Jobs

Jobs

124 Jobs found

Account Advisor non-life

2018 Antwerpen, België

Voor onze klant in 2018 Antwerpen, een verzekeringsmakelaar, kijken we uit naar een account advisor non-life.   Takenpakket: Je verzorgt het beheer van een toegewezen verzekeringsportefeuille ondernemingen (non-life). Je onderhandelt daarbij met de verzekeraars omtrent polisvoorwaarden en. tarieven, steeds gebaseerd op de risico's van de klant.Je werkt nauw samen met de accountmanager, jullie zorgen samen voor een klantenbeleving waarbij de klant totaal wordt ontzorgd. Je staat uiteraard ook zelf rechtstreeks in contact met de klant.Je bent vanuit jouw ervaring specialist en aanspreekpunt voor jouw collega's waar je heel nauw mee samenwerking. Winnen doen we in een "winning team".
OfficeFinancialFull-timeFixed contract

External Sales Advisor Industry

ANTWERPEN

Ben jij commercieel gedreven en klaar om een sleutelrol te spelen bij een internationale marktleider in elektrische distributie? Dan is deze functie iets voor jou! Als External Sales Advisor onderhoud je sterke klantenrelaties en bouw je actief aan je klantenportefeuille. Je detecteert nieuwe commerciële kansen, denkt mee met de klant en stelt slimme oplossingen voor. Je doet aan proactieve cross-selling en begeleidt projecten van A tot Z, samen met het interne salesteam. Wat je doet: Actief prospecteren en nieuwe behoeften creëren bij klantenOffertes opvolgen en ondersteuning bieden aan de binnendienstKlantgegevens en verkoopresultaten analyserenCRM up-to-date houden en bijdragen aan een efficiënte salesflowKlantenevents en opleidingen mee organiseren en ondersteunen Je volgt markttrends op de voet, verdiept je productkennis en werkt samen met collega’s om ambitieuze commerciële doelen te behalen.
TechnicsElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch Specialist Kleppenonderhoud

Antwerpen, België

Ben jij technisch onderlegd en krijg je energie van het onderhouden en reviseren van kleppen en afsluiters? Als Specialist Kleppenonderhoud ben je verantwoordelijk voor het mechanisch onderhoud, het reviseren van (overdruk)kleppen en afsluiters als ook het waarborgen van hun optimale werking.Je zorgt voor een veilige werkomgeving, volgt veiligheidsvoorschriften nauwkeurig op en bent een belangrijke schakel in het rapporteren van technische werkzaamheden.
TechnicsServicesFull-timeFixed contract

Showroomadviseur Badkamers

Wilrijk

Als showroomadviseur verwelkom je klanten in een inspirerende omgeving en help je hen bij het kiezen van hun ideale badkamer.   Met jouw expertise op technisch, esthetisch en commercieel vlak geef je advies op maat en begeleid je klanten van A tot Z in hun aankoopproces. Je luistert aandachtig naar hun wensen, stelt een offerte op en volgt het dossier op tot de afronding van de verkoop.   Daarnaast zorg je voor een vlekkeloze dienst na verkoop, zodat elke klant met een tevreden gevoel terugkijkt op zijn aankoop.   Dankzij jouw passie voor interieur en sanitair maak je van elke klant een tevreden klant!
TechnicsMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Advisor

Aartselaar

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen en Aartselaar zijn we op zoek naar een Service Advisor.   Jouw taken:Je hebt uitgebreide kennis van ons aanbod en begeleidt klanten volledig bij de aankoop van hun voertuig.Je stelt klantgerichte vragen om de meest geschikte wagen binnen ons assortiment te vinden.Je streeft naar het aantrekken van nieuwe klanten door actieve prospectie en netwerken.Je zorgt ervoor dat de showroom altijd perfect uitziet, samen met je collega’s.Je bent administratief nauwkeurig en beheert verkoopdossiers, inkomende leads en volgt prospecten gestructureerd op.Je ondersteunt klanten bij de aankoop van accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Advisor

Aartselaar

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen en Aartselaar zijn we op zoek naar een Service Advisor.   Jouw taken: Je hebt uitgebreide kennis van ons aanbod en begeleidt klanten volledig bij de aankoop van hun voertuig.Je stelt klantgerichte vragen om de meest geschikte wagen binnen ons assortiment te vinden.Je streeft naar het aantrekken van nieuwe klanten door actieve prospectie en netwerken.Je zorgt ervoor dat de showroom altijd perfect uitziet, samen met je collega’s.Je bent administratief nauwkeurig en beheert verkoopdossiers, inkomende leads en volgt prospecten gestructureerd op.Je ondersteunt klanten bij de aankoop van accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Adviseur Automotive

Kapellen

Voor onze klant in Kapellen, actieve in de automotive, kijken we uit naar een Service Advisor. Als Service Advisor ben je het centraal aanspreekpunt van de dienst na verkoop ontvang, adviseer en begeleid je de klanten op een correcte en vriendelijke manier.Dagdagelijks zorg je samen met het team voor de correcte verwerking en planning van de activiteiten van de werkplaats. Een greep uit het takenpakket:Je begroet klanten op een aangename, enthousiaste en spontane manier.Je behandelt de binnenkomende oproepen en ontvangt de klanten aan de receptie. Je luistert naar de klant en stelt de juiste vragen om zo correct mogelijk de informatie door te geven aan de werkplaats.Je zoekt en denkt mee met de klant om te streven naar een optimale klantentevredenheid.Je contacteert de klant tijdens het onderhoud of herstelling om hem op de hoogte te houden van de nodige werken.Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant betreffende nodige tijden voor het uit te voeren werk, alsook mede capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.Je verzorgt nauwkeurig de bijhorende administratie met betrekking tot onderhoud en herstellingen. Verder volg je deze ook op door het opmaken van een factuur.Bij de teruggave van de wagen overloop je samen met de klant de factuur.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Master Data - Business Central specialist (key-user)

Lier

Vivaldis Office zoekt ....... Master Data - Business Central specialist (key-user) Ervaren rot richting logistieke processen + MS Dynamics 365   Waar moet je zijn? Lier (bureau en verplaatsing naar klant)   Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen klant/ bureau ben je het aanspreekpunt mbt optimalisatie bedrijfsprocessen en meer specifiek logistiek, magazijn, supply chain processenUp-to-date houden data, aanspreekpunt bij problemenMeedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie + schakel tussen administratie/ logistiek/operationele afdelingenAnalyse en interpreteren resultaten + knelpunten signaliserenMeewerken aan verscheidene projectenBegeleiding vanop bureau als verplaatsingVeelvuldig telefonisch contactOndersteuning technische consultants (kennis productieprocessen VB. assemblage, orders, MS Dynamics, ...)
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parts Advisor

Mechelen, België

Voor onze klant, een gerenommeerde speler in de Automotive, zijn wij op zoek naar een PARTS ADVISOR om hun team te versterken. Je zal deel uitmaken van de dienst after-sales die aansluit die nauw aansluit bij de magazijnafdeling.Onthaal,verkoop en advies aan de onderdelenbalie behoren tot je takenpakket.Eveneens ben je verantwoordelijk voor het verwerken en stockeren van de dagelijkse leveringen.Administratief ben je een plantrekker, daar het opmaken van offertes ook een belangrijk onderdeel van de job is.Voor de collega's van de werkplaats zet je de onderdelen klaar, zodat zij op hun beurt ook aan de slag kunnen.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Mechelen

Voor onze klant met een vestiging te Mechelen zijn wij op zoek naar een gedreven en gemotiveerde Ervaren autoverkoper.  Wat zal je zoal doen:  Je kan een commercieel gesprek voeren. Je kan het klantenbestand up-to-date houden.Je luistert naar je klanten.Je begeleid en ondersteunt hun in het koopproces.Je houdt je verantwoordelijke op de hoogte van verkoopresultaten.Je volgt de klanten op en geplande activiteiten.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Parts Advisor

ST NIKLAAS

Voor onze klant, een garage, te Sint-Niklaas zijn wij op zoek Sales Parts Advisor.   Functieomschrijving Je bent verantwoordelijk voor de volledige cyclus van onderdelen: bestelling, opvolging, ontvangst en stockJe bent verantwoordelijk voor het bestellen van onderdelen via het DMS-systeem telkens gebruik makende van het juiste klantennummer.Je houdt rekening tijdens een bestelling met de mogelijke garanties die van toepassing zijn, de juiste hoeveelheden en de juiste leveranciers.Je controleert de geleverde onderdelen op mogelijk schade en de juiste aantallen.Je verwerkt de geleverde goederen in een nauwkeurige administratie.Je verleent technisch advies aan het technisch atelier.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service advisor

Grobbendonk, België

Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar een service advisor voor een garage in Grobbendonk.   Takenpakket: Je zorgt voor een professioneel en vriendelijk onthaal van de klantenJe behandelt de binnenkomende oproepenJe bent mede verantwoordelijk voor de promotie en verkoop van de accessoires Je maakt schade dossiers mee op en verzorgd de afwikkeling van deze dossiersJe bent back-up voor de verantwoordelijke van de carrosserie, in die periodes ben je de persoonlijke adviseur van de klant doorheen het hele aftersales procesJe staat in voor de facturatie
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Fleet Advisor

Boortmeerbeek

Wij zijn op zoek naar een Fleet advisor voor een automotive bedrijf in Boortmeerbeek. Als Fleet Advisor ben jij de ambassadeur voor hun merken. Je hecht veel waarde aan netwerken en bent een natuurtalent in prospectie. Ben jij de commerciële krak die we zoeken? Jouw taken omvatten: Het opbouwen van een nieuwe klantenbestand in samenwerking met jouw manager en met de hulp van werkmiddelen als Salesforce .Actieve B2B-prospectie, zowel ‘on the field’ als via prospectie via telefoon.Samenwerken met je manager om een optimalisatieplan te ontwikkelen voor het prospecteren van nieuwe, en het opvolgen van bestaande KMO-klanten.Onderhouden van contacten met bestaande fleetklanten, het identificeren van nieuwe behoeften en het adviseren en aanbieden van oplossingen die hun wagenpark optimaliseren.Je werkt mee aan het vernieuwen van fleetcontracten en verzorgt offertes voor nieuwe modellen.Regelmatig voer je Total Cost of Ownership (TCO)-calculaties uit om de verkoopkansen te vergroten.Je zorgt voor een accurate administratie van jouw activiteiten en houdt je manager op de hoogte van je voortgang.Je breidt jouw netwerk continu uit en onderhoudt de relaties door actief deel te nemen aan dealer- en regio-evenementen.Samen met je manager organiseer je evenementen voor fleetklanten.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Quality specialist - mooi evenwicht tussen admin/ uitvoerend (AGRO)

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt.............. Quality specialist binnen de teelt/agro sector! (combo admin, uitvoerend) Wat moet je doen?   Als spilfiguur op de afdeling kwaliteit ben jij de EXPERT! Bijsturen, optimaliseren, onderhouden en beheren kwaliteitsbeleid Je maakt deel uit van het kwaliteitsteam (opstellen productspecificaties, analysecertificaten)Ingang- proces- en kwaliteitscontrole + zorgen voor een sterke productkwaliteit (eigen en extern product)Uitvoeren van verbetertrajecten mbt product en proces + verwerking gegevens in PC + administratief in orde brengen Analyses , controle binnenkomende grondstoffen, vrijgave grondstoffen en eindproductInterne en externe audits/controles mee begeleiden + problemen registreren, documenteren en rapporteren (Productie en oogstverantwoordelijke)Wetgeving en vernieuwingen volg je op de voet: Toelichting omtrent een nieuwe voedselveiligheid procedure. Dit schrikt jou niet af. Jij wil alles van binnen en vanbuiten kennen. (schrijven of aanpassen procedures) Registratie / klachtenbehandeling + orderbeheerRapporteren/ opzetten kwaliteitshandboekUitbreiding mogelijk VB. planning personeel VB. serreplukkers , personeelsadmin. mbt plukkaarten  
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technische administratie verhuur/service advisor

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technische administratie verhuur/service advisor- commerciële flair Belangrijk: kennis rollend materieel, automotive, techniek, ... + sterke basis Frans en voltijds werken!    Waar moet je zijn? Rijkevorsel Takenpakket   Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op verhuur/ advies en begeleiding klantenJe zorgt ervoor dat alle machinerie VB. rollend materieel in topconditie zijn.Ondersteuning administratie: aanmaak en verwerking bestelbonnen/facturen + opvolging (SAP), opmaak huurovereenkomsten, behandelen aanvragen, verwerking + afhandelingOpvolging kosten, verzekeringen en eventuele schade, onderhoudsgeschiedenis/documentatie per voertuig, materialen, planning afhalingenNauw contact met klant (telefoon, showroom en mail)
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verantwoordelijke stockmanagement- Master Data specialist (SAP, Excel)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Verantwoordelijke stockmanagement- Master Data specialist (SAP, Excel)   Waar moet je zijn? Hoogstraten. Specialisatie: Grafisch, productie omgeving/ onderhoud   Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, magazijn, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt voorraad/stockmanagement, onderdelen, ... Je zorgt voor een correcte artikelenconfiguratie (SAP/Excel) VB. controle data bestaande artikels + up-to-date houden data, aanspreekpunt bij problemenMeedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie + schakel tussen administratie/ logistiek/operationele afdelingenAnalyse en interpreteren resultaten + knelpunten signaliserenMeewerken aan verscheidene projectenAanspreekpunt leveranciers, collega's VB. onvolledige inputStockbeheer: opvolging inkomende en uitgaande stroom , afhandeling facturen in SAP,
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Advisor/ payroll specialist (eerste ervaring!)

Hoogstraten

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van het HR team- focus hard HR! Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden en dit voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingBeheer arbeidsongevallen, beheer in- en uitdiensttredingenOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Business Intelligence specialist- data management (Power BI)

HOOGSTRATEN

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, rapportering en data.  Waar moet je zijn? Hoogstraten Specialisatie: Productie (Internationaal karakter)  Belangrijk: Passie voor DATA, transformeren van data en opstellen rapporten   Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringOpstart en volledige uitwerking rapporteringstraject EN in kaart brengen van de behoefte, het transformeren van gegevens en het opbouwen en onderhouden van rapportenVerzamelen van documentatie, coördinatie + opstellen en analyseren resultaatbepaling en discrepanties verklarenVan intake gesprek tot analyse behoeften, nodige date gieten in tabellen en transformerenRapporten opbouwen en overbrengen met jouw inzichten vanuit de dataPrestaties meten + rapportage aan managementIdentificeren van operationele problemen en uitdagingen op basis van gegevens (risico's ontdekken, alsook mogelijkheden) Dataverzameling EN bouwen/onderhouden POWER BI dashboards en rapporteringBusiness controlling  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoop & Souricing specialist (internationaal karakter)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Aankoop- sourcing specialist (Internationaal karakter VB. Europa, USA) Waar moet je zijn? HoogstratenSpecialisatie: productie   Takenpakket   Belangrijk: een internationale sfeer schrikt je niet af!  De resultaten analyseren, Het product en proces op punt stellenHet budget draag je hoog in het vaandel VB. werken met raamcontractenKritische blik op selectie leveranciers + marktonderzoek (product risicoanalyse + bepalen materiaalkeuze en de meest geschikte productiestappen) Controle kwaliteit bij levering en je regelt gebreken/geschillen met de leveranciersPlanning inkoop (Zorgen voor een strakke planning)goederenontvangst. Je volgt namelijk de orders op tot levering bij de klant en informeert de klant steeds gedurende het volledige proces Contact leveranciers, prijsvergelijkingen, plaatsen bestellingen (je volgt de markt op de hielen!) + optimaal voorraadbeheerMeedenken aan verbeteringen/ quality & development     
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Quality specialist - voeding (2 ploegen)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt.............. Quality specialist binnen de voedingssector.   Waar moet je zijn? Regio Hoogstraten Specialisatie: Productie omgeving/ voeding   Belangrijk: 2 ploegen + in het hoogseizoen (april- oktober) werk je met een beurtrol in het weekend + feestdag   Wat moet je doen?   Als spilfiguur op de afdeling kwaliteit ben jij de EXPERT! Bijsturen, optimaliseren, onderhouden en beheren kwaliteitsbeleidIngang- proces- en kwaliteitscontrole + zorgen voor een sterke productkwaliteit Je hebt een belangrijke verantwoordelijkheid in het kwaliteitsgebeurenUitvoeren van verbetertrajecten mbt product en proces + verwerking gegevens in PC + administratief in orde brengen Residu meting, testings en analyses (kalibratie, ongediertebestrijding, GAP standaarden, rassen beoordeling,...) in ERPInterne audits/controles mee begeleiden/voorbereiden + productie en operatoren erop wijzen dat ze bewust omgaan met kwaliteitsproces + problemen registreren, documenteren en rapporterenWetgeving en vernieuwingen volg je op de voet: Toelichting omtrent een nieuwe voedselveiligheid procedure. Dit schrikt jou niet af. Jij wil alles van binnen en vanbuiten kennen. Registratie Rapporteren aan Quality manager (jij bent DE rechterhand) Algemene administratie en klachtenbehandeling
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!