Jobs

Jobs

125 Jobs found

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Leuven, België

Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door: Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Herselt, België

Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER!   Waar moet je zijn? HerseltSector: Accountancy Wat moet je doen? Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijkAfsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelastingVoorbereiden + indienen van de personenbelasting Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Office  050 89 52 23 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.   Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht? Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder in groeiend boekhoudkantoor regio Zonhoven

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor onze klant, een groeiend boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.   De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien: Invoeren van klantenbetalingen;Opmaken van facturen;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;Voorbereiding van btw-aangiftes;Opmaken van balansen;Maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden;Vennootschap- en personenbelastingen;Naarmate je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior dossierbeheerder (boekhoudkantoor)

Roeselare, België

Voor een groeiend boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij nog op zoek naar een junior dossierbeheerder. Een greep uit jouw takenpakket: • Volledige verantwoordelijkheid over enkele dossiers: je beheert jouw klantenportefeuille zelfstandig en behandelt dossiers van A tot Z, zowel op boekhoudkundig, fiscaal als juridisch vlak. • Je kunt zelf je accenten leggen wat voor je het meest aanspreekt: vennootschappen eenmanszaken, fiscaliteit, vennootschapsrecht, digitalisering, starters opleiden, organisatie van het kantoor, klantenrelaties onderhouden, op de voorgrond treden of liever op de achtergrond, ... • Ruimte voor initiatief: dankzij onze vlakke structuur kun je volop meedenken en groeien in jouw rol.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)

Oostende, België

Voor een boekhoudkantoor, gespecialiseerd in het verstrekken van boekhoudkundige diensten en het bieden van advies op het gebied van belastingen en juridische zaken aan zelfstandigen en bedrijven, gelegen in Oostende zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als senior dossierbeheerder? Je beheert een gevarieerde klantenportefeuille en je takenpakket omvat een boeiende mix van verantwoordelijkheden;Nauwkeurig verwerken van boekhoudgegevens;Controleren van extern gevoerde boekhoudingen;Voorbereiden van eindbalansen en jaarrekeningen;Opstellen van jaarverslagen;Indienen van BTW-aangiftes, vennootschapsbelasting en personenbelasting;Genereren van tussentijdse balansen en periodieke rapportages.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Gestionnaire de dossier

Bruxelles

Gestionnaire de dossiers Back Office Lieu : Bruxelles – centre-ville (proche métro Rogier et Gare du Nord) Notre client est un acteur majeur de la mobilité d’aujourd’hui et de demain, en Belgique comme à l’étranger. Son objectif est de faciliter les déplacements de ses clients, quel que soit le mode de transport utilisé, en leur offrant des services d’assistance, d’information et de gestion personnalisée. Tourné vers l’avenir, notre client développe des solutions innovantes et humaines, centrées sur une mobilité fluide, efficace et agréable.   Vous rejoignez le département Back Office, intégré à la division Finance & Administration. Cette équipe est en charge du remboursement des frais engagés par les clients (dans le cadre d’assistances techniques ou médicales), ainsi que de l’établissement des factures à destination des partenaires B2B. Sous la supervision de votre Teamleader, vous êtes responsable de : Traiter les dossiers entrants (par mail ou téléphone)Analyser les demandes de remboursement reçues suite à une assistance médicale et/ou technique, en Belgique ou à l’étrangerVérifier si les frais engagés sont couverts par le contrat du clientContrôler les pièces justificativesCalculer les montants à rembourser selon les conditions générales des contratsInformer les clients en cas de refus ou pour confirmer le montant à rembourserEnvoyer les décomptesAssurer un contact professionnel avec les clients (par mail, téléphone ou courrier)Selon les cas, établir la refacturation des prestations aux clients B2B, en respectant les conditions contractuelles et les délais convenusGérer les rejets de factures ou contestations en menant les investigations nécessaires      
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

OVERIJSE

Voor een snelgroeiende onderneming in de dentale sector, zijn we op zoek naar een gedreven en ervaren Dossierbeheerder om het team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende tandartspraktijken en het hoofdkantoor. Jouw taken omvatten onder andere: Beheren en ondersteunen van de boekhouding van een portefeuille tandartspraktijken, waarbij je jouw kennis deelt met teamgenoten.Voorbereiden en verwerken van maand- en jaarafsluitingen, waarbij je volledig eigenaarschap hebt over toegewezen dossiers.Kwalitatief afsluiten van boekhoudingen door het toepassen van de nodige reconciliaties en controles.Fungeren als financieel aanspreekpunt voor praktijkverantwoordelijken om een vlotte samenwerking te waarborgen.Eerste aanspreekpunt zijn voor fiscale vragen met betrekking tot directe en indirecte belastingen.  
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder met ervaring

Heverlee, Leuven, België

Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke

Heffen

Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten: Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - Adviseur Accountancy

Dessel

Vivaldis Finance zoekt voor een Accountancy kantoor gespecialiseerd in vrije beroepen naar een gedreven Dossierbeheerder. Je zal optreden als een vertrouwenspersoon en expert voor een eigen cliëntenportefeuille. Een persoonlijke, professionele en complete aanpak staat hierbij centraal. Interesse in deze nieuwe uitdaging?Lees zeker dan even verder 👇🏻  Wat ga je precies doen? Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van dossiers voor je rekening, van dagelijkse boekhouding tot de fiscale aangifteJe ben verantwoordelijk voor de correcte en optimale fiscale behandeling van de dossiersJe stelt adviezen op rond voorafbetalingen en communiceert de voorlopige resultaten proactief naar de cliënt.Jij zal fungeren als eerstelijnscontact voor de cliënt, bouwt een langetermijnrelatie op en zorgt voor een vlotte en complete afhandeling van alle administratie.Jij denkt actief mee over de strategie binnen de dossiers en rapporteert de resultaten intern aan de partners.Je staat de cliënt bij waar nodig en streeft steeds naar een maximale klanttevredenheid  ...  
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Erembodegem, Aalst, België

Volgde jij een opleiding boekhouding & fiscaliteit of gelijkwaardig door bijscholing en/of ervaring?  Ben jij communicatief en leergierig? Ben jij in staat om zelfstandig te werken en heb jij oog voor detail? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een bureau in boekhoudkantoor in de regio van Aalst zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Het kantoor specialiseert zich in de fiscaliteit van KMO's. Naast het verwerken en beheren van de boekhouding en het opstellen en indien van aangiftes zorgt het bedrijf ook voor begeleiding aan startende ondernemingen. Als dossierbeheerder ben je een onmisbare schakel op de werkvloer en zal je instaan voor de volgende taken:  Je leert gaandeweg alles om een echte A-Z dossierbeheerder te wordenEerst en vooral leer je inboekenDaarna groei je door en leer je ook de BTW-aangiftes opstellen en indienenWanneer je dit onder de knie hebt kan je beginnen aan de afsluitingen en de balansopmaak Uiteraard doe je alles onder begeleiding.Indien je de ambitie hebt en graag besprekingen wil doen op termijn dan is dit zeker mogelijk.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bachelor dossierbeheerder

Lint

Vivaldis office is op zoek naar een (senior) dossierbeheerder. 📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor Regio Lint 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenJaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeServicesPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Boekhouder - dossierbeheerder accountancy

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!   📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Lier, België

Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Je staat in voor:​ Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!