Jobs

Jobs

262 Jobs found

Employé Commercial

HERMALLE-SOUS-HUY

Employé(e) Administratif & Commercial Polyvalent (H/F/X) - Interface Client & Atelier 🛠️ Tu es un(e) professionnel(le) de l'administration, tu as l'expérience du commercial et tu cherches un rôle clé où tu gères l'interface entre le client et l'atelier ? Si tu es proactif(ve), organisé(e) et que tu as du caractère, ce poste très varié est pour toi ! 🎯 Tes Missions : Le Pivot de l'Organisation ! Tu auras un rôle multifonctions, garantissant l'efficacité administrative et le bon déroulement des commandes : Relation Client (Téléphone/Mail) : Répondre aux questions des clients (prix, délais, offres, support technique). 📞Service Comptoir/Atelier : Accueillir les clients dans l'atelier, préparer les notes d'envoi et organiser le chargement des commandes avec les ouvriers. 📦Ventes Marché Français (Le Bon Coin) : Gérer une partie des annonces françaises (réponse téléphone dédié, chat direct avec les clients).Saisir les commandes qui découlent de ces échanges, ainsi que celles traitées par ton collègue. Tâches RH & Financières : Prendre les présences et les transmettre au service administratif en fin de semaine.Réaliser la caisse mensuellement (calcul et justificatifs). 💰 Logistique Administrative : Envoyer des colis postaux, relever le courrier, et assurer le rangement méticuleux des documents. 📂Back-up Essentiel : Être le back-up si tes collègues devons quitter le bureau.    
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Commercieel bediende

OOSTKAMP

Voor een bedrijf, gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende waarbij je fungeert als een belangrijk contactpersoon voor de klant en verkoop. Ook intern heb je nauw contact met collega’s van de verschillende diensten. Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt de commerciële binnen- en buitendienst met orderverwerking en klantenopvolgingJe staat klanten telefonisch en/of per mail te woordJe maakt offertes en volgt deze opJe verwerkt gegevens in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte administratieJe werkt nauw samen met collega’s van verkoop, productieJe bent verantwoordelijk voor de mensen van de logistiek (rittenplanning – verwerking van de orderbereiding - ...)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Inside sales specialist (Bachelor + analytische blik!)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt jou! Inside sales specialist (Bachelor + analytische blik!) Waar kom je terecht? HoogstratenVoeding Je zal instaan voor volgende taken: Als spilfiguur op de bureau ben je verantwoordelijk borging van klantenrelatiesAanspreekpunt klant + administratief ontlasten buitendienstAdministratieve zorg verkoopsdossiers; prijslijsten, offerte op maat, kortingen updaten, ordermanagement, ...Opzetten rapportage/ dashboards, verkoopsprognoses VB. productvolume, verkoopsverwachtingen, ... zo mismatches, risico's of knelpunten sneller detecterenCoördinatie interne communicatie mbt nieuwe klantenrelaties, KPI's, nieuwe producten, promoties ... +deze evaluerenKlachtenbeheerOndersteuning business controlling mbt verbeterprocessen
OfficeNutritionFull-timeTemporary

Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak

Beernem

Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!    Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.   Je takenpakket bestaat uit: Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren.  Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Callagent / Klantenadviseur

BRECHT

Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent/Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.   Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.   💪 Jouw takenpakket? Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten ☎️Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragenJe plant afspraken in en stelt werkorders opJe verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodigJe werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools 💻Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding)Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)

Beerse, België

Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid? Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR). Waar kom je terecht? Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ... Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende? Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

CONSEILLER COMMERCIAL AUTOMOBILE

seraing

Conseiller(ère) Commercial(e) Automobile (h-f-x) Nous recherchons un(e) Conseiller(ère) Commercial(e) Automobile pour rejoindre l'équipe de notre partenaire, une entreprise en plein essor. Vous aurez un rôle essentiel dans la vente de voitures neuves et d'occasion, tout en offrant un service d'excellence à la clientèle. Vos missions En tant que commercial, vous serez en charge de l'ensemble du processus de vente : Accueil et conseil : Accueillir les clients, comprendre leurs besoins et les guider vers les modèles adaptés.Vente et négociation : Élaborer des offres, négocier les prix de reprise et finaliser les transactions (contrats, livraison physique et administrative).Fidélisation et prospection : Développer votre portefeuille clients et entretenir des relations de confiance.Gestion administrative : Assurer le suivi rigoureux des dossiers de vente.Essais de véhicules : Accompagner les clients pour leur faire vivre une expérience d'essai mémorable.Présentation des marques : Mettre en valeur les marques et modèles du groupe en partageant votre expertise.Maintien du showroom : Veiller à la propreté et à l'attractivité de l'espace de vente.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

SERAING

🚗 Nous recherchons un(e) Conseiller(ère) Commercial(e) en Automobile 🚗 Pour soutenir notre croissance, nous sommes à la recherche d’un(e) Conseiller(ère) Commercial(e) en Automobile passionné(e) et expérimenté(e) pour renforcer notre équipe dynamique ! 🌟 Votre domaine d'activité : 📋 En tant que Conseiller(ère) Commercial(e), vous serez responsable de : Accueillir et conseiller les clients en fonction de leurs besoins et préférences pour les accompagner dans leur choix. 🤝Préparer des offres de prix pour les véhicules neufs et négocier les prix de reprise avec les clients. 💸Assurer la vente de voitures, gérer leur suivi administratif, et organiser leur livraison complète (physique et administrative). 🚀Veiller à la bonne gestion des dossiers clients, en s’assurant qu’ils soient correctement remplis et conservés. 📂Présenter et promouvoir les différents modèles de véhicules proposés, en mettant en avant leurs caractéristiques. 🏎️Participer aux actions de prospection et de fidélisation de la clientèle, afin de renforcer nos relations client. 📞Maintenir vos connaissances à jour, notamment par le biais des séances de formation proposées par votre responsable. 📚Effectuer des essais de véhicules avec les clients pour les aider à faire le meilleur choix. 🚙Entretenir et organiser le showroom pour qu’il soit toujours accueillant et en parfait état. 🧼Collaborer étroitement avec les équipes de l’atelier pour garantir un service intégré et complet. 🔧  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

CONSEILLER COMMERCIAL AUTOMOBILE

seraing

🚗 Ventes - Commerce Automobile Conseiller(ère) Commercial(e) Automobile Description du Poste Nous recherchons un(e) Conseiller(ère) Commercial(e) Automobile pour rejoindre l'équipe de notre partenaire, une entreprise en plein essor. Vous aurez un rôle essentiel dans la vente de voitures neuves et d'occasion, en garantissant un service d'excellence à la clientèle. Vos Missions Principales : En tant que commercial, vous gérez l'ensemble du cycle de vente : Accueil et Conseil : Accueillir les clients, comprendre leurs besoins et les guider vers les modèles adaptés à leurs attentes.Vente et Négociation : Élaborer des offres, négocier les prix de reprise et finaliser les transactions (contrats, aspects administratifs et livraison physique du véhicule).Développement : Développer et entretenir des relations de confiance pour fidéliser la clientèle et prospecter de nouveaux clients.Gestion Administrative : Assurer le suivi rigoureux et complet des dossiers de vente.Expérience Marque : Accompagner les clients lors des essais de véhicules et mettre en valeur les marques et modèles du groupe en partageant votre expertise.Showroom : Veiller à la propreté, à l'ordre et à l'attractivité de l'espace de vente.    
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller Commercial

HUY

🛠️ Conseiller(ère) Vente Expert en Rénovation (H/F/X) - Intérim Pour un de nos clients, une enseigne de bricolage reconnue dans la région de Huy, nous recherchons un(e) Conseiller(ère) de Vente passionné(e) par la rénovation pour une mission d'intérim avec une réelle perspective de long terme (contrat pouvant évoluer vers un CDD de 6 mois puis un CDI). Si vous êtes la personne que l'on consulte avant de poser une cuisine, d'installer un tableau électrique ou de choisir le bon revêtement de sol, c'est VOUS que nous cherchons !   🎯 Votre Mission : Devenir le Super-Héros du Bricolage En tant que référent technique, vous aurez les responsabilités suivantes : 🤝 Accueillir et conseiller la clientèle en partageant votre savoir-faire technique (matériaux, outils, mise en œuvre...). 🧠 Résoudre les problèmes : Répondre aux questions complexes sur les projets de rénovation (sanitaire, électricité, menuiserie, etc.). ✨ Assurer un service client d'excellence, rendant l'expérience d'achat simple et agréable. 📈 Participer à la vie du magasin : Assurer la bonne tenue du rayon et le balisage des produits.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller(ère) commercial(e)

Huy

🚘On recrute ! Conseiller(ère) commercial(e) Voitures Neuf et Véhicules d'occasion🚘 Vous êtes passionné(e) par l'automobile et le contact client ? Vous cherchez à rejoindre une entreprise familiale où votre esprit d'initiative sera valorisé ? Alors cette offre est faite pour vous ! ✅Votre mission, si vous l'acceptez : Accueil et conseil : Vous serez le premier contact de nos clients, en showroom, pour les guider et les conseiller sur nos véhicules neufs et d'occasion.Développement commercial : De la présentation des produits à la rédaction des offres (B2C et B2B), vous accompagnerez nos clients tout au long du processus d'achat.Gestion de la relation client : Vous assurerez un suivi rigoureux des prospects et des clients, enrichirez notre fichier et gérerez les leads qui vous seront confiés.Vente de services : Vous proposerez des solutions complètes, incluant des contrats de financement, d'assurance et d'entretien.Atteinte des objectifs : Vous serez chargé(e) de réaliser les objectifs de vente, tant qualitatifs que quantitatifs, fixés par l'entreprise.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller Commercial

Huy

Votre mission : Prospection & conseils sur mesure : Rencontrer entreprises et prospects, créer une relation de confiance et proposer des solutions adaptées.Permanence showroom : Accueillir et conseiller les clients Fleet en concession (2 jours/semaine).Négociation & offres personnalisées : Conclure des contrats attractifs en intégrant leasing, garantie, reprise et financement.Suivi client : Accompagner le client de l’achat à la livraison pour une expérience sans faille.Engagement & visibilité : Représenter la marque lors d’événements commerciaux et promotions.Fidélisation : Mettre en place des actions pour renforcer la relation client.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch commercieel bediende

Borgloon, België

Voor onze klant In Borgloon, gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van land- en tuinbouwmachines, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende. Een greep uit je takenpakket als technische commercieel bediende:  Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klant;Je adviseert klanten in de keuze van hun land- en tuinbouwmachines, de gepaste onderdelen en het onderhoud ervan;Je maakt de offertes en werkbonnen op met oog voor detail;Je berekent correct de prijzen en bespreekt deze met de klant;Je zet de bestellingen klaar;Je staat in voor het beheren van de stock.
Technics EmployeesAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

WELLEN

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel binnendienst medewerker voor onze klant in Wellen. Onze klant is gespecialiseerd in productie van schuim. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als commercieel binnendienst medewerker bestaat uit: Zelfstandig beheren en opvolgen van een eigen portefeuille met klantdossiers.Het opmaken van offertes, correcte verwerking van orders en de administratieve opvolging daarvan.Klanten te woord staan via telefoon en e-mail, waarbij je hun vragen beantwoordt.Commerciële ondersteuning bieden aan de buitendienst, inclusief hulp bij acties en planning.Commerciële opportuniteiten signaleren bij bestaande klanten en actief meedenken over verbeterpunten in het verkoopproces.Up-to-date houden van alle klant- en orderinformatie binnen het ERP- en CRM-systeem.Meewerken aan de inzet en implementatie van nieuwe AI-tools om de werkprocessen slimmer en efficiënter te maken.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales advisor

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een sales advisor/ autoverkoper voor een klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als sales advisor/ autoverkoper bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor de showroom; Je ontvangt bezoekers; Je begeleidt hen in de showroom; Je ondervindt en begrijpt de behoeften van de klant; Je stelt op basis daarvan de juiste modellen voor; Je zorgt voor de administratieve afhandeling; Je onderhoudt contacten met financiële- en verzekeringsinstellingen; Je houdt de klant up-to-date. 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Vertegenwoordiger

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger/ account manager voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de verhuur en verkoop van grondverzetmachines. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Als vertegenwoordiger/ account manager ben je verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe business voor de regio Limburg. Jouw takenpakket omvat: Je behoudt moeiteloos het overzicht over de bestaande klanten en biedt hen de best mogelijke dienstverlening;Je herkent en benut mogelijke kansen om jouw accounts verder te laten groeien;Door middel van een behoefteanalyse zoek je samen met de klant naar de gepaste technische oplossing;Je begeleidt jouw klanten van A tot Z en biedt een superieure klantenservice;Je beheert het totale salesproces operationeel, communicatief en administratief (CRM-management, ERP-management, offertes, onderhandelingen, rapportages, etc.);Je rapporteert aan de Sales- & Marketingmanager.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Vertegenwoordiger

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger / commercieel adviseur ramen en deuren voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in ramen, deuren en rolluiken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Je takenpakket als vertegenwoordiger / commercieel adviseur zal bestaan uit: Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van A tot Z;Je bezoekt potentiële klanten (B2C) ter plaatse, dit zijn 70% leads en 30% via eigen prospectie;Je gaat de wensen van de klant na, neemt foto's en bepaalt de technische haalbaarheid;Je stelt de offertes correct op;Tijdens een tweede gesprek bespreek je de offerte en rond je de verkoop af;Indien nodig volg je de klantdossiers verder op;Nadien nemen de collega's het over, tenzij er grote wijzigingen plaatsvinden dan sta je in voor de nieuwe calculaties.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!