Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke
Heffen
Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten:
Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistante de direction FR / ANGL
Tournai, Belgique
Vivaldis Tournai recherche une assistante de direction FR / ANGL
Gestion administrative : Assurer le suivi des documents, préparer des rapports et gérer les communications internes et externes.Planification et organisation : Aider à la coordination des réunions, des déplacements et des événements d’entreprise.Soutien à la direction : Fournir un soutien direct aux membres de la direction dans leurs tâches quotidiennes.Télécommunication : Répondre aux appels et gérer les demandes des clients et des fournisseurs.Optimisation des processus : Identifier des solutions pour améliorer l’efficacité et la productivité au sein de l’équipe.
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder-dossierbeheerder
Korbeek-Lo, België
Een krak in administratie?
Heb je ook graag contact met klanten?
Sterk in boekhoudkundige en fiscale taken?
3x volmondig JA geantwoord? Dan ben jij de persoon naar wie wij op zoek zijn!
Een boekhoudkantoor gelegen te Korbeek-Lo heeft een dossierbeheerder/boekhouder nodig. Vervul jij binnenkort onderstaande taken?
Behandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszaken.De boekhouding van je klanten van A tot ZPeriodieke btw-aangiftes en opvolging van de deadlines van je teamTussentijdse rapporteringenJaarlijkse afwerking van de dossiersOndersteuning ter plaatse bij de klantJe kan de klant zelfstandig adviseren en staat in voor eindejaarsbesprekingen
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Heverlee, Leuven, België
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor in Leuven, zijn we op zoek naar een juridisch dossierbeheerder.
Zo ziet jouw dag eruit:
Instaan voor de voorbereiding, het beheer en de opvolging van collectiedossiers.Aangepaste vergoedingsvoorstellen opstellen.Regelmatig contact met debiteuren en je eigen klantenportefeuille.Complexe procedures opvolgen.Je zorgt voor een vlotte communicatie tussen de verschillende betrokkene partijen.Als juridisch dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het goede verloop van de incasso namens jouw klanten.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Leuven, België
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Lubbeek, België
Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen:
Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een snelgroeiende onderneming in de dentale sector, zijn we op zoek naar een gedreven en ervaren Dossierbeheerder om het team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende tandartspraktijken en het hoofdkantoor.
Jouw taken omvatten onder andere:
Beheren en ondersteunen van de boekhouding van een portefeuille tandartspraktijken, waarbij je jouw kennis deelt met teamgenoten.Voorbereiden en verwerken van maand- en jaarafsluitingen, waarbij je volledig eigenaarschap hebt over toegewezen dossiers.Kwalitatief afsluiten van boekhoudingen door het toepassen van de nodige reconciliaties en controles.Fungeren als financieel aanspreekpunt voor praktijkverantwoordelijken om een vlotte samenwerking te waarborgen.Eerste aanspreekpunt zijn voor fiscale vragen met betrekking tot directe en indirecte belastingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder a tot z
Tremelo, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER A TOT Z!
Waar moet je zijn?
BaalBoekhoudkantoor
Wat moet je doen?
Je controleert de voorbereidingen die jouw collega reeds invoerde (aan- en verkoopfacturen,...)Je doet de BTW aangifteJe geeft klanten advies i.v.m. hun boekhoudingJe bespreekt dossiers met klantenKortom, je volgt jouw dossiers van A tot Z op
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Keerbergen
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit:
In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder a tot z
Aarschot
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEER A - Z!
Waar moet je zijn?
AarschotAccountantskantoor voor KMO's en eenmanszaken20-tal collega's + 3 vennoten
Wat moet je doen?
Zelfstandig instaan voor de opvolging van A tot Z van dossiersVoor je klanten ben je de vertrouwenspersoon en adviseurInboeken van aan- en verkoopfacturen + bankafschriftenOpmaken van balansen + BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolgen voorafbetalingenAfwerken jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Zaventem
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?
Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?
En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?
Check this out! Een boekhoudkantoor in Zaventem is op zoek naar een dossierbeheerder.
Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?
Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder - Finance
Tienen, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Tienen, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde junior en medior dossierbeheerder.
Een dag als financieel medewerker binnen een boekhoudkantoor ziet er als volgt uit:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenOpstellen van jaarrekeningenVoorbereiden van businessplannenAssisteren bij de voorbereiding van fiscale aangiftes
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
PutteAccountantskantoorAdvies & ondersteuning: accountancy, belastingen, BTW, fiscaal advies, consultancy35 medewerkers over diverse kantorenGrote ondernemingen & KMO's
Wat moet je doen?
Je beheert zelfstandig jouw eigen gevarieerde klantendossiers van A tot ZIndien je meer ervaring hebt, werk je in team samen op het dossier zodat het werk op het juiste niveau wordt verrichtJe doet suggesties ter verbetering van de kantoorwerking
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder Leveranciersboekhouding
MECHELEN
Dossierbeheerder Leveranciersboekhouding (AP Accountant) - Regio Mechelen
Voor een toonaangevend, stabiel bedrijf gespecialiseerd in technische infrastructuur en mobiliteitsoplossingen, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en proactieve AP Accountant om het financiële team te versterken. Je komt terecht in een dynamische projectomgeving waar je een cruciale rol speelt in de financiële opvolging.
Jouw verantwoordelijkheden
Als spilfiguur in de leveranciersboekhouding ben je verantwoordelijk voor een breed en uitdagend takenpakket:
Volledige AP-cyclus: Je beheert het volledige proces van inkomende facturen, creditnota's en onkostennota's: van controle en matching tot het correct inboeken.Analytische verwerking: Je zorgt voor een correcte algemene en analytische toewijzing van kosten aan de juiste periode, kostenplaats en project, met correcte toepassing van de BTW-regels.Flow & Opvolging: Je bewaakt de tijdige goedkeuring van facturen binnen de organisatie.Betalingen: Je staat in voor de voorbereiding van de betaallijsten en zorgt dat leveranciers tijdig en correct betaald worden.Bankverwerking: Je boekt dagelijks de bankafschriften in (via CODA-bestanden).Leveranciersbeheer: Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, behandelt aanmaningen, lost problemen op en onderhoudt de leveranciersbalansen en masterdata.Specifieke opvolging: Je bent (mede)verantwoordelijk voor de administratieve opvolging en aanvraag van bankgaranties en diverse projectgebonden verzekeringen (o.a. ABR/BA).Optimalisatie: Je denkt proactief mee na over het verbeteren en efficiënter maken van de boekhoudkundige processen.
Floreer jij in deze positie?
Lees de hele vacature en solliciteer online via ons website, voeg er je CV en motivatie toe. Zo bekijken wij verder de opties.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Herselt, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
HerseltSector: Accountancy
Wat moet je doen?
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijkAfsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelastingVoorbereiden + indienen van de personenbelasting
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Herselt, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
HerseltSector: Accountancy
Wat moet je doen?
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijkAfsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelastingVoorbereiden + indienen van de personenbelasting
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.