Logistiek Bediende
Gent, België
Enige ervaring in de logistieke sector? Dan ben jij onze kandidaat.
Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek Coordinator!
Dit zijn je werktaken 🔨
Jij controleert en beheert de logistieke planningHet plannen van nieuwe klantenJe werkt 2 dagen per week in Neder-Over-HeembeekDe vooropgestelde KPI’s en deze volg je goed op zodat de targets behaald wordenJe werkt samen met de Customer Service Medewerkers met als doel een sterke klantenservice en klachtenbehandeling te garanderen.Je staat ook in nauw contact met sales, vervoerders en je logistieke collega’s.
OfficeVariousFull-timeFixed contract
In welk bedrijf zal je werken?
Het bedrijf is actief in het opslaan en leveren van gekoelde en droge voedingsproducten.
De werkplaats is in Rieme, in een industriezone = gemakkelijk bereikbaar met de auto (NIET met het openbaar vervoer)
We zoeken voor onze partner een logistiek bediende in dagdienst!
Maandag tot vrijdag = geen weekend
Je takenpakket als administratief/logistiek bediende zal bestaan uit:
Deel customer service -- klantendienstOndersteuning adminsitratieve dienstAdministratieve behandeling van het stockbeheer, in-house WMS systeem,...Verwerken van orders, klaarmaken van orders,...
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
Waregem, België
Voor onze klant, een familiaal maar nationaal gekend bedrijf te Waregem, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende:
Jouw takenpakket als logistiek bediende:
Je zorgt voor de planning waar en wanneer de leveringen plaatsvinden in overeenstemming met de operations afdeling, rekening houdende met prioriteit, capaciteit, aan-verkoop en het aanmaken van ontvangstnota's in het ERP-systeem.Je wordt de back-up van het Warehouse Management System (Dynaman) en kent op termijn de database, bent in staat om data te exporteren (denk maar aan goederen op de juiste pickplaats toewijzen);Je staat in nauw contact met de customer service afdeling, analyseert eventuele klachten en neemt actie naar operations en transporteur.Op basis van sales orders contacteer je de vaste leveranciers om transport op te vragen (offerte en beschikbaarheden)Verzorgen van nodige exportdocumenten zoals douanepapieren, inkoopfacturen, certificaat van oorsprong..)Verwerking van retours, verwerken van transportfacturen en het verwelkomen van chauffeurs en klanten..
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Bediende vast contract
Sint-Eloois-Vijve
Voor een familiaal bedrijf met uitstekende reputatie & een glasheldere visie, zijn wij op zoek naar een Logistiek planner!
Je krijgt een boeiend takenpakket, waar je een tandem vormt met je collega's van transport en van de productiesites!
Dagelijks plannen en bijsturen van de aardappelbevoorradingHoofdcontactpersoon zijn voor telers, transporteurs en de aankoopdienstOrganiseren van de transporttoewijzing en opvolgen van aardappelophalingen bij leveranciersZorgen voor een rendabele en efficiënte logistieke coördinatieAdministratieve opvolging via ons ERP-systeemActief bijdragen aan continue verbetering en digitalisering van processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde klantendienst medewerker
Taken:
Uitleveren van goederen aan klanten die zich in de winkel aanbieden.Inladen van goederen in de wagen of bestelwagen van de klant.Behandelen van huurtoestellen: opmaken van contracten, afgifte, controle en terugname.Afdrukken van documenten (SAP) en overhandigen van goederen aan de klant.Afrekenen van goederen aan de kassa.Klaarzetten van goederen voor extern transport.Dagelijks transport regelen voor uitleveringen.Opslaan (slotten) van binnengekomen goederen.Verwerken van slots in de computer (slotnummers toekennen aan dossiers).Dagelijks verwerken van de voorschottenlijst (SAP).Statussen van dossiers beheren (SAP).Updaten van te late leveringen in Excel-bestanden.Brieven versturen voor afhalingen (SAP).Klanten telefonisch contacteren voor afhalingen.Werken met een vorkheftruck of reachtruck (opleiding kan voorzien worden).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
Brugge, België
Voor onze klant, een metaalverwerkend bedrijf te Brugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende.Jouw taken zijn:
Opmaken van zendnota's voor de uitgaande goederen Controle en telling van de stukken die ons toegeleverd worden doorgeven aan aankoop dat de goederen binnen zijn Tellen van stukken die verstuurd worden Klanten contacteren wanneer stukken afgewerkt zijn Transport regelen voor goederen die verstuurd mogen worden. Opstellen van efficiënt transportschema rekening houdende met de wensen van de klanten, productieverantwoordelijke en de ligging van de magazijnenOpvolgen van bufferzone. Zit er genoeg beweging in, blijven paletten niet te lang staan. Rekken met stock controleren. Wanneer goederen reeds er te lang op stock staan klanten contacteren en aanmanen paletten op te halen Opvolging aantal uitgaande paletten. Klanten contacteren wanneer ze paletten moeten terug brengen.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Ben jij organisatorisch sterk? Ben je stressbestendig? Heb je een goed geografisch inzicht? Check, check, check? Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende/ planner die we zoeken regio Brugge. Jouw werkdag:
Als logistiek bediende sta je in voor de verwerkingen van de afroepen van de elementen. Je maakt transportbonnen aan.Je maakt vrachtindelingen op. Je neemt de transportplanning voor je rekening. Je bepaalt steeds de prioriteit voor het laden van de vrachtwagens (opleggers). Je communiceert dit met de verantwoordelijke van de productie. Je hebt rechtstreeks contact met de transporteurs.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans?
Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?
Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge.
Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten.
Een greep uit jouw takenpakket:
OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge
Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende met doorgroei naar assistent-planner.Jouw taken:
In overleg met de collega planner beoordelen en registreren van de opdrachten.Instrueren van de chauffeurs, collega’s of subcontractors.Koppelingen regelen/ dagplanning aanpassen in functie van operationele issues of wensen van de klant.Voortgangscontrole met nadruk op de automotive klanten.Ondersteunen bij uitvoering van de planningVerwerking van de administratieve gegevens, claims, wachturen etc.Rapportering aan Supervisor operations
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Bediende
SINT-TRUIDEN
Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de betonindustrie.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als logistiek administratief bediende bestaat uit:
De dagelijkse logistieke processen coördineren en organiseren;Transportdossiers en vrachtdocumenten opstellen en tot in de puntjes controleren;Laadlijsten maken en de uitvoering ervan nauwgezet opvolgen;Transporten regelen en hierover helder communiceren met klanten;Inkomende leveringen controleren en administratief verwerken;De communicatie met leveranciers en klanten stroomlijnen.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant te Geel, actief in de waterzuivering, zoeken wij dringend een magazijnier:
Uitvoeren van kleine montage en herstellingswerken,Werkvoorbereiding en stock beheerBedienen rolbrugalgemene magazijntakenrijden met heftruck
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Bediende
HERENTALS
Voor een familiebedrijf in de houtsector is Vivaldis Office GEEL op zoek naar een logistiek verantwoordelijke in regio Herentals.
Hoe zal je dag er uitzien?
Verantwoordelijk voor klantenordersBeheer van vast cliënteel met vaste leverdagenPlannen van leveringen per klant en datumOpvolging van orders in productieContact opnemen met klant bij vertraging voor nieuwe leverafspraakAanspreekpunt voor klanten en dienst naleveringPlanningen opmaken voor de chauffeurs die de leveringen doenJe werkt nauw samen met de teamleader van productie en de inpakkers
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Logistiek Bediende
NIEUWPOORT
Voor onze klant te Nieuwpoort zijn wij op zoek naar een tijdelijk logistiek bediende.
Hoe ziet jouw dag eruit?
• Je behandelt samen met je collega’s de telefonische oproepen en mails voor administratie m.b.t. de verzendingen naar onze internationale klanten.
• Je regelt de transporten van onze systemen voor onze klanten en distributeurs. Daarbij horen ook alle vereisten (douane) formaliteiten.
• Je volgt ook de betalingen op in samenwerking met onze Finance, alvorens de verzendingen finaal te bevestigen
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
Herenthout
Vivaldis Office Geel zoekt ........ LOGISTIEK ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar kom je terecht?
HerenthoutHet bedrijf is gespecialiseerd in afvalverwerking en containertransport
Wat zullen je taken zijn als administratief medewerker?
Je neemt telefonisch opdrachten aan en maakt de nodige orders aanOpmaken van transportordersUitgevoerde transportorders controleren en administratief verwerkenKlantencontact via telefoon en mailAllround administratieve taken zoals bijvoorbeeld loonverwerking
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende/ logistiek medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een audiobedrijf.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als logistiek bediende/ logistiek medewerker bestaat uit:
Je zorgt dat de orderverwerking vlot en correct verloopt;Je hebt dagelijks contact met klanten, transportfirma’s en jouw collega’s van het magazijn;Je volgt binnenkomende orders op;Je maakt douanedocumenten op; Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van bestelling tot levering bij de eindklant;Je organiseert het transport voor de zendingen; Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je ontvangt bezoekers en chauffeurs; Je behandelt de klachten en zoekt gericht naar oplossingen; Je draagt bij tot mogelijke optimalisaties in de processen.
OfficeAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onze klant is een toonaangevend internationaal bedrijf gespecialiseerd in de logistiek van afgewerkte voertuigen, waaronder binnenlands en internationaal transport, opslag en het refinishen van voertuigen.
De expertise strekt zich ook uit tot algemeen vrachtvervoer (zowel nationaal als internationaal) en uitgebreide opslagoplossingen. Met vestigingen in de Benelux, Duitsland, Tsjechië en Bulgarije zijn ze strategisch gepositioneerd om een divers en groeiend klantenbestand te bedienen.
Om het professionele team te ondersteunen en de internationale expansie verder te stimuleren, zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor de vestiging in GENK.
Op de locatie in Genk komen nieuwe wagens binnen en vertrekken daar naar de dealers voor de verkoop. Je bent een belangrijke schakel in dit proces.Je zorgt voor de volledige administratieve afhandeling vanaf de binnenkomst van de wagen tot het vertrek: je behandelt de CMR’s, je verwerkt alle documenten, je maakt rapportages, je hebt contact met de klant (dealers) en andere afdelingen in het bedrijf.Je helpt chauffeurs verder aan het loket en je bent hun eerste aanspreekpunt.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek medewerker koer | Bouw | Wondelgem
Wondelgem
Voor bouwbedrijf in Wondelgem zijn we op zoek naar een koerman.
Jouw takenpakket als magazijnier:
Als magazijnmedewerker op onze koer in Wondelgem ben jij de essentieel voor het vlotte verloop van ons logistieke proces.
Je zorgt ervoor dat alles in beweging blijft: van het laden en lossen van vrachtwagens tot het voorbereiden van materialen voor de werven.
Dankzij jouw inzet en organisatie kunnen je collega's efficiënt aan de slag, terwijl jij alles nauwkeurig in de gaten houdt en zorgt dat het materiaal op de juiste plek komt.
Je hebt de verantwoordelijkheid voor:
Het laden en lossen van vrachtwagens.Het klaarmaken van materiaal voor de werven.Het in- en uitschrijven van materiaal.Bij voorkeur beschik je over een attest voor de vorkheftruck en een vakbekwaamheidscertificaat.Ervaring in een vergelijkbare functie is zeker een pluspunt!
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
ConstructConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.