Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(3)
Part-time
(1)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(4)
Language
Dutch
(4)
Speciality
Office
(3)
Finance
(1)
Sector
Transport
(1)
Mechanical engineering
(1)
Various
(1)
Construction
(1)
4 Jobs found
Facturatie medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor een toonaangevend bedrijf, actief in multimodale logistiek, met ligging in Zeebrugge, gaan we op zoek naar een gedreven Facturatie Medewerker. Zin om een volwaardig lid te vormen van een enthousiast team?Een eerste werkervaring achter de rug binnen facturatie/administratie?Administratief sterk en pietje precies aangelegd? Zeker verder lezen! Deze vacature zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn! Onder welke taken jij je schouders mag zetten als Facturatie Medewerker? Opmaak & controle van uitgaande facturenProbleemoplossend handelen bij facturatie vragen in zowel Nederlands, als EngelsProforma lijsten doorsturen naar klantenOpvragen van gegevens bij onze operationele systemen en verwerking van facturatie gegevens Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
Finance
Transport
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Facturatie
Antwerpen
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een administratief bediende Facturatie. Als administratief bediende facturatie werk je mee aan een vlotte en correcte verwerking van onze facturen.Jij zorgt er samen met jouw twee collega’s voor dat alles op rolletjes loopt.Invoeren van prestaties van medewerkers en gebruikte materialen in het ERP systeem (Salesforce)Opstellen, verwerken en versturen van facturenTelefonisch contact met klanten en samenwerken met collega’s van de commerciële dienst, planning, personeelsdienst en werfleidingNauwe samenwerking met de boekhoudingControleren van proforma facturen en ingrijpen waar nodig
Office
Various
Part-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Administratief bediende facturatie
Damme
Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende facturatie. Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden! Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Je volgt ook het debiteurenbeheer op.Je boekt verkoopfacturen in.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.
Office
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Administratief bediende/facturatie - ordermanagement
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/facturatie/backoffice - ordermanagement Plaats tewerkstelling: Arendonk + Specialisatie: Bouw, loodgieterij, hvac. Belangrijk: graag bezig met cijfers! Taken: Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenOrdermanagement/ Order entry: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning aankoop, verantwoordelijk voor het volledige orderproces-verwerking en planning, opvolging bestellingen tot levering, opvolging voorraad- stock, selectie leveranciers, offertedossiers beheren A-Z ... Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen + contact leveranciers (mail, telefoon)
Office
Mechanical engineering
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!