Graduaat/Bachelor dossierbeheerder
Grobbendonk
Vivaldis office is op zoek naar een Boekhoudkundig talent (Graduaat/Bachelor).
📍Waar kom je terecht?
Boekhoudkantoor Regio Grobbendonk
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder?
Voorbereiden van de BTW-aangiftenVoorbereiden van jaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior dossierbeheerder met bedrijfswagen
Izegem, België
Zal jij in de nabije toekomst je bachelor Accountancy Fiscaliteit of master TEW behalen of heb je net bovenstaand diploma behaald?
Ben jij op zoek naar een eerste werkervaring in een boekhoudkantoor die je begeleidt, ruimte geeft om jezelf te ontwikkelen en waar collega's steeds klaar staan om je te helpen wanneer nodig?
Lees dan zeker onderstaande vacature!
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Welk uitdagend takenpakket mag je verwachten?
Je verwerkt de boekhouding (digitaal)Je maakt balansen en jaarrekeningen opJe helpt mee bij de voorbereiding van fiscale aangiftesJe bereidt jaarafsluitingen voorJe vormt samen met je coach het eerste aan spreekpunt voor de klant. Als vertrouwenspartner ondersteun je de klant doorheen alle fases van het ondernemerschap
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Boekhouder - dossierbeheerder accountancy
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)
Ranst
Voor onze klant binnen de automotive zijn we op zoek naar een Office manager - ondersteuning operations/ sales (ervaring automotive!)
Als Office management/ ervaren rot binnen de garage sta je in voor:
Het onthalen van klantenOverlopen van de werken die werden uitgevoerd en het bijhorende factuur met de klantAfspraken inplannenDe klant contacteren indien er bijkomende werken moeten gebeurenSamenwerking met de collega's + rechterhand zaakvoerderOndersteuning sales advisors- showroom + problem solving indien nodigOperationele ondersteuning mbt naverkoop, garantiedossiers, ...
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke
Heffen
Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten:
Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder Leveranciersboekhouding
MECHELEN
Dossierbeheerder Leveranciersboekhouding (AP Accountant) - Regio Mechelen
Voor een toonaangevend, stabiel bedrijf gespecialiseerd in technische infrastructuur en mobiliteitsoplossingen, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en proactieve AP Accountant om het financiële team te versterken. Je komt terecht in een dynamische projectomgeving waar je een cruciale rol speelt in de financiële opvolging.
Jouw verantwoordelijkheden
Als spilfiguur in de leveranciersboekhouding ben je verantwoordelijk voor een breed en uitdagend takenpakket:
Volledige AP-cyclus: Je beheert het volledige proces van inkomende facturen, creditnota's en onkostennota's: van controle en matching tot het correct inboeken.Analytische verwerking: Je zorgt voor een correcte algemene en analytische toewijzing van kosten aan de juiste periode, kostenplaats en project, met correcte toepassing van de BTW-regels.Flow & Opvolging: Je bewaakt de tijdige goedkeuring van facturen binnen de organisatie.Betalingen: Je staat in voor de voorbereiding van de betaallijsten en zorgt dat leveranciers tijdig en correct betaald worden.Bankverwerking: Je boekt dagelijks de bankafschriften in (via CODA-bestanden).Leveranciersbeheer: Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, behandelt aanmaningen, lost problemen op en onderhoudt de leveranciersbalansen en masterdata.Specifieke opvolging: Je bent (mede)verantwoordelijk voor de administratieve opvolging en aanvraag van bankgaranties en diverse projectgebonden verzekeringen (o.a. ABR/BA).Optimalisatie: Je denkt proactief mee na over het verbeteren en efficiënter maken van de boekhoudkundige processen.
Floreer jij in deze positie?
Lees de hele vacature en solliciteer online via ons website, voeg er je CV en motivatie toe. Zo bekijken wij verder de opties.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
PutteAccountantskantoorAdvies & ondersteuning: accountancy, belastingen, BTW, fiscaal advies, consultancy35 medewerkers over diverse kantorenGrote ondernemingen & KMO's
Wat moet je doen?
Je beheert zelfstandig jouw eigen gevarieerde klantendossiers van A tot ZIndien je meer ervaring hebt, werk je in team samen op het dossier zodat het werk op het juiste niveau wordt verrichtJe doet suggesties ter verbetering van de kantoorwerking
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder-dossierbeheerder
Korbeek-Lo, België
Een krak in administratie?
Heb je ook graag contact met klanten?
Sterk in boekhoudkundige en fiscale taken?
3x volmondig JA geantwoord? Dan ben jij de persoon naar wie wij op zoek zijn!
Een boekhoudkantoor gelegen te Korbeek-Lo heeft een dossierbeheerder/boekhouder nodig. Vervul jij binnenkort onderstaande taken?
Behandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszaken.De boekhouding van je klanten van A tot ZPeriodieke btw-aangiftes en opvolging van de deadlines van je teamTussentijdse rapporteringenJaarlijkse afwerking van de dossiersOndersteuning ter plaatse bij de klantJe kan de klant zelfstandig adviseren en staat in voor eindejaarsbesprekingen
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Ben jij helemaal mee met cijfers? Krijg jij energie van balansen, btw-aangiftes en het helpen van klanten met hun boekhouding? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als dossierbeheerder ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Je zorgt ervoor dat hun boekhouding tot in de puntjes klopt en dat ze altijd kunnen rekenen op een correcte en tijdige rapportering. Jij weet van aanpakken, neemt je dossiers ter harte en denkt actief mee met de klant.
Je takenpakket:
Je beheert zelfstandig de boekhouding van verschillende klanten (zowel vennootschappen als eenmanszaken)Je stelt balansen, jaarrekeningen, btw-aangiftes en andere financiële rapporten opJe geeft gericht advies en ondersteunt klanten bij hun boekhoudkundige vragenJe werkt nauw samen met je collega’s en denkt mee aan procesoptimalisaties
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Keerbergen
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit:
In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Grobbendonk, België
Vivaldis Office is op zoek naar een boekhouder!
📍 Waar kom je terecht?
GrobbendonkBoekhoudkantoor
📈 Als boekhouder ziet je takenpakket er als volgt uit:
Het beheren en opvolgen van een gevarieerd portefeuille.Toezien op de verwerking van facturen en banken.Het opstellen van de fiscale aangiften (BTW, PB, Ven.B).Het opstellen van de jaarrekening.Het formuleren van adviezen op boekhoudkundig en fiscaal vlak.Het aansturen van (junior) dossierbeheerders (optioneel).Besprekingen met de klant.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder - Adviseur Accountancy
Dessel
Vivaldis Finance zoekt voor een Accountancy kantoor gespecialiseerd in vrije beroepen naar een gedreven Dossierbeheerder. Je zal optreden als een vertrouwenspersoon en expert voor een eigen cliëntenportefeuille. Een persoonlijke, professionele en complete aanpak staat hierbij centraal.
Interesse in deze nieuwe uitdaging?Lees zeker dan even verder 👇🏻
Wat ga je precies doen?
Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van dossiers voor je rekening, van dagelijkse boekhouding tot de fiscale aangifteJe ben verantwoordelijk voor de correcte en optimale fiscale behandeling van de dossiersJe stelt adviezen op rond voorafbetalingen en communiceert de voorlopige resultaten proactief naar de cliënt.Jij zal fungeren als eerstelijnscontact voor de cliënt, bouwt een langetermijnrelatie op en zorgt voor een vlotte en complete afhandeling van alle administratie.Jij denkt actief mee over de strategie binnen de dossiers en rapporteert de resultaten intern aan de partners.Je staat de cliënt bij waar nodig en streeft steeds naar een maximale klanttevredenheid ...
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder a tot z
Tremelo, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER A TOT Z!
Waar moet je zijn?
BaalBoekhoudkantoor
Wat moet je doen?
Je controleert de voorbereidingen die jouw collega reeds invoerde (aan- en verkoopfacturen,...)Je doet de BTW aangifteJe geeft klanten advies i.v.m. hun boekhoudingJe bespreekt dossiers met klantenKortom, je volgt jouw dossiers van A tot Z op
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior dossierbeheerder
Herentals, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... SENIOR DOSSIERBEHEERDER!
Waar kom je terecht?
HerentalsSector: Accountancy
Wat moet je doen?
Als fiscaal accountant ben je het eerste aanspreekpunt voor je klanten.Je geeft hen deskundig financieel, fiscaal en boekhoudkundig advies.Je werkt nauw samen met je collega-accountant en kan dan ook rekenen op zijn ondersteuning.Tot slot sta je nauw in contact met de bestuurder.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Herentals, België
Voor een boekhoudkantoor te Herentals, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Je zal instaan voor:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels en diverse boekingenOpstellen van btw- en intrastataangiftesAdministratie ter plaatse bij klantenVoorbereiding van afsluitingen en jaarrekeningenVoorbereiding van personenbelasting en vennootschapsbelastingAlgemene administratie en archiveren
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder
Rotselaar, België
Heb jij oog voor detail?
Excellente communicatieve vaardigheden?
En al enkele jaren ervaring als dossierbeheerder?
Voor een accountants- en belastingen kantoor te Rotselaar zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Het is een kantoor dat meedenkt met groeiende kmo’s. Ze tekenen de financiële plannen uit volgens de noden van de klant.
Je krijgt een eigen dossierpakket. Na een inwerkperiode kan je alle aspecten van algemene en analytische boekhouding tot het fiscale aspect opnemen.
Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor volgende taken:
Maand, periodieke en jaarafsluitingen.Voorbereiden en invullen van fiscale aangiftenHet opmaken en indienen van BTW-aangiften en IC-listing.Tussentijdse balansen en jaarrekeningen opstellen.Regelmatig klantencontact en hulp bieden bij vragen.Dossiers bespreken met klanten.Aangifte vennootschaps- en personenbelasting....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Olen, België
Vivaldis Office Geel zoekt ...... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
OlenBoekhoudkantoor
Wat moet je doen?
Voorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe bereidt de fiscale aangiftes inzake personen- en vennootschapsbelastingen voorOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Herselt, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
HerseltSector: Accountancy
Wat moet je doen?
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijkAfsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelastingVoorbereiden + indienen van de personenbelasting
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Herselt, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
HerseltSector: Accountancy
Wat moet je doen?
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijkAfsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelastingVoorbereiden + indienen van de personenbelasting
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder a tot z
Aarschot
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEER A - Z!
Waar moet je zijn?
AarschotAccountantskantoor voor KMO's en eenmanszaken20-tal collega's + 3 vennoten
Wat moet je doen?
Zelfstandig instaan voor de opvolging van A tot Z van dossiersVoor je klanten ben je de vertrouwenspersoon en adviseurInboeken van aan- en verkoopfacturen + bankafschriftenOpmaken van balansen + BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolgen voorafbetalingenAfwerken jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.