Callagent / Klantenadviseur
BRECHT
Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent / Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.
Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.
Jouw takenpakket:
Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten.Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragen.Je plant afspraken in en stelt werkorders op.Je verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodig.Je werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools.Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding).Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vertegenwoordiger
Antwerpen
Voor een klant in Kortrijk zijn we op zoek naar een Vertegenwoordiger voor telecom die zal werken in regio Antwerpen. Nieuwe Prospectie (80%):Actieve zoektocht naar nieuwe klanten door middel van cold calling.Voorbereiden en inplannen van afspraken met potentiële klanten.De huidige situatie van klanten in kaart brengen en hun behoeften analyseren.Creatieve oplossingen aanbieden en de juiste producten en diensten voorstellen.Relatiebeheer (20%):Onderhouden van contacten met bestaande klanten en zorgen voor klanttevredenheid.Volgen van klantafspraken en administratieve opvolging van gesprekken.Behandelen van e-mails en andere communicatie met klanten.Creëren van een duurzame portefeuille door klanten tevreden te houden voor 2 à 3 jaar.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier beheerder
Antwerpen, België
Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.
Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen.
Dit omvat onder meer het volgende:
Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vertegenwoordiger
Antwerpen
Voor een klant in Kortrijk zijn we op zoek naar een Vertegenwoordiger die zal werken in regio Antwerpen.
📍 Locatie: Antwerpen
💼 Sector: Telecom
Nieuwe Prospectie (80%):
Actieve zoektocht naar nieuwe klanten door middel van cold calling.Voorbereiden en inplannen van afspraken met potentiële klanten.De huidige situatie van klanten in kaart brengen en hun behoeften analyseren.Creatieve oplossingen aanbieden en de juiste producten en diensten voorstellen.
Relatiebeheer (20%):
Onderhouden van contacten met bestaande klanten en zorgen voor klanttevredenheid.Volgen van klantafspraken en administratieve opvolging van gesprekken.Behandelen van e-mails en andere communicatie met klanten.Creëren van een duurzame portefeuille door klanten tevreden te houden voor 2 à 3 jaar.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vertegenwoordiger Antwerpen & Vlaams-Brabant // technische B2B
Antwerpen, België
Ben jij een enthousiaste Account Manager met een passie voor klantrelaties en maatwerkoplossingen?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
In deze rol ben je het gezicht van ons bedrijf in de regio Antwerpen & Limburg, waar je zowel bestaande klanten bedient als nieuwe klanten overtuigt van onze producten en diensten.
Advies op maat is de kern van wat we doen, en jij weet dit als geen ander te vertalen naar de behoeften van de klant.
Concreet ga je:
Je bezoekt klanten om ze het brede aanbod voor te stellen en oplossingen op maat aan te biedenJe volgt leads op en gaat zelf actief op zoek naar leadsJe verwerkt offertes en orders van klanten zelfstandigJe maakt periodieke rapportering op
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Inside Sales Representative
Antwerpen
Voor een bedrijf in 2050 Antwerpen 📍 dat actief is op het gebied van bevestigingsmaterialen, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Representative.
Als Inside Sales medewerker sta jij in voor:
Het beheren (deels internationale) klantaccounts van A tot ZJe kent de behoefte van je klanten tot in elk detail en de vertaling hiervan in onze (logistieke) processen. Veranderingen in de behoefte weet je vroegtijdig te signaleren, te bespreken met relevante stakeholders en terug te vertalen in aanpassingen van bestaande processen en werkwijzen.Voor je klanten ben je het hoofdaanspreekpunt voor alle operationele en deels tactische vragen over onder meer productbestellingen, voorraadbeschikbaarheid.Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de in de SLA’s overeengekomen afspraken. Beheer en opvolging van claims en klachten over prestaties en productkwaliteit.Je bouwt aan en onderhoudt een sterke relatie met je collega van de buitendienst; je zorgt voor frequent contact om zo een optimale dienstverlening te verlenen.Je bent voortdurend op zoek naar gebieden om de efficiëntie binnen het order-to-cash proces en in de interactie met onze klanten te verbeteren. Hiervoor evalueer je o.a. regelmatig de prestaties en processen van uw klant op basis van SLA's.Je rapporteert zelfstandig feedback van klanten aan je collega van de buitendienst- en teamleider, inclusief eventuele tekenen van ontevredenheid van de klant. Je denkt actief mee in oplossingen, draagt deze aan en zorgt voor implementatie.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Representative met technische kennis
Melsele, Beveren, België
Voor een bedrijf in Melsele 📍 welke actief is in magazijninrichting, werkplaatsinrichting en WMS software, zijn wij op zoek naar een ervaren Sales Representative met technische kennis.
Als Sales Representative sta jij in voor:
Analyseer de behoeften van klanten om de meest passende (statische) oplossingen voor te stellen.Onderzoek de technische situatie van klanten door middel van klantbezoeken en andere methoden.Werk offertes uit en maak mogelijke tekeningen van het dossier.Bespreek dossiers met klanten en collega’s.Onderhandel met leveranciers en fabrikanten.Adviseer en ondersteun product-specialist, sales, technici en klanten. · Voer nacalculaties uit.Voer nacalculaties uit.
InterimMaterialsFull-timeFixed contract
Customer Service Officer met kennis van Nederlands en Frans
Beveren, België
Voor een bedrijf in Beveren 📍zijn wij op zoek naar een dynamische, enthousiaste en ambitieuze Customer Service Officer 💻
Als Customer Service Officer:
Je werkt op ons hoofdkantoor in BeverenJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten voor het opnemen, verwerken en factureren van ordersJe fungeert als het doorgeefluik voor de orderverwerking naar onze magazijnenJe volgt stockvoorraden, verzendingen, pakketten en retourzendingen opJe staat dagelijks in contact met onze logistieke partnersJe ontfermt je over dagdagelijkse zaken binnen het kantoor en ondersteunt je collega’s waar nodigJe service en klantgerichtheid is feilloos, waardoor jij het aanspreekpunt wordt voor onze klantJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten wanneer het gaat over hun bestellingen, pakketten en verzendingenJe bent erg precies en controleert elke van de door jouw gemaakte facturen
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Support Medewerker
Melsele, Beveren
Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig.
Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service.
Jouw functie
Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Service & Aftersales medewerker
Kallo, Beveren, België
Voor onze klant in Kallo zijn wij op zoek naar een Service & Aftersales medewerker.Jouw taken:
Je biedt technische en administratieve ondersteuning aan de service team bij het opmaken en voorbereiden van de service opdrachten.Je zorgt ervoor dat de benodigde onderdelen voor de service interventies opgezocht en besteld worden.Je bekijkt de rapporten van de uitgevoerde service interventies na ter voorbereiding van de facturatie.Je helpt met de praktische voorbereidingen noodzakelijk voor de opbouw en indienststelling van nieuwe toestellen.Je assisteert met de voorbereiding en bespreking van de garantiedossiers samen met de service manager.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Wommelgem, België
Voor onze klant te Wommelgem, gespecialiseerd in elektronische componenten en connectoren voor de machinebouw, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Engineer.
Je bent de schakel tussen het engineering-team, verkoop, klanten en leveranciers en vertaalt de technische klantenbehoefte naar een concrete oplossing op maatJe staat niet enkel in voor het opmaken van bestellingen en offertes maar je volgt ze nauwgezet op, maakt rapporten en analyses, volgt leads op, staat in voor alle technische vragen van klanten en zoekt samen met leveranciers naar een geschikte oplossingJe zorgt voor een nauwkeurige dossieropbouw en hebt hiervoor contacten met alle betrokken partijen (customer service, aankoop, engineering, de klant, designbureau's, leveranciers, purchase afdeling...). Met andere woorden: je bent een echte relatie- en bruggenbouwer die ook (potentiële) klanten weet te binden door op een gezwinde wijze een accurate oplossing voor te stellenVoor de calculatie houdt je rekening met verschillende parameters zoals logistieke kosten, consolidatie,...Je maakt ook contracten aan, bent mee verantwoordelijk voor het logistieke proces en staat in voor het administratieve proces bij eventuele klachten
TechnicsElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel medewerker binnendienst
Aartselaar, België
Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar.
Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
KONTICH
Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Inside sales medewerker.
📍 Locatie: Kontich
💼 sector: Elektronische Componenten
Je werkt nauw samen met je technische collega’s uit de binnen- en buitendienst.Anderzijds contacteer je zelf proactief de klanten uit je klantenportefeuille.In je gesprekken neem je het ganse aanbod van onze producten en diensten mee.In de job van Inside Sales ligt de nadruk op het commerciële aspect.Je slaagt erin telefonische verkoop af te ronden en klanten te binden op lange termijn.Hiernaast registreer je alles zorgvuldig in onze ERP systemen.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.
📍Kontich - Voltijds 38u per week - sector: voeding
Ontwikkelen en implementeren van de salesstrategie in samenwerking met de Head of Sales & Marketing Chamallows.Realiseren van omzet-, volumeverkoop- en winstdoelstellingen binnen de aangewezen markten.Opstellen en beheren van accountplannen en budgetten op lokaal en klantniveau.Beheren en optimaliseren van het assortiment binnen lokale markten.Opzetten en uitvoeren van promotionele activiteiten en distributiestrategieën.Beheren van de logistieke prestaties en het opstellen van verkoopprognoses.Signaleren van nieuwe zakelijke kansen en trends op basis van marktdata en analyses.Actief bijdragen aan de professionalisering van het team en de organisatie.Opbouwen en onderhouden van relaties met interne en externe stakeholders, inclusief Supply Chain, Finance, Marketing en Operations.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vertegenwoordiger BE+NL
Sint-Niklaas
Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger B2B voor regio België/Nederland!
Sector:
Bouwmateriaal (stenen, tegels, ...)
Taken:
Je hebt dagelijks contact met klanten, bezoekt en adviseert bestaande klanten en de uitbreiding ervanJe creëert een win-win situatie met de klant en weet met je enthousiasme de klant te overtuigen Je werkt zelfstandig, volgt je klantenbestand nauwkeurig op en rapporteert wekelijks aan het management
OfficeMaterialsFull-timeFixed contract
Vertegenwoordiger België - Nederland
Sint-Niklaas
🚀 Functieomschrijving:
📞 Dagelijks contact met klanten; bezoeken en adviseren van bestaande klanten en uitbreiding van de klantenportefeuille.🤝 Creëren van win-win situaties voor de klant en deze overtuigen met enthousiasme.🗂️ Zelfstandig werken en nauwkeurig opvolgen van het klantenbestand; wekelijkse rapportage aan het management.
OfficeMaterialsFull-timeFixed contract
Customer support medewerker
Duffel, België
Voor een creatief bedrijf in regio Duffel die gespecialiseerd is in het maken HR software voor bedrijven, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.Een greep uit het takenpakket:
Klanten assisteren en begeleiden bij vragen in verband met de software.Proactieve kwaliteitscontrole bij de bestaande klanten.Functionele vraagstukken van klanten analyseren.Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen, n.a.v. deze analyse.Als ervaringsdeskundige voorstellen ter verbetering van de software en werkmethodieken uitwerken, aansturen van ons IT-ontwikkelingsteam.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder Senior
Lier, België
Voor een bedrijf, gespecialiseerd in boekhouding, organisatie en fiscaliteit. Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder van a-z of a-y:
Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een collega (Junior profiel) mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de BTW aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangifteBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder VT of DT met thuiswerk
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een..... SENIOR DOSSIERBEHEERDER!
📍Waar kom je terecht?
LierBoekhoudkantoor
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als boekhouder?
Als ervaren dossierbeheerder beheer je volledig zelfstandig een gevarieerde klantenportefeuille.Je bent volledig verantwoordelijk voor het boekhoudkundige en fiscale beheer van diverse vennootschappen en eenmanszaken uit verschillende sectoren.Je ondersteunt je klanten bij het inrichten, voeren en optimaliseren van hun boekhouding.Je bent hierbij eveneens verantwoordelijk voor het opstellen van (tussentijdse) financiële rapporten en het indienen van fiscale aangiften.Hierbij krijg je ondersteuning van een medewerker die instaat voor het verwerken van de boekhoudkundige gegevens.
Je volgt de volledige boekhouding op van diverse vennootschappen en eenmanszakenJe zal aankopen en verkopen boeken, bank en kas opvolgen, ... Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere BTW-aangiftes, aangiftes zowel op gebied van personen- als van vennootschapsbelasting.Je werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en je geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe bent steeds goed op de hoogte van de fiscale actualiteit en regels.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Lier, België
Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Je staat in voor:
Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.