Klantadviseur verzekering
Blankenberge, België
Voor een verzekeringsmakelaar gelegen in Blankenberge zijn we op zoek naar een klantadviseur verzekeringen die op zoek is naar volgende uitdaging:
Je bent verantwoordelijk voor de particuliere klanten dossiersJe adviseert klanten bij vragen over waarborgen, schadedossiers enzovoortJe staat in voor de opstart van de dossiersJe registreert alles nauwkeurig in het bestand en verzorgt de juiste documenten (contract- of bewijsstukken)Je controleert de deadlines van contracten en verstuurt tijdig de betalingsverzoeken
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende verzekeringen
As
Voor onze klant in As, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.Zoeken we naar een commercieel bediende verzekeringen die weet van aanpakken! Jouw taken:Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Commercieel bediende verzekeringen
MEERHOUT
Voor onze klant in Meerhout, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.
Zoeken we naar een bediende verzekeringen die weet van aanpakken!
Jouw taken:
Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Klantenbeheerder/ dossierbeheer verzekeringen (commerciële flair)
Pulle, Zandhoven, België
Vivaldis Office zoekt Klantenbeheerder/ dossierbeheer verzekeringen (commerciële flair)
Taken:
Jij bent het aanspreekpunt voor de klant (beheer portefeuille, opmaak polissen, offertes, ...)Je zorgt ervoor dat het hele dossier van aangifte tot afhandeling en betaling vlot verloopt. Je communiceert open en correct met klanten, verzekeraars, experts, ...Je rapporteert intern over jouw dossiersBegeleiding klant van A-Z + ondersteuning collega's VB. Schadedossiers
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Commercieel bediende
OOSTKAMP
Voor een bedrijf, gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende waarbij je fungeert als een belangrijk contactpersoon voor de klant en
verkoop. Ook intern heb je nauw contact met collega’s van de verschillende diensten.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt de commerciële binnen- en buitendienst met orderverwerking en klantenopvolgingJe staat klanten telefonisch en/of per mail te woordJe maakt offertes en volgt deze opJe verwerkt gegevens in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte administratieJe werkt nauw samen met collega’s van verkoop, productieJe bent verantwoordelijk voor de mensen van de logistiek (rittenplanning – verwerking van de orderbereiding - ...)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
KORTEMARK
Voor een bedrijf in regio Kortemark zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst:
Wegens onze sterke groei zijn we steeds op zoek naar bijkomende commerciële medewerkers voor de vrachtwagenonderdelenverkoop.
Vanuit de site Handzame verzorgt een gedreven en performant salesteam de verkoop van vrachtwagenonderdelen voor de premium merken MAN en MERCEDES. (wereldwijd)
Met een passie voor vrachtwagens ben je een gedreven en dynamische kandidaat met zin voor initiatief en sterke commerciële kwaliteiten. Je denkt logisch en flexibel mee volgens de behoefte van de klant.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior klantadviseur (Jabbeke)
Jabbeke, België
Voor onze klant, een verzekeringskantoor met meerdere vestigingen, zijn wij op zoek naar een Junior klantadviseur.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je helpt klanten met het vinden van het ideale verzekeringspakketJe bouwt relaties met je klant op (en onderhoudt deze)Je voorzien je klanten van alle informatie die nodig is (betreffende risico's en kosten) zodat zij goed geïnformeerd zijn
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Customer Care Agent
Roeselare
Functieomschrijving
De afdeling is verantwoordelijk voor een accurate verwerking van de bestellingen die door de Sales buitendienst en klanten worden aangeleverd. De medewerkers van Customer Care zorgen ervoor dat onze klanten-installateurs de juiste producten op de afgesproken tijd en plaats ontvangen.
Je verleent advies aan klanten om de productkeuze te bepalen. Je bent verantwoordelijk voor de orderafhandeling.Je zorgt voor een nauwkeurige en zorgvuldige verwerking en opvolging van orders.Je beheert klantendossiers op administratief en commercieel vlak. Je bent communicatief sterk.Je adviseert en helpt onze klanten-installateurs en/of eindgebruikers aan de balie en telefonisch. Je rapporteert aan de teamleader van de customer service.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
dossierbeheerder - Roeselare
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!
Voor ons klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Beheren van verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)Verwerken de facturen, fiscale aangiftes en ondersteunen bij de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega)Verzorgen van de algemene klantenadministratie en klantenbeheer
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Office 050 89 52 23 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Roeselare
Functie:
Als Dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats Carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder voor het atelier. Daarnaast sta je ook in voor alle administratieve opvolging en zorg je ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Onthaal van klanten aan de receptieHet opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto's inHet correct afhandelen van de administratie per dossierHet beheren van de planning van vervangwagensOpmaken van offertes en bestekkenHet bestellen van onderdelen voor de wagens in samenspraak met de WerkplaatsverantwoordelijkeFacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Call-Center Medewerker
ROESELARE
Jouw nieuwe uitdaging:
Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
ROESELARE
Jouw nieuwe uitdaging:
Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Oostkamp
Kijk jij uit naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande functie als junior dossierbeheerder zeker iets voor jou!
Onze klant, gelegen in Oostkamp wenst graag een junior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.
Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen).
Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega).
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
OOSTKAMP
Voor onze klant, een bedrijf gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een commercieel bediende!
Als medewerker op onze commerciële binnendienst zorg je mee voor een vlotte service aan de klanten. Jij bent het centrale aanspreekpunt tussen klant, vertegenwoordiger en chauffeurs:
Je verwerkt dagelijks binnengekomen klantenorders via mail of telefoonJe plant leverroutes zodat de klanten op tijd hun producten ontvangenJe volgt vragen en klachten van klanten correct en vriendelijk op, ook na de leveringJe onderhoudt dagelijks contact met de vertegenwoordigers op de baanJe denkt actief mee na over hoe het bedrijf haar werking slimmer en efficiënter kunnen maken — via digitalisering, automatisatie en schaalbaarheid
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Oostkamp, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug of ben je volop bezig met je studies en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Office 050 89 52 23 voor onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Oostkamp, zijn wij op zoek naar leergierige, gedreven en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Gistel, België
Interesse in een technische sector? Klantgericht? Stressbestendig?
Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker te Gistel die we zoeken.
Wat houdt je job in?
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijke voor de klantenorders van A tot Z. Je regelt het transport indien gewenst door de klant. Je werkt nauw samen met de verschillende afdelingen.Je volgt alles nauwkeurig op.Je verzorgt de facturatie van de klantenorders.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Brugge, België
Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:
Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ...
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Brugge, België
Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw taken zijn:
Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.