Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(6)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(4)
Fixed contract
(2)
Language
Dutch
(5)
French
(1)
Speciality
Office
(4)
Interim
(1)
Technics Employees
(1)
Sector
Mechanical engineering
(2)
Nutrition
(1)
Wood
(1)
Electro
(1)
Chemistry
(1)
6 Jobs found
Operations manager
GEEL
Vivaldis Office Geel is op zoek naar een… gedreven OPERATIONS MANAGER! Locatie: Geel Domein: Technische administratie & labo-organisatie Sector: Kalibratie, instrumentatie en industriële dienstverlening Wat mag je verwachten van jouw rol als Operations Manager? In deze veelzijdige functie sta je aan het hoofd van de dagelijkse werking van een technische onderneming actief in kalibratie en laboratoriumdiensten. Jij bent de spilfiguur die strategisch denkt én daadkrachtig uitvoert. Dankzij jouw organisatorisch inzicht en mensenkennis zorg je voor een vlotte werking van de interne processen, van administratie tot planning. Jouw verantwoordelijkheden samengevat: Je stuurt de operationele teams aan (kalibratie, logistiek en labo) en ondersteunt hen in hun groei en efficiëntieJe bewaakt en verbetert doorlooptijden en proceskwaliteitJe werkt nauw samen met sales om klantenservice op topniveau te garanderenJe vertaalt strategische doelstellingen naar concrete acties binnen het bedrijfJe beheert de operationele rapportering en opvolging van KPI’sJe coördineert de implementatie van nieuwe systemen en toolsJe draagt eindverantwoordelijkheid over het volledige operationele gebeuren, inclusief P&L
Office
Electro
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Maintenance & operations manager
Pelt, België
Voor onze klant in Pelt zijn wij op zoek naar een production & maintenance manager! Als production & maintenance manager zal je instaan voor volgende zaken: het zorgen voor een efficiënt verloop van de productiezorgen voor verschillende belangrijke pijlers als onderhoud en beheer, innovatie en automatisering en optimalisatie van processenBuiten de praktische aansturingen sta je dus zeker ook in voor het creëren van een betere, efficiëntere productieomgeving! Je zal dus al je technische bagage en kennis kunnen inzetten Als production & maintenance manager heb je rechtstreekse contacten met de collega's van afdeling R&D, sales, productie, logistiek en de klant! Interesse? Je mag ons contacteren via lommelbedienden@vivaldistechnics.be of 011 15 37 29!
Technics Employees
Wood
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Operations Manager
BREE
Voor onze klant in de regio Bree zijn we op zoek naar een operations manager. Als Operations Manager bent u verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief beheren van de operationele processen in de organisatie. U zult: De dagelijkse werking van de operatie coördineren en optimaliseren.Leiding geven aan een team van medewerkers, waarbij u de focus legt op ontwikkeling en motivatie.Zorgen voor het behalen van de kwaliteitsnormen en operationele doelstellingen.Verbeteringsprojecten initiëren en implementeren om de productiviteit te verhogen.Nauwe samenwerking met andere afdelingen om de volledige supply chain te optimaliseren.
Office
Nutrition
Full-time
Fixed contract
Operationeel Manager
HERENTALS
Voor een technisch bedrijf gelegen in Herentals, zijn we op zoek naar een operationeel manager. Wat staat je te wachten in deze functie?: Als Operationeel manager draag je de eindverantwoordelijkheid voor het operationeel beheer van een team van ongeveer 11 medewerkers, waaronder 3 productiemedewerkers, 2 magazijniers, 2 servicetechniekers, een planner, een aankoopverantwoordelijke, een technicus en een winkelbediende in het servicecenterJe analyseert en optimaliseert de bedrijfsprocessen en workflows, met focus op een efficiënte stroom van goederen en diensten, van leverancier tot klant.Daarnaast stel je, in overleg met de CEO, het businessplan en de budgetten op.Je bereidt ISO-audits voor en begeleidt deze, en zorgt voor een soepele samenwerking tussen de verschillende afdelingen door middel van sterke communicatie en opvolging.Met jouw people management skills begeleid en motiveer je medewerkers om hun prestaties naar een hoger niveau te tillen.Je voert regelmatig evaluatie- en functioneringsgesprekken en volgt deze consequent op.Daarnaast speel je actief in op de strategische doelstellingen van de organisatie en neem je proactief initiatieven op operationeel vlak.Je toont eigenaarschap, betrokkenheid en flexibiliteit in je dagelijkse werkzaamheden.
Office
Mechanical engineering
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Supply chain manager
Brugge, België
Voor onze partner, familiale KMO gespecialiseerd in produceren van machines, zijn wij op naar een supply chain manager Jouw taken zijn: Als Head of Supply Chain ben je onder andere verantwoordelijk voor het aansturen van de Purchase & Inbound Logistics afdeling. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de efficiëntie en kosteneffectiviteit door de juiste strategieën te implementeren en processen voortdurend te verbeteren. Dit doe je concreet door: Het ontwikkelen en implementeren van een lange termijn Purchase & Logistics strategie: je zorgt ervoor dat de aankopen en voorraadniveaus perfect afgestemd zijn op de huidige productmix van machines. Hierbij houd je rekening met fluctuaties in de markt, evoluties van machines, enzovoort. Het automatiseren en optimaliseren van de huidige workflows binnen beide magazijnen.Het opbouwen van constructieve en duurzame relaties met leveranciers. Tegelijkertijd weet je hen kritisch te evalueren op prijs, kwaliteit en leverprestaties.Customer intimacy hoog in het vaandel te dragen en dit zowel intern als bij de eindklant. Je stuurt hierbij 2 teamleaders aan (Purchase en Inbound Logistics) en bent eindeverantwoordelijke voor een team van een 15-tal mensen. Als people manager creëer je een veilig klimaat voor jouw medewerkers waarbij men het gevoel krijgt zichzelf te kunnen zijn en zich verder te kunnen ontwikkelen in de organisatie. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO
Office
Mechanical engineering
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Supply Chain Manager (H/F/X)
x
Pour une entrée en fonction immédiate, nous recherchons notre Supply Chain Manager. Cette position fait partie du Management Team et est responsable de la gestion des équipes dans les domaines des achats, de l‘approvisionnement et de la planification. L‘objectif est de minimiser les risques et les coûts fournisseurs et de gérer et optimiser les stocks afin de soutenir les objectifs stratégiques en termes de croissance et de sustainibility. VOS TÂCHES ET RESPONSABILITÉS • Établir et entretenir des relations stratégiques avec les fournisseurs, y compris la recherche, la sélection et l‘évaluation des fournisseurs pour garantir une qualité définie des produits et des coûts globaux compétitifs ou TCO (Total Cost of Ownership) • Mener et superviser des négociations contractuelles pour assurer des conditions financières et logistiques optimales • Identifier et mettre en œuvre des initiatives visant à réduire les coûts globaux des matières premières et des services tout en respectant les exigences de qualité • Développement et mise en œuvre de stratégies de Supply Chain pour optimiser les coûts, la qualité et les délais de livraison • Analyse et prévision de la demande, des stocks et des capacités de production • Assurer le respect des meilleures pratiques et des normes de conformité et de compliance dans les équipes • Développer des relations durables avec les fournisseurs et adopter des stratégies de gestion des risques proactives • Développer et mettre en œuvre une stratégie de multi-sourcing pour les matières premières critiques afin de minimiser les risques • Intégrer les principes de responsabilité sociale et de durabilité dans la politique d‘achat • Améliorer la qualité des produits, réduire les coûts, favoriser l‘innovation et soutenir le développement durable • Assurer l‘alignement des processus, des résultats et des indicateurs clés de performance (KPI) avec les autres départements • Diriger et développer les employés
Interim
Chemistry
Full-time
Fixed contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!