Jobs

Jobs

12 Jobs found

HR Manager

LEUVEN

Ben jij een echte plantrekker? Heb je een passie voor HR? Heb je een sterke juridische basis? Dan zijn we op zoek naar jou!   Voor een een snelgroeiend bedrijf en de motor achter twee toonaangevende technologiebedrijven, te Leuven, zoeken we een getalenteerde HR Manager die klaar is om HR-processen naar een hoger niveau te tillen. Wat houdt de functie in?   Je beheert het volledige rekruteringsprocesJe beheert het Flex Income Plan en bent verantwoordelijk voor alle benefitsJe zorgt voor een correcte loonverwerking en volgt de nieuwste trends op vlak van verloning en extralegale voordelenJe leidt HR-projecten: van KPI-analyse tot verbetertrajectenJe optimaliseert flows rond onboarding, offboarding en recruitmentJe volgt de arbeidswetgeving op de voet en zorgt dat onze policies up-to-date blijvenJe fungeert als aanspreekpunt voor juridische HR-vragenJe bewaakt en versterkt onze inclusieve, no-nonsense bedrijfscultuurJe helpt bouwen aan een werkplek waar mensen graag werken én groeien  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR medewerker

Olen, België

Voor een bedrijf te Olen, zijn wij op zoek naar een HR medewerker.   Binnen de rol als personeelsdienstmedewerker, sta je vooral in voor werving en selectie, en allerlei administratieve taken, zoals payroll.   Takenpakket: Voornamelijk werving en selectie!Je staat in voor de verwerking van personeelsgegevens, opvolging van de verzekeringen, opvolging van het ziekteverzuim en het behandelen van sociale documenten Je zorgt voor een correcte loonverwerking en payrollproces van A-ZJe bent het aanspreekpunt voor collega’s die een luisterend oor nodig hebbenJe biedt ondersteuning aan bij het organiseren van interne opleidingenJij bent het aanspreekpunt voor de uitzendbureausJe zorgt ervoor dat de werving en selectie vlot verlooptDaarnaast heb je ook nog heel wat administratieve taken, verdelen van de post, beheer van de vergaderzalen, administratieve ondersteuning bij HR opdrachten,…Af en toe doe je ook het onthaal
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Hr Officer

Retie

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een HR advisor / payroll talent (focus op Hard HR)! Belangrijk: NED/FRA!    Onderhouden contacten met huidige collega's (arbeiders en bedienden)Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Maandelijkse payroll, vakantiegeld, vakantierechten, ziekte + administratie voor nieuwe medewerkers + mensen die uit dienst zijnAanspreekpunt voor diverse dossiers zoals loopbaanonderbrekingOpleidingen: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen...Opzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten.Nauw contact met sociaal secretariaat, uitzendkantoren, VDAB, ...Communicatie in het Ned en Frans!
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR verantwoordelijke (NED/FRA + brede regio & meer vestigingen)

Beerse

Vivaldis office zoekt... HR verantwoordelijke (NED/FRA) Taken: Verantwoordelijk voor strategische en operationele HR processen in je regioOpleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbranding + organisatie workshops/training VB. sales in samenwerking met L&D managerOpzetten HR rapportages, meedenken aan verbeteringenJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleidEvaluatie en functioneringsgesprekkenTalentmanagementBezoeken van de verschillende vestigingen en collega'sBevorderen welzijn, tevredenheid...Rapporteren en rechterhand HR Director
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer (Bachelor + eerste ervaring! + kennis NED/ENG/FRA)

ARENDONK

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Officer. Als HR Officer / HR advisor zal je meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR. (Rekrutering, Payroll, talentmanagement, HR projecten)   Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van eerste sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega's alsook eerste aanspreekpunt uitzendkantorenPayroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten/arbeidsovereenkomsten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte, beheer bonussen en extralegale voordelen + verzekeringen...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, , certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employer brandingOpzetten HR rapportages en advies managementJe werkt mee aan verschillende HR projecten. (VB. jaarlijkse evaluatieprocessen)
OfficeAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR medewerker

Maasmechelen, België

Voor onze klant te Maasmechelen zijn we op zoek naar een HR medewerker   Als HR medewerker speel je een cruciale rol in het bevorderen van een positieve werkomgeving en het ondersteunen van de groei van de organisatie.Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve HR-strategieën, programma's en processen.Je werkt nauw samen met het managementteam om ervoor te zorgen dat HR-initiatieven in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen.Je takenpakket is veelomvattend en uitdagend, maar jij voelt je als een vis in het water als je jouw HR-strategieën mag ontwikkelen en implementeren.Je bent in staat om de beste kandidaten voor vacatures te werven met interessante vacature-teksten en goed opgebouwde sollicitatie- en selectieprocedures.Eenmaal binnen geef je nieuwe medewerkers meteen het juiste gevoel met je onboarding proces.Het onderhouden van arbeidsrelaties, het oplossen van conflicten en het bevorderen van een positieve werkcultuur zijn vaardigheden die je op het lijf geschreven zijn.Collega's kunnen bij jou terecht als ze een opleiding willen volgen of zichzelf verder willen ontwikkelen.De naleving van arbeidswetgeving en bedrijfsbeleid houd je strikt in de gaten, prestatie-beoordelingen en loopbaanontwikkelprogramma's worden volgens planning uitgevoerd en up to date gehoudenNatuurlijk kan het management altijd op jou rekenen voor advies over HR-kwesties. 
OfficeTextilePart-timeFixed contract

Finance en HR manager met bedrijfswagen

DILSEN-STOKKEM

Ben jij de financieel analytisch ingesteld? Heb je interesse om HR taken op je te nemen? Heb je affiniteit of interesse in interieur?   Dan ben jij de Finance & HR manager die we zoeken!   Solliciteer via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op het nummer 013 48 01 87.   Als Finance & HR manager zal je instaan voor:   Het optimaliseren van het financieel beleid.Het inboeken van aankoopfacturen, het opstellen van financiële plannen, budgetten en prognoses.Je zal aan de hand van financiële gegevens analyses maken. Deze zullen je motiveren om actuele trends te implementeren of groei- en optimalisatiekansen te ontdekken.Verder sta je in voor de naleving van de wet- en regelgeving. Dit zowel financieel als fiscaal.Je bereidt de maandelijkse btw aangiftes voor.In samenwerking met het loonsecretariaat, zal je de payroll beheren.Begeleiding en opvolging bij de naleving van het arbeidsreglement en het personeelsbeleid.Uiteraard ga je heel discreet om met gevoelige personeelsinformatie.
FinanceVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR medewerker

MAASEIK

Voor deze klant te Maaseik, gespecialiseerd in prefabbeton, zijn we op zoek naar een administratief bediende met de focus op HR.    Jouw takenpakket als HR medewerker bestaat uit: Stipte en correcte loonadministratie a.d.h.v. een tijdsregistratiesysteem (GPS) en het personeelsadministratiesysteem (AFAS) i.s.m. het sociaal secretariaat.Administratieve opvolging van sociale documenten, verlof en ziekteverzuim, arbeidsongevallen, aanvragen tijdskrediet, SWT, Vlaams Opleidingsverlof,...Verzamelen, registreren, controleren en updaten van personeelsgegevens in AFASContacten onderhouden met uitzendkantoren met oog op het aanwerven van arbeiders en de prestaties van de uitzendkrachten doorgevenRapporteringen, bv. dagelijkse rendementsopvolging (invullen van de door productie gepresteerde uren), ziekteverzuim, ...Permanent opvolgen en toepassen van actuele wijzigingen in sociale wetgevingAanspreekpunt voor het personeel betreffende vragen over loonadministratie en sociale wetgeving (receptie/loket)Aandacht hebben voor het welzijn en de veiligheid van onze medewerkers in lijn met het veiligheids- en milieubeleid bij het dagdagelijks uitoefenen van de functieBewust zijn van de milieuaspecten waarop je invloed hebt en werken volgens het Plan-Do-Check-Adjust (PDCA) – principe om de invloed van de activiteiten op het milieu te reducerenContacten onderhouden met: medewerkers op de site (arbeiders en bedienden), interne klanten (alle afdelingen op de site en andere vestigingen, externe partners (sociaal secretariaat, uitzendkantoren, beroepsfederatie, verzekeringsmaatschappijen,...)
OfficeMaterialsPart-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer (deeltijds) Gent

GENT

Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Gent zijn we op zoek een HR Officer. Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse HR-administratie, het bevorderen van een fijne inspirerende werkplek en het actief mee uitdragen van het HR-beleid. Je takenpakket als HR Officer: Beheren van personeelsdossiers en HR-administratie van A tot Z (o.a. arbeidsovereenkomsten, addenda, aangiftes ouderschapsverlof, …)Voorbereiden van de maandelijkse payrollverwerking en bijhorende rapportages (in samenwerking met SD Worx)Afhankelijk van je ervaring, ondersteunen of zelfstandig trekken van wervings- en selectieproceduresFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden inzake HR-gerelateerde vragen en -behoeften, samen met de HR Manager,Volgen van wijzigingen in sociale wetgeving en deze vertalen naar de praktijkMeewerken aan diverse HR-projecten en initiatieven die bijdragen aan een gezonde, inspirerende.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Hr manager

Brugge, België

Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou! Zo ziet jouw dag eruit. Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits. Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Generalist Adegem

Evergem, België

Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Adegem (Maldegem) zijn we op zoek een HR Generalist! Ben jij een communicatieve en loyale professional met een sterke gedrevenheid voor HR? Wil je bijdragen aan de groei van een dynamische organisatie? Dan ben jij de HR Generalist die we zoeken!   Als HR Generalist ben je een onmisbare schakel binnen het team. Je bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket en fungeert als de brug tussen de directie en de medewerkers. Op termijn krijg je de kans om door te groeien naar een rol met meer verantwoordelijkheden binnen de HR Afdeling.   Je takenpakket als HR Generalist: Beheren van de personeelsadministratie, inclusief de loonverwerking, de registratie van vakantiedagen en het opmaken van de arbeidscontracten.Ondersteunen bij de organisatie en uitvoering van de interne en externe opleidingen.Actief deelnemen aan jobbeurzen en wervingsactiviteiten om nieuw talent aan te trekken, waarbij je vertegenwoordigt als geen ander. Daarnaast voer je sollicitatiegesprekken om de juiste kandidaten te selecteren die aansluiten bij de behoeften en cultuur van het bedrijf.Aanspreekpunt zijn voor medewerkers omtrent HR-gerelateerde vragen.Adviseren van directie en medewerkers om een positieve werkomgeving te waarborgen.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Personeelsdienstmedewerker

WILLEBROEK

Ben jij een administratieve tovenaar met een passie voor cijfers én structuur?Wil je deel uitmaken van een team dat werkt met de stevigste producten van de bouwsector: beton? Dan hebben wij de perfecte job voor jou! Voor onze klant uit Willebroek zoeken wij een HR Officer. Als Payroll & Administratief Medewerker voor de arbeiders van twee betonproducties ben jij het administratieve brein achter onze medewerkers. Jij zorgt ervoor dat alles op de juiste plek komt, van de lonen van onze arbeiders tot de registratie van arbeidsongevallen. En dat allemaal met een glimlach (zelfs als het even hectisch wordt)! Wat ga je doen? Payroll wonder: Je verwerkt de lonen van onze arbeiders en zorgt voor een nauwkeurige opvolging van de personeelsadministratie. Jij zorgt ervoor dat alles op tijd en correct gebeurt.Onthaalgoeroe: Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende telefoons en ontvangt medewerkers met een professionele glimlach.Uitzendkracht wizard: Je stuurt de gewerkte uren van de uitzendkrachten tijdig door naar onze partners – alles op het juiste moment, zonder enige verwarring.Arbeidsongevalsupervisor: Je registreert en volgt arbeidsongevallen administratief op, zodat alles netjes en correct wordt afgehandeld.Jij draait je hand niet om voor ondersteuning: Van het plaatsen van kleine bestellingen tot het bijhouden van registers, jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!