Jobs

Jobs

178 Jobs found

Sales Verantwoordelijke

BIZET

Functie Je gaat langs bij (potentiële) klanten en analyseert hun vraag. Je adviseert de klant op basis van hun behoefte en de haalbaarheid van het project. Je plant klantenbezoeken en gaat veel op de baan.Je analyseert de technische haalbaarheid en stelt oplossingen aan de klant voorWerkt samen met de presales engineer een concept en prijsopgave uitJe volgt de verkoopresultaten en projectuitvoering op
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Verantwoordelijke

KAPELLEN (ANTWERPEN)

Voor een stijlvol en innovatief bedrijf dat actief is in de wereld van audiovisuele totaaloplossingen en designtechnologie zoeken we een gepassioneerde Sales Advisor. Je begeleidt klanten bij de realisatie van hun project, van eerste gesprek tot oplevering, en weet technische expertise te combineren met commerciële flair en esthetisch inzicht.   Wat mag je verwachten? Je komt terecht in een premium showroom waar klanten op zoek zijn naar maatwerk, persoonlijk advies en vertrouwen. Geen snelle verkoop, wel een traject op maat waarbij jij fungeert als gids en expert. Je ontvangt klanten professioneel en luistert actief naar hun plannen en wensenJe adviseert rond audio, video, domotica en designoplossingenJe volgt offertes en projecten actief op, samen met techniekers en installateursJe bouwt duurzame klantrelaties op en bent mee verantwoordelijk voor de uitstraling van de showroom  
OfficeAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Sales Verantwoordelijke

HERENT

Voor een zaak gespecialiseerd in sportkleding en-artikelen zijn we op zoek naar een verantwoordelijke voor textiel en vrijetijdsschoenen Je leert de producten, klantbehoeften en winkelprocessen door en door kennen, je zal een team van 4 tot 5 collega's aan te sturen Je motiveert en ondersteunt je team en zorgt voor een vlotte samenwerking en duidelijke organisatie.Je bent zichtbaar op de werkvloer en zorgt mee voor professioneel en oplossingsgericht contact met klanten.Je zorgt voor een verzorgde afdeling met aantrekkelijke productpresentaties en een sportieve sfeer.Je bewaakt de voorraad, maakt de planning en denkt mee over verbeteringen.Je werkt nauw samen met de winkelverantwoordelijke en collega-afdelingshoofden om de winkel als geheel sterker te maken.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Responsable administratif des ventes

SERAING

🚗 Responsable Administratif(ve) des Ventes ! 🚗 Pour soutenir notre croissance continue, nous sommes à la recherche d’un(e) Responsable Administratif(ve) compétent(e) et passionné(e) pour renforcer notre équipe dynamique ! 🌟 Comme Responsable Administratif(ve) des Ventes, vous travaillerez en étroite collaboration avec nos conseillers commerciaux pour gérer l’ensemble du processus administratif lié à la vente de véhicules neufs et d’occasion, depuis la création des dossiers clients jusqu’à la livraison des véhicules. Vos Responsabilités Principales : 📋 Gestion des dossiers de vente : Encodage des bons de commande, suivi des documents internes, et communication avec les équipes commerciales pour gérer le stock et les commandes. 🚙Digitalisation et classement : Classement et numérisation des dossiers de vente pour une gestion efficace. 💻Saisie informatique : Encodage des véhicules dans les systèmes adéquats. 🖥️Facturation : Gestion de la facturation des véhicules aux clients, en veillant à la précision et au respect des délais. 💰Suivi des paiements : Vérification des paiements, remboursement des surplus si nécessaire, et gestion des demandes d’incentives liées aux ventes. ✅Coordination des livraisons : Prise de contact avec les clients pour planifier les livraisons, mise à jour du planning, et organisation des contrôles techniques. 📦Gestion des commandes : Suivi des commandes de véhicules et d’accessoires en lien avec les dossiers de vente. 🔧Administration du parc de véhicules : Gestion des immatriculations, arrêts de véhicules, et suivi des documents requis. 📄Interface entre départements : Assurer la coordination entre les départements vente et après-vente pour la préparation des ordres de travail et commandes d’accessoires. 🤝Assistance commerciale : Apporter un soutien administratif au conseiller commercial pour une gestion optimale des ventes. 🚘    
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technical Area accountmanager/sales verantwoordelijke datacomm./elektro

Turnhout, België

Technical Area accountmanager/sales verantwoordelijke datacommunicatie /elektro Belangrijk: technische kennis/scholing/ervaring met elektriciteit, verlichting, ... Als aanspreekpunt van de klant beheer je je eigen klantenportefeuille en ga je actief op zoek naar nieuwe opportuniteitenDe uitbreiding van de klantenportefeuille is jouw prioriteit. Dit doe je door klantenbezoeken, prospectie, commerciële stunts, ... (uitbouw verkoop in verschillende regio's)Een verkoop afsluiten is voor jou geen probleem. Jij weet de klant (installateurs, zelfstandigen, bedrijven, ...) correct te benaderen, behoeften te analyseren + te adviserenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: verkoopsdossier opmaken/afsluiten, bestellingen, klanten-marktanalyse, offertes opmaken en opvolgen... Coördinatie en begeleiden commercieel teamKlantenbinding + klanttevredenheidKomt er een event aan? TOP! Jij staat hier mee aan het roer. 
Technics EmployeesElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Commercieel bediende

Middelkerke

Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een administratief commercieel bediende. Een greep uit jouw takenpakket: Agendabeheer van de salesmanagerOpmaken en controleren van offertesBehandelen van telefonieOpvolgen van opleveringen en wagenparken
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Regionaal Commercieel Manager

Strombeek-Bever, Grimbergen, België

Als Regionaal Commercieel Manager ben je de sleutel tot commerciële groei in jouw regio. Je bouwt actief aan langdurige klantrelaties en combineert je ondernemersgeest met diepgaande kennis van de verzekeringsmarkt.   Functieomschrijving: Je bent verantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van je regio door middel van strategische acquisities en professioneel relatiebeheer.Je stelt commerciële plannen op, voert ze uit en stuurt bij waar nodig om de gestelde doelen te behalen.Je beheert en breidt een zakelijke klantenportefeuille uit, met een duidelijke focus op klantenbeheer in plaats van administratie.Je stuurt je teams aan, motiveert hen en begeleidt hen in hun professionele ontwikkeling.Je rapporteert belangrijke marktontwikkelingen en resultaten aan het management.Je opereert autonoom, met volop ruimte voor ondernemerschap en het uitdragen van jouw visie.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales medewerker

Zedelgem, België

Jij daar! Je hebt het gevonden, jouw nieuwe job! Blijf maar even hangen bij deze vacature als jij een combinatie zoekt tussen uitdaging, plezier en teamwork op de werkvloer.   Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar een mediafanaat die ook nog eens een commerciële ingesteldheid heeft. Wat zo ziet jouw dag er binnenkort uit:   * telefonisch en digitaal benaderen van (potentiële) klanten en leads * signaleren van commerciële opportuniteiten en mogelijkheden voor upselling * inplannen van afspraken voor het sales team * onderhouden van contacten met nieuwe en bestaande klanten.  
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales medewerker

ZEDELGEM

Voor onze klant te Zedelgem, groothandel voor tuinaanleggers B2B, zijn we op zoek naar een inside sales medewerker. Je begrijpt de behoeften van de klant als geen ander en weet deze om te zetten in waardevolle verkoopkansen. Met jouw commerciële flair zorg je ervoor dat elke klant zich welkom en goed geholpen voelt.   Hoe ziet jouw dag eruit?   Klanten professioneel te woord staan en zorgen voor een vriendelijke en efficiënte afhandeling van hun vragen.Nauwkeurig klantinformatie en contacten vastleggen in onze systemen en zorgen voor een correcte administratie, inclusief het verwerken van orders, offertes en verkoopfacturen.Het debiteurenbeheer zal ook tot jouw takenpakket behoren.Planmatig werken en de voortgang van lopende zaken bewaken, zodat je tijdig kunt inspelen op veranderingen en optimalisaties.Je zet mee de acties en campagnes op.Het up-to-date houden van alle gegevens, de prijslijsten en het marketingmateriaal.  
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales medewerker

Zuienkerke

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een sales medewerker te Brugge. Ben jij commercieel ingesteld en heb je daarnaast een sterke interesse in techniek?Heb je zijn om samen met jouw collega’s te zorgen voor instroom, nieuwe klanten en onderhoud van bestaande klanten.Zet jij samen met jouw collega’s de vestiging op de kaart? Dan is dit een job die wel eens jouw droomjob zou kunnen zijn.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Commercieel bediende

OOSTKAMP

Voor een bedrijf, gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende waarbij je fungeert als een belangrijk contactpersoon voor de klant en verkoop. Ook intern heb je nauw contact met collega’s van de verschillende diensten. Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt de commerciële binnen- en buitendienst met orderverwerking en klantenopvolgingJe staat klanten telefonisch en/of per mail te woordJe maakt offertes en volgt deze opJe verwerkt gegevens in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte administratieJe werkt nauw samen met collega’s van verkoop, productieJe bent verantwoordelijk voor de mensen van de logistiek (rittenplanning – verwerking van de orderbereiding - ...)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor automotive PREMIUM (Trucks)

Brugge

Vivaldis Office zoekt...... Sales Advisor Waar moet je zijn?  Brugge Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opGepast advies + verkoop en begeleiding Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratieve afhandeling verkoop , organisatie testrit + aanspreekpunt na aankoop Prospectie, uitbouw verdere klantenrelaties, aantrekken nieuw netwerkCustomer relations
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak

Beernem

Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!    Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.   Je takenpakket bestaat uit: Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren.  Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Internal Sales Medewerker

WAREGEM

Samen met het sales team ben jij verantwoordelijk voor de verkoop van onderdelen en de verdere uitbouw van de klantenportefeuille in Nederland, Vlaanderen en het Verenigd Koninkrijk.   Je werkzaamheden omvatten de volgende taken: Dagelijks contact met klanten (B2B) voor prospectie, opvolgen van offertes, bevestigen van bestellingen en het bekendmaken van maandelijkse promoties.Verstrekken van deskundig advies aan klanten over onze producten en diensten.Beantwoorden van binnenkomende telefoons en e-mails.Verantwoordelijkheid voor de administratieve verwerking van commerciële contacten, zoals het opmaken van offertes, het ingeven van bestellingen en het opvragen van informatie bij de aankoopafdeling.Nauw samenwerken met jouw collega op de buitendienst en rapporteren van je bevindingen aan de sales manager.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Chargé/Chargée d’affaires gaz

Villers-le-Bouillet, Belgique

🔧Chargé(e) d’affaires gaz 🔧 Interlocuteur privilégié(e) et conseiller(ière) technique, tu assuras de trouver des solutions pertinentes et adaptées aux besoins de tes clients. Tu es aussi amené(e) à animer et gérer des équipes de techniciens. ✅📝Tes tâches ✅📝 Prospecter le marché potentielEntretenir la relation client, fidéliser les clients existantsAnalyser les besoins des clients et y apporter des solutions pertinentes et adaptées.Répondre aux appels d'offres, rédiger les propositions commerciales et le cahier des charges (faisabilité, planning, coûts).Suivre les contrats en coursRéaliser les achats/Suivi des achatsSuivi de la rédaction des plans techniquesPréparation du dossier complet avant intervention (pour le client/pour les techniciens)Procéder à l'assistance technique, répondre aux questions des clients et leurs demandes de changement.Faire le suivi de la commande et de la facturation.Assurer le service après-vente (assistance technique)Gestion d’équipes de techniciensRédaction de rapports pour le client
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel bediende / verkoper

Heusden-Zolder, België

Voor een bedrijf in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een commercieel bediende.  Het bedrijf specialiseert zich in trappen, binnendeuren, maatwerk en totaalinterieur. Je takenpakket bestaat uit:  Opmetingen uitvoeren bij de klantenKlanten begeleiden in de toonzaalUittekenen van de trappen, binnendeuren en maatwerkNodige calculaties opvolgen Offertes opstellen en opvolgen 
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

LOMMEL

Ben jij een geboren verkoper met een passie voor wagens en klantgericht werken? Voor een gerenommeerde garage in Lommel zoeken we een enthousiaste Sales Advisor die klanten op een professionele en persoonlijke manier begeleidt in hun zoektocht naar de perfecte wagen.   Wat ga je doen?  Je ontvangt klanten in de showroom en luistert actief naar hun wensen.Je adviseert hen op maat over de verschillende modellen, opties en financieringsmogelijkheden.Je volgt leads op en bouwt actief aan een duurzame klantenrelatie.Je maakt offertes op, volgt dossiers nauwgezet op en sluit verkoopovereenkomsten af.Je werkt nauw samen met het aftersales team om een optimale klantbeleving te garanderen.  
OfficeCarFull-timeFixed contract

Sales advisor

Geel

Vivaldis Office zoekt... SALES ADVISOR WAGENS!   Waar moet je zijn? Onze klant is de allereerste officiële verdeler van een nieuw type voertuigen in België. Je helpt mee dit gloednieuwe avontuur vorm te geven.   Wat moet je doen als Sales advisor? Als Verkoopadviseur ben je een echte expert en sta je klanten bij door het hele aankoopproces: Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van wagens.Daarnaast verkoop je ook nevenproducten zoals accessoires, onderhoudscontracten, verzekeringen en financiële producten.Je informeert klanten uitgebreid over promotieacties, wijzigingen in de gamma's en prijzen.Je zet je verkoopargumentatie overtuigend uiteen en blijft jezelf continu bijscholen over de producten en de markt.Je maakt de bestelbon op, volgt de bestelling nauwgezet op en levert het voertuig af precies zoals de klant het wenst.Je fungeert als de belangrijkste tussenpersoon tussen de klant en de garage  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Zaventem

  Voor een bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Sales advisor.   Functieomschrijving Je adviseert, informeert en begeleidt klanten in onze showroom bij hun zoektocht naar een nieuwe of tweedehands wagen.Je geeft gedetailleerde uitleg over onze verschillende modellen en opties.Je zorgt voor een grondige opvolging van het volledige verkoopproces om een langdurige klantrelatie te garanderen.Je bent proactief in het ontdekken van nieuwe commerciële opportuniteiten door middel van prospectie.Je regelt alle administratie rondom de verkoop, zoals verzekerings- en betalingsdocumenten.Je rapporteert dagelijks aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur.Je bent beschikbaar voor zaterdagwerk.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Manager

Bree, België

Onze klant is Europese marktleider die vers geoogste groenten & fruit bewerkt tot voedingsproducten die gemakkelijk bewaard en geconsumeerd kunnen worden. Ze bieden een uitgebreid gamma aan langer houdbare groenten, peulvruchten, appelmoes, kant-en-klare soepen en sauzen aan in verschillende verpakkingstypes. Er is een krachtig sales team dat klanten in diverse segmenten zowel op de nationale als internationale markt uitstekend bedient. Momenteel zoeken ze een extra Sales Manager die verantwoordelijk wordt voor het beheer van klantrelaties binnen het Retail/B2B-segment.   Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van sterke klantenrelaties binnen jouwklantenportefeuille in Europa. In nauwe samenwerking met ons gespecialiseerde backoffice team zorg je voor een efficiënte en accurate afhandeling van klantvragen. Je onderhandelt over prijzen, sluit contracten af en neemt de uitdaging aan omgroei in omzet te realiseren.Je excelleert in het analyseren van markt- en klantbehoeften. Met jouw uitgebreide product- en marktkennis bied je gerichte oplossingen aan en benut je de mogelijkheden van ons brede productgamma (up- en cross-selling). Je reist regelmatig naar klanten om hun behoeften te inventariseren en duurzame relaties op te bouwen. Daarnaast speel je een actieve rol in de ontwikkeling van nieuwe producten, zowel voor bestaande klanten als voor potentiële nieuwe klanten, afgestemd op de marktvraag.Om succesvol te opereren binnen jouw marktsegment, identificeer je moeiteloos kansen en speel je hierop in. Je zorgt ervoor dat onze nieuwste productontwikkelingen aansluiten bij de wensen van jouw klanten. Tot slot draag je door je aanwezigheid op beurzen bij aan inspiratie en verdere groei.Daarnaast optimaliseer je het bestaande salesproces, met oog voor de bedrijfsmogelijkheden. Je verdiept je niet alleen in het productportfolio, maar ook in de diverse verpakkingsopties en hun milieueffecten, zodat je duurzame en efficiënte oplossingen kunt aanbieden.Je krijgt de kans om een specialistische rol te vervullen binnen een team dat samenwerking en nauwkeurigheid hoog in het vaandel draagt, wat bijdraagt aan een inspirerende teamspirit. In een internationale context kun je groeien binnen jouw expertise, terwijl je profiteert van een lokaal verankerde aanpak.Je hebt gemakkelijk toegang tot collega-specialisten uit andere afdelingen en kunt snel schakelen. Vanuit de productiesite werk je dicht bij het productie- en logistieke proces van onze voedingsproducten, wat je inzicht en betrokkenheid versterkt. Dit alles biedt je de middelen en voordelen die je nodig hebt om je werk optimaal te kunnen uitvoeren - mits je jezelf thuis voelt in een no-nonsense bedrijfscultuur. En dit alles gebeurt binnen de structuur van een internationaal opererend bedrijf.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!