Urgent
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Commerciële Calculator in Meeuwen
Meeuwen, Oudsbergen, België
Hou je van cijfers? Werk je ook graag een beetje commercieel? Ben je op zoek naar een functie als calculator in een kleiner team? Dan zijn WIJ op zoek naar JOU!
Voor onze klant in Meeuwen, gespecialiseerd in grondwerken zijn wij op zoek naar een calculator met commerciële flair!
Als calculator zal je samen met je andere collega-calculator instaan voor het opmaken van offertes op de binnenkomende aanvragen van nieuwe en bestaande klanten / partners:
Analyseren van beschikbare informatieOpbouw van het dossier verzorgenOffertes opvragen bij onderaannemers & leveranciers en prijscalculaties opmakenRespecteren van deadlinesRapportering en overleg op regelmatige basis met de zaakvoerderOpvolgen van de offertes, ook het commerciële luik behoort tot je takenpakket!
Klinkt dit als muziek in de oren? Is dit net de UITDAGING waarnaar jij op zoek bent? Contacteer ons snel via lommelbedienden@vivaldistechnics.be of 011 15 37 29.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Debiteurenbeheerder
Tongeren, België
Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller?
Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor een breed pakket aan financiële-, administratieve takenJe verwerkt en controleert de aan- en verkoopfacturen.Je verwerkt de betalingen en ontvangsten van klanten en leveranciers. Achterstallige betalingen volg je kort op en waar nodig onderneem je acties.Je zorgt voor de periodieke interne rapporteringen.Je volgt de office flow nauwgezet op en ondersteunt het team in diverse administratieve taken.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf te Hamme, zijn wij op zoek naar een boekhouder
Functieomschrijving
Het boeken van bankverrichtingenControleren en verwerken van aankoopfacturenVoorbereiden van BTW- Intrastat- en andere verplichte aangiftenverantwoordelijk voor het beheer van de debiteurenadministratie (Accounts Receivable)Opvolgen en verwerken van openstaande klantfacturenProfessioneel klantencontact met betrekking tot betalingen en facturatieAssisteren in administratieve boekhoudkundige taken
InterimTransportPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant AR
Grimbergen, België
We zijn opzoek naar een Accountant AR om het finance team voor een toonaangevend bedrijf in Grimbergen te versterken.
Als accountant AR (accounts receivable) maak je deel uit van een team van een achttal medewerkers die de boekhouding en finance opvolgen.Specifiek zal je deel uitmaken van een ‘taskforce facturatie’ (van ongeveer een 4-tal collega’s over meerdere afdelingen).
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Dagelijkse opvolging van het facturatieproces van de onderneming (project- en grond facturatie), in samenwerking met diverse andere afdelingenHet aanmaken van klantendossiers in ons ERP pakketEn nog andere ondersteunende taken voor controlling en accounting, zoals bvb. het boeken van diverse verrichtingen, financiële verrichtingen, opmaak van tabellen in functie van diverse rapporteringen.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een accountancy- en advisorygroep, zijn wij op zoek naar een Expert Accountant in Herent.
Je fungeert als rechterhand van de kantoorverantwoordelijken.
Dit zullen je taken zijn:
Je bent eindverantwoordelijke voor jouw dossiers.In klantenbesprekingen neem jij de lead.Je geeft financieel en fiscaal advies aan de klanten.De finale controle en eventuele aanpassingen gebeuren door jou.Je rapporteert aan en werkt nauw samen met de kantoorverantwoordelijke.Je onderhoudt contacten met klanten via jouw advies en toelichting.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
Erembodegem, Aalst, België
Volgde jij een opleiding boekhouding & fiscaliteit of gelijkwaardig door bijscholing en/of ervaring? Ben jij communicatief en leergierig? Ben jij in staat om zelfstandig te werken en heb jij oog voor detail?Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een boekhoudkantoor in de regio van Aalst zijn wij op zoek naar een boekhouder. Het kantoor specialiseert zich in de fiscaliteit van KMO's. Naast het verwerken en beheren van de boekhouding en het opstellen en indien van aangiftes zorgt het bedrijf ook voor begeleiding aan startende ondernemingen. Als boekhouder ben je een onmisbare schakel op de werkvloer en zal je instaan voor de volgende taken:
Je boekt aan- en verkoopfacturen inJe verzorgt diverse financiële verrichtingen in het boekhoudpakket WinbooksJe maakt BTW aangiftes opJe doet de voorbereiding van tussentijdse en eindejaar balansenJe bereidt belastingen voor (vennootschapsbelasting, personenbelasting, ...)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf dat industriële boilers plaatst en onderhoudt, zijn we op zoek naar een bediende in de boekhouding. Heb jij een relevante bachelor? Heb je een eerste werkervaring?
Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Opvolging van leveranciersboekhouding (inkomende facturen, listings, betalingen,...)Opvolging klantenboekhouding (opmaken en controle facturen, rapportering verhuurprojecten, opvolging betaling en aanmaningen,...)Facturen doorboeken naar Exact OnlineContact met boekhoudkantoorAlgemene briefwisselingOpvolging kasVoorbereiding BTW-aangiftesOpvolging attesten voor techniekersLoonadministratie + contacten sociaal secretariaatBestellingenOpvolging wagenpark....
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder met bedrijfswagen
Heverlee, Leuven, België
Goed met cijfers?
Administratief sterk?
Al een eerste ervaring achter de rug?
Voor een boekhoudkantoor in de regio Leuven, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Je zal instaan voor de volgende taken:
Verwerken van alle boekhoudkundige documenten.Assisteren bij het opstellen van balansen en jaarrekeningen.Helpen bij het opstellen van fiscale aangiften.Beantwoorden van vragen van klanten.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant
Heverlee, Leuven, België
Ervaring in een accountantskantoor?Is fiscaliteit jouw ding?Wil je graag werken voor een werkgever die opleidingen en doorgroeimogelijkheden biedt?Voor een boekhoudkundig kantoor in Leuven, gespecialiseerd in accountancy en fiscaliteit, zijn we op zoek naar een Accountant.Wat moet je doen?
Je beheert de klantendossiers.Balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes opstellen is everyday business.Je bereidt reorganisaties en fiscale optimalisaties voor.Als accountant stel je ook budgetten en rapporteringen op.Je stelt fiscale adviezen op
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant Gent
Gent, België
📍Wij zijn opzoek naar een boekhoudkundig medewerker te regio Gent.
Als Accountant, sta je in duo met een (Senior) collega in voor de financiële- en boekhoudkundige verwerking en opvolging van transacties, ten aanzien van een aantal entiteiten.
Je takenpakket:
Verwerken en boeken van o.a. aan- en verkoopfacturen, bankverrichtingen, expense reportsOpmaak van betaallijstenOndersteunen bij financiële afsluitingenOndersteunen bij externe financiële auditsAd hoc administratieve taken
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor een boekhoudkantoor in de regio van Oudenaarde zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.
Jouw taken als boekhouder:
Je zal instaan voor het zelfstandig beheren van je klantenportefeuille, van zowel eenmanszaken als vennootschappenJe zal instaan voor het helpen van je klanten voor fiscaal en boekhoudkundig beheerJe zal instaan voor het ondersteunen van je klanten met advies op financieel, fiscaal, juridisch en economisch vlak! Je zal zorgen dat jouw klanten het volste vertrouwen hebben in jou, en dat hun zaak in de goede handen is
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Word je blij van cijfers ? En heeft een boekhouding van A tot Z geen geheimen voor je ? We zijn op zoek naar jou!
Je takenpakket ziet er als volgende uit...
Zowel de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen zijn je verantwoordelijkheid, alsook,de aankoop en verkoop facturen.Met de glimlach en heel veel enthousiasme sta je klanten, leveranciers en je collega's te woord.Opmaak van de BTW aangifte is voor jouw kinderspel!Ook bewaak je de financiële transacties.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant
Roeselare, België
Functieomschrijving: Junior Accountant (Starter)
Titel: Junior Accountant (Starter) - Junior Dossierbeheerder
Locatie: Kantoor in Roeselare
Over de Functie
Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy? Dan is een job bij SBB als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Roeselare.
Je Nieuwe Job in ‘t Kort
Je krijgt de kans om te werken aan diverse klantendossiers en doet ervaring op met:
Jaarrekeningen opmakenVoorbereiden van fiscale aangiften (btw, PB, VenB)Prognoses van voorafbetalingen maken
Onder begeleiding van je senior collega’s leer je continu bij over de wondere wereld van accountancy. Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan de accountant.
Iets Voor Jou?
Als je enthousiast bent om bij te leren over accountancy en professioneel wil groeien, dan zit je goed bij ons. Uiteraard ben je goed met cijfers, maar evengoed met mensen. Je begint als junior, maar je groeit op jouw tempo verder naar senior accountant. Vanaf dat moment beheer je je eigen dossiers.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder 4/5e of voltijds
Bree, België
Voor een bouwbedrijf in Noord-Limburg zijn op zoek naar een chief accountant.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als hoofdboekhouder?
Boekhouding A-Z van 5 vennootschappenAansturen van en samenwerken met 2 collega's op de boekhoudafdelingDebiteurenbeheerIndienen van btw-aangiftesMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienenRapporteringen opmakenFiscale aangiftes voorbereidenVoorbereidingen treffen voor auditsSamenwerking met de controllerBeheer van de bankadministratie en verzekeringsdossiersJe werkt mee aan de omschakeling naar het nieuwe ERP-systeemAd hoc taken binnen de boekhouding...
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Dagelijks inboeken van aankoopfacturen en verkoopfacturenDagelijks inboeken diverse financieel dagboekDagelijks bijwerken cash planningDebiteuren en crediteurenbeheerBTW- en belastingaangiftesIntrastatGrootboek boekingenMaandelijkse, kwartaal- en jaarlijkse afsluitingenJe kan prioriteiten stellen en bent stressbestendigJe hebt cijfermatig inzicht en je hebt analysecapaciteiten
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder A-Y
Middelkerke, België
Voor een syndicus kantoor in Oostende zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.
Ben je op zoek naar een nieuwe job waar er vlakke structuur en familiale sfeer heerst?Lees dan snel verder!
Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als hulpboekhouder?
Inboeken van inkomende en uitgaande facturenKlaarzetten en uitvoeren van betalingenVerwerken van de bankafschriftenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftenDiverse aangiftes, contact met klanten en leveranciers, mailverkeer
FinanceReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder AP / AR
DILSEN-STOKKEM
Heb jij reeds ervaring met leveranciers- en klantenboekhouding (AP/ AR)?
Heb je een eerste werkervaring achter de rug in een boekhoudkundige functie?
Spreekt een bouwbedrijf je aan?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Reageer dan snel via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op 013 48 01 87.
Voor een bouwbedrijf te Dilsen-Stokkem, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z.
Een dag als boekhouder bij dit bouwbedrijf kan je verdelen in vijf grote taken:
Leveranciersboekhouding:
Inboeken van inkomende facturenCrediteurenbeheer en opstellen van afbetalingsplannenContact met leveranciers omtrent facturatieOndersteunen van de maand- en jaarafsluiting met betrekking tot crediteuren
Klantenboekhouding:
Inboeken van uitgaande facturenOverzicht bewaren van openstaande vorderingenDebiteurenbeheer en opvolgen van achterstallige betalingenVoorbereiden van rapporten (maandelijks, kwartaal, jaar) over de debiteurenpositieContact met klanten
Btw-aangiftes voorbereiden en indienen:
Opstellen en indienen van de maandelijkse btw-aangiftesControleren van btw-boekingen en aanpassen waar nodigNaleven van de fiscale verplichtingen van het bedrijf
Financiële analyses en rapporteringen:
Uitvoeren van analyses uit de financiële gegevens, zoals cashflow, marges, en kostenspreidingOptimaliseren van financiële processen en systemenBestuderen van investeringen en het rapporteren van bevindingen aan het managementStrategische adviezen opstellen adhv financiële gegevensJe bent verantwoordelijk voor het financieel reilen en zeilen in het bedrijf, dit doe je adhv planning, controle en verslaglegging
Algemeen:
BalansopstellingBijdragen aan het opstellen van de jaarrekening en andere rapportages voor de externe accountantsOndersteunen bij de maand- en jaarafsluiting Actief meedenken over het verbeteren van administratieve processen
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
In deze veelzijdige van Accountant en Payroll medewerker combineer je jouw passie voor cijfers met HR-administratie en leidinggevende verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat zowel de financiële als HR-processen vlekkeloos verlopen.
Jouw takenpakket omvat:
Nauwkeurige registratie van alle financiële transacties (aankopen, verkopen, investeringen)Voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van financiële rapportages en analyses voor het management.Analyseren van winst- en verliesrekeningen en optimaliseren van financiële processenActief meedenken over kostenbesparingen en efficiëntieslagen in de financiële structuurToezien op naleving van fiscale en juridische verplichtingenAansturen en begeleiden van junior boekhouders binnen het teamCorrecte en tijdige verwerking van de loonadministratie voor al onze medewerkersBeheer van alle personeelskosten en bedrijfslastenFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over lonen, uitgaven of andere HR-gerelateerde zakenZorgen voor naleving van lokale wetgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.