Administratief Medewerker
Bruxelles
Voor één van onze klanten gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker.
Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren:
Je stelt brieven op in opdracht van de projectmanagers, contractmanagers en het management, en zorgt ervoor dat deze ondertekend en opgevolgd worden.Je staat in voor het beheer van inkomende en uitgaande correspondentie.Je beheert functionele mailboxen, verdeelt de inkomende e-mails of beantwoordt ze zelf.Telefonische oproepen behandelen? Geen probleem, dat beheers je perfect.Je zorgt voor de digitale verwerking en archivering van belangrijke documenten zoals notulen, contracten, enz.Je uploadt moeiteloos documenten op ons ondersteuningsplatform Axxerion.Je organiseert en volgt de jaarlijkse controle en update van de contactgegevens van onze stakeholders op.Je helpt bij het opstellen en voorbereiden van interne en externe presentaties.Tot slot organiseer je het kwartaalrapport en zorg je voor een efficiënte opvolging ervan.
OfficeImmobilierTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Voor een van onze klanten in Brussel zijn we op zoek naar een Sourcing Manager om hun aankoopoperaties te overzien en te optimaliseren. Je ontwikkelt en implementeert een duurzame aankoopstrategie, zorgt voor synergie tussen afdelingen om efficiëntie en kostenbesparingen te maximaliseren, en draagt expertise bij aan DBFM-contracten. Je rapporteert rechtstreeks aan de directeur van het bedrijf.Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden omvatten:
Aankoopstrategieën implementeren om een efficiënte en kosteneffectieve bevoorrading van goederen en diensten te garanderen.Contracten en voorwaarden onderhandelen met leveranciers voor de best mogelijke prijs, kwaliteit en duurzaamheidsvoorwaarden.Toezicht houden op de bestelprocessen, van behoefte-identificatie tot ontvangst van de goederen.Aankoopprocessen optimaliseren om de efficiëntie te verhogen en kosten te reduceren, terwijl de kwaliteit van producten en diensten behouden/verbeterd wordt.Relaties met leveranciers beheren om een duurzame samenwerking van hoge kwaliteit te verzekeren.Het team van BU en Project Buyers binnen de verschillende Business Units coördineren om uniformiteit in de aankoopstrategie te waarborgen.Ervoor zorgen dat alle aankoopactiviteiten voldoen aan wetten, regelgeving en ethische principes.Langetermijn sourcingstrategieën ontwikkelen en uitwerken om betrouwbare en innovatieve leveringsbronnen te identificeren en te verzekeren.Markttrends en prestatiegegevens analyseren om sourcingprocessen te optimaliseren en risico's te verminderen.Samenwerken met interne afdelingen om hun bevoorradingsbehoeften te begrijpen en hier effectief op in te spelen.Leveranciers evalueren en selecteren op basis van kwaliteit, kosten en betrouwbaarheidscriteria.De prestaties van leveranciers monitoren aan de hand van Key Performance Indicators (KPI's) op het gebied van kwaliteit, levering en naleving van contracten.Regelmatige rapporten opstellen over sourcingactiviteiten, inclusief kostenanalyses, gerealiseerde besparingen en leveranciersprestaties.
OfficeServicesTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?
Optez pour une candidature spontanée !
Candidature spontanéeTechnicien itinérant
BRUXELLES
Installer et configurer des équipements embarqués ou fixes (horodateurs, caméras, boîtiers connectés, etc.)Diagnostiquer des pannes sur site, lire et interpréter des logs techniquesUtiliser des outils de mesure (multimètre : tension, courant, continuité, etc.)Paramétrer des équipements avec des notions réseau de base (IP, DHCP, passerelle, etc.)Effectuer des tests fonctionnels et rédiger des rapports d'interventionCommuniquer avec l’équipe technique via outils collaboratifs (Google Meet, Outlook, Drive, Agenda, etc.)Assurer un suivi rigoureux des interventions et respecter les délaisMaintenir un haut niveau de qualité de service, en toute autonomie
Compétences techniques:
Bonne maîtrise de l’environnement PC (Windows), outils bureautiques (Suite Office / Google Workspace)À l’aise avec la lecture et la compréhension de logs machines/Diagnostique ou capable d’apprendreConnaissances en réseaux IP de base (attribution d'adresses, diagnostics simples, configuration d'équipements)Utilisation du multimètre : savoir différencier courant continu / alternatif, mesurer tension et courantExpérience dans le domaine des systèmes connectés ou embarquésSavoir lire et appliquer des procédures techniquesCapacité à travailler seul et à organiser son planning de manière autonomeCapacité à installer du matériel dans des véhicules (expérience en géolocalisation / télématique type Geofleet / rampes lumineuses) est un plus.
IntérimAutoTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Financial Operations Expert
BRUSSEL
For one of our clients, we are looking for a Financial Operations Expert to join their Brussels-based team.
Your responsibilities:
Daily monitoring of financial transaction settlement flows for institutional clients.Managing and updating pre-funding and collateral positions.Performing end-of-month reconciliations and validations.Providing operational support and assistance to financial institutions.Ensuring the accuracy of processing files and payment instructions.Collaborating with financial partners and processors to improve operational efficiency.Participating in process improvement initiatives and reporting activities.
OfficeBanquesTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Pour un de nos clients à Bruxelles, nous sommes à la recherche d’un(e) Consultant(e) en Développement Commercial.
Votre fonction:
Vous visitez des prospects et élaborez des stratégies de collaboration sur mesure.Vous assurez la signature de contrats pour des missions de conseil en développement commercial.Vous définissez des stratégies commerciales adaptées aux PME actives en B2B.Vous démarrez les missions avec les équipes internes et assurez ensuite un rôle de supervision.Vous fidélisez votre portefeuille clients grâce à un suivi rigoureux et une posture de conseil.Vous participez activement à la vente des services de notre client.Vous proposez des orientations stratégiques (marketing & commerciales) : bases de données, scripts commerciaux, organisation des projets…Vous supervisez les actions mises en place afin d’en garantir la rentabilité et la satisfaction client.
OfficeServicesTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Contract Manager
Saint-Gilles
Voor één van onze internationale klanten actief in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een Contract Manager gespecialiseerd in elektrotechniek, industriële techniek, klimaattechniek en energietechniek.
Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren:
Je stelt methodes en tools op om de contractuele uitvoering van projecten te volgen en te optimaliseren.Je maakt je vertrouwd met administratieve en technische contractdocumenten (zoals CCAP, verbintenisakten, CCTP, lastenboeken, planningen, enz.).Je organiseert regelmatige opvolgvergaderingen met de operationele teams over de contractuele status van het project.Je identificeert onduidelijkheden in contracten, evenals risico’s en opportuniteiten.Je controleert de naleving van het contract en volgt de contractuele mijlpalen op (termijnen, betalingen, extra werken, enz.).Bij afwijkingen tussen contract en uitvoering ondersteun je de teams in het zoeken naar oplossingen en stel je relevante contractuele documenten op (zoals opmerkingen bij werfverslagen of formele brieven).Je stelt indien nodig schadeclaims op in samenwerking met de operationele teams en de juridische dienst.Je ondersteunt bij onderhandelingen met klanten en leveranciers.Je bewaakt het algemene contractuele kader van de projecten en zorgt voor optimale naleving ervan.
OfficeHoldingTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Customer Service Medewerker
Saint-Gilles
Voor een van onze klanten, een onafhankelijk organisme actief in de consumptiesector en gelegen in Brussel (Sint-Gillis), zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker FR/NL.
Dit zijn de taken die je zal uitvoeren:
Telefonisch contact opnemen met leden in het Nederlands en FransVragen beantwoorden over abonnementen, bestellingen, informatie en/of technische problemenGepersonaliseerde schriftelijke communicatie verzorgen naar ledenTijdschriften voorstellen aan bestaande klanten en hen begeleiden bij een overstap naar een Premium-abonnementUitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het team
OfficePapierTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Security Engineer
Saint-Gilles
For one of our clients, we're seeking a Medior/Senior Security Engineer in Brussels. This role is within a newly established center of excellence for AI and Cybersecurity, focused on protecting the organization and its customers from threats. You'll be part of a dynamic, collaborative, and technically driven environment.
Your responsibilities will include:
Designing and Implementing Security Solutions: You'll design and implement secure network, system, and application architectures aligned with industry best practices. This also involves performing continuous vulnerability and patch management.Defining and Enforcing Security Policies: You'll define and enforce security policies across firewalls, networks, endpoints, and cloud environments.Collaboration and Integration: You'll collaborate with internal CSIRT teams to enhance detection capabilities. You'll also work closely with project and infrastructure teams to embed security requirements into design and deployment phases.Compliance and Auditing: You'll ensure compliance with relevant security standards (e.g., ISO27001, NIS2, GDPR) and support internal and external audits, including documentation and remediation tracking.Security Training and Awareness: You'll develop and deliver internal security training and awareness initiatives.Incident and Change Management: You'll participate in change and incident management processes to ensure secure implementations.On-Call Availability: You'll occasionally be available to handle critical security tasks or incidents outside of standard business hours (estimated 2–3 times per year).
OfficeAutresTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Network Relations Officer
Saint-Gilles
Network Relations Officer – Télécom📍 Locatie: Berchem - Antwerpen💼 Contract: Voltijds, vaste aanwerving (CDI)🌍 Talen: Nederlands vereist
Functiebeschrijving:
Als Network Relations Officer ben je verantwoordelijk voor het pre-design, onderhandelingen en de vlotte coördinatie rond de uitrol en het onderhoud van het Proximus-netwerk op openbaar domein.Hiervoor bouw je relaties op en onderhoud je contacten met lokale overheden, andere nutsmaatschappijen, projectontwikkelaars en interne medewerkers bij Proximus.Bij het uitvoeren van je taken kan je rekenen op de steun van lokale experten en uiteraard je teamleider.
OfficeAutresTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels.
Your tasks will include:
Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeEnvironnementTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Employé Administratif: finance and purchasing professional
BRUSSEL
Entreprise bruxelloise spécialisée dans les vélos urbains compacts (électriques et classiques) depuis 2015. Conception interne à Bruxelles, production locale en Belgique. Fort développement via 100+ revendeurs européens et magasin propre.
Recherche un(e) Finance and Purchasing Professional pour accompagner sa croissance internationale.
IntérimAutoTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Opérations Administrator
EVERE
Voor een van onze klanten gevestigd in Evere, zijn wij op zoek naar een Operations Administrator ter versterking van het team.Ben jij administratief sterk, hou je van afwisseling en werk je graag in een ondersteunende rol? Dan is deze functie zeker iets voor jou.Als rechterhand van de Operations Manager ondersteun je het team op administratief en organisatorisch vlak. Jouw takenpakket omvat onder andere:
Administratieve opvolging van arbeidersdossiers (sociale documenten, tijdsregistratie, medische controles, enz.)Logistiek en administratief beheer van het kantoor (agenda, onkosten, kasbeheer, vergaderingen, events, …)Voorbereiding en opvolging van klantenfacturatie, inclusief prijsindexeringenBeheer en up-to-date houden van klantendossiersBestellingen plaatsen bij leveranciers en opvolging van factuurgoedkeuring door het operationele teamProfessioneel onthaal van bezoekers, zowel telefonisch als fysiekBeheer van inkomende en uitgaande post voor een vlotte en traceerbare verwerking (aangetekende zendingen, sollicitaties, offertes, …)Administratief beheer van commerciële documenten zoals offertes
OfficeServicesTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Chauffeur Permis C
SINT-AGATHA-BERCHEM
L'agence de Tournai recherche un(e) Chauffeur C pour une entreprise offrant la distribution de marchandises palettisées
Vos missions :
Vous commencez à 06h00 région GhlinVous travaillez en moyenne 10 à 11 heures/jour (retour entre 16h00 et 18h00)Vous classez et chargez votre tournée le matinVous restez en bon contact avec le dispatch
ChauffeursTransportTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Assistant Branch Manager
SINT-AGATHA-BERCHEM
Voor één van onze klanten te Mollem (Asse), gespecialiseerd in mobiliteits-oplossingen en dienstverlening rond banden en voertuigen, zijn we op zoek naar een Assistant Branch Manager.
De gevraagde competenties zijn als volgt:
Start voorzien op 1 september 2025 – je houdt van afwisseling en klantencontact: dit is jouw job!Je vaste werkplek is de bandencentrale, waar je fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten voor afspraken, service en de verkoop van banden.Je stelt offertes op, bespreekt deze met klanten, plaatst bestellingen, en zorgt voor een correcte administratieve opvolging en facturatie in het centrale systeem.Je rapporteert aan de Branch Manager en fungeert als zijn/haar rechterhand voor de dagelijkse organisatie van het filiaal. Bij afwezigheid neem je een deel van zijn/haar verantwoordelijkheden op.Je werkt om de week op zaterdagvoormiddag.Je haalt trots en voldoening uit het helpen van elke klant om vlot en veilig de weg op te gaan.
OfficeHoldingTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Chauffeur Permis C/E
SINT-AGATHA-BERCHEM
Vivaldis Tournai est à la recherche d'un Chauffeur CE pour un client spécialisé dans la gestion des déchets à Estaimpuis !En tant que chauffeur CE, vous :
Transportez des containers et vous les placez dans des sociétés industrielles et des RecyparcsRecevez des conseils et du support de votre chef d'équipeCollaborez étroitement en chauffeur professionnel avec votre dispatcherEtes en contact avec différents clients et vous vous rendez dans différents lieux
ChauffeursTransportTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Chauffeur Permis C/E
SINT-AGATHA-BERCHEM
En tant que chauffeur CE, vous transportez des containers et vous les placez dans des sociétés industrielles et des Recyparcs. Après une formation interne et avec le soutien de votre parrain, vous serez rapidement autonome dans votre travail. Vous recevez des conseils et du support de votre chef d'équipe, qui est là pour vous aider. Vous collaborez étroitement en chauffeur professionnel avec votre dispatcher, qui vous fournit quotidiennement un planning clair. Le travail de chauffeur est varié: Vous êtes en contact avec différents clients et vous vous rendez dans différents lieux. Il s'agit d'un travail de jour, effectué entre le lundi au vendredi et 1 samedi sur 2.
ChauffeursEnvironnementTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Chauffeur Permis C
SINT-AGATHA-BERCHEM
L'agence de Tournai recherche un(e) Chauffeur C (H, F, X) pour une entreprise offrant la distribution de marchandises palettisées
Vos missions :
Vous commencez à 06h00 région GhlinVous travaillez en moyenne 10 à 11 heures/jour (retour entre 16h00 et 18h00)Vous classez et chargez votre tournée le matinVous restez en bon contact avec le dispatch
ChauffeursTransportTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Chauffeur Permis C
SINT-AGATHA-BERCHEM
L'agence de Tournai recherche un(e) Chauffeur C (H, F, X) pour une entreprise offrant la distribution de marchandises palettisées
Vos missions :
Vous commencez à 06h00 région GhlinVous travaillez en moyenne 10 à 11 heures/jour (retour entre 16h00 et 18h00)Vous classez et chargez votre tournée le matinVous restez en bon contact avec le dispatch
ChauffeursTransportTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Chauffeur Permis C/E
SINT-AGATHA-BERCHEM
Vivaldis Tournai est à la recherche d'un Chauffeur CE pour un client spécialisé dans la gestion des déchets à Estaimpuis.En tant que chauffeur CE, vous :
Transportez des containers et vous les placez dans des sociétés industrielles et des RecyparcsRecevez des conseils et du support de votre chef d'équipeCollaborez étroitement en chauffeur professionnel avec votre dispatcherEtes en contact avec différents clients et vous vous rendez dans différents lieux
ChauffeursEnvironnementTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Chauffeur Permis C
SINT-AGATHA-BERCHEM
L'agence de Tournai recherche un(e) Chauffeur C (H, F, X) pour une entreprise offrant la distribution de marchandises palettisées
MISSION :
Vous commencez à 06h00 région GhlinVous travaillez en moyenne 10 à 11 heures/jour (retour entre 16h00 et 18h00)Vous classez et chargez votre tournée le matinVous restez en bon contact avec le dispatch
ChauffeursTransportTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Besoin d'aide pour chercher ? Demandez à Charlotte, votre assistante digitale.
Vous avez besoin d'aide pour trouver l'emploi idéal ? Chattez avec moi et nous le trouverons ensemble.