Urgent
Dossierbeheerder
Westerlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Westerlo.Als dossierbeheerder sta je in voor:
De volledige boekhoudkundige verwering van eigen klantendossiersHet digitaal verwerken van facturen en bankenHet opstellen van de jaarrekening en balansenHet voorbereiden en indienen van de fiscale aangiftes (BTW, VENNB, PB)Een professionele service bieden naar jouw eigen klanten toe
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Geel.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Een (digitale) boekhouding voeren van A-ZVoorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe doet fiscale aangiftes inzake personen- en vennnootschapsbelastingenOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
Dossierbeheerder met ervaring
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een .... Senior accountant / dossierbeheerder!
Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Geel
Wat zijn je verantwoordelijkheden als accountant?
Je bent niet alleen expert in accountancy en fiscaliteit, maar ook in relatiebeheer. Netwerken zit je in het bloed. Je staat dan ook in voor een uitgebreide portefeuille van klantendossiers.Als vertrouwenspartner denk je proactief mee met de klant en vorm je een onderbouwde visie over de beste strategie voor zijn zaak. Jouw knowhow is hierbij écht van tel.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega's op kantoor.Heb je een hart voor ondernemen, dan zit je hier helemaal op je plaats.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder.
Takenpakket:
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
Dossierbeheerder- boekhoudkundig talent
Vosselaar
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief & boekhoudkundige duizendpoot die wil groeien tot volwaardig dossierbeheerder/ accountant.
Waar moet je zijn? Vosselaar
Specialisatie: boekhouding , Accountancy
Takenpakket
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingJe bent het aanspreekpunt voor klanten toe en geeft hen financieel advies.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen
Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ...
Takenpakket
De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Bediende boekhouding dossierbeheer
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: boekhoudkantoor
Takenpakket
Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Manager Vastgoed
SCHILDE
Juridisch Administratief Medewerker / Office Manager
Ben jij administratief sterk en heb je ervaring in de vastgoed- of notariswereld? Dan hebben wij een boeiende functie voor jou!
Jouw verantwoordelijkheden
Opstarten en beheren van dossiers (zowel fysiek als digitaal via dossiersoftware)Verwerken en opvolgen van juridische documentenOpmaak van aankoop- en verkoopbeloftesContact en communicatie met notariskantorenAgendabeheer en inplannen van afsprakenOndersteuning in het beheer van sociale media en algemene office taken
InterimReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Notre client, un bureau d'Architecte dispose de bureaux à Leuven, Bruxelles et Hasselt et s'est développé ces dernières années à l'international, notamment en Europe de l'Est.
Nous recherchons un(e) Assistant(e) de Direction - Employé(e) Administratif(ve) pour notre bureau à Bruxelles. Dans ce rôle, vous collaborerez étroitement avec nos partenaires et les architectes de projet, et serez responsable de l'assistance administrative, de la communication et de la coordination des tâches opérationnelles quotidiennes. Vous serez également le premier point de contact du bureau.
Responsabilités quotidiennes :
Coordination des tâches administratives générales telles que la gestion des appels téléphoniques, la gestion des dossiers, la reproduction, la numérisation et le traitement du courrier entrant et sortant.Support pour les livraisons, commandes de fournitures de bureau, réservation de salles de réunion, gestion des agendas et accueil des clients et visiteurs.Assistance dans le traitement des dossiers d'appel d'offres et le suivi administratif.Suivi des échanges de mails concernant les dossiers d'assurances et gestion de la déclaration annuelle des assurances.Organisation d'événements et de fêtes d'entreprise.Coordination avec l'équipe RH pour l'onboarding et d'autres procédures administratives.Soutien administratif aux architectes.
OfficeReal estateFull-timeFixed contract
Work at Vivaldis

Office Manager
Roeselare, België
Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.
Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons kantoor in Roeselare!
Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben.
Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z…
Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op.
…behandel jij alle administratie van Z tot A …
Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.
…en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen!
De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.
Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden.
Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team.
Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternalServicesFull-timeFixed contract
Office manager/ ondersteuning sales + transportbeheer (Ned/Eng/Fra)
Turnhout, België
Werk je graag in de voedingssector? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Samen met onze klant in Turnhout zoeken we een Office manager/ ondersteuning sales + transportbeheer (Ned/Eng/Fra)
Belangrijk: In eerste instantie een tijdelijk contract- vervanging zwangerschap tem juli, MAAR verlenging of optie vast mogelijk!
Office management- receptie/ontvangst bezoekers en telefonie , facturatie, klassement, afhandeling en opvolgen aanmaningen/betalingen, klaarzetten vergaderzalen, organisatie meetings, ...Ordermanagement/ sales ondersteuning: van ontvangst klantorders tot versturen orderbevestigingen, verwerking en versturen leverbonnen/stalen, opvolging offertesCustomer relations : Klachtenbehandeling, aanspreekpunt klantenportefeuille, opstart nieuwe producten, advies doorheen het hele proces (levertermijn, beschikbaarheid, budget, ...) Transportbeheer: Onderhandelen van transporttarieven, Organisatie van transporten binnen België, Nederland en export (benelux, Frankrijk, ...) controle facturen, tot douaneformaliteiten
Technics EmployeesNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Work at Vivaldis

Office Manager
Roeselare, België
Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.
Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons kantoor in Ieper!
Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben.
Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z…
Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op.
…behandel jij alle administratie van Z tot A …
Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.
…en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen!
De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.
Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden.
Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team.
Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternalServicesFull-timeFixed contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner
Waar moet je zijn? Hoogstraten
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant/admin - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Treskesdijk 7, Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
= Passie voor technieken of interesse is must!
Wat moet je doen?
Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! )
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Interieur
LEUVEN
Oog voor detail?
Administratief sterk?
En kan je ook in de toonzaal staan?
Voor een specialist in raamdecoratie te Leuven zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende met een passie voor interieur.
Je plaatst bestellingen bij leveranciers en stelt afhaalbons op.Binnenkomende bestellingen verwerk je.Als administratief bediende hou je de verkoopadministratie nauwkeurig bij.Ook de personeelsplanning opmaken behoort tot jouw takenpakket: verlofaanvragen, tussenpersoon medewerkers en HR-afdeling.Wanneer het druk is help je in de toonzaal met de verkoop.Uiteraard sta je ook 2 zaterdagen per maand paraat met een vrije dag op maandag.Je onthaalt klanten aan de balie of telefonisch en zorgt voor een vlotte service.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.