Vivaldis InterimVivaldis Interim logo
Emplois

Emplois

34 Emplois trouvés

Logistiek en Administratief Medewerker

WOLUWE ST PIERRE

Voor één van onze klanten gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Logistiek en Administratief Medewerker. Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren: Je coördineert het transport van grondstoffen via vrachtwagens, treinen, binnenschepen of containers.Je onderhandelt met transportbedrijven over tarieven en transportvoorwaarden.Je ondersteunt een team van commerciële verantwoordelijken in hun dagelijkse activiteiten.Je beheert contacten met klanten, leveranciers en transporteurs.Je volgt bestellingen op van A tot Z en zorgt voor een correcte afhandeling.Je staat in voor het beheer van de voorraden.Je controleert transport-, douane- en verzekeringsdocumenten.Je verifieert aankoop- en transportfacturen.Je zorgt voor een correcte archivering en klassering van documenten.Je voert diverse administratieve en secretariaatswerkzaamheden uit.Je stelt verkoop- en aankoopfacturen op en verwerkt deze correct.
OfficeMétalTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Ingenieur Commercieel

TESSENDERLO

Voor één van onze klanten, gevestigd in Lier, zijn wij op zoek naar een Ingenieur Commercieel voor de regio Brussel en Wallonië. Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren: Je vertegenwoordigt het productgamma van het bedrijf bij aannemers en architecten in jouw regio.Je biedt technisch-commerciële ondersteuning aan klanten en fungeert als hun eerste aanspreekpunt voor commerciële vragen.Je ontwerpt, analyseert en volgt klantprojecten op, zowel intern als extern.Je bouwt en onderhoudt langdurige relaties met klanten, studiebureaus, architecten en aannemers.Je onderhandelt met verschillende gesprekspartners (aankoop, aannemers, architecten, ingenieurs,…) en past je moeiteloos aan diverse situaties aan.Je zorgt ervoor dat je technische beloftes nagekomen worden en communiceert tijdig bij wijzigingen.Je ontwikkelt actief het klantenbestand door prospectie van nieuwe klanten in Brussel en Wallonië.Je werkt samen met verschillende interne diensten zoals projectingenieurs, tekenaars, productie en boekhouding.Je houdt rekening met de veiligheids- en milieunormen van de onderneming en past het principe van Plan-Do-Check-Adjust (PDCA) toe om de impact van je activiteiten op het milieu te beperken.
OfficeHoldingTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Optez pour une candidature spontanée !
Candidature spontanée

Contract Manager

Saint-Gilles

Voor één van onze internationale klanten actief in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een Contract Manager gespecialiseerd in elektrotechniek, industriële techniek, klimaattechniek en energietechniek. Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren: Je stelt methodes en tools op om de contractuele uitvoering van projecten te volgen en te optimaliseren.Je maakt je vertrouwd met administratieve en technische contractdocumenten (zoals CCAP, verbintenisakten, CCTP, lastenboeken, planningen, enz.).Je organiseert regelmatige opvolgvergaderingen met de operationele teams over de contractuele status van het project.Je identificeert onduidelijkheden in contracten, evenals risico’s en opportuniteiten.Je controleert de naleving van het contract en volgt de contractuele mijlpalen op (termijnen, betalingen, extra werken, enz.).Bij afwijkingen tussen contract en uitvoering ondersteun je de teams in het zoeken naar oplossingen en stel je relevante contractuele documenten op (zoals opmerkingen bij werfverslagen of formele brieven).Je stelt indien nodig schadeclaims op in samenwerking met de operationele teams en de juridische dienst.Je ondersteunt bij onderhandelingen met klanten en leveranciers.Je bewaakt het algemene contractuele kader van de projecten en zorgt voor optimale naleving ervan.
OfficeHoldingTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Wegenwachter

Bruxelles

Voor een van onze klanten in Brussel, actief in de verzekeringssector, zijn we op zoek naar een Wegenwachter. Hier zijn de taken die je zal uitvoeren: Na een opdracht van dispatching rijd je zo snel mogelijk naar de klant.Je lokaliseert het probleem snel, stelt een juiste diagnose en biedt een praktische oplossing om de klant snel mobiel te maken.Afhankelijk van de panne repareer je het voertuig, schakel je een sleepdienst in, sleep je zelf of bied je een vervangwagen aan volgens contractvoorwaarden.Je registreert alle interventiegegevens in het systeem.Je gaat daarna door naar de volgende klant.Je klantgerichte aanpak zorgt voor vertrouwen.Je draagt bij aan de winstgevendheid van de pechverhelping met je commerciële ingesteldheid.Je communiceert open met dispatching en assistentiecentrales voor een goede reputatie.
OfficeAutoTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Bijstandsmedewerker

Bruxelles

Voor een van onze klanten in Brussel (verzekeringssector) zoeken we een Bijstandsmedewerker FR/NL/EN. Hier zijn de taken die u zult uitvoeren: U maakt deel uit van het "reservering"-team.U staat in voortdurend contact met uw collega’s van de afdelingen TBO (Technical Back Office), MBO (Medical Assistance) en dispatching.U gebruikt het reserveringssysteem Amadeus om alle boekingen te beheren die verband houden met assistentiedossiers in het buitenland, zoals vervangwagens, trein, hotel, vliegtickets, taxi, enzovoort.U volgt de dossiers op bij klanten en collega’s van andere afdelingen.
OfficeAutoTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Bijstandsmedewerker

Bruxelles

Voor een van onze klanten zijn we op zoek naar een Bijstandsmedewerker NL/FR/EN. Hier zijn de taken die je zal uitvoeren: Je beheert en volgt assistentiegevallen in het buitenland op.Je houdt klanten op de hoogte van de voortgang van hun dossier.Je neemt contact op met buitenlandse partners zoals garages, pechverhelpers en autoverhuurbedrijven.Je coördineert met interne collega’s en externe correspondenten voor verdere opvolging.Je volgt de gemaakte kosten op en bespreekt acties met je coördinator.Je regelt alle reservaties voor vervangwagens, treinen, hotels, vliegtickets, taxi’s, …Je zorgt voor communicatie en opvolging met klanten en collega’s van andere afdelingen.  
OfficeAutoTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Business Developer

BRUSSEL

Voor een van onze klanten, een wereldwijde toonaangevende fabrikant van liften gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Business Developer. Hier zijn de taken die je zult uitvoeren: Goede relaties opbouwen met interne en externe klantenEen sterke klantenrelatie uitbouwen en onderhoudenMarkt- en klantenprospectie uitvoerenKlantenportefeuille uitbreiden en verdiepenMarktevoluties en technologische ontwikkelingen detecteren en samen met klanten oplossingen ontwikkelenSamen met klanten zoeken naar oplossingen voor een optimale projectuitvoeringNauwe samenwerking met interne diensten om optimale en kostenefficiënte oplossingen aan te reikenIn samenwerking met de directeur markten en klantenstrategieën bepalen
OfficeBâtimentTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Back Office Dossierbeheerder

Bruxelles

Voor een van onze klanten in Brussels (verzekeringssector) zijn we op zoek naar een Back Office Dossierbeheerder. Hier zijn de taken die je zal uitvoeren: Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon met ondersteuning van je teamleader.Je analyseert terugbetalingsaanvragen van klanten die kosten maakten na medische en/of technische bijstand in België of het buitenland.Je controleert of de gemaakte kosten gedekt zijn door het contract van de klant en recht geven op terugbetaling.Je valideert de bewijsstukken die worden ingediend.Je berekent het terugbetalingsbedrag volgens de algemene voorwaarden van het contract.Je informeert de klant over eventuele weigeringen of het bedrag van de terugbetaling.Je verstuurt het afrekeningsoverzicht naar de klant.Je staat in voor het contact en beantwoordt vragen van klanten via mail, brief en telefoon.Indien nodig stel je ook de doorfacturatie op naar B2B-klanten volgens de afgesproken factureringsvoorwaarden en deadlines.Je onderzoekt en lost factuurweigeringen of betwistingen op.
OfficeAutoTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Customer Service Medewerker

Saint-Gilles

Voor een van onze klanten, een onafhankelijk organisme actief in de consumptiesector en gelegen in Brussel (Sint-Gillis), zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker FR/NL. Dit zijn de taken die je zal uitvoeren: Telefonisch contact opnemen met leden in het Nederlands en FransVragen beantwoorden over abonnementen, bestellingen, informatie en/of technische problemenGepersonaliseerde schriftelijke communicatie verzorgen naar ledenTijdschriften voorstellen aan bestaande klanten en hen begeleiden bij een overstap naar een Premium-abonnementUitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het team  
OfficePapierTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Account Manager

DIEPENBEEK

Voor een van onze klanten in de cosmeticasector, gevestigd in Brussel, zoeken we een enthousiaste Account Manager om het verkoopteam te versterken. In deze functie speel je een sleutelrol in het uitbouwen en onderhouden van langdurige partnerschappen in Brussel en Wallonië binnen een sector die volop in beweging is. Hier zijn de taken die je zal uitvoeren: Je bouwt actief nieuwe klantrelaties op en onderhoudt bestaande partnerschappenJe voert gerichte verkoop- en onderhandelingsgesprekkenJe ontwikkelt groeistrategieën op maat van de klantJe vertegenwoordigt het bedrijf op beurzen en evenementenJe adviseert klanten over het productgamma en overtuigt hen van de toegevoegde waardeJe verhoogt de omzet bij bestaande klanten via cross-selling en up-sellingJe plant zelfstandig je klantenbezoeken in  
OfficeChimieTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Bid Writer

FOREST

Voor een van onze klanten, gevestigd in Brussel en actief in de technische milieusector, zijn we op zoek naar een Bid Writer. Jouw functie: Je volgt dagelijks nieuwe opportuniteiten op en ondersteunt strategische beslissingenJe analyseert aanbestedingsdossiers en begrijpt de noden en verwachtingen van de klantJe werkt offertes uit samen met de Director of Development, het UEC-team en de regionale verantwoordelijkenJe beheert en actualiseert de tender library en communicatiekanalen, met oog voor kwaliteit en uniformiteitJe onderhoudt vlot contact met regionale teams en verzamelt tijdig de nodige inputJe analyseert het slaagpercentage van offertes, marktvragen en feedback uit eerdere projecten
OfficeEnvironnementTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Preventieadviseur

FOREST

Voor een van onze klanten in Brussel, actief in de technische milieusector, zijn we op zoek naar een Preventieadviseur/ Safety Advisor. Jouw verantwoordelijkheden: Je combineert veiligheid, gezondheid, milieu en kwaliteit binnen het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor:Toepassen van de welzijnswetgeving en analyseren van risico’s op de werkvloerOpstellen en uitvoeren van het preventiebeleid (globaal preventieplan & jaarlijks actieplan)Voorkomen van arbeidsongevallen en beroepsziekten via analyse en gerichte maatregelenEvalueren van werkplekken, werkposten en hygiëne, en opstellen van praktische veiligheidsinstructiesAdviseren over opleidingen en acties om het welzijn van werknemers te verbeterenOpstellen van wettelijke rapporten, beheren van het CPPT-secretariaat en samenwerken met het preventieteamUp-to-date houden van je kennis en rapporteren aan de Managing Director  
OfficeEnvironnementTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Utilities Systems Engineer

FOREST

Voor een van onze klanten, gevestigd in Brussel en actief in de technische milieusector, zijn we op zoek naar een UEC (Utilities Expertise Center) Engineer. Jouw verantwoordelijkheden:   Als lid van het UEC-team ben je verantwoordelijk voor:Opvolgen en analyseren van energieverbruik binnen energie prestatiecontracten (EPC)Ontwerpen en installeren van energiemonitoringsystemen (inclusief meters, kalibratie en live opvolging)Ontwikkelen en verbeteren van ons energiemonitoringplatformUitwerken van commerciële voorstellen voor onderhoudsdiensten van HVAC-installatiesUitvoeren van technische plaatsbezoeken bij klantenMeewerken aan Europese subsidieprojecten en energie besparingsmaatregelen  
OfficeEnvironnementTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Assistant Branch Manager

SINT-AGATHA-BERCHEM

Voor één van onze klanten te Mollem (Asse), gespecialiseerd in mobiliteits-oplossingen en dienstverlening rond banden en voertuigen, zijn we op zoek naar een Assistant Branch Manager. De gevraagde competenties zijn als volgt: Start voorzien op 1 september 2025 – je houdt van afwisseling en klantencontact: dit is jouw job!Je vaste werkplek is de bandencentrale, waar je fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten voor afspraken, service en de verkoop van banden.Je stelt offertes op, bespreekt deze met klanten, plaatst bestellingen, en zorgt voor een correcte administratieve opvolging en facturatie in het centrale systeem.Je rapporteert aan de Branch Manager en fungeert als zijn/haar rechterhand voor de dagelijkse organisatie van het filiaal. Bij afwezigheid neem je een deel van zijn/haar verantwoordelijkheden op.Je werkt om de week op zaterdagvoormiddag.Je haalt trots en voldoening uit het helpen van elke klant om vlot en veilig de weg op te gaan.
OfficeHoldingTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Verkoper

BRUXELLES

Voor een klant gevestigd in Brussel, actief in de verkoop van technisch materiaal en professioneel gereedschap, zijn we op zoek naar een veelzijdige en klantgerichte verkoper om het team te versterken.Jouw verantwoordelijkheden: Je adviseert klanten in verschillende afdelingen zoals hand- en elektrisch gereedschap, ijzerwaren en PBM.Je ontwikkelt verkoopargumenten die inspelen op de specifieke behoeften van de klant.Je verwelkomt klanten op een vriendelijke manier en staat klaar om hen te ondersteunen.Je analyseert de behoeften van de klant en begeleidt hen naar de beste aankoop.Je zorgt voor het aanvullen, etiketteren en aantrekkelijk presenteren van producten in de rekken.Je hebt een grondige kennis van de producten en kunt hun werking uitleggen of demonstreren.Je beheert de voorraad, plaatst bestellingen voor klanten en bedient de kassa wanneer nodig.
OfficeMateriéauxTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Beheerder Verzekeringsdossiers Productie/Schade

SINT-AGATHA-BERCHEM

📍 Locatie: Brussel (regio Sint-Agatha-Berchem) 📁 Sector: Verzekeringen 📄 Contract: Vaste functie na een interim-periode van 6 maanden Onze klant, een bedrijf met meer dan 30 jaar ervaring in de verzekeringen voor zowel de medische sector als bedrijven, is op zoek naar een beheerder van verzekeringsdossiers (productie/schade). Ben je op zoek naar een uitdagende functie waarbij je een belangrijke rol speelt in het beheren van verzekeringsdossiers? Heb je ervaring in de verzekeringssector of ben je bereid je verder te ontwikkelen in dit domein? Dan is deze functie iets voor jou! Jouw takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en behandelt hun verzekeringsaanvragen en schadedossiers van A tot Z.Je onderhandelt met verzekeringsmaatschappijen om de beste voorwaarden voor de klanten te verkrijgen.Je informeert klanten en biedt hen op maat gemaakte oplossingen aan voor hun verzekeringen.Je behandelt aanvragen voor auto-, brand- en ongevallenverzekeringen.Je zorgt voor een uitstekende klantenservice en onderhoudt langdurige relaties met klanten.Je werkt nauw samen met je collega's om de klanttevredenheid te waarborgen.
OfficeFinancierTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Commercieel Klanten begeleider

Zaventem

Ben jij een klantgerichte teamspeler? Heb je een passie voor interieur en verkoop? Een van onze klanten is momenteel op zoek naar een Commercieel Klanten begeleider – ontdek snel deze kans! Functieomschrijving: Jij begeleidt klanten van A tot Z bij hun project.Jij luistert naar hun wensen en vertaalt die naar een gepersonaliseerd voorstel.Jij werkt nauw samen met je collega’s om een vlotte opvolging en uitstekende service te garanderen.Jij bewaakt de kwaliteit, timing en klanttevredenheid in elke fase van het traject.Jij bent het aanspreekpunt voor klanten tot en met de volledige afronding van hun dossier.
OfficeBâtimentTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Health & Safety Manager

BRAINE-L'ALLEUD

Ben jij een ervaren Health & Safety Manager met passie voor de bouwsector?Wil jij bijdragen aan een veilige werkomgeving en het welzijn van medewerkers Functieomschrijving: Jij voorkomt ongevallen en gezondheidsproblemen in jouw regio.Jij adviseert en ondersteunt het management op vlak van veiligheid en welzijn.Jij werkt samen met medewerkers, aannemers en leidinggevenden om veiligheidsregels te verbeteren en te volgen.Jij stuurt de H&S-adviseur aan die jou rechtstreeks rapporteert.Jij rapporteert aan de H&S Director Benelux.  
OfficeBâtimentTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Administrative Support

-

For one of our clients, we are currently looking for an Administrative Support. Here are the tasks you will be expected to performSupport the Executive Assistant to the CEO in managing C-level administrative tasks and priorities.Coordinate schedules, meetings, and correspondence, ensuring smooth workflow.Prepare and manage documents, presentations, and meeting materials.Arrange travel and accommodations for C-level executives.Handle expense reporting and reimbursements.Assist with special projects and urgent requests as needed.Foster collaboration and efficiency across the team.  
OfficeAutresTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Administratief Medewerker

Bruxelles

Voor één van onze klanten gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker. Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren: Je stelt brieven op in opdracht van de projectmanagers, contractmanagers en het management, en zorgt ervoor dat deze ondertekend en opgevolgd worden.Je staat in voor het beheer van inkomende en uitgaande correspondentie.Je beheert functionele mailboxen, verdeelt de inkomende e-mails of beantwoordt ze zelf.Telefonische oproepen behandelen? Geen probleem, dat beheers je perfect.Je zorgt voor de digitale verwerking en archivering van belangrijke documenten zoals notulen, contracten, enz.Je uploadt moeiteloos documenten op ons ondersteuningsplatform Axxerion.Je organiseert en volgt de jaarlijkse controle en update van de contactgegevens van onze stakeholders op.Je helpt bij het opstellen en voorbereiden van interne en externe presentaties.Tot slot organiseer je het kwartaalrapport en zorg je voor een efficiënte opvolging ervan.  
OfficeImmobilierTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Charlotte
Charlotte
Besoin d'aide pour chercher ? Demandez à Charlotte, votre assistante digitale.
Vous avez besoin d'aide pour trouver l'emploi idéal ? Chattez avec moi et nous le trouverons ensemble.


Inscrivez-vous à notre lettre de nouvelles

Vous recevrez d'excellentes offres d'emploi, et vous pouvez vous désabonner à tout moment en un clic !