Urgent
Hulpboekhouder
MERELBEKE
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Bediende boekhouding dossierbeheer
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: boekhoudkantoor
Takenpakket
Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
BERCHEM-ANTWERPEN
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een administratief bediende / boekhoudkundig medewerker.
Factuurbeheer: Controleren, verwerken en betalen van inkomende facturen met oog voor nauwkeurige kostenallocaties.Boekhouding: Je beheert de interne boekhoudkundige processen en werkt vlot samen met een extern accountantskantoorCashflowbeheer: Monitoren en analyseren van cashflows binnen de portefeuille, inclusief frequente rapportage.Portefeuillebeheer: Ondersteunen bij het opstellen van financiële rapportages en analyses.Ad hoc administratie: Flexibel inspringen op diverse administratieve taken waar nodig
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialsFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder AP accountant
TIENEN
Ben jij een nauwkeurige en gemotiveerde hulpboekhouder?
Heb je een passie voor cijfers?
Heb je reeds ervaring met leveranciersboekhouding?
Dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!
Voor onze klant te Tienen, gespecialiseerd in machinebouw en onderhoud, zijn we op zoek naar een AP accountant / hulpboekhouder.
Een greep uit je takenpakket:
Verantwoordelijk voor accounts payablesInboeken en controleren van aankoopfacturenOpvolgen van betalingen en inboeken van financiële verrichtingenAfstemmen van leveranciersrekeningenOpvolgen van binnenkomende aanmaningenJe zal toezicht houden van de inhoudingsplicht bij onderaannemersJe zal bijdragen aan een correcte boekhouding volgens de wettelijke bepalingen...
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder met administratieve taken
Heusden-Zolder
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
✅Au sein du département comptabilité, vous êtes en charge des missions suivantes :✅
📌Collecter les états d’avancement mensuels transmis par les chefs de projets📌Assurer le suivi avec les différents chantiers : échanges d’informations, etc📌Rassembler et analyser les informations issues des chantiers (notifications, commandes, cahiers des charges, contrats de sociétés momentanées, fiches projets, sous-traitants, rapports de production/de dépenses…)📌Traiter les demandes de facturation client, corriger les états d’avancement et établir les factures correspondantes📌Gérer les tâches administratives liées : impression, copie, diffusion, classement des factures, états d’avancement, etc📌Vérifier l’application correcte des règles de TVA sur les factures émises
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior Accountant
Weggevoerdenstraat 74, Ninove, België
Functieomschrijving:
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde Junior Accountant om ons groeiende team te versterken te 9400 Ninove.Als Junior Accountant ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van financiële processen en het bijdragen aan een nauwkeurige boekhouding. Je werkt samen met ervaren accountants en krijgt de kans om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen binnen een dynamische werkomgeving.
Verantwoordelijkheden:
Assisteren bij het opstellen van financiële rapporten en documenten.Ondersteunen bij het verwerken van dagelijkse financiële transacties.Uitvoeren van basisboekhoudkundige taken, zoals het invoeren van facturen en bankafschriften.Assisteren bij het voorbereiden van belastingaangiften en andere financiële verplichtingen.Samenwerken met teamleden om de algehele financiële integriteit te waarborgen.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf dat industriële boilers plaatst en onderhoudt, zijn we op zoek naar een bediende in de boekhouding. Heb jij een relevante bachelor? Heb je een eerste werkervaring?
Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Opvolging van leveranciersboekhouding (inkomende facturen, listings, betalingen,...)Opvolging klantenboekhouding (opmaken en controle facturen, rapportering verhuurprojecten, opvolging betaling en aanmaningen,...)Facturen doorboeken naar Exact OnlineContact met boekhoudkantoorAlgemene briefwisselingOpvolging kasVoorbereiding BTW-aangiftesOpvolging attesten voor techniekersLoonadministratie + contacten sociaal secretariaatBestellingenOpvolging wagenpark....
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf te Hamme, zijn wij op zoek naar een boekhouder
Functieomschrijving
Het boeken van bankverrichtingenControleren en verwerken van aankoopfacturenVoorbereiden van BTW- Intrastat- en andere verplichte aangiftenverantwoordelijk voor het beheer van de debiteurenadministratie (Accounts Receivable)Opvolgen en verwerken van openstaande klantfacturenProfessioneel klantencontact met betrekking tot betalingen en facturatieAssisteren in administratieve boekhoudkundige taken
InterimTransportPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant AR
Grimbergen, België
We zijn opzoek naar een Accountant AR om het finance team voor een toonaangevend bedrijf in Grimbergen te versterken.
Als accountant AR (accounts receivable) maak je deel uit van een team van een achttal medewerkers die de boekhouding en finance opvolgen.Specifiek zal je deel uitmaken van een ‘taskforce facturatie’ (van ongeveer een 4-tal collega’s over meerdere afdelingen).
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Dagelijkse opvolging van het facturatieproces van de onderneming (project- en grond facturatie), in samenwerking met diverse andere afdelingenHet aanmaken van klantendossiers in ons ERP pakketEn nog andere ondersteunende taken voor controlling en accounting, zoals bvb. het boeken van diverse verrichtingen, financiële verrichtingen, opmaak van tabellen in functie van diverse rapporteringen.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Boekhouder regio Gentbrugge
Gentbrugge, Gent, België
Wij zoeken een senior boekhouder - dossierbeheerder aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor te Gentbrugge.
Jouw takenpakket als boekhouder - dossierbeheerder ziet er als volgt uit:
Je werkt in een team van 15 collega's, je coördineert jullie activiteiten en samen zijn jullie verantwoordelijk voor verschillende dossiers van de cliënt (btw-aangiftes, fiscale aangiftes en jaarafsluitingen).Je geeft advies aan de cliënten, zowel ad hoc adviesverlening als advies op basis van tussentijdse overzichten. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met alle stakeholders.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior accountant
Ledeberg, Gent, België
Wij zoeken een junior accountant aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍 in Gentbrugge.
Eerste werkervaring achter de rug? Of net afgestudeerd? We zoeken jou!
Jouw takenpakket als junior accountant ziet er als volgt uit:
Je werkt in een team van 15 collega's, je coördineert jullie activiteiten en samen zijn jullie verantwoordelijk voor verschillende dossiers van de cliënt (btw-aangiftes, fiscale aangiftes en jaarafsluitingen).Je geeft advies aan de cliënten, zowel ad hoc adviesverlening als advies op basis van tussentijdse overzichten. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met alle stakeholders.
InterimServicesFull-timeFixed contract
Junior accountant
Ledeberg, Gent, België
Wij zoeken een junior accountant aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍 in Gentbrugge.
Eerste werkervaring achter de rug? Of net afgestudeerd? We zoeken jou!
Jouw takenpakket als junior accountant ziet er als volgt uit:
Je werkt in een team van 15 collega's, je coördineert jullie activiteiten en samen zijn jullie verantwoordelijk voor verschillende dossiers van de cliënt (btw-aangiftes, fiscale aangiftes en jaarafsluitingen).Je geeft advies aan de cliënten, zowel ad hoc adviesverlening als advies op basis van tussentijdse overzichten. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met alle stakeholders.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor een breed pakket aan financiële-, administratieve takenJe verwerkt en controleert de aan- en verkoopfacturen.Je verwerkt de betalingen en ontvangsten van klanten en leveranciers. Achterstallige betalingen volg je kort op en waar nodig onderneem je acties.Je zorgt voor de periodieke interne rapporteringen.Je volgt de office flow nauwgezet op en ondersteunt het team in diverse administratieve taken.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.