Urgent
Conseiller de prévention
BRAINE-L'ALLEUD
Conseiller en Prévention - Safety Manager
Vivaldis Office recherche un.e Conseiller en prévention pour l’un de ses clients, un acteur majeur du secteur des matériaux de construction, leader dans la production de ciment.
📍Braine l'Alleud - Région Wallone
Responsabilités :
En tant que Responsable Sécurité, votre mission principale est de garantir la prévention des accidents et des risques pour la santé au travail sur les différents sites qui vous sont attribués. Vous serez directement impliqué sur le terrain pour vérifier la conformité aux normes de sécurité et vous assurer que les conditions de travail respectent les standards les plus stricts. Vous aurez un rôle clé dans la gestion de la sécurité dans les carrières, les sites de production de béton et de ciment.
Vos principales responsabilités incluent :
Effectuer des audits réguliers et des inspections sur les sites pour identifier les risques potentiels et évaluer les conditions de sécurité.Appliquer et faire respecter les règles de sécurité sur les sites, même en cas de résistance de la part des ouvriers. Vous devrez être capable d’imposer un arrêt de chantier lorsque des anomalies sont détectées, en justifiant pleinement votre décision.Conseiller et accompagner la direction locale et les responsables des sites sur les meilleures pratiques en matière de santé et sécurité.Faire partie intégrante des équipes locales et participer aux réunions de direction en anglais, en veillant à ce que toutes les parties prenantes aient une compréhension claire des objectifs de sécurité à atteindre.Travailler en étroite collaboration avec les employés, les sous-traitants et les responsables pour promouvoir la conformité aux normes de sécurité et améliorer la culture de sécurité à tous les niveaux.Reporter régulièrement les résultats en matière de sécurité au Directeur, en fournissant des analyses détaillées et des recommandations pour améliorer la sécurité sur les sites.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Service raadgever Trucks & Vans
Moeskroen, België
We zijn op zoek naar een service raadgever voor trucks & vans te Menen: Jouw uitdagende takenpakket als service raadgever voor de Trucks & Vans: Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van afspraken voor reparatie en onderhoudJe neemt de opdrachten van klanten in ontvangst, stelt werkorders op en verdeelt ze over de mecaniciensDaarnaast sta je in voor de administratieve afhandeling van alle werkzaamheden uitgevoerd in de eigen werkplaatsVerder volg je deze ook op door het opmaken van een factuurJe rapporteert aan de werkplaatsverantwoordelijke
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Bestekkenmaker | expert schade
Waregem, België
Voor onze klant, een A-merk garage te Waregem, gaan we op zoek naar een gepassioneerde bestekkenmaker:
Jouw uitgebreide takenpakket als bestekkenmaker
Als bestekkenmaker adviseer je klanten en experten over de beste oplossingen en de financiële aspecten van autoschadeherstelJe fungeert als schakel tussen de klanten en de werkplaatsJe staat in voor de schade-inspectie en plant de herstelwerkzaamheden inVervolgens bestel je de nodige onderdelen voor de herstelling, dit in samenspraak met de werkplaatsverantwoordelijkeJe onderhoudt contacten met lease- en verzekeringsmaatschappijen en de betrokken tussenpersonen en expertsNadien zorg je voor een nauwkeurige administratieve afhandeling en facturering
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Verhuurconsulent
Machelen, België
Voor een bedrijf te Machelen, specialist in de verhuur van machines, zijn wij op zoek naar een Verhuurconsulent
Wat zal jij doen als verhuurconsulent?
Volledige organisatie van de verhuurafdeling met focus op efficiëntie en klanttevredenheid;Eerste aanspreekpunt voor klanten, verstrekken van verhuurinformatie en technische details over huurmachines;Proactief adviseren van klanten om hun behoeften te begrijpen en te vervullen;Opstellen, opvolgen en beheren van offertes, aanbiedingen, huurcontracten en huurfacturen;Verantwoordelijk voor de planning van transporten voor leveringen en afhalingen op verschillende locaties.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
PDR Specialist/ Carrossier
Vilvoorde, België
Voor onze klant te Vilvoorde zijn wij op zoek naar een gedreven PDR Specialist in opleiding.
Als PDR Specialist ben je verantwoordelijk voor het herstellen van kleine deuken aan voertuigen, bijvoorbeeld door hagel.
Dit doe je zonder dat er lakwerk nodig is. Je ontvangt een interne opleiding waarin je onder begeleiding van ervaren experts de kneepjes van het vak leert.Je bent ook verantwoordelijk voor de eindcontrole van de voertuigen in het atelier, waardoor je zorgt voor de kwaliteit en veiligheid van ons aanbod.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Adviseur Particulieren
Strombeek-Bever
Als Adviseur Verzekeringen Particulieren ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van de aan jou toegewezen verzekeringsdossiers van particuliere klanten.
Functieomschrijving:
Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als bij hun persoonlijke ontvangst op kantoor. Je ontvangt klanten en helpt hen met hun dagelijkse transacties.Je stelt polissen en offertes op, gericht op het aanbieden van de beste tarieven en dekking voor de klant.Je werkt samen met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers efficiënt te verwerken en up-to-date te houden.Je onderhoudt regelmatig contact met zowel klanten als verzekeringsmaatschappijen.Je stelt zelf je planning op, werkt nauwkeurig en weet deadlines te halen.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Administratie en Planning Specialist
Zemst, België
In deze uitdagende en veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor het coördineren en optimaliseren van onze logistieke processen. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, van leveringen aan klanten tot interne communicatie en administratie. Je belangrijkste taken zijn:
Leveringen beheren: Je zorgt ervoor dat leveringen voldoen aan de klantvereisten: op tijd, in de juiste hoeveelheden, en met de juiste goederen. Je controleert of alles correct en volgens planning wordt uitgevoerd.Transportoptimalisatie: Je plant transporten efficiënt door maximale beladingen te organiseren, kostenvoordelen te realiseren en retourtransporten slim te combineren met leveringen van en naar brouwerijen.Communicatie: Je bent het aanspreekpunt voor externe transporteurs en klanten, en zorgt voor een vlotte samenwerking.Administratieve afhandeling: Je beheert nauwkeurig de administratie rondom leveringen en retourgoederen, stelt rapporten op en houdt documentatie bij.Naleving van procedures: Je zorgt dat alle logistieke processen en interne procedures correct worden gevolgd en communiceert hierover met andere afdelingen.Klantenservice ondersteuning: Je behandelt inkomende telefoons en e-mails en onderhoudt contact met customer service om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Overige taken:
Beheren en archiveren van documenten.Inkopen van kantoorbenodigdheden.
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel adviseur verzekeringen
Bertem, België
Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.
Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:
Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Counter Sales Advisor
Anderlecht
Onze klant is een professionele groothandel in een uitgebreid elektrotechnisch productaanbod om innovatieve elektrotechnische oplossingen naar de markt te brengen en de energietransitie waar te maken.
Voor regio Brussel, Anderlecht zijn wij op zoek naar een Counter Sales Advisor.
Jouw taken:
Als Counter Sales Advisor ontvang en help je de klanten aan de toonbank in het filiaal bij het beantwoorden van hun vragen. Je geeft professioneel technisch advies door hen het juiste productengamma en oplossing voor te stellen. Je geeft de orders in, rekent de bestelling af, verzorgt de betaling met bijhorende administratie, geeft de nodige uitleg over de lopende commerciële acties en helpt hen verder bij het ophalen van bestelde goederen. Je beantwoordt vragen rond prijzen, beschikbaarheid en leveringstermijn.Je zorgt voor de receptie van de goederen die dagelijks binnenkomen vanuit het logistiek centrum, verwerkt ze en legt ze op de juiste locaties in het filiaal.Je beheert de voorraad en signaleert ontbrekende producten, niet/weinig roterende producten en reikt oplossingen aan.Je hebt brede algemene kennis van het productengamma.Je zorgt er tenslotte ook voor dat de toonbank en het filiaal attractief zijn en op orde staan. Je helpt mee bij het opzetten, het opvolgen en het ondersteunen van de commerciële acties.Je werkt nauw samen met het team Technical Sales Advisors en specialisten en rapporteert aan de Branch Manager.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Fleet Advisor
Boortmeerbeek
Wij zijn op zoek naar een Fleet advisor voor een automotive bedrijf in Boortmeerbeek. Als Fleet Advisor ben jij de ambassadeur voor hun merken. Je hecht veel waarde aan netwerken en bent een natuurtalent in prospectie.
Ben jij de commerciële krak die we zoeken?
Jouw taken omvatten:
Het opbouwen van een nieuwe klantenbestand in samenwerking met jouw manager en met de hulp van werkmiddelen als Salesforce .Actieve B2B-prospectie, zowel ‘on the field’ als via prospectie via telefoon.Samenwerken met je manager om een optimalisatieplan te ontwikkelen voor het prospecteren van nieuwe, en het opvolgen van bestaande KMO-klanten.Onderhouden van contacten met bestaande fleetklanten, het identificeren van nieuwe behoeften en het adviseren en aanbieden van oplossingen die hun wagenpark optimaliseren.Je werkt mee aan het vernieuwen van fleetcontracten en verzorgt offertes voor nieuwe modellen.Regelmatig voer je Total Cost of Ownership (TCO)-calculaties uit om de verkoopkansen te vergroten.Je zorgt voor een accurate administratie van jouw activiteiten en houdt je manager op de hoogte van je voortgang.Je breidt jouw netwerk continu uit en onderhoudt de relaties door actief deel te nemen aan dealer- en regio-evenementen.Samen met je manager organiseer je evenementen voor fleetklanten.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Advisor
Hever, Boortmeerbeek
Voor onze klant binnen de automotive te Boortmeerbeek zoeken wij een sales advisor met enkele jaren ervaring achter de rug. Wat ga je doen als Sales Advisor?
Het actief benaderen van potentiële klanten om kansen te identificeren en commerciële targets te behalen.Het verkopen van voertuigen en het adviseren over financiële producten en diensten.Een correcte en efficiënte administratieve afhandeling van verkoopdossiers en klantenopvolging, met als doel een hoge klanttevredenheid te waarborgen.Rapporteren aan de salesmanager over verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten.Het onderhouden van relaties met klanten en zorgen voor een uitstekende customer experience.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Payroll Specialist
OVERIJSE
Voor onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, zijn wij op zoek naar een Payroll Specialist.
Als Payroll Specialist ben jij de expert en het eerste aanspreekpunt voor alles wat met payroll te maken heeft. Je zorgt voor een efficiënte verwerking en speelt een cruciale rol in het optimaliseren van onze payrollprocessen.
Wat ga je doen?
Medewerkers ondersteunen: Je beantwoordt vragen van collega’s en praktijkverantwoordelijken over lonen, voordelen en gerelateerde zaken. Dankzij jouw duidelijke en proactieve communicatie weten zij altijd waar ze aan toe zijn.Salarisverwerking: Je helpt bij de voorbereiding van de payroll, controleert tijdsregistraties, verwerkt afwezigheden en zorgt ervoor dat alle gegevens correct worden ingevoerd.Samenwerking: Je werkt nauw samen met Finance, Operations en het Integratieteam om ervoor te zorgen dat alle payrollprocessen soepel verlopen en aansluiten bij de bredere bedrijfsdoelstellingen.Wet- en regelgeving: Je houdt je kennis up-to-date over de laatste ontwikkelingen binnen de payrollwetgeving en zorgt ervoor dat we volledig compliant zijn.Audits en controles: Je voert regelmatig checks uit op de payrollprocessen, signaleert mogelijke fouten en lost deze proactief op.Administratie: Je beheert personeelsdossiers en zorgt ervoor dat alle informatie correct en up-to-date blijft.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Service Advisor
Herent, België
Lever jij een excellente service?
Passie voor auto's?
Zie jij geen enkel detail over het oog?
Voor een gevestigde waarde in bedrijfwagens (camionettes) en trucks zijn we op zoek naar een service advisor voor de site in Herent.
Je bent verantwoordelijk voor de volledige planning van onze werkplaats: je bereidt de werkopdrachten voor, overlegt met de parts afdeling over onderdelen...Je volgt de productiviteit van de werkplaats op.Als service advisor informeer je klanten over de lopende werkzaamheden.Terugroepacties van de verschillende producenten volg je op.Daarnaast optimaliseer je de facturatie.Je beheert ook de commerciële tussenkomsten bij de producenten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Product Specialist Heat Pumps
Groot-Bijgaarden
Voor een toonaangevend bedrijf in de HVAC-sector zijn we op zoek naar een Product Specialist Heat Pumps.
Functieomschrijving:
Je ondersteunt, begeleidt en volgt projecten op.Succesvol in de markt zetten van de Productgroep ‘Warmtepompen’.Je zorgt voor een gestructureerde overdracht van kennis van de leverancier naar medewerkers en klanten.Verzorgen van productinformatie en documentatie voor webshop, catalogus, …Opvolgen van de nieuwste trends en technologieën.Analyseren van de verkoopresultaten.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant, een mobiliteitsbedrijf met een nieuwe vestiging voor een premium merk in Mechelen, zijn we op zoek naar een Service Advisor.
Zit klantvriendelijkheid in jouw bloed? Communiceer jij vlot en word je blij van administratie en planning? Ben je op zoek naar een gevarieerde job? Dan zoeken wij jou!
Jouw takenpakket als Service Advisor ziet er zo uit:
Als centraal aanspreekpunt zorg je voor een professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten.Het overlopen van wat er allemaal op de planning staat in het geval van onderhoud/ herstellingen.Het adviseren en luisteren naar de behoeften van de klant.Het opnemen van de telefoon en verder helpen van de klant. Je deinst er ook niet voor terug om zelf het heft in handen te nemen en onze klanten te bellen met info m.b.t. hun wagen en dergelijke.Het opmaken van een planning voor de werkplaats, waarbij je rekening houdt met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare auto-onderdelen.Het uitvoeren van administratieve taken, zoals het behandelen van facturen of offertes en deze op een duidelijke manier communiceren met de klant.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Service Advisor automotive
Mechelen, België
Vivaldis zoekt...... Technisch administratief bediende automotive/garage - naverkoop- Service Advisor.
Waar moet je zijn?
Mechelen
Specialisatie: Automotive, garage, administratie/aftersales
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch). Vriendelijk en professioneel onthaal van klant en bezoekersJe stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie op (overlopen wat er op de planning staat mbt onderhoud/herstelling + luisteren naar behoeften en adviesVerzorgen uitvoeringsplanning voor het werkhuis Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen (auto-onderdelen voor werkhuis), opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ... Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Parts Advisor
Mechelen, België
Voor onze klant, een gerenommeerde speler in de Automotive, zijn wij op zoek naar een PARTS ADVISOR om hun team te versterken.
Je zal deel uitmaken van de dienst after-sales die aansluit die nauw aansluit bij de magazijnafdeling.Onthaal,verkoop en advies aan de onderdelenbalie behoren tot je takenpakket.Eveneens ben je verantwoordelijk voor het verwerken en stockeren van de dagelijkse leveringen.Administratief ben je een plantrekker, daar het opmaken van offertes ook een belangrijk onderdeel van de job is.Voor de collega's van de werkplaats zet je de onderdelen klaar, zodat zij op hun beurt ook aan de slag kunnen.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Btw advisor
Leuven, België
Weet jij alles over btw?
Zin om klanten hier advies over te geven?
En heb je al een 4-tal jaar ervaring achter de rug?
Met het oog op uitbreiding hun team is een accountantskantoor uit Leuven op zoek naar een btw advisor in regio Vlaams-Brabant/Limburg.
Hier een overzicht van je nieuwe job:
Je geeft btw-advies op maat aan klanten uit het diverse klantenbestand.Samen met je collega’s van accountancy beantwoord je allerhande btw-vragen.Je adviseert ondernemingen over grotere btw-gerelateerde projecten: rulings aanvragen, btw-audit, btw-structuur analyseren en optimaliseren...Je werkt nauw samen met jouw collega’s van het multidisciplinair adviesteam.Als BTW-adviseur neem je deel aan de (digitale) meetings van het btw-team met het oog op kennisdeling, verdeling van interessante dossiers en deelname aan externe seminars.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Legal advisor estate planning
Leuven, België
Heb je al heel wat relevante ervaring voor deze job?
Geef je graag advies op maat?
En heb je een voorkeur voor de KMO- en landbouwsector?
Dan is dit accountantskantoor op zoek naar jou!
Met het oog op uitbreiding van hun legal team zijn we op zoek naar een enthousiaste legal advisor estate planning in regio Vlaams-Brabant/Limburg.
Hoe ziet je takenpakket eruit?
Advies op maat geven aan hun divers klantenbestand.Je werkt samen met experts in estate planning, belastingadvies, juridisch advies en corporate finance.Je adviseert de cliënten in de organisatie en overdracht van hun vermogen, met oog voor de familiale wensen, de belangen van de onderneming(en) en de financiële en fiscale gevolgen ervan voor alle betrokkenen.Daarnaast sta je ook mee in voor de concrete uitwerking via de redactie van de diverse akten.Je beheert zelfstandig jouw dossiers, maar kan terugvallen op het team estate planning klankbord en overlegAls legal advisor ben je vertrouwd met het geven van klantenpresentaties en interne opleidingen.Samen met de advisors bezoek je de kantoren in regio Vlaams-Brabant/Limburg.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Legal advisor
Leuven, België
Ben jij een juridische expert met een passie voor economisch-, verbintenissen- en vennootschapsrecht?
Vind je het leuk om je tanden te zetten in complexe vraagstukken en denk je graag in oplossingen?
Dan is de functie van legal advisor perfect voor jou. In deze rol bied je op maat gesneden advies aan een gevarieerd klantenbestand, waaronder kmo’s, non-profitorganisaties, vrije beroepen en landbouwbedrijven.
Je verstrekt advies op maat aan diverse klanten.Als legal advisor richt je vennootschappen op en begeleid je die.Bij vennootschapsrechtelijke kwesties bied je juridische ondersteuning.Je stelt diverse overeenkomsten op zoals consultancy-, huur- en leningsovereenkomsten.Je werkt nauw samen met het adviesteam en verbindt verschillende vakgebieden.Je neemt actief deel aan (digitale) vergaderingen van het juridisch team, toewijzing van interessante dossiers en deelname aan externe seminars.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.