Beheerder ondernemingsverzekering
Genk, België
Voor onze klant gelegen in Genk, gespecialiseerd in verzekering zijn we op zoek naar een algemeen beheerder ondernemingsverzekeringen:
Als ervaren beheerder verzekeringen ondernemingen ben jij de dagelijkse steun en toeverlaat van je kmo- en ondernemersklanten als het over de inhoud van hun complexere verzekeringsdossiers gaat.
Van de beroepsaansprakelijkheid van architecten en bouwaannemers, over verzekeringstechnische issues rond cybercriminaliteit en hernieuwbare energie, tot recalls binnen de voedingsindustrie. Dankzij jouw brede kennis en ervaring – ook in nieuwe verzekeringsmaterie – bouw je op een natuurlijke manier sterke relaties op met je klanten. Je voelt aan welke risico’s mogelijk hun pad kruisen, gaat proactief op marktonderzoek en denkt ook mee na over welke niet-standaardproducten een meerwaarde kunnen bieden.
Verwacht geen mainstream kantoor, maar wel een onafhankelijk verzekeringsmakelaar en de regionale marktleider. Dat resulteert in een interessant en uitgebreid klantportfolio. De nodige variatie? Die is hier standaard aanwezig.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Commercieel Bediende
Overpelt, Pelt, België
Voor een bedrijf te Pelt, zijn we op zoek naar een gemotiveerde commercieel bediende.
Als commercieel bediende zal je instaan voor:
Je geeft advies aan klanten over de technische specificaties en voordelen.Je onderhoudt sterke klantrelaties door regelmatig contact en opvolging.Je voert onderhandelingen met bestaande klanten.Je staat in voor klachtenbehandeling en gaat ontevreden klanten verder helpen en ondersteunen.Je zorgt voor het opstellen van offertes op maat, rekening houdend met de behoeften van de klant.Je wilt op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen.
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Winkeluitbater Elektro
TONGEREN
Op zoek naar een leuke functie binnen een gerenommeerde elektro-keten? Word een Vliegende winkeluitbater !
Momenteel zijn we op zoek voor de regio Tongeren:
Uw functie
U onthaalt de klanten met de glimlach;Klanten goed en professioneel adviseren;De producten ontvangen en controleren bij levering (voorraad opvolgen, fouten vaststellen);Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank).
OfficeElectroFull-timeFixed contract
Winkeluitbater Elektro
GENK
Op zoek naar een leuke functie binnen een gerenommeerde elektro-keten? Word een Vliegende winkeluitbater !
Momenteel zijn we op zoek voor de regio Genk:
Uw functie
U onthaalt de klanten met de glimlach;Klanten goed en professioneel adviseren;De producten ontvangen en controleren bij levering (voorraad opvolgen, fouten vaststellen);Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank).
OfficeElectroFull-timeFixed contract
Onze klant is het grootste mobiliteitsbedrijf van de Benelux. Met 530+ vestigingen in 7 landen (België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en het VK) zijn we een vaste waarde in het straatbeeld geworden.
Functie Fleetmanager Limburg
De Fleet Accountmanager is verantwoordelijk voor het proactief benaderen van de markt met als doel de bestaande klanten te fideliseren en nieuwe klantenrelaties aan te boren om de klantenportefeuille uit de breiden en op die manier de objectieven op het vlak van volume en rendement te realiseren.
Tevens ben je verantwoordelijk voor het beheer van de commerciële en operationele relatie met de klant. Het is zijn/haar taak om een lange-termijn relatie op te bouwen met de klant, om deze zo lang mogelijk binnen de organisatie te houden.
Een greep uit jouw takenpakket:
Het ontwikkelen en onderhouden van lange-termijn klantenrelaties d.m.v. proactieve bezoeken ter plaatse of in de eigen vestigingenHet werven van nieuwe klanten voor de organisatie d.m.v. gerichte prospectieHet analyseren en exploiteren van het potentieel van bestaande klanten en prospectenAgeren als single point of contact voor de klantenHet identificeren van de klantenbehoeften en deze binnen de interne organisatie kenbaar makenHet voorstellen van mobiliteitsoplossingen op maat voor de klant, gebaseerd op een individuele behoefte-analyse.Het genereren van wagenverkoop aan klanten, inclusief cross- en up-selling, in functie van de vastgelegde objectievenHet uitvoeren van projecten als onderdeel van de klantenrelatie waardoor zowel de doelstellingen van de klant als deze van de organisatie bereikt wordenHet identificeren van opportuniteiten om de business te laten groeien bij bestaande klantenHet proactief informeren van de klanten betreffende nieuwigheden, fiscale maatregelen, financieringsvormen, TCO, en andere aspecten met impact op het wagenpark van de klantSamenwerken met collega’s om de dienstverlening aan de klant te waarborgenHet bewerken van meerdere klanten tegelijkertijd, en de daarbij horende deadlines respecterenZorgen voor een tijdige en volledige rapportering van de eigen activiteiten aan het management, inclusief het afhandelen van de actiepuntenHet delen van relevante informatie met de directe collega’s en met de showroom verkopers van de verschillende merkenhet ontwikkelen van een eigen relatienetwerk binnen de sector en de regioaanwezig zijn op seminaries, evenementen en beurzen, georganiseerd binnen en buiten de eigen organisatie
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Magazijnverantwoordelijke
DILSEN-STOKKEM
In de regio Dilsen zijn we op zoek naar een magazijnverantwoordelijke
Onze klant is een internationaal interieurmerk dat designcollecties ontwikkelt voor hotels, restaurants, co-workingruimtes en woningen. Deze producten worden wereldwijd verdeeld via een uitgebreid retailnetwerk en via hun eigen concept stores.
Functieomschrijving
Als magazijnverantwoordelijke leid je de dagelijkse werking van het magazijn en coördineer je de logistieke processen. Je combineert leidinggeven met organisatie en een hands-on mentaliteit. Je zorgt ervoor dat de hoogwaardige collecties tijdig en efficiënt hun bestemming bereiken, en je bent een belangrijke schakel in de uitstraling en service van het bedrijf.
Jouw takenpakket:
Team aansturen: Leiden en coachen van 3 magazijnmedewerkersPlanning & organisatie: Opstellen van de dagelijkse planning en organiseren van de logistieke flowERP opvolging: Gebruik van het ERP-systeem (Business Central) voor voorraadbeheer en logistieke processenDocumentbeheer: Opstellen en beheren van logistieke documenten, pickbonnen en transportpapierenProjectcoördinatie: Logistieke opvolging van grote projecten en afstemming op transportmiddelenShowroom: Coördineren van de ombouw en logistieke inrichting van de showroomOperationele ondersteuning: Sporadisch meewerken op de vloer (laden/lossen/orderpicking)
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Sales Manager
Bree, België
Onze klant is Europese marktleider die vers geoogste groenten & fruit bewerkt tot voedingsproducten die gemakkelijk bewaard en geconsumeerd kunnen worden. Ze bieden een uitgebreid gamma aan langer houdbare groenten, peulvruchten, appelmoes, kant-en-klare soepen en sauzen aan in verschillende verpakkingstypes.
Deze bedrijvengroep omvat 900 werknemers een omzet van € 290 miljoen. Op Europees vlak bevinden ze zich in de top 5 e ze exporteren naar meer dan 35 landen. Ook aandacht voor het milieu dragen ze hoog in het vaandel. De certificeringen en de getrouwheid van klanten vormen hiervan het beste bewijs.
Er is een krachtig sales team dat klanten in diverse segmenten zowel op de nationale als internationale markt uitstekend bedient. Momenteel zoeken ze een extra Sales Manager die verantwoordelijk wordt voor het beheer van klantrelaties binnen het Retail/B2B-segment.
Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van sterke klantenrelaties binnen jouwklantenportefeuille in Europa. In nauwe samenwerking met ons gespecialiseerde backoffice team zorg je voor een efficiënte en accurate afhandeling van klantvragen. Je onderhandelt over prijzen, sluit contracten af en neemt de uitdaging aan omgroei in omzet te realiseren.Je excelleert in het analyseren van markt- en klantbehoeften. Met jouw uitgebreide product- en marktkennis bied je gerichte oplossingen aan en benut je de mogelijkheden van ons brede productgamma (up- en cross-selling). Je reist regelmatig naar klanten om hun behoeften te inventariseren en duurzame relaties op te bouwen. Daarnaast speel je een actieve rol in de ontwikkeling van nieuwe producten, zowel voor bestaande klanten als voor potentiële nieuwe klanten, afgestemd op de marktvraag.Om succesvol te opereren binnen jouw marktsegment, identificeer je moeiteloos kansen en speel je hierop in. Je zorgt ervoor dat onze nieuwste productontwikkelingen aansluiten bij de wensen van jouw klanten. Tot slot draag je door je aanwezigheid op beurzen bij aan inspiratie en verdere groei.Daarnaast optimaliseer je het bestaande salesproces, met oog voor de bedrijfsmogelijkheden. Je verdiept je niet alleen in het productportfolio, maar ook in de diverse verpakkingsopties en hun milieueffecten, zodat je duurzame en efficiënte oplossingen kunt aanbieden.Je krijgt de kans om een specialistische rol te vervullen binnen een team dat samenwerking en nauwkeurigheid hoog in het vaandel draagt, wat bijdraagt aan een inspirerende teamspirit. In een internationale context kun je groeien binnen jouw expertise, terwijl je profiteert van een lokaal verankerde aanpak.Je hebt gemakkelijk toegang tot collega-specialisten uit andere afdelingen en kunt snel schakelen. Vanuit de productiesite werk je dicht bij het productie- en logistieke proces van onze voedingsproducten, wat je inzicht en betrokkenheid versterkt. Dit alles biedt je de middelen en voordelen die je nodig hebt om je werk optimaal te kunnen uitvoeren - mits je jezelf thuis voelt in een no-nonsense bedrijfscultuur. En dit alles gebeurt binnen de structuur van een internationaal opererend bedrijf.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Planner
Houthalen, Houthalen-Helchteren, België
Voor een transportbedrijf gelegen te Houthalen-Helchteren, zijn we op zoek naar een ervaren planner voor zeecontainers.
Taken:
Coördineren en plannen van transporten, specifiek met zeecontainers;Optimaliseren van routes en transportmiddelen;Communiceren met chauffeurs en klanten om transporten vlekkeloos te laten verlopen;Bijhouden van plannings- en transportdocumentatie;Oplossen van problemen en ad hoc situaties efficiënt afhandelen;Samenwerken met verschillende afdelingen om de klanttevredenheid te waarborgen.
OfficeTransportFull-timeFixed contract
Schadebeheerder
Genk, België
Onze klant is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant.
Functie
Je bent verantwoordelijk voor uitvoering van schade-aangiftes in verzekeringsdossiers van klanten en zorgt voor het beheer en de verdere afhandeling van A tot Z. Je kan hiervoor rekenen op de ondersteuning van 4 ervaren collega's en werkt nauw samen met de 3 verzekeringsagenten van ons kantoor. Daarnaast ga je bij klanten ter plaatse om dossiers waarvoor we bevoegdheid hebben zelf te regelen.
Je taken zijn:
Als adviseur schadebeheer begeleid je klanten bij de afhandeling van hun lopende schadedossiers.Je werkt zelfstandig: je opent de dossiers, verzamelt de nodige informatie, houdt klanten op de hoogte van het verloop van hun dossier en legt contacten met KBC Verzekeringen en de experts. Uiteraard kun je altijd rekenen op de ondersteuning van je ervaren collega's.Je helpt klanten met al hun verzekeringsvragen over hun bestaande polissen met een passie voor het ontzorgen van de klant.Je bent van nature iemand die houdt van klantencontact, die graag in een team werkt en probleemoplossend te werk gaat. Onze klanten rekenen op jouw expertise.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Vivaldis Office is op zoek naar een learning en development coördinator voor onze klant in Oudsbergen. Onze klant is gespecialiseerd in de bouw.
Jouw takenpakket als learning en development coördinator bestaat uit:
Onderhouden en uitwerken van digitale leertrajecten;Samenwerken met collega’s en externe specialisten om content van hoge kwaliteit te ontwikkelen;Leermodules en coördineert beeld- en video-opnames beheren;Processen plannen;Teamleden en partners inspireren om actief bij te dragen aan het platform en ervan te leren;Verbeteren van het leerplatform om de ervaring voor gebruikers te optimaliseren.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Werkplaats Verantwoordelijke
GENK
Voor onze klant, actief in afvalverwerking en recyclage, zijn we op zoek naar een werkplaats verantwoordelijke.
Je taken zijn o.a.
algemene administratiekosten per voertuig bijhoudenonderdelen bestellenplanning van de werkplaatsaansturen van de mechaniekersvoorraadbeheertoezien op orde / structuur in het magazijnmazout bestellen...
OfficeTransportFull-timeFixed contract
Planner
Houthalen-Helchteren, België
Voor onze klant, een betoncentrale te Houthalen, zijn we op zoek naar een planner
Ben jij op zoek naar een afwisselende job waarin geen enkele dag hetzelfde is?
Ben je sociaal, communicatief vaardig, stressbestendig en een echt organisatietalent? Dan is de functie van planner bij ons echt wat voor jou!
Een kleine preview op jouw takenpakket:
Opstellen en bijsturen van de planning van de chauffeurs naar de werkzaamheden en omstandigheden van het ogenblik, rekening houdend met de wettelijke bepalingen rond rij- en rusttijden.Administratief verwerken van documenten van orders, onderaannemers, enz.Inhuren van mixers, pompen, ed.Bijhouden van start -en einduren van de chauffeursOnderhandelen met klanten, evt. in samenspraak met de sales-verantwoordelijke, voor het bepalen van de correcte prijsHet tijdig bestellen van de juiste hoeveelheden cement, alternatieve producten i.f.v. de productieplanning van de komende dag(en)Het toekennen van de juiste receptcode aan de levering…
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Office is op zoek naar een notarieel medewerker voor onze klant in Limburg. Onze klant is een outsourcing bedrijf.
Jouw toekomstig takenpakket als notarieel medewerker / juridisch medewerker bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt aan het onthaal, zowel fysiek als telefonisch en per mail;Je zorgt voor de bevestiging van ontvangst en het opstarten van dossiers;Je staat in voor de opzoekingen voorafgaand aan een akte en de opmaak van akten binnen verschillende rechtsdomeinen;Je verzorgt de post-akte formaliteiten, zoals de briefwisseling met banken, opmaak van afschriften, e-registraties, etc.; Ook maak je de legalisaties op;Tot slot sta je in voor allerlei administratieve taken zoals agendabeheer, post, archivering van documenten,...;
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Werkplaatsverantwoordelijke garage
Dilsen-Stokkem
Voor een garage te Dilsen-Stokkem zijn we op zoek naar een verantwoordelijke van de werkplaats.
Als werkplaatsverantwoordelijke personenwagens ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van onze werkplaatsactiviteiten. In nauwe samenwerking met onze Service Advisors streef je naar optimale klantentevredenheid en servicekwaliteit. Jouw taken omvatten onder andere:
Leiding geven aan en inspireren van ons team van autotechnici om topprestaties te leveren.Coördineren van dagelijkse werkzaamheden in de werkplaats.Zorgen voor naleving van kwaliteits- en veiligheidsnormen in de werkplaats.Onderhouden van nauwe contacten met onze klanten om hun behoeften en verwachtingen te begrijpen en te overtreffen.
InterimCarFull-timeFixed contract
Vivaldis Office is op zoek naar een notarieel jurist voor onze klant in Limburg. Onze klant is een outsourcing bedrijf.
Jouw toekomstig takenpakket als notarieel jurist bestaat uit:
Je beheert volledige dossiers van klanten in verschillende rechtsdomeinen;Je staat in rechtstreeks contact met cliënten; Je stelt zelfstandig het aktekostenblad op en voorziet hiervoor correcte provisies;Je bent steeds bezig met de nieuwste updates in de wetgeving en communiceert hier open over met je collega's.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een autogarage te Genk, zijn we op zoek naar een ervaren autoverkoper.
Als adviseur ontvang je klanten in de showroom, je luistert aandachtig naar de behoeften van de klant en gaat dan op zoek naar de 'perfect fit'Je staat in voor de verkoop van nieuwe wagens, accessoires en financiële productenJe volgt klantendossiers nauwgezet op en zorgt er ook steevast voor dat jouw administratie steeds op punt staatOpmaken van offertesTelefonische opvolging van klantenBestellingen en leveringen kort opvolgen
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Service Advisor
Genk, België
Voor een autogarage te Genk, zoeken wij een service advisor / receptionist werkplaats.
Je takenpakket bestaat uit:
gesprekspartner met de klant mbt werkplaatsafsprakenmede verantwoordelijk voor de klantentevredenheidVervangwagens plannen, beheer van het wagenparkWerkplaatsfacturatieVoorbereiding werkplaatsdossiers/documentenContact met de medewerkers van de werkplaats en het magazijnPlannen van werkplaatsherstellingen en onderhoudsbeurten...
OfficeCarFull-timeFixed contract
Vastgoedmakelaar BIV
Maaseik
In de regio Maaseik zijn we op zoek naar een vastgoedmakelaar (met BIV) op zelfstandige basis.
Zo ziet jouw dag er als vastgoedmakelaar uit:
Met jouw passie voor vastgoed voer je prospectie uit naar eigendommen die te huur/koop worden aangeboden.Je bekijkt de noden van de eigenaars en je geeft hen deskundig advies op maat.Na voorstelling van het kantoor en het toelichten van de voordelen, tracht je een samenwerkingsakkoord af te sluiten.In overleg volg je alle acties nauwgezet op en je blijft in contact met de eigenaars.Tegelijkertijd communiceer je ook proactief over de voortgang en aanpak in hun dossier.Daarbuiten staat u in voor de opvolging en afhandeling van uw dossiers
OfficeReal estateFull-timeFixed contract
Ben jij gebeten door technologie, multimedia én klantgerichtheid?
Dan is dit misschien jouw ideale uitdaging!
Voor een gerenommeerde elektronicawinkel in Lommel zoeken we een gepassioneerde Telenet-specialist die graag combineert: adviseren, verkopen en technische ondersteuning.
Jouw takenpakket
Advies op maat – Je achterhaalt de noden van de klant en legt op een begrijpelijke manier uit welke Telenet-producten het beste aansluiten bij hun situatie (thuiswerken, gamen, streamen, ...).Begeleiding met geduld – Je helpt klanten die minder digitaal vertrouwd zijn rustig op weg en zorgt voor duidelijke, stapsgewijze uitleg.Installeren en demonstreren – Je ondersteunt actief bij het installeren en optimaliseren van modems, tv-boxen en Wi-Fi-extenders.Zorg voor een topbeleving – Je luistert aandachtig, beantwoordt vragen en schakelt je team in als er complexere uitdagingen zijn.Up-to-date blijven – Je verdiept je voortdurend in nieuwe producten, volgt trainingen via Telenet Academy en blijft op de hoogte van innovaties.Commerciële kansen benutten – Je ziet mogelijkheden om klanten extra oplossingen aan te bieden, zoals uitbreidingen voor beter bereik, streamingdiensten of vaste lijnen.
OfficeElectroFull-timeFixed contract
Voor een garage in personenwagens te Dilsen-Stokkem en Lommel zijn we op zoek naar een Service Advisor. Je staat in voor het onthaal van de klanten. Dit zowel telefonisch als persoonlijk. Je verwelkomt alle klanten, luistert naar hun wensen en vertaalt deze in concrete afspraken.
Taken en verantwoordelijkheden:
In ontvangst nemen van de voertuigen voor onderhoud en/of herstellingen.Klanten adviseren omtrent de kosten van de onderhouds- en herstellingswerken.Administratieve verwerking van klantengegevens.Planning van de werkzaamheden en het opmaken van werkkaarten voor de werkplaats.Proactief klanten contacteren om afspraken voor onderhoud of herstellingen in te boeken.Registreren van klantenklachten en doelgerichte oplossingen voorstellen
InterimCarFull-timeFixed contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.