Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(1)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(1)
Language
Dutch
(1)
Speciality
Interim
(1)
Sector
Services
(1)
1 Jobs found
Coördinator Wagenpark & Aankoop
EREMBODEGEM
Vacature: Fleet & Procurement Coordinator Zoek je een veelzijdige rol als coördinator in een groeiende, gespecialiseerde organisatie in de regio Aalst? Wij zijn een toonaangevend bedrijf in brandbeveiliging en zoeken een administratief talent om onze logistieke en facilitaire processen te stroomlijnen. Jouw Focus: De Motor Achter Onze Vloot en Logistiek Deze functie combineert administratieve, coördinerende en operationele verantwoordelijkheden. Je bent de centrale figuur voor: 1. Fleetbeheer (Wagenpark) Volledig beheer van onze vloot (bestelwagens en personenwagens): van de in gebruikname van nieuwe voertuigen tot opvolging van levering, onderhoud, keuringen en verzekeringen.Je regelt het ongevallenbeheer en ondersteunt onze 140 techniekers met al hun mobiliteitsvragen.Je stelt rapportages op over brandstof- en parkeerkosten en keurt alle gerelateerde inkoopfacturen goed. 2. Aankoop en Contractbeheer Je voert marktonderzoek uit en vergelijkt prijzen om de beste deal te sluiten met leveranciers.Je vraagt offertes aan voor specifieke producten en beheert klachten of afwijkingen in materiaalprijzen.Je volgt levertermijnen nauwkeurig op, past ze aan waar nodig en zorgt voor de administratie van nieuwe artikelnummers.Je biedt back-up voor de bevoorrading van onze magazijnen. 3. Facilitaire Administratie Je bestelt benodigdheden voor kantoor en marketing en regelt facilitaire diensten (schoonmaak, tuinonderhoud, etc.).Je boekt hotels voor medewerkers en keurt inkoopfacturen voor deze diensten goed.
Interim
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!