Administratief Bediende
Ieper
Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard
Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt.
Je staat in voor volgende taken;
Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Gits
Voor een dynamisch en kleinschalig bedrijf gevestigd in Gits, zijn we op zoek naar een administratieve bediende om ons team te versterken. Heb jij een hands-on mentaliteit en ben je graag de spilfiguur in een organisatie?
Je staat in voor een brede waaier aan administratieve taken, vaak in een bouwtechnische context.Je bent de centrale schakel in onze organisatie en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt.Je ondersteunt collega's en volgt administratieve processen van A tot Z op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceConstructionFull-timeTemporary
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Torhout
Voor onze klant te Torhout zijn wij op zoek naar een medewerker klantendienst.
Hoe maak jij het verschil?
Als lid van het helpdeskteam ondersteun je onze klanten (veehouders, vervoerders en dierenartsen) voornamelijk via telefoon en mail.Je analyseert vragen en problemen en lost deze op.Je start dossiers op volgens de procedures die gelden binnen ons kwaliteitssysteem.Je volgt de gemaakte afspraken met klanten verder op en werkt dossiers zelfstandig af.Klachten of problemen zie je als kansen om onze dienstverlening te verbeteren.Je ondersteunt je collega’s.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken.
Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende Nazorg.
Als Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen met betrekking tot vragen, meldingen en storingen op het gebied van gebouwonderhoud en technieken. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van binnenkomende verzoeken en bent verantwoordelijk voor het coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je draagt bij aan een veilige, goed functionerende en comfortabele werkomgeving.
Je staat in voor het incidentbeheer. Aannemen, registreren en opvolgen van meldingen met betrekking tot gebouwtechnieken (zoals HVAC, verlichting, liften, brandveiligheidssystemen) en gebouwonderhoud (zoals schoonmaak, reparaties, en schadeherstel).Je coördineert onderhoudswerkzaamheden door samen te werken met interne technische teams en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat deze tijdig en effectief worden uitgevoerd.Je adviseert en informeert betrokkenen over de status van hun meldingen en de voortgang van reparaties en onderhoud.Je houdt meldingen, uitgevoerde werkzaamheden en onderhoudshistorie nauwkeurig bij in een onderhoudsmanagementsysteem.Je staat in voor een duidelijke communicatie met bewoners, gebruikers en technische teams over geplande werkzaamheden en mogelijke verstoringen.Je zorgt dat alle onderhoudswerkzaamheden voldoen aan de relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - transportplanner
Brugge, België
Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker
Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Pittem
Voor een bedrijf in regio Izegem zijn we op zoek naar een Administratief boekhoudkundig bediende;
Daarbij kom je terecht in een bijzonder dynamische omgeving waar teamwork als evidentie wordt beschouwd en die haar medewerkers als haar belangrijkste kapitaal ziet!
Wat wordt van jou verwacht?
Je staat in voor de volledige boekhouding van 4 vennootschappen, in samenwerking met de hoofdboekhoudster.
Jouw takenpakket omvat hoofdzakelijk het verwerken rekeningafschriften en boeken van facturen.
Dit wordt aangevuld met een aantal algemene administratieve taken (vb zendnota’s verwerken voor selectie aan leveranciers).
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Gistel, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Wat ga je doen?
Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt
beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een
sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets,
prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort
tot de taak.
Nog enkele belangrijke taken:
Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende immo - tijdelijke functie
Westende, Middelkerke, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met interesse in immobiliën? Lees dan zeker verder! Voor een tijdelijke vervanging van 6 weken, zijn we op zoek naar een administratief bediende immo - regio Middelkerke tot halverwege september.
Jouw taken zijn:Je staat in voor het inboeken van facturen.Je staat in voor het telefoon- en e-mailverkeer van de klanten.Je doet het onthaal en inkomende telefoons.Je plant de afspraken in voor de vastgoedmakelaars.Je doet de administratieve taken.Je rapporteert alles aan de zaakvoerder.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief bediende projectadministratie
Zedelgem
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou!
Wat brengt je dag?:
Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Enthousiaste administratief Bediende
MOEN
Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:
Werkinhoud:
Verantwoordelijke receptie:
o Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …)
o Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...)
o Telefonie
Logistieke assistentie:
o Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.)
Overige administratieve taken:
o opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen
registraties en opvolging voorraadregister
o controle en verwerking transportfacturen
o voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …)
o datacontrole ERP-pakket
o opmaak en controle verkoopfacturen
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Middelkerke
Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een parkverantwoordelijke/onthaalbediende.
Jouw taken:
Onthaal van bezoekers en residentenBeantwoorden van mails en telefonieHet vakantiepark controleren op netheidOffertes opmaken en laten bevestigen door de eigenaars van devakantiehuisjes;Controle van uitgevoerde werken door Technische DienstZelfstandig kunnen werken en toch een teamplayer zijnOpvolging van tweedehandsverkopen
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
OUDENBURG
Voor onze klant te Roksem zijn wij op zoek naar een Technical After Sales Advisor.
Dit zijn jouw taken.
Onderdelen bestellenMagazijn op orde houdenOnderdelen klaarleggen voor techniekersPlanning van techniekersAansturen van techniekersKlanten te woord staan
Dit takenpakket zal verruimd worden naargelang inzet.
Doel van deze functie? Rechterhand worden van zaakvoerder.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
OOSTENDE
Voor onze klant in Oostende, actief in de textielsector, zijn we op zoek naar een backoffice medewerker:
Jouw taken:
Verwerken en opvolgen van binnenkomende orders.Afstemmen van levertijden met productie en logistiek.Contact onderhouden met klanten over orderstatus en levertijden. Bijsturen waar nodig. Opstellen productiehoeveelheid en voorraadbeheer.Opvolgen van klachten en de nodige acties ondernemen.Je maakt de planning op voor de werknemers van de weverij en stuurt hen aan waar nodig.Signaleren van knelpunten in de planning en hier proactief op inspelen.Ondersteunen van het inkoop- sales- en productieteam met administratieve taken.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
OOSTKAMP
Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende in Oostkamp.
Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.