Jobs

Jobs

251 Jobs found

Hulpboekhouder

Schoten

Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.   Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Kruibeke

Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚   Jouw taken: Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

(Hulp)Boekhouder / doorgroeimogelijkheden

Zellik

Voor onze klant te Zellik, een organisatie die actief bijdraagt aan verkeersveiligheid en milieubescherming in België zijn wij op zoek naar een boekhouder. Onze werking richt zich op het controleren, keuren en verbeteren van technische installaties en voertuigen, met het oog op een veiligere en duurzamere samenleving. Als stabiele en groeiende speler combineren we technische expertise met een sterke maatschappelijke impact.   Na een grondig opleidingstraject krijg je een veelzijdige functie binnen de boekhouding van A tot Z. Je takenpakket omvat onder andere: Onderhouden van klantencontacten en administratieve opvolgingOndersteuning bij credit- en debiteurenbeheerVerwerking van banktransacties en controle op cashflowControleren en registreren van betalingen, overschrijvingen, kassa’sInboeken van aankoopfacturen en opvolging van leveranciersKlassement en beheer van boekhoudkundige documentenMee waken over de betrouwbaarheid van alle boekhoudgegevens
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Lier, België

Voor een boekhoudkantoor in Lier zijn we op zoek naar een dossierbeheerder die 2-3 dagen per week kan ondersteunen.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een junior collega mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de btw-aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangiftesBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening 
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Lier, België

Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Je staat in voor:​ Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior accountant

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Junior dossierbeheerder! 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? Je draagt zorg voor een accurate boekhoudkundige verwerking van documentenJe maakt de BTW-aangiftes opJe bereidt (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen voorJe bereidt fiscale aangiften voor (zowel op het gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je staat in directe verbinding met de dossierbeheerder en communiceert over de bijzonderheden binnen elk dossier
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier.   Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups. Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als junior dossierbeheerder ben jij het eerste contact met de klant.   Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit: Je staat in voor het verwerken van de operationele verrichtingen Het verstrekken van 1ste lijn advies - in samenspraak met de senior Je staat in voor het assisteren van de senior bij de jaarafsluiting Je staat in voor het voorbereiden van PB's Je bent verantwoordelijk voor het beheren van dossiers A - ...actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimServicesFull-timeFixed contract

Boekhouder A-Y

Wommelgem

Voor een bedrijf gevestigd in Wommelgem, met een sterke focus op promotionele geschenken en e‑commerce, zijn wij op zoek naar een Boekhouder A-Y.     Wat ga je doen?   Voorbereiden en opstellen van BTW-kwartaalaangiftes en BTW-klantenlisting.Controleren, inboeken en beheren van verkoopfacturen en crediteurenbeheer.Verwerken van banken en financiële planning op dagelijkse basis.Uitvoeren van diverse maandboekingen, inclusief wedden, vakantiegeld en afschrijvingen.Voorbereiden van maandafsluitingen en maandelijkse rapporteringen naar verschillende afdelingen.Uitvoeren van ad-hoc boekhoudkundige controles en afpuntingen van leveranciers, klanten en grootboekrekeningen.Ondersteunen bij de voorbereiding en controle van jaarrekeningen.Beheren van de leningen van de bank en financiële transacties zoals wissel van valuta.Nakijken en goedkeuren van facturen van forwarders.Verantwoordelijk voor bijkomende taken zoals loonadministratie, communicatie rond factoring en aankoop van kantoorbenodigdheden.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Accountant

KONTICH

Expert | Voltijds | Bedrijfswagen | Doorgroeikansen | Kantoor dicht bij huis Ben jij klaar voor een nieuwe stap in je carrière als Advisor Accountancy & Tax? Of je nu al ruime ervaring hebt of net niet senior bent maar wel de ambitie voelt: hier krijg je de kans om jezelf verder te ontplooien in een professionele en tegelijk warme omgeving, dicht bij huis. Jouw rol Je beheert de meer complexe dossiers van A tot Z.Je bepaalt het strategisch kader bij bijzondere opdrachten zoals oprichtingen, statuutwijzigingen en fusies.Je bent verantwoordelijk voor de eindbalansen en jaarafsluiting van jouw klanten en rapporteert aan de teamleader of kantoorverantwoordelijke.Je werkt autonoom, maar kan steeds rekenen op de ondersteuning van een team experts om jouw klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Putte

Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!   Waar moet je zijn? PutteAccountantskantoorAdvies & ondersteuning: accountancy, belastingen, BTW, fiscaal advies, consultancy35 medewerkers over diverse kantorenGrote ondernemingen & KMO's Wat moet je doen? Je beheert zelfstandig jouw eigen gevarieerde klantendossiers van A tot ZIndien je meer ervaring hebt, werk je in team samen op het dossier zodat het werk op het juiste niveau wordt verrichtJe doet suggesties ter verbetering van de kantoorwerking Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhouder

Wijnegem

Vivaldis Office Geel zoekt.......... BOEKHOUDER! Waar moet je zijn? Herentals Specialisatie: HVAC groothandel Sector: groothandel Wat moet je doen als boekhouder? Inboeken van kas- en bankafschriftenBetaallijsten opmakenDebiteurenbeheer: nieuwe klanten screenen, kredietlimieten opvolgen...Ondersteunen bij de voorbereiding van maand- en jaarafsluitingenAlgemene rekeningen opvolgenKlanten- en leveranciersgegevens up-to-date houden... Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op geel@vivaldisoffice.be.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder A tot Z met ervaring

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office  Geel is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.  Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.   Wat zijn je taken als dossierbeheerder? Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Wij zijn op zoek naar een Senior Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem)!   Ze hebben intussen meer dan 30 jaar ervaring opgebouwd! Ze richten zich vooral op KMO's, vrije beroepers en zelfstandigen in een brede waaier aan bedrijfssectoren Aanvullend bieden ze bovenop hun basisopdracht als boekhouder, ook een totaalservice aan voor vermogens- en successieplanning, startersbegeleiding en strategisch bedrijfsadvies.   Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket: Autonoom beheer van je eigen klantendossiers in samenwerking met jouw team. Dit voor zowel het boekhoudkundige als het fiscale luik.Je hebt dagelijks contact met de klanten en werkt nauw samen met verschillende medewerkers op jouw dossiers
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Mechelen

Wens jij een cruciale rol te vervullen binnen een dynamische omgeving in de automotive sector? Dan is deze functie als Dossierbeheerder iets voor jou! We zijn op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder die de spilfiguur wordt in de contacten tussen onze klanten en de werkplaats voor Carrosserie. Als Dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor: Het onthaal van klanten aan de receptie en het bieden van een uitstekende klantenservice.Het opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto’s en het correct afhandelen van de administratie per dossier.Het beheren van de planning van vervangwagens om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Het opmaken van offertes en bestekken in Informex.Het bestellen van onderdelen voor voertuigen in samenspraak met de Werkplaatsverantwoordelijke.De facturatie van de afgehandelde dossiers met nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Mechelen

Voor onze klant in Mechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeerder carrosserie.    Als dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder en atelier. Je staat in voor alle administratieve opvolging en je zorgt ervoor dat alle dossiers up to date zijn. Je overlegt rechtstreeks met de vestigingsdirecteur en de werkplaatsleider.   Een greep uit het takenpakket:  onthaal van klanten aan de receptieopstellen van dossiers met de nodige documentatie en foto's incorrect afhandelen van de administratie per dossierbeheren van planning van vervangwagensopmaken van offertes en bestekkenbestellen van onderdelen voor wagens in samenspraak met de werkplaatsverantwoordeijkefacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Deeltijdse Administratief Bediende

MECHELEN

Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig Bediende

WILRIJK

Voor een familiale onderneming gelegen in Wilrijk actief in de slaapcomfortsector, zoeken we een administratief talent met een hart voor cijfers. Je wordt hét aanspreekpunt op kantoor en zorgt voor een vlotte administratie én ondersteuning van de boekhouding. Het betreft een deeltijdse tewerkstelling.   Wat ga je doen?   Je beantwoordt inkomende telefoons met de glimlachJe zorgt voor een correcte administratieve opvolgingJe verwerkt en controleert aankoopfacturenJe boekt bankuittreksels in en ondersteunt de dagelijkse boekhoudingJe helpt collega’s waar nodig met algemene administratie  
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Grobbendonk

Vivaldis office is op zoek naar een DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Z.   📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor Regio Grobbendonk 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenVoorbereiden van jaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!