Baliemedewerker
Geel, België
Vivaldis Office Geel zoekt ..... COMMERCIËLE BALIEMEDEWERKER!
Waar moet je zijn?
GeelGarage
Wat moet je doen?
Klanten verwelkomen in het filiaal en servicegericht bijstaan met technisch adviesVerkoop van banden en andere dienstenLeveringsbonnen opmakenFacturatieAfhandelen van inkomende telefoons en e-mailsBestellingen plaatsen en producten aankopenAf en toe zelf ook mee de handen uit de mouwen steken
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Baliemedewerker VERHUUR
Lubbeek
Ben jij klantvriendelijk? Hou je van een afwisselende job? Heb je technische kennis? Ben je niet bang om je handen vuil te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze klant die instaat voor verhuur van allerhande machines in de tuin- en bouwsector zoeken we een enthousiaste Technisch Baliemedewerker.
Functieomschrijving:
Je verzorgt de uitgifte van machines aan klanten en controleert bij retour of deze nog correct functioneren.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatie.Je spoort kleine technische storingen op en verhelpt deze. Tevens test je of de machines nog werken.Je voert leveringen uit en haalt machines op met een camionette.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch baliemedewerker
Brugge
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Brugge dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie als baliemedewerker.
Jouw takenpakket als baliemedewerker:
Professioneel en technisch advies geven aan de klanten over het juiste toestel voor hun job!Door jouw joviale ingesteldheid en technische kennis en interesse kan jij de afhaalklanten perfect face-to-face verder helpen.Telefonisch klanten te woord staan is geen probleem voor jou!Volledige verhuuradministratie, dit van offerte tot facturatie.Door jouw flexibiliteit en polyvalente inzetbaarheid, spring je bij waar nodig! En als de filiaalhouder er niet is, je wordt opgeleid om zelfstandig, indien nodig, het filiaal open te houden
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:
Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Baliemedewerker
GENT
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Gent dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega.
Jouw takenpakket :
Je adviseert onze klanten professioneel en technisch over het juiste toestel voor hun job. Naast je telefoon als werkmiddel, is er heel veel contact met afhaalklanten. Het spreekt voor zich dat dit een technische interesse/ ervaring vraagt.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatieWe leiden je op om bij afwezigheid van de filiaalhouder het filiaal autonoom open te houden.Je bent polyvalent, als nodig spring je bij in het onderhoud of ga je leveren.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief allrounder (onthaal/dispatch chauffeurs/bachelor)
Turnhout, België
Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Waar kom je terecht?
Turnhout 📍Specialisatie Voeding 🔬Snelle opstart mogelijk!
Jouw taken:
Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste aanspreekpunt aan het onthaal maar ook telefonisch en via mailVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaalmedewerker / administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage, gespecialiseerd in een A-merk.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als onthaalmedewerker / administratief bediende bestaat uit:
Je verwelkomt de klanten aan het onthaal op een warme en professionele manier;Je helpt klanten verder bij vragen aan het onthaal, telefonisch en per mail;Je verstuurt de facturen per mail;Je beheert de mailbox van de chauffeurs en regelt de transporten;Je vraagt bestelbonnen op;Je sorteert de post;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
medewerker onthaal kassa
Sint-Eloois-Vijve, Waregem, België
Voor onze klant, een heel mooie winkel die voor ieder wat wils heeft, gaan we op zoek naar een medewerker voor het onthaal, kassa en webshop:
Hoe ziet je dag eruit als medewerker onthaal kassa en webshop?
De klant verwelkomen met een lach én zorgen dat ze weggaan met een lach? Da's jouw hoofdtaak!Klanten helpen en adviseren in hun keuze;Inkomende bestellingen uitpakken, verwerken, en aanvullen in de rekken;De klanten en kassa correct afrekenen, met de lach :-)Ondersteunen van onze webshop: bestellingen verwerken, vragen van klanten beantwoorden en mee zorgen voor een vlotte verzendingMeehelpen om de winkel netjes en uitnodigend te houden
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker facturatie
MELLE
Voor een groot bedrijf in Melle zijn we op zoek naar een administratief onthaalmedewerker!
Heb je ervaring met klantencontact en facturatie? Dan kan dit dé job zijn voor jou!
Het takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers.Je beheert het economaat.Je beheert de algemene mailbox van onze afdeling.Je ondersteunt collega’s met facturen, rapporten en planningen.Je verzorgt de administratieve voorbereiding voor het boeken van facturen in SAP.Je zorgt voor een vlotte administratieve flow.Je staat in voor brede waaier van administratieve taken ( van digitaal klasseren tot het boeken van businesstrips).
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief receptionist
HEIST-OP-DEN-BERG
Vivaldis Office Geel zoekt een receptionist!
Waar moet je zijn? Heist-op-den-Berg
Sector: Buitenschrijnwerk en bouw.
Wat moet je doen als receptionist?
Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers, zowel aan de balie als via telefoon en e-mail.Je beheert de agenda's van collega's en plant afspraken in.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, bied je ondersteuning aan je leidinggevende en assisteer je bij de planning.Ook het beheren van het klassement behoort tot je taken.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.
Taakomschrijving:
Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaalbediende in combinatie met inboeken van facturen.
Eerste aanspreekpunt: Je ontvangt bezoekers en leveranciers op een vriendelijke en professionele manier.
Telefonie en Mailverkeer: Je beheert het centrale telefoonverkeer en de algemene mailbox. Je filtert, beantwoordt en verdeelt inkomende communicatie.
Agendabeheer: Je ondersteunt het management en/of de collega's met het plannen van afspraken en vergaderingen.
Inboeken Facturen: Je bent verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van alle aankoopfacturen en verkoopfacturen in ons boekhoudsysteem.
Bankuittreksels: Je verwerkt de dagelijkse bankafschriften.
Voorbereidend Werk: Je helpt bij de voorbereiding van betalingen en levert documenten aan voor de externe accountant.
Klassering & Archivering: Je zorgt voor een gestructureerd en nauwkeurig (digitaal) klassement van alle administratieve en financiële documenten.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende Garage
Wondelgem
Als het Eerste Gezicht van een garage in Gent bent u de ambassadeur die garant staat voor een uitstekende klantenbeleving. U bent de essentiële schakel tussen de klant en de werkplaats, conform het motto: 'Move with a smile'.
🎯 Jouw verantwoordelijkheden;
Professioneel Klantenbeheer:
Ontvangen en te woord staan van de klanten (fysiek, telefonisch en via e-mail) met betrekking tot geplande werkzaamheden (onderhoud en herstellingen).Helder communiceren over de voortgang, facturatie en afhandeling van vragen of klachten.Het bieden van een gastvrij onthaal. ☕
Operationele Administratie:
Opstellen van werkorders en het nauwkeurig beheren van klantendossiers.Verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van de facturatie.
Interne Coördinatie & Communicatie:
Intensieve samenwerking met interne afdelingen (werkplaats, naverkoop, showroom). 🤝Zorgen voor een duidelijke en professionele communicatie naar alle stakeholders.
Werkplaatsplanning:
Efficiënte planning en coördinatie van werkzaamheden om een vlotte doorstroming in de werkplaats te garanderen.Natuurlijk aanleg voor het stellen van prioriteiten en het behouden van overzicht.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.