Het verwerken van de ontvangen prijslijsten van de hoofd- en alternatieve leveranciers.Aanmaken en aanpassen van artikelen op basis van offertes, orderbevestigingen en prijslijsten.Een correcte administratie en integratie van artikelen in AX.In het oog houden van de minimum en maximum van de stockstatus en initiatief nemen om dit op peil te houden.Proactief werken om het artikelbeheer up to date te houden; prijslijsten opvragen en leveranciers contacteren bij onregelmatigheden.Collega’s en leveranciers mondeling en schriftelijk te woord staan bij vragen.Binnengekomen gegevens archiveren en collega’s hiervan op de hoogte brengen.Ondersteuning van collega’s in hun takenpakket.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
MERELBEKE
Voor een bedrijf dat feestmaterialen verhuurt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker!
Heb jij relevante ervaring? Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Uitvoeren en opmaken van bestellingen en offertesAanspreekpunt voor klanten inzake orderadministratieContactpersoon voor het magazijn omtrent orderadministratie en bestellingenBinnenkomende telefonie en mails behandelenEfficiënt eigen planning opmakenUit te voeren orders controlerenInschatten van impact en gevolgen van ordersKlanten snel en correct te woord staan
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
MERELBEKE
Voor een grote elektrotechnische speler in Merelbeke zijn we op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de aankoopdienst.
Het takenpakket:
Je biedt ondersteuning in het maken van offertes.Je geeft orders in op een correcte manier in Microsoft Dynamics AX.Je staat in voor de voorbereiding van zendingen voor het magazijn.Je vraagt prijzen op bij leveranciers.Je volgt openstaande betalingen nauwgezet op.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
DEINZE
Ben je op zoek naar een uitdagende job waar je zowel het commerciële aspect kan combineren met het technische?Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, gaan we op zoek naar een technisch commercieel bediende.Als commercieel bediende wordt het volgende verwacht:
Je beheert je eigen klantenportefeuille (vnl bouwbedrijven, aannemers, schrijnwerkers, ...) en staat in contact met hen via telefoon en mailAan de hand van het lastenboek, maak je offertes op en ga je prijzen opmakenJe doet de nodige bestellingen van materialen Je biedt oplossingen aan aan de klant en denkt mee met hen Technische tekeningen correct lezen en interpreteren Naar mate van jouw technische kennis, zal je klanten adviseren en producten uitleggen en voorstellen (poorten en zonneweringen)
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een automotive bedrijf in Gent zijn wij op zoek naar een sales advisor:
Je dag begint in de showroom. Staan de wagens er netjes en aantrekkelijk bij? Zijn ze proper en goed gepresenteerd? Kloppen de informatiekaarten nog naast de wagens? Is het promotiemateriaal aanwezig, brochures, ... Check!Jouw eerste klant komt binnen... Je zorgt voor een warm welkom en luistert naar de specifieke wensen. Hierbij is het belangrijk om een grondige behoefteanalyse te maken. Met jouw commerciële feeling en mensenkennis detecteer je wat jouw klant nodig heeft.Na een rondleiding in de showroom en een uitgebreide demonstratie van de wagen, begeleid je de klant naar jouw bureau waar het echte werk kan beginnen. Terwijl jouw klant geniet van een heerlijke tas koffie, maak je een customized offerte op.Hierbij hou je rekening met lopende condities, acties, ... Financieringsplannen uitwerken, leasingsformules, extra diensten aanbieden zoals verzekerings- en onderhoudscontracten, ... behoren ook tot jouw takenpakket. Jouw klant wenst graag een testrit te maken? Hiervoor kan gezorgd worden!Jouw klant wenst eventueel ook zijn huidige wagen te laten overnemen? Jij informeert naar een goede prijs. Door jouw fantastische service, correcte opvolging en commerciële flair slaag je erin om de verkoop af te sluiten.Naast de verkoop van wagens blijf je jezelf ook verdiepen in de veranderende sector. Onze invoerder voorziet tal van opleidingen om jezelf te blijven verder ontwikkelen en 100% mee te zijn met het aanbod, maar ook intern wordt opleiding voorzien. Je zit ook vaak samen met jouw collega's en verantwoordelijke waarin verkoopdoelstellingen en eventuele nieuwe acties worden besproken.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief/Commercieel bediende | Gent
SINT-AMANDSBERG (GENT)
Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker.
Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!
Een greep uit je takenpakket:
Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Erembodegem, Aalst, België
Voor onze klant te 9320 Erembodegem zijn we op zoek naar een commercieel bediende
Taken:
Beantwoorden van telefonische vragen en verzoeken van klanten en potentiële klanten.Opnemen van bestellingen en informeren over de afhandeling, levertermijnen, etc.Noteren van bijzondere wensen, problemen en verwachtingen van klanten en rapporteren aan de vertegenwoordiger of verkoopleider.Signaleren van commerciële informatie uit klantengesprekken aan de verkoopleiderVoorbereiden van commerciële presentaties en samenstellen van documentatiemateriaal.Verzamelen van informatie voor offertes en berekenen van verkoopsprijzen.Opstellen en versturen van offertes volgens interne procedures.Verzamelen van verkoopcijfers en statistisch verwerken van gegevens.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Student commercieel bediende Duits
Drongen
Ben jij student en ben je minimum 2 dagen per week vrij?
Spreek jij goed Nederlands en Duits?
Ben je commercieel ingesteld?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf (specialisatie: leningen) in Drongen, zijn we vandaag op zoek een student sales representive developer.
Jouw taak? Het binnenhalen van nieuwe klanten!
Hoe ziet dit eruit?
Je zal de warme leads die binnenkomen opvolgen en contacteren (telefonisch, per mail,..)Je maakt hun warm om met onze klant in zee te gaan!Indien je merkt dat er een match is, geef je deze door aan een closer (deze collega zal alles verder opvolgen voor tot een deal te komen)Je denkt mee na over de groei van het bedrijf
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
KLUISBERGEN
Voor een bedrijf gelegen in Kluisbergen zijn we op zoek naar een allround administratief/commercieel bediende!
Jouw verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor het aanvragen van offertes, maken van prijsvergelijkingen, en het beheer van orders voor technische onderdelen.Opstellen en opvolgen van offertes, evenals het verduidelijken van levertermijnen aan klanten.Zorgdragen voor een efficiënt logistiek proces; van ontvangst en kwaliteitscontrole van goederen tot het inplannen van transport.Wekelijkse evaluatie van de voorraad en nauwkeurige administratie van magazijnprocessen.Actief beheren van sociale media en de website om de zichtbaarheid van ons merk te vergroten.Ondersteunen bij factuurcontrole en administratieve taken op het gebied van boekhouding.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Merelbeke, België
Voor een bedrijf dat bevestigingsmaterialen produceert en verdeelt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Ben jij een administratieve duizendpoot met passie voor sales? Dan hebben wij de juiste uitdaging voor jou!Wat is het takenpakket?Een polyvalente functie waarbij je het aanspreekpunt bent voor klanten en jouw collega vertegenwoordigersOpmaken en opvolgen van offertes en de correcte verwerking van bestellingenGegeven inputten in CRM/ERP-pakketenKlanten met vragen helpen...
InterimMaterialsFull-timeFixed contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
INGELMUNSTER
Ben je klaar om klanten telefonisch te woord te staan en om op commercieel-, computervaardig- als op administratief gebied gas te geven?
Solliciteer direct!
Wat ga je doen:
Als sales- en administratieve duizendpoot creëer en onderhoudt je succesvolle lange termijn partnerships met zowel interne collega’s, leveranciers maar al helemaal met onze klanten.Daarbij zorg je er natuurlijk voor dat onze firma top-of-mind is, en blijft!Jouw focus ligt op het telefonisch te woord staan en het ontzorgen van onze B2B Automotive en Equipment klanten, je zorgt voor een algemene administratieve ondersteuning, je zoekt productinformatie en laat deze informatie doorstromen naar onze klanten in telefonische assistentie of offertevorm.Onze Automotive afdeling draait letterlijk en figuurlijk rondom alle onderdelen van een wagen terwijl onze Equipment afdeling focust op alle tools voor een moderne werkplaats.Dit gaat van elektrisch gereedschap over handgereedschap tot hefbruggen, compressoren en nog zoveel meer.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Inside Sales Representative
MERCHTEM
Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten.
Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.
Taken:
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop
Wetteren
Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop!
Je volgt dagelijks de in te plannen leveringen opJe bent een luisterend oor voor onze klanten bij de support lijnJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leverlijsten voor de klanten die jij opbeltJe blijft betrokken bij je dossier, tot je een oplossing hebt kunnen aanbieden in samenwerking met onze verschillende afdelingenJe werkt nauw samen met de logistieke dienstJe communiceert met klanten betreffende lopende bestellingen en de afhandeling hiervanTelefonisch en via mail heb je contact met onze klantenBij drukke periodes mogelijkheid tot meewerken in de winkel en sporadisch klanten ontvangen in onze toonzaal
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Wetteren
Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Commercieel bediende die zich zal toespitsen op de B-2-B afdeling.
Jij als commercieel bediende staat in voor een uitdagend takenpakket:
Dagdagelijks sta je in voor het opmaken van offertes en bonnen en de coördinatie van bestellingen bij de leveranciers;Klantdossiers opstellen en opvolgen van A-2; leveringsdossier samenstellen;Het proactief communiceren over de lopende bestellingen met de betrokken partijen en het coördineren van de leveringen;Facturatie en eventuele klachtbehandeling;Algemene administratie en opvolging met een correcte input van gegevens in de database;
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Brugge, België
Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:
Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ...
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Nazareth
Voor een bedrijf gelegen in Nazareth, gespecialiseerd in roestvrij staal zijn wij opzoek naar een commercieel bediende / verkoper
Jouw takenpakket als commercieel bediende:
Samen met je collega’s zorg je voor de dagelijkse verkoop van onze rvs producten.Je maakt offertes op en boekt de orders is hun SAP systeemOpvolgen van leveringstermijnen zal ook tot jouw takenpakket behorenJe hebt oog voor nieuwe markten, klanten en/of producten en je bent op de hoogte van relevante marktinformatie en de ontwikkelingen ervan.Je plant zelfstandig je taken in en staat in voor algemene administratie.
Heb jij interesse in deze vacature als commercieel bediende en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Nazareth, België
Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket
Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Assistant - Part Time
NAZARETH
We hebben een vacature voor Sales & Office Assistant. Zoals de naam laat uitschijnen, betreft het een zeer gevarieerde job, met zowel commerciële als administratieve taken. (Part Time 19 uur)
Jouw rol:
Klanten adviseren in de showroomOffertes opmaken in Excel en verkopen afsluiten Orders verwerken en omzetten naar productiebonnen via ons softwareprogrammaDiverse administratieve taken en klanten onthaalInkomende telefoons beantwoorden
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Bediende
Nazareth
Voor onze klant, actief in de bouwsector, gaan we op zoek naar een Commercieel Bediende.
Jouw dag als Commercieel Bediende, ziet er zo uit:
Je staat in voor het opmaken en opvolgen van offertes.Daarnaast biedt je ondersteuning bij prijsaanvragen, offertes en algemeen technisch gerelateerde vragen.Proactief ga je salesopportuniteiten in kaart brengen en je staat in voor actieve telefonische prospectie.Op dagelijkse basis sta je, ook telefonisch, in contact met klanten en leveranciers.Bestellingen verwerken en deze opvolgen bij de leveranciers
InterimGlassFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.