Jobs

Jobs

73 Jobs found

Administratief Bediende

ANTWERPEN

Ben jij gebeten door de scheepvaart en hou je van een job die sales en operationele opvolging combineert? Dan is dit misschien wel jouw koers! Na een grondige opleiding door je mentor neem je zelf dossiers van A tot Z in handen. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan een dynamisch team dat dagelijks instaat voor het vlekkeloos verloop van internationale verschepingen. Wat houdt jouw dag zoal in?   Je maakt offertes op voor breakbulk en RORO verschepingen en volgt deze op (inside sales).Je boekt ladingen en beheert je eigen bookings.Je volgt inkomende en uitgaande dossiers nauwgezet op als scheepsagent.Je respecteert deadlines en hebt oog voor details bij bookings, files & mails.Je verwerkt facturen van leveranciers en klanten.Je communiceert dagelijks met klanten, rederijen, terminals, douane en transporteurs.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier beheerder

Antwerpen, België

Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.   Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen. Dit omvat onder meer het volgende: Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Planner

Aartselaar, België

Voor een groeiend bedrijf in de Automotive sector, gelegen in Aartselaar, zijn we op zoek naar een Planner. Je zal het team versterken van de afdeling inspecties.     Je zal verantwoordelijk worden voor de planning van de voertuigen die door de inspecteurs gecontroleerd moeten worden. Dit onder begeleiding van de Team Lead en je collega's.Je plant afspraken in per mail en telefonisch voor zowel externe kanten als voor de eigen vloot korte termijn verhuur.Na een inwerkperiode kan je zelfstandig een dag en weekplanning opstellen voor hetJe staat in nauw contact met andere afdelingen en diensten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Waterklerk

Antwerp, 2000 Antwerpen, België

Voor een logistieke speler zijn we op zoek naar een waterklerk. Samen met ons team van scheepvaartexperten begeleid je het schip en crew de haven binnen, tijdens het verblijf en terug buiten. Takenpakket:  In- en uitklaren van schepenAanmaken van digitale scheepsdossiers met alle nodige documenten en toelatingenRegelen van de douane- en immigratieformaliteitenIn- en of uitscheping van eventuele passagiers en/of bemanningsledenAssisteren bij vergunningen, bunker operaties, leveringen van proviand, eventuele reparaties enz.Verzorgen van een ligplaats samen met de aangewezen stuwadoors of terminalBestellen van ploegen in samenspraak met onze principalen en de terminals  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Finance controlling Manager

Essen, België

Voor een bedrijf in de kunststofsector te Essen zijn wij op zoek naar een Finance controlling Manager. Boekhouden van A tot Y voor de Belgische als de Nederlandse vennootschap ter voorbereiding van de externe accountant die zorgt voor de BTW aangiftes en jaarrekeningenFinanciële analyse van alle businessprojecten inclusief wekelijkse opvolging met projectmanagementAdviseren van het management over de financiële prestaties en processenIntercompany verrichtingenMaandafsluitingenJe bent de contactpersoon voor financiële instellingenBudgetopmaak en controleVoorbereiding jaarrekeningCredit controlVennootschapsbelasting en andere fiscale vraagstukken behartigen
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent Bouwmarktmanager

Wilrijk

Voor een doe het zelf zaak gelegen te Wilrijk zijn wij op zoek naar een vliegende Assistent Bouwmarktmanager. Als Assistent Bouwmarktmanager ben je mede verantwoordelijk voor de operationele leiding van je winkel. Je bent flexibel en ondersteunt je manager of collega’s waar nodig. De klant is je prioriteit en je toont een duidelijk voorbeeld voor je medewerkers.Je geeft hands-on leiding op de werkvloer en staat als eerste klaar voor je team. Je zorgt mee voor een efficiënte werkverdeling en voorziet in de nodige coaching en opleidingen. Voor een veilige werkomgeving volg je de juiste procedures en verbeter je waar mogelijk. Ook administratief werk een voorraadbeheer houd je nauwkeurig bij.Je adviseert ook zelf klanten.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Expediteur Import

2030 Antwerpen, België

Voor een logistieke speler, gelegen in de haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een ocean import specialist. Takenpakket:  ontvangen en volgen van boekingen/orders van klanten van A tot Zverzendinstructies naar het buitenland sturen volgens de instructies van de klant of vastgestelde SOP'sinformeren van klant van aankomst en kostenverwerken van douane-entry's (classificeren van facturen, indienen van RLF entries en invoeren van elektronische facturen)details van de douanevrijgave controleren en ervoor zorgen dat eventuele discrepanties correct worden afgehandeldcoördinatie van binnenkomende en uitgaande bulkzendingensamenwerken met sales aan implementatie van accounts en zorgen voor een soepele overgang van sales naar operationsverzoeken van klanten beantwoorden in overeenstemming met de richtlijnensamenwerken met verkopers en overzeese kantoren om onjuiste betalingen zo snel mogelijk te betwisten om een accurate boekhouding te behoudenfactureren van elk dossier aan de respectievelijke klantzorgen dat er aan de vereisten van de originele vrachtbrief wordt voldaan bevestigen van POD voor elke zending en in het bedrijfseigen systeem deze informatie ook bijwerkenbijwerken van bedrijfseigen track and trace toepassingensales, afdelingsmanager en collega's assisteren bij het samenstellen van offertes door het verstrekken van tarieven,..zorgen dat elk dossier uit de noodzakelijke documenten bestaat...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Weegbrugbediende

Wijnegem, België

Voor onze klant in Wijnegem kijken we uit naar een weegbrugbediende.   Onze klant is actief in het inzamelen en verwerken van afval.   Als weegbrugbediende zal je voornamelijk ondersteunend werken aan de afdeling sortering (registreren van in en uitgaande wegingen) maar eveneens aan de afdeling planning als de afdeling facturatie. Je hebt zowel interne als externe contacten en werkt voornamelijk met het centraal soUware pakket.   Weegbrug: Samen met je collega sta je in voor de administratieve afhandeling van alle in- en uitgaande vrachten: wegen, vereiste begeleidende documenten opvragen/bezorgen, los- en of laadplaats aanduiden, aanmelden van de vrachtenJe staat nauw in contact met de operatoren. Administratie: Je verzorgt de administratie verbonden aan de sorteeractiviteiten. Communicatie met de klant: Bij afwezigheid van je collega's neem je ook telefonische bestellingen op en geef je deze in het systeem in.Je informeert de klant proactief over alles wat er rond zijn bestelling gebeurt.Je lost eventuele problemen op. Communicatie met de planning: Je stemt eventuele vragen af met de planning  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

All Around technisch administratief medewerker

WILRIJK (ANTWERPEN)

Onze klant is een stabiel en groeiend bedrijf actief in technische oplossingen en toelevering voor bedrijven en particulieren. Ze combineren magazijnwerk, administratieve opvolging en service op locatie. Dankzij hun no-nonsense aanpak en klantgerichte service zijn ze al jaren een vaste waarde in hun sector. Voor hen zoeken we een allround medewerker met een hart voor techniek en een neus voor commercie. Wat ga je doen? Afwisselende job tussen kantoor, magazijn en op verplaatsingLeveren, plaatsen en herstellen van installaties (je krijgt hiervoor een opleiding)Mee opvolgen van de webshop en administratieKlantencontact en commerciële ondersteuning  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent Filiaalverantwoordelijke

Aartselaar, België

Ben jij de gemotiveerde en enthousiaste Assistant-shopmanager voor Aartselaar? Als Assistant-Shopmanager run je samen met de shopmanager de winkel. Bij afwezigheid van de Shopmanager, zorg je voor de taakverdeling en praktische zaken van de winkel. Je vindt het belangrijk dat de winkel er piekfijn uitziet en elk lid van het verkoopsteam op de hoogte is van de meest recente promoties en acties van verschillende telecomproviders en merken.Je bent, samen met de Shopmanager, de drijvende kracht voor de commerciële en financiële resultaten van de winkel.Je laat geen klant naar buiten gaan zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen. Jouw collega's kunnen bij jou terecht indien er escalaties zouden zijn of indien ze vragen hebben over de producten en diensten.Je zal een aantal administratieve taken uitvoeren, maar staat net zoals je filiaalverantwoordelijke steeds naast je teamleden mee in de verkoop. Het grootste deel van je takenpakket bestaat dan ook uit zelf mee verkopen, want jouw hart gaat sneller slaan van verkopen.Je communiceert op een duidelijke manier met de zaakvoerder, je team, klanten en vertegenwoordigers.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

Aartselaar, België

Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar. Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Shopmanager

Aartselaar, België

Als Shopmanager sta je in voor het reilen en zeilen van de Telecomwinkel: Onder jouw verantwoordelijkheid valt de dagdagelijkse taakverdeling en praktische zaken van de winkel zoals ervoor zorgen dat de winkel er piekpijn uit ziet en het assortiment up-to-date is.Elk lid van het verkoopsteam weet dat, indien ze vragen hebben over diensten, acties of promoties van Telenet, BASE, Eneco, Apple, HP, robots,… jij steeds het antwoord kent.Er verlaat geen enkele klant de winkel zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen door jouw team of jezelf.Toch een minder tevreden klant? Je blijft rustig en vriendelijk en zorgt dat het niet tot een escalatie komt.Je verzorgt de vakantie- en werkplanning van je team op een efficiëntie manier en bespreekt dit met HR.Je start ’s ochtends de winkel zelfstandig op en/of sluit deze zelfstandig af op het einde van de dag.Je stuurt samen met de bedrijfsleider een team aan en zorgt voor een vlotte werkverdeling.Je begeleidt en motiveert het verkoopsteam en leidt nieuwe medewerkers mee op samen met onze Coach. Van elke verkoop gaat je bloed harder stromen.Je werkt actief mee in de winkel en bent het aanspreekpunt voor klanten en medewerkers.Je kan commerciële en financiële doelstellingen behalen.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Adviseur Ondernemingen (KMO)

Merksem

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Adviseur ondernemingen (KMO).   Als Adviseur Ondernemingen (KMO) bied je optimale administratieve ondersteuning aan je eigen klantenportefeuille. Dit houdt in dat: Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagelijkse transacties soepel te laten verlopen.Je polissen en offertes opstelt met het oog op het bieden van de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je samenwerkt met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden.Je regelmatig contact onderhoudt met klanten en verzekeringsmaatschappijen.Je zelf je planning beheert, nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te respecteren.  
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Account Advisor non-life

2018 Antwerpen, België

Voor onze klant in 2018 Antwerpen, een verzekeringsmakelaar, kijken we uit naar een account advisor non-life.   Takenpakket: Je verzorgt het beheer van een toegewezen verzekeringsportefeuille ondernemingen (non-life). Je onderhandelt daarbij met de verzekeraars omtrent polisvoorwaarden en. tarieven, steeds gebaseerd op de risico's van de klant.Je werkt nauw samen met de accountmanager, jullie zorgen samen voor een klantenbeleving waarbij de klant totaal wordt ontzorgd. Je staat uiteraard ook zelf rechtstreeks in contact met de klant.Je bent vanuit jouw ervaring specialist en aanspreekpunt voor jouw collega's waar je heel nauw mee samenwerking. Winnen doen we in een "winning team".
OfficeFinancialFull-timeFixed contract

Accountant

KONTICH

Expert | Voltijds | Bedrijfswagen | Doorgroeikansen | Kantoor dicht bij huis Ben jij klaar voor een nieuwe stap in je carrière als Advisor Accountancy & Tax? Of je nu al ruime ervaring hebt of net niet senior bent maar wel de ambitie voelt: hier krijg je de kans om jezelf verder te ontplooien in een professionele en tegelijk warme omgeving, dicht bij huis. Jouw rol Je beheert de meer complexe dossiers van A tot Z.Je bepaalt het strategisch kader bij bijzondere opdrachten zoals oprichtingen, statuutwijzigingen en fusies.Je bent verantwoordelijk voor de eindbalansen en jaarafsluiting van jouw klanten en rapporteert aan de teamleader of kantoorverantwoordelijke.Je werkt autonoom, maar kan steeds rekenen op de ondersteuning van een team experts om jouw klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Afleveraar

Bornem, België

Voor een bedrijf in de automotive sector gelegen in Bornem, zijn wij op zoek naar een Afleveraar.  Wat je gaat doen:   Het afleveren en demonstreren van nieuwe voertuigen aan de klanten op het lang verwachte moment, zodat het telkens uniek aanvoeltDe correcte administratie tijdens het afleverproces (administratie, betaling en fotosessie bij overhandiging) volgens de bestaande proceduresHet organiseren van proefrittenHet opvolgen van de klanten na levering van de nieuwe voertuigenSamen met de collega’s van de verkoopafdeling sta je in voor het behalen van individuele en collectieve doelstellingenJe zorgt voor klantentevredenheid doorheen alle stappen in het verkoop- en afleverprocesAlle partijen die betrokken zijn in het verkoop- en afleverproces hou je proactief op de hoogte van alle relevante detailsJe zorgt voor orde en netheid in het bureel, de showroom, demovoertuigen, …
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Wij zijn op zoek naar een Senior Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem)!   Ze hebben intussen meer dan 30 jaar ervaring opgebouwd! Ze richten zich vooral op KMO's, vrije beroepers en zelfstandigen in een brede waaier aan bedrijfssectoren Aanvullend bieden ze bovenop hun basisopdracht als boekhouder, ook een totaalservice aan voor vermogens- en successieplanning, startersbegeleiding en strategisch bedrijfsadvies.   Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket: Autonoom beheer van je eigen klantendossiers in samenwerking met jouw team. Dit voor zowel het boekhoudkundige als het fiscale luik.Je hebt dagelijks contact met de klanten en werkt nauw samen met verschillende medewerkers op jouw dossiers
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Transportplanner

ANTWERPEN

Voor een transportbedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Transportplanner.   Opstellen van een planning a.d.h.v. van de klanten orders en het beschikbare materiaal, zorgen dat deze naadloos op elkaar worden afgestemdDoorsturen van de gemaakte planning, via de boordcomputer, aan de chauffeursSamenwerking met de collega’s van Nederland en LuxemburgInplannen van verlofperiodes en eventuele afwezigheden en vervangen van rijdend personeel waar nodigPro actieve houding om verloren kilometers te vermijdenBijdragen tot de continuïteit van onze contractuele dienstverlening met onze klantenWaarborgen van de totaliteit van onze dienstverlening zoals die is overeengekomen met onze klantenAfstemming met onze werkplaats om onderhouden en keuringen in te plannenChauffeurs aansturen, motiveren en corrigeren in eerste lijnRuimte om je creatief en oplossingsgericht te denkenActieve deelname in de wachtdiensten volgens een beurtrolJe rapporteert aan het hoofd van de weg transportplanning  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!