Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚
Jouw taken:
Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistent Boekhouder
Zaventem
We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Accountant Assistant om het financiële team te versterken. Je werkt nauw samen met de Finance Manager en krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. De functie is voor deeltijds en bevindt zich in Zaventem.
Functieomschrijving:
Als Assistant Accountant zorg je voor de financiële administratie van onze kantoren in België, Frankrijk en Luxemburg. Je takenpakket:
Het verwerken en opvolgen van inkoopfacturen.Het voorbereiden van betalingen.Het beheren van leveranciersrekeningen.Het afstemmen van bankafschriften.Het bewaken van inkomende klant betalingen.Het ondersteunen bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)
Turnhout
Vivaldis Office is op zoek naar een........ TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)
Belangrijk: tijdelijk contract - 5 maanden (november - maart)
🗒 Hoe ziet je dag eruit als Finance officer- GL accountant?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAP/ AROpvolgen verrichtingen + boekingen, debiteurenbeheerAnalyse grootboekrekeningenBetalingen beherenVoorbereiding BTW, afsluitingsproceduresAlgemene administratieve taken mbt dossiersAanspreekpunt mbt admin en financeVoorbereiding audit
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Middelkerke, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23
Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.
Jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceLeisureFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder met administratieve taken
Heusden-Zolder
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar
Oudsbergen, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y?
Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder automotive
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialsFull-timeFixed contract
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Maasmechelen, België
Ben je getriggerd na het lezen van deze vacature of heb je nog vragen? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.
Voor een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Maasmechelen zoeken wij een ambitieuze hulpboekhouder.
Het takenpakket ziet er als volgt uit:
Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je boekt de kas- en bankafschriften inJe ondersteunt je collega's bij de wekelijkse loonadministratieJe assisteert bij financiële audits Je verwerkt de toegewezen onkostennota's van de EU-grootboekenJe hebt ervaring met intracommunautaire aangiftes...
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Junior dossierbeheerder!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je draagt zorg voor een accurate boekhoudkundige verwerking van documentenJe maakt de BTW-aangiftes opJe bereidt (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen voorJe bereidt fiscale aangiften voor (zowel op het gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je staat in directe verbinding met de dossierbeheerder en communiceert over de bijzonderheden binnen elk dossier
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Boekhouder - dossierbeheerder accountancy
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
📍Waar kom je terecht?
Bouwbedrijf/ technische productie
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf gevestigd in Wommelgem, met een sterke focus op promotionele geschenken en e‑commerce, zijn wij op zoek naar een Boekhouder A-Y.
Wat ga je doen?
Voorbereiden en opstellen van BTW-kwartaalaangiftes en BTW-klantenlisting.Controleren, inboeken en beheren van verkoopfacturen en crediteurenbeheer.Verwerken van banken en financiële planning op dagelijkse basis.Uitvoeren van diverse maandboekingen, inclusief wedden, vakantiegeld en afschrijvingen.Voorbereiden van maandafsluitingen en maandelijkse rapporteringen naar verschillende afdelingen.Uitvoeren van ad-hoc boekhoudkundige controles en afpuntingen van leveranciers, klanten en grootboekrekeningen.Ondersteunen bij de voorbereiding en controle van jaarrekeningen.Beheren van de leningen van de bank en financiële transacties zoals wissel van valuta.Nakijken en goedkeuren van facturen van forwarders.Verantwoordelijk voor bijkomende taken zoals loonadministratie, communicatie rond factoring en aankoop van kantoorbenodigdheden.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke
Heffen
Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten:
Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klaar om je eigen klantendossiers te rocken van A tot Y? Krijg jij energie van internationale contacten en schakel je vlotter tussen Nederlands, Frans en Engels dan wie dan ook? Give it to me, baby! Wij zoeken dé gedreven dossierbeheerder die ons topteam komt versterken!
Jouw missie, should you choose to accept it:
Jij bent dé rots in de branding voor je eigen, internationale klantenportefeuille. Je beheert hun dossiers volledig zelfstandig, van A tot Y!Inboeken van facturen, bankuittreksels en diverse posten? Check! Jij draait je hand er niet voor om.Je stelt vlot de btw-aangiftes, tussentijdse balansen en de voorbereiding van de jaarrekening op.Fiscale aangiftes (zowel vennootschap- als personenbelasting) voorbereiden? Bring it on!Je communiceert als een pro met klanten en partners in het Nederlands, Frans en Engels.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant
Keerbergen, België
Vivaldis Office GEELis op zoek naar een Accountant!
📍Waar kom je terecht?
Boekhoudkantoor regio Keerbergen
🗒️Hoe ziet jouw dag eruit?
Je verwerkt aan- en verkoopfacturenInboeken van financiële verrichtingenBTW-aangiftes voorbereidenJe helpt en assisteert je collega's bij de tussentijdse- en jaarafsluitingenContact met klanten onderhouden en advies verlenenJe bent een volwaardig dossierbeheerder
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder a to z
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office Geel zoekt ...... BOEKHOUDER A TOT Z!
Waar moet je zijn?
Heist-op-den-BergBoekhoudkantoor
Wat zijn je taken als dossierbeheerder?
Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Office Geel zoekt een BOEKHOUDER!
Waar moet je zijn? Olen
Sector: Elektro-techniek (groeiende KMO die investeert in zijn mensen )
Wat moet je doen als Boekhouder?
Als onmisbare schakel in ons team zorg je ervoor dat de financiële huishouding nauwkeurig en vlekkeloos verloopt. Je krijgt de vrijheid om jouw ideeën aan te dragen en mee te bouwen aan de verdere digitalisering en optimalisering van onze financiële processen.
Jouw kernverantwoordelijkheden omvatten:
Opvolgen van uitstaande vorderingen en schulden bij klanten en leveranciers.Voorbereiden van maandafsluitingen en bijdragen aan de jaarlijkse afsluiting.Actief meewerken aan de overgang naar gedigitaliseerde financiële stromen.Controleren en verwerken van inkomende en uitgaande facturen.Bijdragen aan een correcte toepassing van interne procedures en controles.Uitvoeren van betalingen en voorbereiden van btw-aangiftes.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.