Urgent
Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?
Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
aankoper
Harelbeke, België
Ben jij een gedreven aankoper met ervaring in de houtindustrie? Wil je deel uitmaken van een bedrijf dat zich richt op het verbeteren van de houtsector? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving:
Je benadert en onderhandelt met leveranciers over condities, prijzen en levertermijnen.Je onderhoudt relaties met bestaande leveranciers en zoekt actief naar nieuwe samenwerkingspartners.Je analyseert inkoopdata en markttrends om de inkoopstrategieën te optimaliseren.Je zorgt ervoor dat de inkoopprocessen efficiënt en doelgericht verlopen.Je werkt nauw samen met interne afdelingen om hun behoeften aan te vullen en optimale oplossingen te bieden.
Interesse? Mail je CV naar kortrijk@vivaldisinterim.be of bel 056 89 19 09
InterimWoodFull-timeFixed contract
Planner - Assistent Projectmanager
STEENOKKERZEEL
Word jij onze nieuwe Planner - Assistent Projectmanager?
Voor een organisatie in electro sector zoeken wij een enthousiaste Planner - Assistent Projectmanager om het team te versterken. Ben jij een echte probleemoplosser met sterke plannings- en organisatorische vaardigheden? Dan ben jij diegene die wij zoeken.
Wij zorgen ervoor dat elk bedrijf beschikt over een continue stroomvoorziening door het ontwerpen, plaatsen en onderhouden van betrouwbare midden- en hoogspanningscabines voor professionele klanten over heel België. Deze organisatie staat bekend om zijn focus op medewerkers en de waarde die we aan hen hechten.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - aankoop (bouwkundige affiniteit)
Ekeren, Antwerpen, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ...
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Supply chain manager
Brugge, België
Voor onze partner, familiale KMO gespecialiseerd in produceren van machines, zijn wij op naar een supply chain manager
Jouw taken zijn:
Als Head of Supply Chain ben je onder andere verantwoordelijk voor het aansturen van de Purchase & Inbound Logistics afdeling. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de efficiëntie en kosteneffectiviteit door de juiste strategieën te implementeren en processen voortdurend te verbeteren. Dit doe je concreet door:
Het ontwikkelen en implementeren van een lange termijn Purchase & Logistics strategie: je zorgt ervoor dat de aankopen en voorraadniveaus perfect afgestemd zijn op de huidige productmix van machines. Hierbij houd je rekening met fluctuaties in de markt, evoluties van machines, enzovoort. Het automatiseren en optimaliseren van de huidige workflows binnen beide magazijnen.Het opbouwen van constructieve en duurzame relaties met leveranciers. Tegelijkertijd weet je hen kritisch te evalueren op prijs, kwaliteit en leverprestaties.Customer intimacy hoog in het vaandel te dragen en dit zowel intern als bij de eindklant.
Je stuurt hierbij 2 teamleaders aan (Purchase en Inbound Logistics) en bent eindeverantwoordelijke voor een team van een 15-tal mensen. Als people manager creëer je een veilig klimaat voor jouw medewerkers waarbij men het gevoel krijgt zichzelf te kunnen zijn en zich verder te kunnen ontwikkelen in de organisatie.
Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Supply Chain Manager (H/F/X)
x
Pour une entrée en fonction immédiate, nous recherchons notre Supply Chain Manager.
Cette position fait partie du Management Team et est responsable de la gestion des équipes dans les
domaines des achats, de l‘approvisionnement et de la planification. L‘objectif est de minimiser les risques
et les coûts fournisseurs et de gérer et optimiser les stocks afin de soutenir les objectifs stratégiques en termes de croissance et de sustainibility.
VOS TÂCHES ET RESPONSABILITÉS
• Établir et entretenir des relations stratégiques avec les fournisseurs, y compris la recherche,
la sélection et l‘évaluation des fournisseurs pour garantir une qualité définie des produits
et des coûts globaux compétitifs ou TCO (Total Cost of Ownership)
• Mener et superviser des négociations contractuelles pour assurer des conditions financières et logistiques optimales
• Identifier et mettre en œuvre des initiatives visant à réduire les coûts globaux des matières
premières et des services tout en respectant les exigences de qualité
• Développement et mise en œuvre de stratégies de Supply Chain pour optimiser les coûts,
la qualité et les délais de livraison
• Analyse et prévision de la demande, des stocks et des capacités de production
• Assurer le respect des meilleures pratiques et des normes de conformité et de compliance dans les équipes
• Développer des relations durables avec les fournisseurs et adopter des stratégies de gestion
des risques proactives
• Développer et mettre en œuvre une stratégie de multi-sourcing pour les matières premières
critiques afin de minimiser les risques
• Intégrer les principes de responsabilité sociale et de durabilité dans la politique d‘achat
• Améliorer la qualité des produits, réduire les coûts, favoriser l‘innovation et soutenir le développement durable
• Assurer l‘alignement des processus, des résultats et des indicateurs clés de performance (KPI)
avec les autres départements
• Diriger et développer les employés
InterimChemistryFull-timeFixed contract
Administratief bediende - Aankoop technische omgeving (24u/w + sterke basis FRA)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt .......Administratief bediende - Aankoper (technische affiniteit)
Waar moet je zijn?
Omgeving TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatieBelangrijk: Sterke basis Fra + ervaring binnen een technische omgeving VB. elektrotechniek
Wat moet je doen?
Focus=
Opvolgen van projecten van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals projectmanager, sales, customer service,... waarbij je een goed onderbouwd aankoopdossier opmaaktOpvolgen + verwerken en opmaak aankoopordersOnderhandelingen schrikken je niet af + nauw contact leveranciersZorgen voor de juiste materialen voor de installateurs/techniekers per projectHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, zorgen dat de materialen aanwezig zijn, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, offertes opmaken, ...Sporadisch inspringen op andere afdelingen zoals customer service, onthaal...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - aankoop
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Arendonk
Specialisatie: Bouwprojecten A-Z
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Procurement Officer
Heverlee, Leuven, België
Ben jij een geboren procurement officer?Wil je ook inkoopactiviteiten in binnen- en buitenland ondersteunen?En kan je zowel Nederlands als Engels?Dan is deze job bij een bedrijf in het Leuvense als inkoopmanager om de directe inkoopactiviteiten in binnen- en buitenland te ondersteunen iets voor jou. Help jij hen binnenkort door deze taken uit te voeren?
Je zorgt voor het A-Z opstellen en opvolgen van inkooporders.Je leidt contractonderhandelingen met leveranciers voor goederen en diensten.Je bent verantwoordelijk voor het voorraad- en backorderbeheer van jouw portefeuille.Als aankoper stem je prognoses af met de afdeling Sales en Customer Service.Je onderhoudt contacten tussen de inkoopafdeling en andere lokale en regionale afdelingen om draagvlak te creëren voor de gekozen projectaanpak.Jij werkt nieuwe leveranciers in en helpt bij de optimalisatie van de inkoopafdeling.Je bent op de hoogte van markttrends en voert benchmark studies uit.Maandelijks geef je een update van de belangrijkste initiatieven en projecten.Dit en nog andere taken voer je uit terwijl je rapporteert aan de purchasing & planning manager.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales & Procurement Officer
BRAINE-L'ALLEUD
Sales Assistant - Officer (NL/FR/ENG)
Vivaldis Office is op zoek naar een Sales Assistant - Officer voor een van haar klanten, een toonaangevende speler in de industriële sector. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van verkoopactiviteiten en de communicatie tussen verschillende afdelingen. We zoeken een communicatief sterk, gestructureerd en analytisch persoon.
REGIO: Braine l'Alleud - 1420
Als Sales Officer ben je verantwoordelijke voor:
Projectbeheer: Coördineren en opvolgen van specifieke projecten in samenwerking met de Sales Director.Voorbereiding van rapporten en analyses: Opstellen van presentaties en opvolgen van commerciële prestaties met Excel en PowerPoint.Interne en externe communicatie: Zorgen voor een vlotte informatie-uitwisseling tussen afdelingen en externe partners.Supply Chain: Ondersteunen van de supply chain en zorgen voor een vlotte werking tijdens drukke periodes.Marketing: Faciliteren van de samenwerking tussen productie, productmarketing en sales.Administratieve ondersteuning: Beheren van agenda’s, organiseren van vergaderingen en reizen, en efficiënt afhandelen van dagelijkse operationele taken.Beheer van commerciële gegevens: Up-to-date houden van klantendatabases en CRM-systemen.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Aankoop Bediende
Ardooie, België
Functieomschrijving
opmaken van aankoopcontractenprijaanvragen opvragen bij leveranciers en vergelijkengroeperen van bestellingendagelijks plaatsen van bestellingenonderhouden van het ERP-systeem in functie van prijzen, enz.controleren van orderbevestigignen en vragen vanuit facturatie opvolgenvoorbereiding van facturatie d.m.v controle, vergelijken enz.bewaken van kwaliteit van data en gegevens in het ERP systeemopvolgen van de inventaris
Takenpakket
Het volledig takenpakket wordt bij een eerste gesprek volledig toegelicht.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistant Achat
Tournai, Belgique
Vivaldis Tournai recherche un employé assistant commercial(H,F,X) pour une société située à Tournai.
En tant qu'assistant commercial pour l'Allemagne
Vous êtes le premier contact du client concernant l'exécution des conditions contractuelles pour les
commandes, les livraisons, les paiements, etc.
Si nécessaire, vous informez le client des promotions, des changements de produits ou d'autres
informations importantes, en concertation avec le responsable d'équipe.
Vous veillez au bon déroulement des informations, des tâches et du suivi au sein des différents
départements.
Vous jouez donc un rôle actif dans le suivi opérationnel du client au quotidien, allant de la
préparation des sélections de produits à l'établissement des devis et au suivi des commandes, des
livraisons et des réclamations.
Vous vous occupez à la fois du client et des collègues responsables sur le plan commercial.
Vous préparez les rapports internes nécessaires et les statistiques demandées par le client et en
discutez avec le responsable des ventes. Vous prenez des mesures correctives lorsque cela est
nécessaire et vous êtes toujours en mode proactif.
Vous traitez les courriels et réfléchissez de manière proactive afin d'obtenir une satisfaction
maximale du client dans les limites du contrat et des attentes.
Vous participez activement au salon.
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Expediteur import
2100 Antwerpen, België
Voor een logistieke speler, gelegen in Deurne, zijn we op zoek naar een import expediteur.
In deze functie zal je instaan voor de maritieme importdossiers van A tot Z:
✅ verzorgen van contact met klanten ivm binnenkomende opdrachten
✅ boeken van containers in land van herkomst
✅ opvolgen van de zendingen
✅ klanten informeren van de expected time of delivery
✅ zorgen voor de inklaring van zending in samenwerking met de douane afdeling
✅ kaaiafhandeling in Antwerpen en levering bij de klant organiseren
✅ opmaken van transportdocumenten
✅ facturatie
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Expediteur Import
Merksem, Antwerpen, België
Voor een logistieke speler, gelegen in Merksem, zijn we op zoek naar een import expediteur. Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van verschepingsdossiers van meerdere klanten.Je verzorgt de planning, de opvolging en het rendement van de verschepingen tot in detail.Je staat dagelijks in contact met klanten, partners en vervoerders (telefonisch en per mail).
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Aankoper
Herentals, België
Vivaldis Office zoekt ........... AANKOPER!Waar moet je zijn?
HerentalsSpecialisatie: lasapparatuur
Wat moet je doen als aankoper?
Ontwikkelen, implementeren en beheren van een strategisch inkoopstrategie die mee zorgt voor efficiëntie, kostenbesparingen en kwaliteitsverbeteringenOnderhandelen met leveranciers voor het verbeteren van onze voorwaarden en levertermijn afsprakenIdentificeren, evalueren en selecteren van leveranciers en zorgen voor sterke commerciële relatiesCoördineren en beheren van het volledige inkoopproces, van het identificeren van behoeften tot het plaatsen van bestellingenErop toezien dat de geleverde goederen voldoen aan onze kwaliteitsnormen en specificatiesSamen met de Operations Manager inkoopbudgetten beheren en zorgen voor kostenbeheersingRapporteren van relevante KPI’sIdentificeren en beheren van risico’s die verband houden met inkoopactiviteiten, zoals leveringsvertragingen, prijsschommelingen en kwaliteitsproblemen
Technics EmployeesMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Ben jij een gedreven purchase en sales assistant op zoek naar een nieuwe job? Dan zit je goed, lees zeker verder!
Voor een bedrijf gespecialiseerd in waterbehandeling, zijn we op zoek naar een gedreven purchase en sales assistent. Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Aan de hand van voorraadlijsten zorg jij voor de inkoop van diverse producten. Deze koop je bij vertrouwde leveranciers.Je controleert het proces van A tot Z gaande van het plaatsen van de bestelling tot het controleren van leverdata. Hiervoor put je alles in in Navision.Je onderhoud een goed contact met leveranciers en transporteurs.Ook nieuwe leveranciers zoeken doe je samen met de big chiefJe beheert het incheck proces en zorgt dat alle producten correct worden ontvangen in het magazijn.Je controleert de facturen en prijzen
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Office Geel zoekt ....... AANKOPER/PROJECTMEDEWERKER!
Waar moet je zijn?
OlenKlasse 8 circulair bouwbedrijf
Wat moet je doen?
Het uitsturen van prijsaanvragen en het vergelijken van offertesHet succesvol afwikkelen van onderaannemingsovereenkomstenHet onderhandelen over de aankoop van materialen om kosteneffectiviteit te garanderenHet onderhouden van duurzame relaties met onderaannemers en leveranciersHet gedetailleerd analyseren van lastenboeken, plannen en meetstatenHet waarborgen van vlotte communicatie met projectleiders om proactief te kunnen reageren op situaties op de werfHet opmaken en actueel houden van projectplanningen
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Aankoper - Werkvoorbereider
KALMTHOUT
Voor een bedrijf gespecialiseerd in algemene elektriciteitswerken gelegen in Kalmthout, zijn wij op zoek naar een Aankoper - werkvoorbereider.
Je bent verantwoordelijk voor het opstarten van prijsaanvragen, het uitvoeren van prijsvergelijkingen en het inkopen van benodigde materialen.Je volgt de afgesproken levertermijnen nauwgezet op en zorgt ervoor dat de kwaliteit wordt gewaarborgd, terwijl je eventuele knelpunten rapporteert.In samenwerking met de kostprijsberekenaar werk je aan de uitwerking van projecten en zorg je ervoor dat alle materialen en resources tijdig beschikbaar zijn.Je speelt een sleutelrol in het oplossen van problemen door intensieve samenwerking binnen het team.Je beheert de projectadministratie van A tot Z, van inkoop tot oplevering.Je rapporteert direct aan de projectleider en de zaakvoerder.Je hebt ervaring met en/of bent vertrouwd met AutoCAD, Stabicad, Dialux of soortgelijke software.
TechnicsConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Aankoper.
Het is een productie- en distributiebedrijf als fabrikant van betonproducten.
Ze zijn uitgegroeid tot een grote speler in de bouwsector.
Het takenpakket als aankoper:
Je staat in voor het aankoopproces van alle transporten, verpakkingen en grondstoffen.Je onderhoudt de contacten met de transporteurs en leveranciers en je onderhandelt de prijzen. Dit zowel voor nationaal wegvervoer en containervrachten, grondstoffen en verpakkingen.Je bewaakt het overzicht van de gemaakte prijsafspraken.Je behandelt speciale transportaanvragen van interne klanten zoals o.a. de salesafdeling.Je neemt proactief contact op met interne diensten zoals productie, marketing en supply chain om de noden in kaart te brengen en de beste oplossing te bieden welke in de markt aanwezig zijn.Je brengt nieuwe ideeën aan ter verbetering van processen en producten.De firma is in volle ontwikkeling en heeft continue noden aan nieuwe zaken en materialen, hierin denk je oplossingsgericht en maak je voorstellen.Je rapporteert aan de aankoopdirecteur.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Aankoper
Temse, België
Voor onze klant in Temse zijn wij op zoek naar een technisch aankoper. Zij produceren innovatieve installaties die, door middel van vergisting, het methaangas uit koeienmest omzetten in "groene" energie op boerderijen.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je beheert het volledige aankoopproces en respecteert hierbij steeds de kost-, kwaliteits- en leveringsdoelstellingen.Je gaat actief op zoek naar nieuwe partners en opportuniteiten in kostreductie en onderhandelt met leveranciers over de voorwaarden.Je bent betrokken bij de efficiënte inrichting en het onderhoud van het ERP-pakket op artikelniveau en de registratie van onderdelen van onze installaties.Je bouwt een duurzame relatie op met je belangrijkste interne stakeholders: de productie, dienst na verkoop en de afdeling R&D en fungeert als hun betrouwbare partner in de realisatie van de installaties.Je bouwt een duurzame relatie op met leveranciers: samen met hen maak je afspraken rond prijs, hoeveelheid, leverbetrouwbaarheid, service en kwaliteit.Je zorgt voor de optimalisatie in ons voorraadbeheer (o.a. bepalen van EOQ, minimum stock level, reorder level, consignatiestock, safety en cycle stock).Je zorgt voor heldere rapportering.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.