Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(3)
Contract type
Fixed contract
(2)
Temporary, with option of permanent contract
(1)
Language
Dutch
(2)
French
(1)
Speciality
Office
(1)
Interim
(1)
Technics Employees
(1)
Sector
Materials
(1)
Wood
(1)
Various
(1)
3 Jobs found
Assistant Achat
Tournai, Belgique
Vivaldis Tournai recherche un employé assistant commercial(H,F,X) pour une société située à Tournai. En tant qu'assistant commercial pour l'Allemagne Vous êtes le premier contact du client concernant l'exécution des conditions contractuelles pour les commandes, les livraisons, les paiements, etc. Si nécessaire, vous informez le client des promotions, des changements de produits ou d'autres informations importantes, en concertation avec le responsable d'équipe. Vous veillez au bon déroulement des informations, des tâches et du suivi au sein des différents départements. Vous jouez donc un rôle actif dans le suivi opérationnel du client au quotidien, allant de la préparation des sélections de produits à l'établissement des devis et au suivi des commandes, des livraisons et des réclamations. Vous vous occupez à la fois du client et des collègues responsables sur le plan commercial. Vous préparez les rapports internes nécessaires et les statistiques demandées par le client et en discutez avec le responsable des ventes. Vous prenez des mesures correctives lorsque cela est nécessaire et vous êtes toujours en mode proactif. Vous traitez les courriels et réfléchissez de manière proactive afin d'obtenir une satisfaction maximale du client dans les limites du contrat et des attentes. Vous participez activement au salon.
Interim
Various
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Aankoop assistent
Niel
Voor onze klant te Niel zijn wij op zoek naar een assistent aankoper. Je staat onder leiding van een ervaren aankoperJe staat in voor het aankoopproces inzake handelsgoederen en grondstoffen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de stockopvolging en het voorraadbeheerJe controleert de afgesproken prijzen bij leveranciers, levertermijnen en andere contractueel afgesproken parameters. Op die manier kan je een optimale klantenservice waarborgenJe houdt het artikelenbestand up to date zodat iedereen over juiste productinfo beschiktJe overlegt met alle betrokken partijen
Technics Employees
Materials
Full-time
Fixed contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Medewerker aankoop
OVERPELT
Wij zijn op zoek naar een medewerker aankoop die onze klant in Pelt komt versterken. Je komt terecht in een familiale KMO met meer dan 100 jaar ervaring in maatwerk interieur. Alle producten worden in eigen atelier gefabriceerd. Samen met een dynamisch en hecht team van een 80-tal collega’s bouw je mee aan de toekomst van een groeiend productiebedrijf. Als aankoper ben je o.a. medeverantwoordelijk voor het plaatsen, registreren en opvolgen van bestellingen. Hierbij ben je het aanspreekpunt voor o.a. productie en magazijn bij het verschaffen van informatie over bestelhoeveelheden en levertermijnen. Je behoudt het overzicht over de artikelen die in bestelling staan en de noden uit de productie. In samenspraak met het magazijn en de productie bepaal je stockniveaus en de bestelfrequentie van grondstoffen en materialen. Je staat in nauw contact met leveranciers zodat bestellingen tijdig en op de correcte manier geleverd worden. Bij dit alles hou je steeds rekening met de gemaakte afspraken en doe je controle of de bestellingen tegen de juiste condities geleverd werden. Naast een afwisselende en verantwoordelijke functie krijg je de vrijheid om processen te analyseren, verbetervoorstellen uit te werken en je stempel te drukken. Takenpakket: Plaatsen, registreren en opvolgen van bestellingenContact onderhouden met leveranciers betreffende de uitvoering van bestellingenOpvolgen stockbeheer en bijhorende stockbestellingenFactuurcontrole en nacalculatieUpdaten en onderhouden van prijs- en artikellijstenOpvragen offertes en prijsaanvragen
Office
Wood
Full-time
Fixed contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!