Klantadviseur Verzekeringen (Torhout)
Torhout, België
Vivaldis Office is samen met een verzekeringskantoor op zoek naar een klantadviseur verzekeringen.
Een greep uit je takenpakket:
Je staat in voor de administratieve opvolging van verzekeringsdossiers voor particuliere klantenJe maakt polissen op en werk offertes uit, voert wijzigingen door en onderhandelt met de verzekeringsmaatschappijenJe staat klanten te woord bij allerhande vragen en biedt hen professioneel advies aanJe hebt oog en oor voor commerciële opportuniteitenJe bouwt een lange termijnrelatie uit met je klanten en contactpersonen bij maatschappijen
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Commercieel bediende verzekeringen
As
Voor onze klant in As, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.Zoeken we naar een commercieel bediende verzekeringen die weet van aanpakken! Jouw taken:Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Commercieel bediende verzekeringen
MEERHOUT
Voor onze klant in Meerhout, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.
Zoeken we naar een bediende verzekeringen die weet van aanpakken!
Jouw taken:
Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Office management-Sales support verzekeringen (hybride Vlaanderen)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt.... Office management-Sales support verzekeringen (hybride Vlaanderen)
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt van de COO en commerciële collega's/dossierbeheerBrug tussen sales en operationsAls organisatorisch talent zorg je ervoor dat de administratieve flow vlekkeloos verloopt: ondersteuning opmaak/aanpassen polissen, offertes, opstellen verkoopsovereenkomsten, presentaties, opmaak rapporten, voorbereiding inventarisbezoeken... Je werkt en ondersteunt op verschillende kantoren + rechterhand COOOndersteuning bij commerciële kansen spotten in je regioOpbouw langdurige klantrelatiesOndersteuning bij het opstellen commerciële plannen/acties + marktontwikkelingen rapporteren alsook resultaten
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantenbeheerder/ dossierbeheer verzekeringen (commerciële flair)
Pulle, Zandhoven, België
Vivaldis Office zoekt Klantenbeheerder/ dossierbeheer verzekeringen (commerciële flair)
Taken:
Jij bent het aanspreekpunt voor de klant (beheer portefeuille, opmaak polissen, offertes, ...)Je zorgt ervoor dat het hele dossier van aangifte tot afhandeling en betaling vlot verloopt. Je communiceert open en correct met klanten, verzekeraars, experts, ...Je rapporteert intern over jouw dossiersBegeleiding klant van A-Z + ondersteuning collega's VB. Schadedossiers
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Commercieel bediende
OOSTKAMP
Voor een bedrijf, gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende waarbij je fungeert als een belangrijk contactpersoon voor de klant en
verkoop. Ook intern heb je nauw contact met collega’s van de verschillende diensten.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt de commerciële binnen- en buitendienst met orderverwerking en klantenopvolgingJe staat klanten telefonisch en/of per mail te woordJe maakt offertes en volgt deze opJe verwerkt gegevens in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte administratieJe werkt nauw samen met collega’s van verkoop, productieJe bent verantwoordelijk voor de mensen van de logistiek (rittenplanning – verwerking van de orderbereiding - ...)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
HEIST-AAN-ZEE
Heb jij een passie voor cijfers?
Wil jij graag voor een klein familiair boekhoudkantoor werken met zicht op zee?
Ben jij gedreven en hecht je veel belang aan klanttevredenheid?
Fantastisch! Dan ben jij de dossierbeheerder die we zoeken!
Een greep uit het takenpakket van een dossierbeheerder:
Inboeken van facturenVoorbereiden van fiscale aangiftesAdministratie mbt de boekhoudingFinancieel advies verlenen naar je klanten
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker customer service - regio Zeebrugge
Zeebrugge
Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn:
Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Zeebrugge
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in logistiek, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Hoe ziet jouw takenpakket er verder uit?
Je staat in voor het administratief beheer van orders en behandelt alle dossiers van A-Z samen met het team. Bij eventuele problemen probeer je deze met proactieve en corrigerende maatregelen op te lossen;Je controleert dagelijks de ontvangen verkooporders van onze klanten tov voorraad;Je dient keuringsaanvragen in bij FAVV;Je onderhoudt nauw contact met het douaneteam, klanten en transporteurs, en je bouwt een langetermijnrelatie op met de klant.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden mogelijk maakt. Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:
Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
De Haan, België
Voor een accountancykantoor in De Haan zijn wij op zoek naar een senior dossierbeheerder.Een greep uit jouw takenpakket:
Opvolgen van een aangenaam klantenportefeuilleControleren van boekhoudingen volgens de correcte toepassingen van de fiscale- en boekhoudwetgevingVoorbereiden en optimaliseren van dossiersVoorbereiden van jaarrekeningen en fiscale aangifte
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Brugge, België
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Wil jij jouw kennis (boekhouding en fiscaliteit) graag delen met jouw junior collega's?
Dan is onderstaande functie als senior dossierbeheerder zeker iets voor jou!
Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een senior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.
Als senior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen).
Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen .
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Advisor automotive PREMIUM (Trucks)
Brugge
Vivaldis Office zoekt...... Sales Advisor
Waar moet je zijn?
Brugge
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opGepast advies + verkoop en begeleiding Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratieve afhandeling verkoop , organisatie testrit + aanspreekpunt na aankoop Prospectie, uitbouw verdere klantenrelaties, aantrekken nieuw netwerkCustomer relations
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant zijn we opzoek naar een external sales met een grondige kennis elektriciteit voor regio West- en Oost-Vlaanderen.De klant is gespecialiseerd in elektrisch materiaal, verlichting, beveiliging, databekabeling en energiebesparende materialen. Als external sales heb je een uitgebreid takenpakket:
Je gaat pro-actief opzoek naar nieuwe klantenJe onderhoudt het bestaande klantenbestand, maar je bent ook constant bezig met het verwerven van nieuwe klantenJe hebt heel veel aandacht voor alles wat er zich op de markt afspeelt (marktonderzoek)Je plant afspraken in. Je biedt ondersteuning aan de binnendienst voor de offertes en de opvolging van de offertes.Actieplannen opstellen.Rapporteren van commerciële acties.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande functie als junior dossierbeheerder zeker iets voor jou!
Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een junior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.
Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen).
Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen .
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Brugge, België
Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:
Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ...
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Brugge, België
Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw taken zijn:
Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.