Urgent
L&D officer
Oudsbergen
Vivaldis Office is op zoek naar een learning en development coördinator voor onze klant in Oudsbergen. Onze klant is gespecialiseerd in de bouw.
Jouw takenpakket als learning en development coördinator bestaat uit:
Onderhouden en uitwerken van digitale leertrajecten;Samenwerken met collega’s en externe specialisten om content van hoge kwaliteit te ontwikkelen;Leermodules en coördineert beeld- en video-opnames beheren;Processen plannen;Teamleden en partners inspireren om actief bij te dragen aan het platform en ervan te leren;Verbeteren van het leerplatform om de ervaring voor gebruikers te optimaliseren.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Customer Service medewerker
Tongeren, België
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Customer Service Manager
Tongeren, België
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service manager.
Als Customer Service Manager ben je verantwoordelijk voor de aansturing van onze klantendienst en rapporteer je rechtstreeks aan onze directrice.Tijdens je onboarding proces zal je meegenomen worden in alle nodige operationele processen waarna je de kans zal krijgen om jouw visie met betrekking tot deze afdeling naar een concreet actieplan te vertalen, de werknemers te inspireren en motiveren en de werking naar een hoger niveau te tillen.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Voor onze klant in de regio Genk zijn we op zoek naar een HR medewerker
soft HR taken (vacatures uitschrijven en publiceren, kandidaten screenen, sollicitatiegesprekken voeren, contact met externe recruiters, onboardings, etc)TijdsregistratiePayroll administratie / SD WorxPersoneelsadministratie (dossiers etc)L&D taken (opleidingen inplannen, attesten opvragen, etc)Medische onderzoekenArbeidsongevallenFleet opvolgen (beheer tankkaarten, documenten, boetes, keuringen etc)Specifieke PBM's bestellen indien nodig
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Internal Sales medewerker
Tongeren, België
Voor onze klant, een garage gelegen te Tongeren, zijn we op zoek naar een Internal Sales medewerker.
Je takenpakket als commercieel bediende bestaat uit:
Je dagtaak zal eruit bestaan om offertes op te maken en deze zowel telefonisch als schriftelijk toe te lichten.Daarnaast ondersteun je de accountmanagers.Ook zal je betrokken worden bij allerhande marketingprojecten en mee instaan voor de opvolging hiervan.Dit is in hoofdtaak vooral een administratieve functieHet deeltje farmen komt zeker aan bod, maar koude prospectie vrij weinig!Daarnaast krijg je energie van gerichte prospectie- en mailingacties, en pak je die met beide handen vast.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Relatiebeheerder verzekeringen
Genk, België
Vivaldis Office is op zoek naar een adviseur verzekeringen Life voor een verzekeringsmakelaar te Genk.
Jouw takenpakket als adviseur verzekeringen:
Je beantwoordt de dagdagelijkse vragen.Je zal polissen updaten en beheren.Daarnaast maak je polissen op en werk je offertes uit met het oog op de beste tarieven en waarborgen voor de klant.De administratieve verwerking van dit alles behoort eveneens tot jouw takenpakket.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Business Development Manager
GENK
Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een business development manager.
Onze klant is dé plek voor innovatieve energiemanagement-oplossingen. Met een eigen innovatiecel ontwikkelen en produceren ze innovatieve oplossingen in de wereld van hernieuwbare energie. Het enthousiast team verwelkomt graag een nieuwe collega.
Deze uitdagende job biedt de verantwoordelijkheid om onze innovatieve oplossingen op de kaart te zetten in België en Nederland. Wil jij de wereld mee overtuigen dat een slimme sturing van je energiehuishouden een must is en dé toekomst? En zo meebouwen aan de groei van deze onderneming?
Specifieke taken:Als Business Development / Sales Coördinator, neem jij mee de leiding in het uitbouwen van de verkoopactiviteiten.Je legt contact met potentiële klanten en overtuigt hen van de meerwaarde van de innovatieve producten.Je bepaalt mee de verkoopstrategie voor onze producten en diensten, en je voert deze uit.De klanten zijn business klanten (groothandels, installateurs, enz.).Je ondersteunt evenementen en bedenkt commerciële acties om de producten en diensten te promoten.Deelname aan beurzen, zowel nationaal als internationaal.Opstellen van een plan van aanpak.Verwerken van aanvragen en orders, opstellen en opvolgen van offertes.In nauwe samenwerking met de marketingafdeling zorg je voor duidelijke externe communicatie, waarbij de website en sociale media steeds up-to-date zijn.Mee vastleggen en opvolgen van KPI’s.Je werkt nauw samen met de marketing-communicatie-, administratieve en logistieke afdeling.40% van je tijd spendeer je bij klanten en prospects.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Kwaliteitsmanager
ZONHOVEN
Voor onze klant te Zonhoven zijn we op zoek naar een kwaliteitsmanager
Het gaat over een familiebedrijf met een groep van 12 personeelsleden in de voedingssector.
Als kwaliteitsmedewerker ben je verantwoordelijk voor:
Kwaliteitssysteem onderhoudenKwaliteitscontrole en documentatieTraining en auditsVerbeteringsacties en klachtenbeheerRapportage en samenwerkingKwaliteitsgegevens opvolgen, analyseren en indien nodig verbeterenInterne auditsHet behouden van het IFS certificaat
OfficeNutritionFull-timeFixed contract
Transportplanner
Tongeren, België
Voor een transportbedrijf, gelegen in Tongeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en ervaren transportplanner.
Heb jij ervaring in deze functie? Dan ben jij misschien wel de geschikte kandidaat.
Je taken als planner bestaan uit:
Als essentiële schakel in onze logistieke keten ben jij verantwoordelijk voor het efficiënt plannen en coördineren van nationale en internationale transportopdrachten;Samen met je team zorg je voor een optimale routeplanning en inzet van voertuigen;Je bent het centrale aanspreekpunt voor onze chauffeurs en klanten, en je waarborgt een hoogwaardige dienstverlening;Je verantwoordelijkheden omvatten ook de aankoop en verkoop van ritten, waarbij je strategisch inspeelt op de beschikbare capaciteit van het wagenpark;Het efficiënt indelen van ritten op basis van de beschikbare vrachten behoort ook tot je takenpakket, net als het aanpassen of aanvullen van de planning indien nodig;Jij zorgt ervoor dat alle transportopdrachten correct worden geregistreerd in ons systeem en onderhoudt dagelijkse contacten met zowel klanten als chartermaatschappijen;Daarnaast werk je nauw samen met collega’s en het filiaal in Duitsland, waarbij je toeziet op een optimale routeplanning van onze wagens en de ingehuurde charters.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Beleggingsadviseur
MAASEIK
Voor een bankkantoor, gelegen te Maaseik, zijn we op zoek naar een beleggingsadviseur.
Een Adviseur Invest adviseert de cliënten met een gepaste fiscale aanpak en het opstellen van een beleggingsplan op maat, met aandacht voor hun behoeften op andere domeinen.
Jouw toekomstige job
Als Adviseur Invest begeleid je onze klanten naar een aanbod van duurzame producten en diensten die hun het leven gemakkelijker maken, voor het beheer van hun vermogen.In dit kantoor ben je vooral verantwoordelijk voor het Invest-deel van de klanten. Je bent voor de collega's van je entiteit de voornaamste referentie op het vlak van fiscale aanpak en beleggingen.De kwaliteit van de dienstverlening en de tevredenheid van de klant staan centraal in jouw streven.Je werkt samen met de verschillende entiteiten van de bank om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van je klanten en hen zo nodig naar de juiste dienst te verwijzen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Supply Chain Assistent
Maasmechelen, België
Voor een klant, gelegen te Maasmechelen en gespecialiseerd in interieurdecoratie, zijn we op zoek naar een assistent voor de supply chain manager.
Je takenpakket:
Je werkt mee aan de volledige logistieke structuur binnen de organisatie.Je staat dagelijks mee op de vloer in het warehouse.Op basis van je analyses ga je op zoek naar verbetering en optimalisatie van de logistieke flows en systemen en ondersteun je een vernieuwende aanpak waar nodig.Je staat in voor het dagelijks overleg met de betrokken diensten rond korte en lange termijn doelen.Je bepaalt de KPI’s, volgt het KPI dashboard op en staat in voor de rapportering.Je houdt toezicht op orde, netheid, veiligheid, etc.Je stuurt mee het logistieke team aanJe ondersteunt de supply chain manager bij het uitvoeren van alle dagelijkse taken.
Technics EmployeesTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Schadebeheerder
Genk, België
Voor onze klant gelegen in Genk, gespecialiseerd in verzekering zijn we op zoek naar een schadebeheerder verzekeringen:
Als schadebeheerder verzekeringen heb je volgend takenpakket:
Als direct aanspreekpunt van jouw klant – vaak in situaties waar hij of zij net het slachtoffer is geworden van schade – weet jij jouw woorden perfect te wikken en te wegen.Je gaat proactief op zoek naar oplossingen, maar weet ook hoe je minder goed nieuws op een constructieve manier moet overbrengen. Je houdt de rest van je team voortdurend op de hoogte en kan altijd rekenen op de ondersteuning van je teamleader of accountmanager.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Preventie-adviseur
Houthalen-Helchteren, België
Voor onze klant te Houthalen-Helchteren (Limburg), zijn we momenteel op zoek naar een SHEQ medewerker . Dit bedrijf is specialist op vlak van zonnepanelen, batterijsystemen en laadoplossingen.
Als SHEQ Coördinator waak je over het algemeen welzijn van de medewerkers van en haar stakeholders. Je zorgt voor een breed draagvlak en alerte attitude rond veiligheid, gezondheid, milieu en kwaliteit binnen onze organisatie. Het is aan jou om het SHEQ-beleid verder te verfijnen.
De volgende activiteiten behoren tot de dagdagelijkse bezigheden van een SHEQ Coördinator:
Je voert de nodige controles en analyses uit en rapporteert volgens de VCA** standaarden.Je detecteert proactief potentiële risico’s in een steeds veranderende werkomgeving en motiveert anderen om dezelfde ingesteldheid te kweken.Je werkt, samen met de collega’s van ATS, aan vaste SHEQ-procedures en -standaarden zoals ISO 9001 / ISO 14001Je geeft infosessies en vormingen, en coacht leidinggevenden rond SHEQ.Je bent op de werkvloer het aanspreekpunt voor vragen en bent ook de contactpersoon voor het management.
OfficeEnergyFull-timeFixed contract
Garantie- en Claim Specialist Automotive
Houthalen-Helchteren, België
Voor onze klant te Houthalen, actief in professionele transportoplossingen en automotive zijn we op zoek naar een garantie / claim specialist.
Als Garantie- en Claimfacturatie Specialist zorg je ervoor dat alle garantie- en claimafhandelingen soepel verlopen. Je bent de administratieve spil van onze werkplaats en speelt een sleutelrol in de financiële processen. Jouw werkzaamheden bestaan uit:
• Afhandelen van garantieclaims:
Je beoordeelt garantiegevallen en claimt deze bij DAF of andere leveranciers volgens de richtlijnen.
• Facturatie:
Je stelt correcte facturen op voor uitgevoerde werkzaamheden en zorgt dat deze tijdig naar de juiste partijen worden gestuurd.
• Controle en analyse:
Je controleert de volledigheid van de garantieaanvragen en claimdocumentatie en zorgt ervoor dat alles correct wordt vastgelegd.
• Contactpersoon:
Je onderhoudt contact met klanten, leveranciers en interne afdelingen over de status van claims en facturen.
• Rapportages:
Je stelt rapporten op over garantie- en claimprocessen en signaleert knelpunten of verbeterpunten
OfficeCarFull-timeFixed contract
Call-Center Medewerker
Genk, België
Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent/onthaalbediende.
Je takenpakket:
Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant.
OfficeMarketingPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Business Development Manager
Lommel, België
Onze klant is actief in het leveren van oplossingen aan diverse industrieën voor het verwerken van slurry.
We zoeken een Business Development Manager met drive en ambitie, een echte expert in het opsporen en omzetten van leads. Heb je een ‘can-do’ houding en ben je klaar om een significante bijdrage te leveren aan ons succes? Binnen ons salesteam neem je de rol van productspecialist op je en krijg je de taak om een klantenbestand te creëren rondom een reeds bewezen, kwalitatief hoogstaand product. Jouw verantwoordelijkheden omvatten het vinden, benaderen en overhalen van potentiële klanten. Daarnaast ligt er een uitdaging in het betreden en ontwikkelen van nieuwe marktsegmenten. Bij al deze taken vertrouwen we op een bewezen, data-driven en analytische aanpak.
Jouw dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten:
Het opsporen van nieuwe doelmarkten, naast de reeds geïdentificeerde markten, en het actief genereren van nieuwe leads binnen deze segmenten.Het benaderen en omzetten van deze nieuwe leads naar klanten, met als doel het opbouwen van een langdurige relatie.Bijdragen aan de optimalisatie van de voorraad en de ontwikkeling van nieuw marketingmateriaal.Opstellen van presentaties om technische oplossingen voor te stellen aan klanten.Opstellen van offertes.Het bieden van technische ondersteuning aan klanten en werken met ons technische team om problemen op te lossen.Fungeren als de interne productspecialist binnen de sales organisatie.
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Voor een klant, gelegen te Genk en gespecialiseerd in bodemreiniging, zijn we op zoek naar een laborant
Je takenpakket als laborant bestaat uit:
Er moeten dagelijkse proeven worden uitgevoerd in het kader van COPRO (TRA21) zoals het aanmaken van proctors, drukken van proefstukken, droogstoken van mengsels alsook het uitvoeren van voorstudies.
Ook moeten er in het kader van de productie van stapelblokken proeven worden uitgevoerd zoals:
Aanmaken en ontkisten van kubusmallen, druksterkte bepalen, consistentie bepalen, luchtgehalte bepalen en geometrische proeven op afgewerkte producten.Je werkplaats zal hoofdzakelijk in het betonlabo zijn langs de betoncentrale.Er wordt wel van je verwacht je flexibel op te stellen naar je collega’s van staalname of het labo.Ook sta je steeds in rechtstreeks contact met de centralist om de processen in goede banen te leiden.Je overlegt op dagelijkse basis met je leidinggevende.In de toekomst zullen er ook granulaatproeven bijkomen aangezien we in een uitbreidingsfase zitten.
Technics EmployeesEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Teamleader 2 PLG
Bree, België
Voor een bedrijf, gespecialiseerd in productie en gelegen te Bree, zoeken wij een teamleader voor het magazijn!Als teamleader heb je volgend takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie van het logistieke proces en het personeel in de toegewezen zone.Je begeleidt en ondersteunt procesmedewerkers en heftruckchauffeurs in de verlading.Je maakt de personeelsplanning op en zorgt voor de taakverdeling op de werkvloer.Je evalueert de medewerkers uit jouw team en geeft op een constructieve manier feedback.Je ziet toe dat de geldende voorschriften betreffende veiligheid en hygiëne correct worden nageleefd en geeft hierin het goede voorbeeld.Je bent, samen met de proces-medewerkers, verantwoordelijk voor het onthaal en onboarding van nieuwe medewerkers.Je zorgt voor een efficiënte werking binnen de verlading: vermijden van wachttijden, verzenden en ontvangen van goederen volgens de kwaliteitseisen, controleren van juistheid van producten etc.Je waakt over de correcte realisatie van de planning en formuleert verbetervoorstellen samen met het team.Je overlegt met de afdeling dispatching, shiftleader en voorraadbeheer bij problemen.Je voert veiligheidsrondgangen uit en neemt initiatief op het gebied van veiligheid.Je rapporteert aan de shiftleader verlading en overlegt met je collega teamleader van de andere ploeg.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende Garage
Genk, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als onthaalbediende?
Kom jij graag in contact met klanten?
Dan ben jij misschien de geschikte kandidaat voor ons!
Voor een onze klant, een autogarage gelegen in Genk zijn wij momenteel op zoek naar een onthaalbediende.
Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers en klanten. Je zorgt voor een warm welkom, biedt hen de nodige informatie en begeleidt hen naar de juiste persoon of afdeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoons, het beheren van agenda’s en het verwerken van administratieve taken.
Takenpakket:
Je staat aan het onthaal en ontvangt klanten en helpt hun verder. Je ben eerste aanspreekpunt binnen de garage alsook telefonisch. Je plant afspraken van de klant in en stemt dit af met de collega's. Je maakt afspraken met de klant specifiek voor de werkplaats.Je hebt bij voorkeur een technische achtergrond om een goede inschatting van de tijdsduur te kunnen maken van herstellingen.Je staat mee in voor de facturatie en de algemene administratie.Je staat in voor het opmaken van correcte facturen. ...
OfficeCarFull-timeFixed contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.