Debiteurenbeheerder
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Debiteurenbeheerder.
Als Debiteurenbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het beheer van onze openstaande facturen en betalingen.
Je onderhoudt nauw contact met klanten en zorgt voor een vlekkeloze opvolging van financiële dossiers.Dankzij jouw oog voor detail en oplossingsgerichte houding verbeter je onze processen.Opstellen van rapportages voor de directie;Kredietlimieten aanvragen en beheren;Onderhouden van de klantendatabase;Telefonische en schriftelijke aanmaningen uitvoeren;Beheer van incassodossiers en opvolging van schadedossiers.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Debiteurenbeheerder
Tongeren, België
Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller?
Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder | Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, een accountantskantoor regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een boekhouder met ervaring: A-Z.
Je staat in voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen en finaciële verrichtingen.Verzorgen van BTW aangiftes, vennootschapsbelasting, persoonsbelasting.Opstellen van tussentijdse balans en jaarbalans.Rapportering op maand- en kwartaalbasis.Controleren en opstellen van jaarrekeningen.Het verlenen van advies aan jouw klanten.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, stabiel boekhoudkantoor regio Oudenaarde, gaan we met plezier op zoek naar een senior accountant / boekhouder.
Zin in een nieuwe job als senior accountant in een stabiel en standvastig boekhoudkantoor? Dit is jouw takenpakket:
Zelfstandig beheer van klantendossiers die tot jou aangewezen zijn;Het opstellen van periodieke btw-aangiftes en instaan voor jaarlijkse afsluitingen;Het opmaken van aangiftes persoons- en vennootschapsbelasting;Je zal daarnaast ook instaan voor klantenbesprekingen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
Oudenaarde, België
Voor een boekhoudkantoor in de regio van Oudenaarde zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.
Jouw taken als boekhouder:
Je zal instaan voor het zelfstandig beheren van je klantenportefeuille, van zowel eenmanszaken als vennootschappenJe zal instaan voor het helpen van je klanten voor fiscaal en boekhoudkundig beheerJe zal instaan voor het ondersteunen van je klanten met advies op financieel, fiscaal, juridisch en economisch vlak! Je zal zorgen dat jouw klanten het volste vertrouwen hebben in jou, en dat hun zaak in de goede handen is
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder | Deinze
Nazareth, België
Voor onze klant, actief binnen de chemiesector, gelegen in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhouder.
Jouw takenpakket als boekhouder:
Je voert zowel dagelijkse boekhoudkundige taken uit als meer analytische activiteitenJe bewaakt de kredietwaardigheid van de klanten en volgt hun betaalgedrag opJe boekt dagelijks klanten-en leveranciersfacturen in SAP en controleert balansposten.Je werkt mee aan de maand/kwartaal/jaar afsluitingenJe houdt ervan bij te dragen aan de optimalisatie van interne processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder regio Nazareth
Eke, Nazareth, België
Voor een boekhoudkantoor in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhouder. Junior? Zeker welkom!
Jouw takenpakket:
Instaan voor het invoeren van de volledige boekhouding en het vervullen van alle btw-verplichtingen. Instaan van ondernemingen, zelfstandigen en vrije beroepen bij door middel van boekhoudkundige bijstand en advies.Het begeleiden van de jaarafsluitingen en het opmaken van de jaarrekening. Verlenen van advies aan uw klanten / vennootschappen op vlak fiscaliteit.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder | Aalter
Aalter, België
Voor een kantoor te Aalter, actief in fiscaliteit en boekhouding zoeken wij op zoek naar een boekhouder.
Dit kantoor weet zich te onderscheiden van de rest door hun aanpak en hun DNA die ze naar buiten brengen om mee te denken met de klant en op deze manier een onderneming mee sterk te maken!
Wat mag je van jouw takenpakket als boekhouder / dossierbeheerder verwachten?
Dossiers behandelen van A tot Z, voor de aan jou toegewezen dossiersBeheer van fiscale dossiers en de boekhouding van de klantenJe hebt rechtstreeks contact met de klanten. Zo heel soms zitten daar complexe vraagstukken bij of zijn er zaken onduidelijk, geen zorgen: je kan hierbij steeds beroep doen op de steun van je collega's en externe specialisten, je staat er met andere woorden nooit alleen voor!Dossiers die volg je op in nauwe samenwerking met je klantJe volgt nieuwe ontwikkelen op in het vakgebied.
InterimServicesFull-timeFixed contract
Accountant
Roeselare, België
Voor een accountantskantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een Accountant. Als accountant ben je de vertrouwenspersoon van bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen. Als professionele gesprekspartner sta je de klant bij in zijn accounting-, fiscaal- juridisch en financieel beleid.
Je werkdomein en opdracht hangt af van achtergrond, competenties en interesses:
Uitwerking van A tot Z van intern gevoerde boekhoudingen;Controle en begeleiding in extern gevoerde boekhoudingen;Rechtstreekse begeleiding en sturing van de klant in allerhande boekhoudkundige, fiscale en administratieve taken;Opmaken diverse fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting, …);Opmaken tussentijdse rapporteringen alsook analyse ervan, bepaling voorafbetalingen en mogelijke optimalisaties;Opmaken jaarafsluitingen voor vennootschappen, winstberekeningen voor eenmanszaken;Bijstand in diverse studies: oprichting vennootschap, uitwerking financieringsvoorstellen, onroerend goed transacties, begeleiding overnames, fusies en splitsingen,... .
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
Roeselare, België
De puntjes op de i en een accuraatheid om U tegen te zeggen: ben jij de boekhouder met zin voor afwisseling? Dan staat je slechts één iets te doen: solliciteren!
Als boekhouder zorg je voorbereiding en afwerking van klantendossiers.Bijhouden van de boekhoudingVoorbereiden van fiscale aangiftenOp punt stellen van administratieve dossiers
De taakomschrijving kan variëren van project tot project er zal steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant, gelegen te Roeselare, zijn wij op zoek naar een accountant.
Als accountant sta je in om het Finance team te ondersteunen.
Hierbij een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken en opmaken van facturenVerzorgen en uitvoeren van financiële verrichtingenVoorbereiden van fiscale aangiftesOndersteunen van de maand-en jaar afsluitingen
FinanceReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
Roeselare, België
Ben jij een gedreven boekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch bedrijf? Vivaldis helpt een erkend outsourcingsbedrijf met het zoeken naar een gepassioneerde boekhouder om hun team te versterken. `Het bedrijf biedt een stimulerende werkomgeving waar ambitie en professionaliteit centraal staan.
Een greep uit jouw boeiend takenpakket:
Beheren van de volledige boekhouding van het bedrijfOpstellen en indienen van BTW-aangiftes, jaarrekeningen en diverse fiscale aangiftesAnalyseren van financiële gegevens en voorbereiden van periodieke rapportagesSamenwerken met externe partners, zoals accountants, voor de optimalisatie van financiële processenBijdragen aan de financiële strategie en planning van het bedrijf
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Functieomschrijving: Junior Accountant (Starter)
Titel: Junior Accountant (Starter) - Junior Dossierbeheerder
Locatie: Kantoor in Roeselare
Over de Functie
Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy? Dan is een job bij SBB als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Roeselare.
Je Nieuwe Job in ‘t Kort
Je krijgt de kans om te werken aan diverse klantendossiers en doet ervaring op met:
Jaarrekeningen opmakenVoorbereiden van fiscale aangiften (btw, PB, VenB)Prognoses van voorafbetalingen maken
Onder begeleiding van je senior collega’s leer je continu bij over de wondere wereld van accountancy. Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan de accountant.
Iets Voor Jou?
Als je enthousiast bent om bij te leren over accountancy en professioneel wil groeien, dan zit je goed bij ons. Uiteraard ben je goed met cijfers, maar evengoed met mensen. Je begint als junior, maar je groeit op jouw tempo verder naar senior accountant. Vanaf dat moment beheer je je eigen dossiers.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder | Drongen
Drongen
Voor onze klant, regio Drongen gaan wij op zoek naar een boekhouder A-Y.
Je komt terecht in een team van 6 toffe collega's, waar je als boekhouder A-Y zal instaan voor dit takenpakket:
Jij staat in voor de correctheid van de klanten- en leveranciersboekhouding en algemene boekhouding op dagdagelijkse basis;Verwerken van banktransacties en loondocumenten;Opmaken van een correcte periodieke btw-aangifte en listings;Beheren van activa en afschrijvingen;Voorbereiden van de opmaak jaarrekening en fiscale aangifte;Beheren van de standaardisatie van de boekhoudkundige transacties.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Als Accounting Supervisor ben je verantwoordelijk voor het goede beheer en de organisatie van de afdeling om de boekhouding uit te voeren volgens de wettelijke procedures en regels van de groep om op elk moment een correcte boekhouding te kunnen voorleggen. Je bent verantwoordelijk voor het administratieve en financiële beheer van het bedrijf.
Hiertoe voert u de volgende taken uit:
Je bent verantwoordelijk voor het boekhoudkundig en administratief beheer van het bedrijf.Je beheert de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting binnen de vereiste termijnen.Je beheert, analyseert en controleert dagelijks de boekingen (salarissen, betalingen, bijhouden van algemene kosten, voorzieningen, vaste activa, analytische correcties, enz.).Je coördineert de verwerking van verzoeken van klanten en leveranciers.Je beheert fiscale controles in samenwerking met de directeur Financiën & Administratie.Je bereidt de fiscale aangiften, jaarrekeningen, geconsolideerde rekeningen en financiële rapportering en prognoses voor, valideert en verzendt deze in samenwerking met de Directeur Financiën & Administratie.Je coördineert het werk en bepaalt de doelstellingen voor je team in lijn met deadlines en procedures, zowel op het gebied van boekhouding (algemeen en analytisch) als managementcontrole (planning, budget, rapportage, investeringen, cashflow, ...).Je volgt en lost geïdentificeerde performantieproblemen op.Je bereidt documentatie voor interne en externe audits voor, controleert en verstrekt deze.Je werkt mee aan de implementatie en optimalisatie van het boekhoudproces (procedures, IT-software,...).
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant Gent
Gent, België
📍Wij zijn opzoek naar een boekhoudkundig medewerker te regio Gent.
Als Accountant, sta je in duo met een (Senior) collega in voor de financiële- en boekhoudkundige verwerking en opvolging van transacties, ten aanzien van een aantal entiteiten.
Je takenpakket:
Verwerken en boeken van o.a. aan- en verkoopfacturen, bankverrichtingen, expense reportsOpmaak van betaallijstenOndersteunen bij financiële afsluitingenOndersteunen bij externe financiële auditsAd hoc administratieve taken
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
In deze veelzijdige van Accountant en Payroll medewerker combineer je jouw passie voor cijfers met HR-administratie en leidinggevende verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat zowel de financiële als HR-processen vlekkeloos verlopen.
Jouw takenpakket omvat:
Nauwkeurige registratie van alle financiële transacties (aankopen, verkopen, investeringen)Voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van financiële rapportages en analyses voor het management.Analyseren van winst- en verliesrekeningen en optimaliseren van financiële processenActief meedenken over kostenbesparingen en efficiëntieslagen in de financiële structuurToezien op naleving van fiscale en juridische verplichtingenAansturen en begeleiden van junior boekhouders binnen het teamCorrecte en tijdige verwerking van de loonadministratie voor al onze medewerkersBeheer van alle personeelskosten en bedrijfslastenFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over lonen, uitgaven of andere HR-gerelateerde zakenZorgen voor naleving van lokale wetgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Jouw takenpakket:
Dagelijkse boekhouding: Klant en leveranciersboekhouding, loon- en diverse boekingen, betalingen voor de verschillende entiteitenKwartaal-, jaarafsluitingen en consolidatie, alsook fiscale aangiftes in samenwerking met het extern boekhoudkantoorMaandelijkse BTW-, IC- en Intrastat-aangiftesDiverse rapporteringenMeewerken aan de verbetering en optimalisatie van onze processenHulp bij het opmaken van budgetten & externe auditsAdministratie: verzekeringen, contracten, etc.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
COMINES-WARNETON
Onder toezicht van de boekhouder ondersteun je bij de dagelijkse boekhoudkundige taken voor verschillende bedrijven van de Groep.Leveranciers- en klanten rekeningen rapporterenAfstemmen van crediteuren- en debiteuren rekeningenZorgen voor tijdige bankbetalingen Financiële transacties en documenten controlerenBeheersing van BTW-regels met betrekking tot intracommunautaire transactiesFacturen boekenAdministratief beheerFacturatie
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.