Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(2)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(2)
Language
Dutch
(2)
Speciality
Office
(2)
Sector
Mechanical engineering
(1)
Construction
(1)
2 Jobs found
Administratief bediende facturatie
Damme
Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende facturatie. Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden! Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Je volgt ook het debiteurenbeheer op.Je boekt verkoopfacturen in.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.
Office
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Administratief bediende/facturatie - ordermanagement
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/facturatie/backoffice - ordermanagement Plaats tewerkstelling: Arendonk + Specialisatie: Bouw, loodgieterij, hvac. Belangrijk: graag bezig met cijfers! Taken: Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenOrdermanagement/ Order entry: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning aankoop, verantwoordelijk voor het volledige orderproces-verwerking en planning, opvolging bestellingen tot levering, opvolging voorraad- stock, selectie leveranciers, offertedossiers beheren A-Z ... Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen + contact leveranciers (mail, telefoon)
Office
Mechanical engineering
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!