(Hulp)Boekhouder / doorgroeimogelijkheden
Zellik
Voor onze klant te Zellik, een organisatie die actief bijdraagt aan verkeersveiligheid en milieubescherming in België zijn wij op zoek naar een boekhouder. Onze werking richt zich op het controleren, keuren en verbeteren van technische installaties en voertuigen, met het oog op een veiligere en duurzamere samenleving. Als stabiele en groeiende speler combineren we technische expertise met een sterke maatschappelijke impact.
Na een grondig opleidingstraject krijg je een veelzijdige functie binnen de boekhouding van A tot Z. Je takenpakket omvat onder andere:
Onderhouden van klantencontacten en administratieve opvolgingOndersteuning bij credit- en debiteurenbeheerVerwerking van banktransacties en controle op cashflowControleren en registreren van betalingen, overschrijvingen, kassa’sInboeken van aankoopfacturen en opvolging van leveranciersKlassement en beheer van boekhoudkundige documentenMee waken over de betrouwbaarheid van alle boekhoudgegevens
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder automotive
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Ingelmunster
Voor een bedrijf in Ingelmunster zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een taak uit jouw takenpakket:
Het voeren van de volledige boekhouding van de organisatie (journals, grootboek, debiteuren, crediteuren)Het opstellen van de maand, kwartaal- en jaarafsluitingVerzorgen van btw-aangiften en fiscale aangiftenHet opstellen van de jaarrekening en de rapportage aan de externe accountantHet analyseren van de financiële gegevens en het doen van verbetervoorstellenHet beheren van de liquiditeitsplanning en het bewaken van de cashflowHet ondersteunen van het management bij financiële besluitvormingHet aansteken van een klein team van administratieve medewerkersContact onderhouden met banken, belastingsdienst en andere externe partijen
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚
Jouw taken:
Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialsFull-timeFixed contract
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant te Oostende, een grote speler in de voedingssector, zijn we op zoek naar een assistent boekhouder.
Als assistent boekhouder speel je een cruciale rol in het financiële beheer van het bedrijf. Je bent
verantwoordelijk voor het verwerken van facturen, bankafschriften en financiële transacties.
Daarnaast ondersteun je bij BTW-aangiftes, debiteurenbeheer en maand- en jaarafsluitingen. Je
werkt nauw samen met de hoofdboekhouder en helpt bij het opstellen van rapportages en audits. Je
krijgt een gevarieerd takenpakket, waaronder:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerwerken van financiële transacties en bankafschriftenVoorbereiden van BTW-aangiftes en fiscale documentenOndersteunen bij maand- en jaarafsluitingenOpvolgen van debiteuren en crediteurenbeheerAssisteren bij financiële rapportages en audits
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder met een klein stukje administratieve taken
LANAKEN
Voor onze klant, een betrouwbaar en groeiend bouwbedrijf in Lanaken, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een klein deel administratieve taken op zich wil nemen. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een hulpboekhouder A-Y met administratieve taken?
Boekhouding van verschillende kleine vennootschappenFacturen en kas-en bankverrichtingen inboekenFinanciële verrichtingen uitvoerenDebiteuren beheer (betalingen opvolgen ed.)Voorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenBtw-aangiftes opmaken (indien reeds kennis van)Samenwerking met de zaakvoerderAd hoc en administratieve taken (zoals VCA's inplannen en opvolgen, checkin@work registreren, ...)...
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Goed nieuws!
Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior Accountant
Weggevoerdenstraat 74, Ninove, België
Functieomschrijving:
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde Junior Accountant om ons groeiende team te versterken te 9400 Ninove.Als Junior Accountant ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van financiële processen en het bijdragen aan een nauwkeurige boekhouding. Je werkt samen met ervaren accountants en krijgt de kans om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen binnen een dynamische werkomgeving.
Verantwoordelijkheden:
Assisteren bij het opstellen van financiële rapporten en documenten.Ondersteunen bij het verwerken van dagelijkse financiële transacties.Uitvoeren van basisboekhoudkundige taken, zoals het invoeren van facturen en bankafschriften.Assisteren bij het voorbereiden van belastingaangiften en andere financiële verplichtingen.Samenwerken met teamleden om de algehele financiële integriteit te waarborgen.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
🚨 Vivaldis interim recherche pour une entreprise dans le secteur de Tournai un comptable📚
Vous aimez les chiffres, l'organisation et la rigueur ? Rejoignez une entreprise dynamique à Tournai en tant que comptable !
🎯 Vos missions principales :
Encodage des frais généraux et des achatsPaiement des factures (avec escompte non domicilié)Suivi des fournisseurs et paiements mensuelsTraitement des extraits bancaires (CODA) et des caissesClôture hebdomadaire des caisses demandée par la directionVérification des journaux comptablesDéclarations TVA, relevés INTRACOM et INTRASTATSuivi mensuel de la concordance TVA / chiffre d’affairesMise à jour des fiches clients et suivi des relancesVérification des salaires et aide à la préparation du bilan annuel
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Comptable
Tournai, Belgique
Vivaldis Tournai est à la recherche d'un(e) comptable pour une entreprise dans l'agroalimentaire 📚
Pour ce poste, vous devrez :
Assurer la comptabilité clients/fournisseurs et assister le contrôleur de gestion dans le suivi des coûts 📆Etablir les diverses déclarations mensuellesImputer et vérifier les factures clients/fournisseursAssurer le classement des factures établies 📨Effectuer le contrôle des comptes et justifications de fin de mois
OU ENCORE :
assurer le traitement, la validation et l’enregistrement desfactures fournisseurs et notes de frais📈Déclaration TVA et Intrastat,...Ecritures périodiques en matière salariale📁Assurer les différentes tâches inhérentes à l'établissement du reporting mensuel et annuel
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Accountant
Oudenaarde, België
Voor onze klant te Oudenaarde, gespecialiseerd in accountancy, zijn we op zoek naar een Senior Accountant:
Je bent verantwoordelijk voor de dossiers van de tot jou toegewezen klanten, op het vlak van accountancy en fiscaliteitJe maakt de jaarrekeningen op en staat in voor de fiscale aangiftesDaarnaast sta je in voor de verdediging bij fiscale en BTW-controlesJe zorgt voor fiscale optimalisatie en planningJe staat jouw klanten bij in bedrijfseconomisch en fiscaal adviesJe werkt jouw persoonlijke dossiers van A tot Z af volgens de interne procedures
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, stabiel boekhoudkantoor regio Oudenaarde, gaan we met plezier op zoek naar een senior accountant / boekhouder.
Zin in een nieuwe job als senior accountant in een stabiel en standvastig boekhoudkantoor? Dit is jouw takenpakket:
Zelfstandig beheer van klantendossiers die tot jou aangewezen zijn;Het opstellen van periodieke btw-aangiftes en instaan voor jaarlijkse afsluitingen;Het opmaken van aangiftes persoons- en vennootschapsbelasting;Je zal daarnaast ook instaan voor klantenbesprekingen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
Oudenaarde, België
Voor een boekhoudkantoor in de regio van Oudenaarde zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.
Jouw taken als boekhouder:
Je zal instaan voor het zelfstandig beheren van je klantenportefeuille, van zowel eenmanszaken als vennootschappenJe zal instaan voor het helpen van je klanten voor fiscaal en boekhoudkundig beheerJe zal instaan voor het ondersteunen van je klanten met advies op financieel, fiscaal, juridisch en economisch vlak! Je zal zorgen dat jouw klanten het volste vertrouwen hebben in jou, en dat hun zaak in de goede handen is
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder | Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, een accountantskantoor regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een boekhouder met ervaring: A-Z.
Je staat in voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen en finaciële verrichtingen.Verzorgen van BTW aangiftes, vennootschapsbelasting, persoonsbelasting.Opstellen van tussentijdse balans en jaarbalans.Rapportering op maand- en kwartaalbasis.Controleren en opstellen van jaarrekeningen.Het verlenen van advies aan jouw klanten.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.