Jobs

Jobs

107 Jobs found
Urgent

Hulpboekhouder

MERELBEKE

Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie? Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!   Wat is het takenpakket? Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y) Taken: Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Bediende boekhouding dossierbeheer

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.    Waar moet je zijn?Turnhout  Specialisatie: boekhoudkantoor Takenpakket   Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

General Ledger Accountant

Wingene, België

Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant! Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket: Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialsFull-timeFixed contract

Comptable

Mouscron

Vivaldis est à la recherche d'un comptable pour l'une de ses sociétés située sur la région de Mouscron.   La fonction :   Rattaché(e) au Teamleader Comptabilité, le comptable a pour mission la tenue de la comptabilité générale de quelques entités du groupe.   Responsabilité et et tâches principales   Comptabilité clients : Contrôle de la facturation clientsSuivi des comptes clientsCollecte et communications des informations clients aux personnes concernéesSuivi des dossiers transmis au service contentieuxSuivi du traitement des notes de débit et de pénalités Comptabilité fournisseurs : Comptabilisation des factures d'achatsContrôle de la validité des documents, rapprochement avec les bons de commandeContrôle de l'imputation comptable, du régime TVA...Suivi des comptes fournisseurs Gestion financière : Impression des extraits de compteComptabilisation des extraits de comptesGestion du factoring Comptabilité générale : Préparation des données pour le calcul des marges brutesAide à la préparation des clôtures mensuelles, trimestrielles et annuelles des sociétés françaises du groupeEtablissement de la déclaration d'échange de biens et des différentes déclarations et enquêtes
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Comptable

MOUSCRON

Vivaldis est à la recherche d'un comptable pour l'une de ses sociétés située sur la région de Mouscron.   La fonction :   Rattaché(e) au Teamleader Comptabilité, le comptable a pour mission la tenue de la comptabilité générale de quelques entités du groupe.   Responsabilité et et tâches principales   Comptabilité clients : Contrôle de la facturation clientsSuivi des comptes clientsCollecte et communications des informations clients aux personnes concernéesSuivi des dossiers transmis au service contentieuxSuivi du traitement des notes de débit et de pénalités Comptabilité fournisseurs : Comptabilisation des factures d'achatsContrôle de la validité des documents, rapprochement avec les bons de commandeContrôle de l'imputation comptable, du régime TVA...Suivi des comptes fournisseurs Gestion financière : Impression des extraits de compteComptabilisation des extraits de comptesGestion du factoring Comptabilité générale : Préparation des données pour le calcul des marges brutesAide à la préparation des clôtures mensuelles, trimestrielles et annuelles des sociétés françaises du groupeEtablissement de la déclaration d'échange de biens et des différentes déclarations et enquêtes
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Schoten

Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.   Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder AP accountant

TIENEN

Ben jij een nauwkeurige en gemotiveerde hulpboekhouder? Heb je een passie voor cijfers? Heb je reeds ervaring met leveranciersboekhouding?   Dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!   Voor onze klant te Tienen, gespecialiseerd in machinebouw en onderhoud, zijn we op zoek naar een AP accountant / hulpboekhouder.   Een greep uit je takenpakket: Verantwoordelijk voor accounts payablesInboeken en controleren van aankoopfacturenOpvolgen van betalingen en inboeken van financiële verrichtingenAfstemmen van leveranciersrekeningenOpvolgen van binnenkomende aanmaningenJe zal toezicht houden van de inhoudingsplicht bij onderaannemersJe zal bijdragen aan een correcte boekhouding volgens de wettelijke bepalingen...
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een boekhouder A-Y? Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren: Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract

Hulpboekhouder met administratieve taken

Heusden-Zolder

Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker? Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals: opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

OUDENBURG

Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging? Goed nieuws! Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Een greep uit jouw takenpakket: Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Kruibeke

Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚   Jouw taken: Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker

Wervik

Als boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:- Je staat in voor het correct inboeken van de facturen en creditnota's- Je volgt de betalingen op- Boekhoudkundige taken van a tot y- BTW aangiftes voorbereidenReceptie:-Je behandelt inkomende telefoons en verwijst door naar de juiste persoon-Bijkomende administratie
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhouder

COMINES-WARNETON

Onder toezicht van de boekhouder ondersteun je bij de dagelijkse boekhoudkundige taken voor verschillende bedrijven van de Groep.Leveranciers- en klanten rekeningen rapporterenAfstemmen van crediteuren- en debiteuren rekeningenZorgen voor tijdige bankbetalingen Financiële transacties en documenten controlerenBeheersing van BTW-regels met betrekking tot intracommunautaire transactiesFacturen boekenAdministratief beheerFacturatie
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Comptable - Assistant contrôle de gestion

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai est à la recherche d'un(e) comptable. Pour ce poste, vous devrez :  Assurer la comptabilité clients/fournisseurs et assister le contrôleur de gestion dans le suivi des coûtsEtablir les diverses déclarations mensuellesImputer et vérifier les factures clients/fournisseursAssurer le classement des factures établies Effectuer le contrôle des comptes et justifications de fin de mois Effectuer les rapprochements bancairesElaborer les tableaux de bordEffectuer la préparation de différentes études et analyses demandéesFaire le suivi et l'imputation des immobilisationsAssurer les différentes tâches inhérentes à l'établissement du reporting mensuel et annuel 
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Comptable

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai est à la recherche d'un(e) comptable pour une entreprise dans l'agroalimentaire 📚   Pour ce poste, vous devrez :    Assurer la comptabilité clients/fournisseurs et assister le contrôleur de gestion dans le suivi des coûts 📆Etablir les diverses déclarations mensuellesImputer et vérifier les factures clients/fournisseursAssurer le classement des factures établies 📨Effectuer le contrôle des comptes et justifications de fin de mois  OU ENCORE : assurer le traitement, la validation et l’enregistrement desfactures fournisseurs et notes de frais📈Déclaration TVA et Intrastat,...Ecritures périodiques en matière salariale📁Assurer les différentes tâches inhérentes à l'établissement du reporting mensuel et annuel 
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Comptable

TOURNAI

🚨 Vivaldis interim recherche pour une entreprise dans le secteur de Tournai un comptable📚 Vous aimez les chiffres, l'organisation et la rigueur ? Rejoignez une entreprise dynamique à Tournai en tant que comptable ! 🎯 Vos missions principales : Encodage des frais généraux et des achatsPaiement des factures (avec escompte non domicilié)Suivi des fournisseurs et paiements mensuelsTraitement des extraits bancaires (CODA) et des caissesClôture hebdomadaire des caisses demandée par la directionVérification des journaux comptablesDéclarations TVA, relevés INTRACOM et INTRASTATSuivi mensuel de la concordance TVA / chiffre d’affairesMise à jour des fiches clients et suivi des relancesVérification des salaires et aide à la préparation du bilan annuel  
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig Bediende

ANZEGEM

Voor onze klant, een stabiele en groeiende bedrijvengroep, gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie van boekhoudkundig bediende.   Je komt terecht in een team van 6 collega's en zal na opleiding on the job instaan voor een uitdagende takenpakket als boekhoudkundig bediende: Jij bent voor zo'n 20 bedrijven verantwoordelijk voor BTW-aangiften, voorbereiding en tijdige opmaak en opvolging van de betalingen..;Beheren van de afschrijvingen, uitvoeren van een stipte maandelijkse opvolging vanuit de aankoopfacturen (geautomatiseerd boekhoudpakket);Je bent oa het aanspreekpunt voor verzekeringsdossiers;Voor enkele dossiers ben je ook verantwoordelijk voor de opmaak van de cijfers (voorbereiding jaarrekening);Dagelijks inboeken van bankuittreksels en boekhoudkundige overzichten opmaken zoals kredieten, maar ook UBO registers en permanente dossiers,..
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!