Jobs

Jobs

545 Jobs found
Urgent

Magazijnier met klantencontact

Zonnebeke, België

Voor onze klant in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een magazijnmedewerker met technische kennis, die ook instaat voor het adviseren van de klanten. Magazijn beherenReceptie van de goederenKlaarmaken van bestellingen voor de klantenKlanten te woord staan en adviseren aan de balie, telefonische en via mailLeveren van bestellingen of pakjesdienst inschakelenOrde en netheid in het magazijn bewaren
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Commercieel bediende banksector

Oudenaarde, België

Voor een gekende bank zijn wij op zoek naar een commercieel bediende voor één van hun vestigingen in regioOudenaarde:    Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande klantenportefeuille van het Business cliënteel (zelfstandige, KMO's,...) Je doet pro-actief aan klantenwerving Je begeleidt de klanten in al hun financiële projecten Je verkoopt met alle overtuiging producten volgens de behoeften van de klant Je werkt commerciële acties uit > commerciële verkoopdoelstellingen behalen Je werkt volgens de '100 % gaan voor 95 % tevreden klanten' 
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Magazijnier

Lokeren

Functieomschrijving: Ben jij op zoek naar een uitdagende rol binnen de autosector? Wegens uitbreiding zijn wij op zoek naar een gemotiveerde magazijnier.   Je verantwoordelijkheden zullen onder andere zijn: Beheren van de voorraad in samenwerking met bestaande magazijnen.Herinrichten van magazijnen om een optimale werkprocedure te garanderen.Bijhouden van administratieve taken en het ondersteunen van het team.Communiceren met leveranciers en interne afdelingen om de efficiëntie te verbeteren.Implementeren van processen die de productiviteit verhogen.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Commercieel bediende regio Aalter

Aalter

Voor een bedrijf actief in verpakkingsmateriaal, gelegen in de regio van Aalter, zijn we op zoek naar een internal sales medewerker:   Jouw takenpakket als internal sales medewerker? Jij bent als internal sales een tandem met de external sales; jullie maken er jullie missie van om nieuwe klanten aan te trekken en zo de bestaande klantenportolio uit te breiden. Jouw doel is mee zorgen voor een stijgende omzet en succes in ons marktsegment.Je staat mee in voor prospectie en weet als geen ander om mee potentiële klanten over de streep te trekken.Upselling - en crosselling is je niet onbekend; bestaande klanten informeren over nieuwe producten en mogelijkheden; check!  Interesse om jouw commerciële talenten te showen? Solliciteer snel online, bel ons op 09 381 91 95 of stuur jouw CV naar deinze@vivaldis interim.be
InterimPaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ... Takenpakket   De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Commercieel bediende / verkoper

Heusden-Zolder, België

Voor een bedrijf in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een commercieel bediende.  Het bedrijf specialiseert zich in trappen, binnendeuren, maatwerk en totaalinterieur. Je takenpakket bestaat uit:  Opmetingen uitvoeren bij de klantenKlanten begeleiden in de toonzaalUittekenen van de trappen, binnendeuren en maatwerkNodige calculaties opvolgen Offertes opstellen en opvolgen 
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y) Taken: Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Bediende boekhouding dossierbeheer

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.    Waar moet je zijn?Turnhout  Specialisatie: boekhoudkantoor Takenpakket   Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark.  Waar moet je zijn? Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Meewerkende magazijnier dagdienst Wondelgem BEDIENDECONTRACT

Wondelgem, Gent, België

Voor onze bouw klant in Wondelgem, vaste leverancier voor leveren van vloer en wandtegels, zijn wij op zoek naar meewerkende magazijnverantwoordelijke in dagwerk onder bediendecontract.  ma tot vrij: 7u30 tot 16u301 keer om de twee weken vrijdag stoppen om 12u, en op zaterdag 3u te werken Als meewerkende heftruckchauffeur / magazijnier word je ingeschakeld om de volgende taken af te werken:  Je beheert de stock, dit kan ondermeer inhouden: stocktelling, controle van de goederen, en je kent de werkplaats! Je zal ingezet worden op verschillende "zones" in het magazijn, zodat je elke "zone" kent en je een gevarieerd takenpakket hebt!Je staat in voor de orde en netheid van het magazijn = safety first! Laden en lossen van de camionettes en vrachtwagens adhv van een heftruck Je zal de leiding hebben over een 4-tal mensen    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞  
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek bediende

Gent, België

​​​​​​Voor een voedingsbedrijf in Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek bediende, onmiddellijk vast contract - fulltime (39u per week, 4/5de ook bespreekbaar) ​​​​​​ Wat ga je doen? Als logistiek medewerker ligt je kerntaak in het beheer van de productenstroom naar en binnen onze fabriek in Gent.Denk hierbij aan het logistieke proces tussen interne en externe (internationale) leveranciers en klanten, contact met logistiek partners, onthaal van chauffeurs, stockcontrole en beheer van het orderpicken.De nadruk zal liggen op het regelen en begeleiden van transport voor de vestiging Gent.Een belangrijk deel van je taak is dan ook administratief.Echter, aangezien de afdeling inclusief jouw rol letterlijk de spin in het spreekwoordelijke web is, heb je ook veel contacten met in- en externe stakeholders zoals de klanten, customer care en planning.Dit met als primair doel de klant juist en tijdig te beleveren. Je komt terecht in een zeer dynamische omgeving, met relatief korte levertermijnen.Als logisitiek medewerker rapporteer je hiërarchisch aan de Teamlead logistics.Je maakt onderdeel uit van een team van 2 collega’s.Alhoewel je in een team werkt, pak je zelfstandig jouw taken op en heb je daardoor ook veel verantwoordelijkheid.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende - Logistiek

GENT

We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent)   Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.     Ben je nauwkeurig en een administratieve duizendpoot?Je werkt graag zelfstandig en georganiseerd?Je hebt reeds een ruime ervaring binnen administratie.Kennis van de logistiek is een plus.Teamplayer – Je kan goed werken in teamverband.Je bent flexibel.Je werkt vlot met een PC en beschikt over een goede kennis van het MS Office pakket? Bijvoorbeeld Excel.Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de site?Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kennis van het Engels?     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek bediende

Brugge, België

Voor onze klant, een metaalverwerkend bedrijf te Brugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende.Jouw taken zijn: Opmaken van zendnota's voor de uitgaande goederen Controle en telling van de stukken die ons toegeleverd worden doorgeven aan aankoop dat de goederen binnen zijn Tellen van stukken die verstuurd worden Klanten contacteren wanneer stukken afgewerkt zijn Transport regelen voor goederen die verstuurd mogen worden. Opstellen van efficiënt transportschema rekening houdende met de wensen van de klanten, productieverantwoordelijke en de ligging van de magazijnenOpvolgen van bufferzone. Zit er genoeg beweging in, blijven paletten niet te lang staan. Rekken met stock controleren. Wanneer goederen reeds er te lang op stock staan klanten contacteren en aanmanen paletten op te halen Opvolging aantal uitgaande paletten. Klanten contacteren wanneer ze paletten moeten terug brengen.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek bediende

Brugge

Ben jij organisatorisch sterk? Ben je stressbestendig? Heb je een goed geografisch inzicht? Check, check, check? Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende/ planner die we zoeken regio Brugge. Jouw werkdag:  Als logistiek bediende sta je in voor de verwerkingen van de afroepen van de elementen. Je maakt transportbonnen aan.Je maakt vrachtindelingen op. Je neemt de transportplanning voor je rekening. Je bepaalt steeds de prioriteit voor het laden van de vrachtwagens (opleggers). Je communiceert dit met de verantwoordelijke van de productie. Je hebt rechtstreeks contact met de transporteurs. 
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek medewerker | heftruckchauffeur

Kruisem, België

Voor onze klant te Kruisem gespecialiseerd, in het recycleren van industrieel metaalafval, zijn wij op zoek naar een logistiek medewerker, heftruckchauffeur.   Jij staat in voor volgende takenpakket als logistiek medewerker, heftruckchauffeur: Je bent onderdeel van het laadteam en bent de laatste check, voor de goederen naar de klant geleverd worden;Jij staat dus in voor de eindcontrole op basis van kwaliteit en staat in voor het voorbereidingen van de bestellingen;Producten op de pallets plaatsen, markeren en afwegen;Controle van de dagplanning en het rapporteren van afwijkingen;Je stockeert ongebruikte goederen terug op de juiste plaats;Het laden van de vrachtwagens en het netjes en proper; houden van de werkomgeving volgens 5S methode;Bijkomend ga producten controleren op dikte en volgorde van de ingots, etiketten en specifieke omsnoering controleren, baren omsnoeren / wegen / markeren en correct coderen.Je zal ook het oppervlakte van de producten indien nodig bewerken met slijpschijf.
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief logistiek bediende

Meetkerke, Zuienkerke, België

Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit? Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans?  Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?   Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge.    Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten.    Een greep uit jouw takenpakket:  OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge

Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende met doorgroei naar assistent-planner.Jouw taken: In overleg met de collega planner beoordelen en registreren van de opdrachten.Instrueren van de chauffeurs, collega’s of subcontractors.Koppelingen regelen/ dagplanning aanpassen in functie van operationele issues of wensen van de klant.Voortgangscontrole met nadruk op de automotive klanten.Ondersteunen bij uitvoering van de planningVerwerking van de administratieve gegevens, claims, wachturen etc.Rapportering aan Supervisor operations
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Logistiek Bediende

IXELLES

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een gedreven logistiek medewerker. Ben jij flexibel, nauwkeurig en klantgericht? Dan hebben wij een interessante opdracht voor jou! Je ondersteunt de logistieke en administratieve processen en bent verantwoordelijk voor het vlot verloop van leveringen, het voorraadbeheer en de klantenservice. Je werkt nauw samen met het commerciële team om een efficiënte en kwalitatieve service te garanderen. Onze klant biedt een opdracht van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging afhankelijk van de noden en jouw prestaties.   Takenpakket Ontvangst en verwerking van goederen in het ORLI-systeemOpmaak van leverings- en facturatiedocumentenOrganisatie en opvolging van leveringen (chauffeur, TNT of externe partner)Klantencontact via telefoon en e-mail in NL/FR/ENGVoorbereiden en opvolgen van herbevoorrading, ruilverzoeken en orderbevestigingenBeheer van het magazijn en voorraad (incl. bijbestellingen en destockage)Ondersteuning bij seizoensvoorbereiding (klantenlijst, voorschotten, systeemupdates)
InterimTextileFull-timeTemporary
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!