Voor onze klant, een boekhoudkantoor/ accountancy met meerdere vestigingen in regio Limburg, zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als accountant heb je volgend takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor dossiers van A-ZDagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienenJaarrekeningen opmakenFiscale aangiftes indienenEventueel aansturen van junior dossierbeheerdersKlantenbesprekingen voeren
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Senior Boekhouder regio Gentbrugge
Gentbrugge, Gent, België
Wij zoeken een senior boekhouder - dossierbeheerder aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor te Gentbrugge.
Jouw takenpakket als boekhouder - dossierbeheerder ziet er als volgt uit:
Je werkt in een team van 15 collega's, je coördineert jullie activiteiten en samen zijn jullie verantwoordelijk voor verschillende dossiers van de cliënt (btw-aangiftes, fiscale aangiftes en jaarafsluitingen).Je geeft advies aan de cliënten, zowel ad hoc adviesverlening als advies op basis van tussentijdse overzichten. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met alle stakeholders.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Senior Accountant
Oudenaarde, België
Voor onze klant te Oudenaarde, gespecialiseerd in accountancy, zijn we op zoek naar een Senior Accountant:
Je bent verantwoordelijk voor de dossiers van de tot jou toegewezen klanten, op het vlak van accountancy en fiscaliteitJe maakt de jaarrekeningen op en staat in voor de fiscale aangiftesDaarnaast sta je in voor de verdediging bij fiscale en BTW-controlesJe zorgt voor fiscale optimalisatie en planningJe staat jouw klanten bij in bedrijfseconomisch en fiscaal adviesJe werkt jouw persoonlijke dossiers van A tot Z af volgens de interne procedures
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Accountant
Merelbeke
🛠️ Jouw Takenpakket (Wat ga je doen?)
Boekhouding A-Z: Eindverantwoordelijkheid voor de volledige operationele boekhouding.Afsluitingen: Verzorgen van de maand- en jaarafsluitingen, inclusief alle nodige reconciliaties (in samenwerking met de CFO).Rapportering & Audit:
Voorbereiden van de jaarrekening.Actieve ondersteuning bij de jaarlijkse audit door de externe revisor.
Fiscale Verplichtingen: Tijdig en correct indienen van alle wettelijke aangiftes (o.a. BTW-aangifte en Intrastat).Analyse: Het analyseren van financiële gegevens en opstellen van inzichtelijke rapportages voor de CFO en management.Optimalisatie: Actief verbeteren van financiële processen en systemen, met name binnen MS Dynamics AX.Communicatie: Primair aanspreekpunt voor belangrijke externe partijen zoals de Revisor, Banken, Leveranciers en Klanten.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Accountant
Kessel-Lo, Leuven
Krak in boekhouden?Al ervaring in een boekhoudkantoor?En beschik je over de nodige fiscale kennis?Een boekhoudkantoor uit het Leuvense is op zoek naar een Senior Accountant om hun team te versterken.Hier ontdekt je alvast wat je allemaal zal doen:
Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je team.Je stelt balansen en resultatenrekeningen op.Als senior accountant ben je verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftes.Je verleent professioneel advies op het vlak van accountancy, fiscaliteit en financieel beleid.Tot slot zorg je voor de bespreking met de klanten.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Accountant and Tax Advisor
MARKE
Voor een van onze klanten in Brussel zijn we op zoek naar een gedreven Medior/Senior Accountant & Tax Advisor die energie krijgt van verantwoordelijkheid, klantcontact en kwalitatief werk.
Jouw impact?
Je beheert je eigen klantenportefeuille volledig zelfstandig en bouwt een echte vertrouwensrelatie op.Je analyseert cijfers en vertaalt ze in heldere jaarrekeningen, tussentijdse rapporteringen en bijkomende verslaggeving.Je staat in voor de voorbereiding én indiening van fiscale en sociale aangiften, en ziet proactief optimalisatiemogelijkheden.Je adviseert klanten op een pragmatische en begrijpelijke manier, zowel op boekhoudkundig als fiscaal vlak — jij bent hun expert en sparringpartner.Je werkt nauw samen met collega-accountants en draagt bij aan een efficiënte, kwaliteitsgerichte en professionele dienstverlening.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior GL Accountant
Kermt
Voor onze klant, een bouwbedrijf gelegen in Hasselt, zijn we op zoek naar een ervaren General Ledger Accountant met een scherp oog voor detail en een passie voor Cash Management.In deze cruciale en veelzijdige rol ben je de go-to persoon voor de General Ledger, fiscale compliance én ons cashflowbeheer. Als Senior GL Accountant ben je verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid en integriteit van onze financiële cijfers. Je neemt eigenaarschap over de volgende kerntaken:Financial closing & reporting: Je beheert en controleert de volledige General Ledger en Balance Sheet, en neemt de leiding bij de maandafsluiting en jaarafsluitingFiscale compliance: Je zorgt voor correcte en tijdige fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting) en de opstelling van de jaarrekeningCash management: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van uitgaande banktransacties en het actief bewaken en optimaliseren van onze cashflow.Audit & controle: Je bereidt de jaarrekening grondig voor en coördineert de externe auditsTeam support: Je fungeert als een flexibele, hands-on teamspeler die klaar staat om collega's te ondersteunen waar nodig
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Accountant - boekhoudkantoor
MOL
Klaar voor een nieuwe uitdaging als Senior Accountant? Lees dan zeker even verder 👇🏻Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Mol, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Wat moet je doen?
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren(maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien...
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Senior Boekhouder - dossierbeheerder accountancy
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Genk, België
Heb je interesse in de job na het lezen van de vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance in Paal via 013 48 01 87 of solliciteer online.Voor een Nederlands bedrijf, gespecialiseerd in afvalverzamelingsvoertuigen, zoeken wij een boekhouder voor hun vestiging in Genk.Wat behoort tot het takenpakket van een boekhouder bij dit bedrijf?
Je voert de betalingen uitAan-en verkoopfacturen opmaken en inboekenKas-en bankafschriften inboekenUitvoeren van de btw-aangiftesOpmaken van rapporteringen voor de hoofdvestiging in NederlandBeheer van de mailbox omtrent de boekhoudingJe bent de contactpersoon voor de loonverwerkingsdienst
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeFixed contract
Voor een bouwbedrijf met 5 verschillende vestigingen zoeken we voor het hoofdkantoor gelegen te Hasselt naar een Assistant Accountant.
Een greep uit je takenpakket als hulpboekhouder:
Digitale Factuurverwerking: Zelfstandig en accuraat verwerken van inkomende facturen en creditnota's in onze digitale systemen.Betalingsbeheer: Voorbereiden van betalingsvoorstellen en tijdig uitvoeren van de betalingen.Klantenfacturatie: Opstellen, controleren en versturen van uitgaande facturen naar onze klanten.Onkostenbeheer: Beheren en verwerken van uitgaven via Visa en andere kredietkaarten.Actief bijdragen aan de voorbereiding van fiscale aangiftes (zoals BTW), het opmaken van financiële rapporten en administratieve ondersteuning bieden aan het team van accountants (of de Senior Accountant).Samen met je collega's zorg je voor een constante optimalisatie van de financiële administratie, waarbij je actief meedenkt over de verdere digitalisering en automatisering van processen.
FinanceConstructionFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder
Heusden-Zolder, België
Onze klant in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in natuursteen, is op zoek naar een hulpboekhouder.
Je takenpakket als financieel medewerker ziet er als volgt uit:
Je boekt aankoop- en verkoopfacturen correct en efficiënt inJe verwerkt de bank- en kasverrichtingen en voert afstemmingscontroles uitJe koppelt aankoopfacturen aan verkoopfacturen en zorgt dat deze tijdig klaarstaan voor betalingJe ondersteunt bij het opmaken en indienen van btw-aangiftesJe helpt mee met de voorbereiding van de jaarafsluitingJe verzorgt de boekhouding van A tot Y en denkt actief mee over optimalisaties in de processen..
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar
Oudsbergen, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y?
Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder A-Z
Genk, België
Ben jij een gedreven en ervaren boekhouder die alle aspecten van de boekhouding beheerst? Dan zoeken wij jou!
Voor een bedrijf, gelegen te Genk, een internationale speler in bouwmachines zijn we op zoek naar een boekhouder.
Het gaat om een langdurige en verantwoordelijke functie waarin je een cruciale rol speelt in het financieel beheer van het bedrijf.
Je taken als boekhouder A-Z bestaan uit:
Verwerken van bank- en kasverrichtingen;Opstellen en verwerken van de maand- en jaarafsluitingen;BTW-aangiftes en andere fiscale aangiftes voorbereiden en indienen;Beheer van de debiteuren- en crediteurenadministratie;Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen en betalingen;Betalingen opvolgen;Opstellen van de jaarrekening;Ondersteuning van de CFO.
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder met HR-taken
Genk, België
Ben jij cijfermatig sterk, met een hart voor mensen? Houd je ervan om de financiële administratie piekfijn in orde te houden en draag je graag bij aan een soepel HR-beleid? Dan ben jij de Allround Financieel en HR Medewerker die we zoeken!
Wat ga je doen?
Boekhoudkundige taken:
Boekhouding van A tot Z: Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking van inkomende en uitgaande facturen, bankafschriften en diverse boekingsstukkenVoorbereiding afsluitingen: Je werkt mee aan de maandelijkse afsluitingen en rapportering en doet de voorbereiding van de nodige documenten voor de accountantBtw en fiscale verplichtingen: Je doet het voorbereidend werk voor de btw- en andere fiscale aangiftesCrediteuren- en Debiteurenbeheer: Je volgt openstaande posten nauwgezet op
HR en personeelsadministratie:
Personeelsdossiers: Je beheert en actualiseert de personeelsdossiers en zorgt voor een correcte administratieve opvolging van in- en uitdiensttredingenLoonvoorbereiding: Je verzamelt en verwerkt de nodige gegevens voor de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaatVerlof- en Afwezigheidsregistratie: Je coördineert en registreert het verlof en de ziekteJe bent aanspreekpunt voor collega’s met HR-gerelateerde vragen
Allround ondersteuning
Je ondersteunt bij diverse algemene administratieve en logistieke taken en draagt bij aan een vlot verloop van de dagelijkse werkingJe helpt mee waar nodig bij telefonie, planning en aankoop...
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior Accountant
Zutendaal, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87.Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Zutendaal, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Je taken als junior boekhouder zijn onder andere;
Je bereidt toegewezen dossiers voor;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Financieel dagboek bijhouden per klant; Op jouw tempo breid je jouw takenpakket en ook jouw meerwaarde uit;Je biedt ondersteuning bij afsluitingen en rapporteringen;Je volgt de fiscale wetgeving en de vennootschapswetgeving op de voet.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant, goede work-lifebalance
Zonhoven, België
Voor een accountantskantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder om het team te versterken. Als dossierbeheerder heb je een veelzijdig takenpakket met veel verantwoordelijkheden.
Beheren van een eigen klantenportefeuille van A-ZVerantwoordelijk voor de boekhouding en het fiscale aspect van verschillende grote vennootschappenOpstellen van jaarrekeningen, balansen en periodieke analysesZorgdragen dat alle fiscale aangiften correct worden doorgevoerd en prognoses maken voor voorafbetalingenRechtstreeks rapporteren aan de klant en fungeren als hun belangrijkste contactpersoon
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Boekhouder A - Y
Bilzen, België
Klaar voor een nieuwe uitdaging als boekhouder? Lees dan zeker even verder 👇🏻
Voor een bedrijf actief in machinebeheer, gelegen in Bilzen, zijn we op zoek naar een Boekhouder van A tot Y.
Wat ga je doen?
Aan- en verkoopfacturen inboeken Dagelijkse kas- en bankafschriftenLoonboekingenDebiteurenbeheerBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaandafsluitingen opmakenJe werkt nauw samen met de CFO...
FinanceMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Boekhoudkundig bediende
OPGLABBEEK
Ben jij een financieel talent met oog voor detail en een passie voor nauwkeurigheid?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Boekhoudkundig bediende ben je de financiële ruggengraat van ons bedrijf. Je zorgt voor een vlekkeloze verwerking van de boekhouding en speelt een cruciale rol in het algemeen reilen en zeilen van het bedrijf. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor algemene administratie, waardoor je een onmisbare schakel bent in ons team.
Wat je gaat doen:
Je verantwoordelijkheden zijn zowel boekhoudkundig als administratief.
Boekhoudkundige taken:
Verwerking van bankafschriften.Opmaak van verkoopfacturen en het verwerken van aankoopfacturen in onze software (Breex en Octopus).Voorbereiding van de facturatie voor onderaannemers.Verzorgen van Intrastat, BTW-aangiftes en het maandelijks afsluiten van de boekhouding.Opvolging van de vervaldagbalans en het versturen van aanmaningen.Maken van addenda voor onderaannemers en het uitvoeren van nacalculaties.
Algemene administratieve taken:
Beheer van de algemene mailbox en de inkomende post.Telefonische ondersteuning (1e lijn) en het onthalen van bezoekers.Opmaak en verzending van offertes en bestekken.Beheer van de CRM en het aanmaken van klantendossiers.Ondersteuning van de managers en andere afdelingen waar nodig.Kantoorbenodigdheden bestellen.Boeken van transporten/logies.Indien nodig EPB documenten aanvragen en opmaken.Aanvragen verzekering 10-jarige aansprakelijkheid.
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.