Debiteurenbeheerder / Credit controller regio Hasselt
Hasselt, België
Voor een bedrijf gelegen in Hasselt, actief in de Automotive, zijn we op zoek naar een medewerker debiteurenbeheer.
Wat ga jij doen?
Debiteurenbeheer onderhouden, zowel telefonisch als schriftelijk Betalingsherinneringen versturen Controleren van betalingsverschillen en/of dubbele betalingen Ondersteunen van de boekhouding Je hebt contact met verschillende afdelingen binnen het bedrijf
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant regio Meulebeke zijn wij op zoek naar een boekhouder A-Y (m/v)Binnen ons bedrijf zal je instaan voor de dagdagelijkse boekhouding van onze verschillende vennootschappen en VZW's. Jouw takenpakket zal voornamelijk bestaan uit:
Verwerken boekhoudkundig proces: opvolgen van de goedkeuringen , de input aan aankoopfacturen en financiële uittreksels, het uitvoeren van betalingen.Het importeren van de "klantenboekhouding" in de centrale boekhouding en het opmaken van aansluitingscontroles.Het aanmaken, controleren en indienen van de BTW- aangiftes.Ondersteuning van de dienst (vb registratie huurcontracten, diverse administratieve aangiftes, bankmandaten en contact met banken, borgen, en allerhande ad hoc financieel administratieve taken)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant
Roeselare, België
Voor een accountantskantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een Accountant. Als accountant ben je de vertrouwenspersoon van bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen. Als professionele gesprekspartner sta je de klant bij in zijn accounting-, fiscaal- juridisch en financieel beleid.
Je werkdomein en opdracht hangt af van achtergrond, competenties en interesses:
Uitwerking van A tot Z van intern gevoerde boekhoudingen;Controle en begeleiding in extern gevoerde boekhoudingen;Rechtstreekse begeleiding en sturing van de klant in allerhande boekhoudkundige, fiscale en administratieve taken;Opmaken diverse fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting, …);Opmaken tussentijdse rapporteringen alsook analyse ervan, bepaling voorafbetalingen en mogelijke optimalisaties;Opmaken jaarafsluitingen voor vennootschappen, winstberekeningen voor eenmanszaken;Bijstand in diverse studies: oprichting vennootschap, uitwerking financieringsvoorstellen, onroerend goed transacties, begeleiding overnames, fusies en splitsingen,... .
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
Roeselare, België
De puntjes op de i en een accuraatheid om U tegen te zeggen: ben jij de boekhouder met zin voor afwisseling? Dan staat je slechts één iets te doen: solliciteren!
Als boekhouder zorg je voorbereiding en afwerking van klantendossiers.Bijhouden van de boekhoudingVoorbereiden van fiscale aangiftenOp punt stellen van administratieve dossiers
De taakomschrijving kan variëren van project tot project er zal steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
In deze veelzijdige van Accountant en Payroll medewerker combineer je jouw passie voor cijfers met HR-administratie en leidinggevende verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat zowel de financiële als HR-processen vlekkeloos verlopen.
Jouw takenpakket omvat:
Nauwkeurige registratie van alle financiële transacties (aankopen, verkopen, investeringen)Voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van financiële rapportages en analyses voor het management.Analyseren van winst- en verliesrekeningen en optimaliseren van financiële processenActief meedenken over kostenbesparingen en efficiëntieslagen in de financiële structuurToezien op naleving van fiscale en juridische verplichtingenAansturen en begeleiden van junior boekhouders binnen het teamCorrecte en tijdige verwerking van de loonadministratie voor al onze medewerkersBeheer van alle personeelskosten en bedrijfslastenFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over lonen, uitgaven of andere HR-gerelateerde zakenZorgen voor naleving van lokale wetgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Binnen onze groep zoekt onze klant een gedreven Accountant die niet enkel cijfers laat spreken, maar er ook op toeziet dat elk getal klopt tot op de komma.
Jij bent dé spilfiguur in de boekhoudkundige processen en zorgt voor een betrouwbare basis waarop de rapportering én strategische keuzes kunnen rusten.
In deze rol hou je niet alleen de vinger aan de pols van meerdere vennootschappen, maar lever je ook een actieve bijdrage aan digitaliseringstrajecten en de implementatie van ons centrale ERP-systeem (Microsoft Business Central).
Je trekt geregeld naar andere vestigingen en vertaalt de praktijk moeiteloos naar efficiënte financiële processen.
Je voert de volledige boekhouding (A-Z) voor meerdere vennootschappen.Je waakt over de toepassing van wetgeving, boekhoudprincipes en interne afspraken.Je staat in voor btw- en fiscale aangiftes, auditondersteuning en afsluitingen.Je voert gerichte analyses uit en werkt actief mee aan procesverbetering.Je bent een aanspreekpunt op verschillende locaties binnen de groep.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Jouw takenpakket:
Dagelijkse boekhouding: Klant en leveranciersboekhouding, loon- en diverse boekingen, betalingen voor de verschillende entiteitenKwartaal-, jaarafsluitingen en consolidatie, alsook fiscale aangiftes in samenwerking met het extern boekhoudkantoorMaandelijkse BTW-, IC- en Intrastat-aangiftesDiverse rapporteringenMeewerken aan de verbetering en optimalisatie van onze processenHulp bij het opmaken van budgetten & externe auditsAdministratie: verzekeringen, contracten, etc.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant te Anzegem zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende:
Je staat in voor algemene boekhoudkundige taken en complexere boekingenJe bent het verantwoordelijke aanspreekpunt voor BTW aangiften: voorbereiding, tijdige opmaak en opvolging van de betalingen en dit voor een 20-tal bedrijvenJe beheert de afschrijvingen, voert een stipte maandelijkse opvolging uit van de aankoopfactuur via het geautomatiseerde boekhoudpakketJe bent ook het aanspreekpunt voor de verzekeringsdossiers over onze bedrijvengroepVoor een beperkt aantal dossiers ben je verantwoordelijk voor de opmaak van de cijfers in voorbereiding van de jaarrekeningJe staat in voor het dagelijks boeken van de bankuittreksels van een beperkte groep bedrijven en de intercompany afstemmingJe maakt boekhoudkundige overzichten op (zoals kredieten), UBO registers, permanent dossier ... en houdt deze nadien nauwkeurig bij.
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder (Ichtegem)
Ichtegem, België
In de dynamische wereld van de voedingshandel, gevestigd in Ichtegem, zet onze klant zich elke dag in om topkwaliteit te leveren. Voor hun financiële afdeling zijn ze op zoek naar een boekhouder.Een greep uit jouw boeiend en gevarieerd takenpakket:
Dagelijkse boekhouding en administratieve taken verzorgenOpmaken, inboeken en opvolgen van de verkoopfacturen en klantenInboeken en opvolgen van de aankoopfacturen en leveranciersVerwerken van bank-en kasverrichtingenVoorbereiden van de btw-aangiften, Intrastat,..Opstellen van de wekelijkse en maandelijkse interne rapporten voor het management en de hoofdboekhouderAssisteren bij de voorbereiding van de jaarafsluitingenUitveren van diverse HR-taken/administratie
FinanceNutritionFull-timeFixed contract
Parttime Boekhouder met bedrijfswagen
Brugge
Voor een bedrijf in Brugge zijn wij op zoek naar een boekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hebt een passie voor cijfers en haalt veel voldoening uit het correct verwerken van de financiële data.Je staat in voor de dagelijkse verwerking en controle van aan- en verkoopfacturen, financiële verrichtingen en commissiesJe voert controles uit op intercompany boekingen, doorfacturaties en loonboekingenJe staat in voor het voorbereiden en tijdig indienen van de BTW-, belasting- en andere aangiftesJe volgt de debiteuren en crediteuren opPeriodiek voer je interne controles uitJe voert controles uit op de touroperatorsJe bereidt de periodieke afsluitingen voorJe bereidt de jaarbalans en winst- en verliesrekeningen voor in samenwerking met het externe accounting kantoorJe helpt met het contractbeheer over departementen heen
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Als Junior Accountant kom je ons dynamische Finance team versterken en speel je een cruciale rol in het financieel gezond houden van onze organisatie. Je zal praktijkervaring opdoen in boekhouding en administratie terwijl je bijdraagt aan de financiële operaties van verschillende bedrijven binnen de onze groep.
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
Je staat in voor het uitvoeren van algemene boekhoudkundige takenJe verwerkt de aankoopfacturen, evenals de financiële (CODA)-bestanden voor een aantal toegewezen bedrijven binnen onze groep.Je controleert de status van facturen en analyseert de ouderdomsbalans van zowel leveranciers als klanten. Hierbij sta je in contact met zowel het management van de bedrijven waaraan je werkt als met hun klanten & leveranciers.Je doet maandelijkse checks en controles op alle rekeningen waarvoor je verantwoordelijk bentJe helpt bij het voorbereiden van de maand- en jaarafsluiting, onder toezicht van onze ervaren GL-accountantsJe werkt nauw samen met je teamleden binnen de financiële afdeling om een vlotte en nauwkeurige administratie te waarborgen.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, stabiel boekhoudkantoor regio Oudenaarde, gaan we met plezier op zoek naar een senior accountant / boekhouder.
Zin in een nieuwe job als senior accountant in een stabiel en standvastig boekhoudkantoor? Dit is jouw takenpakket:
Zelfstandig beheer van klantendossiers die tot jou aangewezen zijn;Het opstellen van periodieke btw-aangiftes en instaan voor jaarlijkse afsluitingen;Het opmaken van aangiftes persoons- en vennootschapsbelasting;Je zal daarnaast ook instaan voor klantenbesprekingen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
Oudenaarde, België
Voor een boekhoudkantoor in de regio van Oudenaarde zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.
Jouw taken als boekhouder:
Je zal instaan voor het zelfstandig beheren van je klantenportefeuille, van zowel eenmanszaken als vennootschappenJe zal instaan voor het helpen van je klanten voor fiscaal en boekhoudkundig beheerJe zal instaan voor het ondersteunen van je klanten met advies op financieel, fiscaal, juridisch en economisch vlak! Je zal zorgen dat jouw klanten het volste vertrouwen hebben in jou, en dat hun zaak in de goede handen is
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant, gelegen in Menen, zijn wij op zoek naar een accountant A tot Y.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van de facturenMaandelijkse en jaarlijkse afsluitproces van 1 of meerdere vennootschappenFiscale aangiftesDiverse financiële ad hoc opdrachtenDigitaliseren van het boekhoudprogramma: link zijn tussen het operationele/commerciële kant en de boekhoudingRapporteren aan de Accounting & Tax Manager BE/FR/NL
Kortom vanuit het hoofdkantoor draag je jouw steentje bij aan het financieel kloppend hard van de organisatie.
FinanceEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Je boekt inkoopfacturen en controleert deze op fouten.U houdt nauwlettend toezicht op niet-goedgekeurde facturen.Ook registreer je bankafschriften voor een aantal van onze productiebedrijven.Je werkt actief mee aan diverse optimalisatieprocessen binnen de boekhoudafdeling.Tijdens audits ondersteun je je collega’s door hen te voorzien van accurate financiële gegevens.Je verricht voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de periodieke afsluiting.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende facturatie
Damme
Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende facturatie.
Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden!
Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Je volgt ook het debiteurenbeheer op.Je boekt verkoopfacturen in.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een accountantskantoor te Gistel zijn we op zoek naar een boekhouder/ dossierbeheer die al een eerste ervaring een een boekhoudkantoor achter de rug heeft.
Heb je zin om samen te werken met enthousiaste collega's in een familiale sfeer?
Je staat in voor het dossierbeheer van eigen dossiers van A tot Z (boekhouding)Voorbereiden van fiscale aangiftesAnalyseren van jaarrekeningenBegeleiden van oprichtingen, fusies, vereffeningen van vennootschappen(Financieel) advies verlenen aan klanten
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Facturatie medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor een toonaangevend bedrijf, actief in multimodale logistiek, met ligging in Zeebrugge, gaan we op zoek naar een gedreven Facturatie Medewerker.
Zin om een volwaardig lid te vormen van een enthousiast team?Een eerste werkervaring achter de rug binnen facturatie/administratie?Administratief sterk en pietje precies aangelegd?
Zeker verder lezen! Deze vacature zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!
Onder welke taken jij je schouders mag zetten als Facturatie Medewerker?
Opmaak & controle van uitgaande facturenProbleemoplossend handelen bij facturatie vragen in zowel Nederlands, als EngelsProforma lijsten doorsturen naar klantenOpvragen van gegevens bij onze operationele systemen en verwerking van facturatie gegevens
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
FinanceTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant, bedrijf gespecialiseerd in verkoop en verhuur van machines, zijn wij op zoek naar een accountant.
Een greep uit jouw takenpakket:
Hoe ziet jouw uitdagend takenpakket eruit?
Administratieve opvolging van verschillende entiteitenVoorbereiden en indienen van fiscale aangiftesReconciliatie van rekeningen en een eerste controle van de boekhoudingOndersteuning bij maandafsluitingen en opmaak van rapporteringen voor het moederbedrijfJe staat actief in voor procesoptimalisatie bij de overgang naar het nieuwe ERP-systeemJe rapporteert rechtstreeks aan de Finance manager
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.