Jobs

Jobs

202 Jobs found

Receptionist garage 2 ploegen

Herentals, België

Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens,  zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket : Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Herentals

Voor onze klant, een A-merk garage te Herentals, zijn wij op zoek naar een receptionist! Takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek als telefonischJe plant onderhoud/herstellingen aan hun wagen inJe bent verantwoordelijk voor de planning van de werkplaatsJe beantwoordt de vragen van klantenAllround administratieve taken
InterimCarFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Receptionist garage

Mechelen, België

Voor een klant, een autodealer in het Mechelse, zijn wij op zoek naar een Receptionist voor een garage.  Interesse? Lees dan snel verder! Wat zijn jouw taken?  Je verwelkomt en begroet elke klant die de concessie binnen komt op een vriendelijke manier.Je zorgt ervoor dat de klant zich thuis voelt bij ons.Je behandelt de inkomende telefoons, geeft advies en verwijst de klanten door naar de correcte interne afdeling of collega.Je verzorgt de agenda en plant afspraken in.Je voert algemene administratieve taken uit zoals de post verdeling, aanvullen en bestellen van kantoormateriaal en behandeld verschillende dossiers.Je ondersteunt je collega's waar nodig.Je zorgt voor orde en netheid in de zaak.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende Garage

Genk, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als onthaalbediende?  Kom jij graag in contact met klanten?    Dan ben jij misschien de geschikte kandidaat voor ons!   Voor een onze klant, een autogarage gelegen in Genk zijn wij momenteel op zoek naar een onthaalbediende.    Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers en klanten. Je zorgt voor een warm welkom, biedt hen de nodige informatie en begeleidt hen naar de juiste persoon of afdeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoons, het beheren van agenda’s en het verwerken van administratieve taken.   Takenpakket: Je staat aan het onthaal en ontvangt klanten en helpt hun verder. Je ben eerste aanspreekpunt binnen de garage alsook telefonisch. Je plant afspraken van de klant in en stemt dit af met de collega's. Je maakt afspraken met de klant specifiek voor de werkplaats.Je hebt bij voorkeur een technische achtergrond om een goede inschatting van de tijdsduur te kunnen maken van herstellingen.Je staat mee in voor de facturatie en de algemene administratie.Je staat in voor het opmaken van correcte facturen. ...  
OfficeCarFull-timeFixed contract

Receptionist / Bewakingsagent

BRUSSEL

Als bewakingsagent / receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt en speel je een sleutelrol in de beveiliging en het onthaal van de site. Je zorgt voor een warm en professioneel ontvangst van bezoekers en waakt over de naleving van de veiligheidsprocedures. Jouw verantwoordelijkheden: Toegangscontrole uitvoeren aan de ingangen van het terrein.Bezoekers, leveranciers en contractors ontvangen, registreren en begeleiden.Badgebeheer in samenwerking met de verantwoordelijke dienst.Beheer van inkomende telefoongesprekken en e-mails.Verstrekken van informatie over diensten, openingsuren en locaties.Geven van veiligheidsinstructies aan contractors.Toekennen van tijdelijke badges en beheer van sleutels.Toezicht houden op poorten, slagbomen en tourniquets om een vlotte en veilige doorgang te garanderen.Snel en adequaat reageren op onvoorziene situaties of technische storingen.Altijd handelen met een zero risk mindset voor maximale veiligheid.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Brugge, België

Spreek jij vloeiend Nederlands, Frans en Engels? Is klantvriendelijkheid je tweede natuur? Wil je aan de slag als hotelreceptionist? Check, check en nog eens check? Lees dan zeker verder!   Voor onze klant, een hotel in regio Brugge, zijn wij op zoek naar een receptionist. ( Je zal instaan voor de check-in van de klanten, hen te woord staan op een steeds uiterst vriendelijke manier.Je bent het visitekaartje van het bedrijf, hun eerste contact met het hotel ben jij verantwoordelijk voor. 
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende

ELSEGEM

Voor onze klant, een gekende firma, zijn we op zoek naar een onthaalbediende:Ben jij communicatief en op zoek naar een job als onthaalbediende?  Je zorgt voor een fijn onthaal, en helpt klanten en bezoekers verderJe streeft steeds naar een klantvriendelijk contact, dit zowel face-to-face, via mail en telefonischJe staat in voor allround administratieve takenJe houdt de receptie properVoor meetings, afspraken zet je de vergaderzalen proper 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptie medewerker

Mechelen, België

Voor een autogarage regio Mechelen zijn we op zoek naar een Technische Service advisor met ervaring voor de dienst naverkoop.   Je staat in voor het onthaal van de klanten, je beantwoordt hun vragen op correcte wijze.Je vraagt goed door om het probleem goed te kunnen schetsen en de juiste oplossing voor te leggen.Je verzorgt de facturatie, beheert de agenda en houdt het klassement in orde.Je bezorgt de technische fiches aan onze techniekers.Je koppelt goed terug naar de klant op een commerciële manier.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende

WAREGEM

Als ervaren onthaalbediende binnen onze organisatie ben je een onmisbare schakel in een dynamische bouwomgeving. Je levert een belangrijke bijdrage aan de administratieve processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Beheren van sociale zekerheidsdocumenten zoals CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes van weerverlet.Opstellen van deel- en raamovereenkomsten voor onderaannemers en controleren van de nodige documenten voor de werfopstart.Opstellen en beheren van werfdossiers om een efficiënte workflow te waarborgen.Voorbereiden van de loonadministratie en invoeren van gegevens in de Data Lijst.Aanmaken en nauwkeurig beheren van badges in GeoDynamics.Onthaal en telefonie, je zorgt voor een vlotte communicatie binnen het team en met externe partijen.  Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

BREDENE

Voor onze klant regio Bredene en Wenduine zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor vakantieparken.   Wat houdt de functie in: Je staat in voor het telefonisch onthaal. Onthaal van de klanten is ook één van je taken. Inchecken en uitchecken van de klanten.Afrekenen in verband met evenementen.Informatie verstrekken aan de klanten mbt werking van het park.Algemene administratie.Je beheert de boekingen  
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Antwerpen

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een onthaalmedewerker.   📍 2030 Antwerpen (Haven) 💼 Sector: industriële reiniging   Ontvangen en begeleiden van bezoekers.Professioneel afhandelen en correct doorverbinden van inkomende telefoongesprekken.Voorbereiden van vergaderlokalen en verzorgen van de nodige catering, zoals koffie en lunch, indien vereist.Ondersteuning bieden bij de organisatie en coördinatie van interne evenementen en acties. Beheren en verwerken van inkomende en uitgaande post.Administratieve ondersteuning naar verschillende afdelingenBeheer en inkoop van kantoormateriaal/keukenmateriaal/… .Aanmaken van bestelbonnen.Coördineren van attenties bij gebeurtenissen zoals geboorte, huwelijk, pensioen of overlijden.Toezicht houden op het fietsleasingprogramma.Ondersteuning bieden bij diverse administratieve taken.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

RECEPTIONIST(E) WELLNESS

Vilvoorde

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.   Taakomschrijving:   Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder in finance

Alken, België

Voor een boekhoudkantoor te Alken zoeken wij een ervaren dossierbeheerder om hun team te versterken.   Een greep uit jouw takenpakket als dossierbeheerder: Je staat in voor het volledige beheer van A-Z van je eigen toegewezen dossiers;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;BTW-aangiftes voorbereiden;Het opmaken van jaarrekeningen;Fiscale aangiften voorbereiden;Je bespreekt je dossiers met je klanten en doet een volledige opvolging;Bijkomend zal je de mogelijkheid hebben je eigen agenda te beheren en kan je ook bij je klanten ter plaatse werken.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder in groeiend boekhoudkantoor regio Zonhoven

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor onze klant, een groeiend boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.   De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien: Invoeren van klantenbetalingen;Opmaken van facturen;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;Voorbereiding van btw-aangiftes;Opmaken van balansen;Maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden;Vennootschap- en personenbelastingen;Naarmate je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Oudsbergen, België

Werd je enthousiast na het lezen van deze vacature? Solliciteer online of neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87. Voor een boekhoudkantoor in Zonhoven zoeken we een dossierbeheerder. Jouw takenpakket als accountant ziet er als volgt uit: Je staat in voor de dossiers van A-ZNazicht van het inputwerk van de assistentenBtw-aangiftes indienenPersonen- en vennootschapsbelasting voorbereiden en indienenVoorbereiden en afsluiten van de balansenJaarrekeningen opmakenVoeren van klantengesprekken
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg via 013 48 01 87 of via mail.   Voor een boekhoudkantoor te Zonhoven zijn wij op zoek naar een junior en senior dossierbeheerder. Hier sta jij in voor volgende taken:  Inboeken van aan- en verkoopfacturenUitvoeren van financiële verrichtingenAls junior breidt je takenpakket uit naargelang je langer in dienst bentAls senior dossierbeheerder bied je ondersteuning aan de juniorsOpstellen van balansen en fiscale aangiftenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistent

HOUTHALEN-HELCHTEREN

Onze klant is sinds meer dan 40 jaar gespecialiseerd in oppervlaktebehandeling en biedt daarnaast een brede logistieke dienstverlening zoals o.a. assemblage, inpakwerkzaamheden, stockage en distributie.   We zijn op zoek naar een enthousiaste management assistent.   Je verantwoordelijkheden:   Een administratief pakket zoals verwerken van orders, facturatie, transport, planning, ... .Een eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers (telefonisch, mail, onthaal).De opvolging van de productieplanning in samenwerking met de manager.Je staat elke dag met een glimlach klaar voor zowel medewerkers, klanten als leveranciers.
OfficeWoodFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder regio Genk - Finance

Genk, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende: Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiersVerwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastataangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingenJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerderKortom je kan zelfstandig dossiers beheren
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Baliemedewerker

Genk, België

Voor een handelszaak te Genk zijn we op zoek naar een polyvalente baliemedewerker met optie vast Je taken: Je informeert, adviseert en begeleidt klanten naar de juiste producten en oplossingen;Je zorgt met enthousiasme voor een warm onthaal en een vlotte bediening van klanten;Je stelt bestelbonnen en offertes op en volgt deze nauwkeurig op;Tijdens rustigere momenten neem je operationele taken op, in overleg met je collega's;Je draagt actief bij aan een professionele en nette uitstraling van de winkel..
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!