Urgent
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Student boekhoudkundig medewerker
Oostende, België
Ben jij op zoek naar een studentenjob in de financiële sector?
Meer specifiek als boekhoudkundig medewerker in een boekhoudkantoor?
Contacteer Vivaldis Finance: 050 15 21 00!
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een student boekhoudkundig medewerker.
Je ondersteunt dossiersbeheerders met hun dossiers:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van de BTW-aangiftes, tussentijdse afsluitingen, fiscale aangiftes, jaarrekeningen,... (steeds in overleg met de dossierbeheerder en zaakvoerder)Klantencontact ivm ontbrekende elementen in hun dossiersBijkomende administratie
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig medewerker
Oostende, België
Ben jij op zoek naar een eerste uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Finance: 050 15 21 00!
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Je ondersteunt dossiersbeheerders met hun dossiers:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van de BTW-aangiftes, tussentijdse afsluitingen, fiscale aangiftes, jaarrekeningen,... (steeds in overleg met de dossierbeheerder en zaakvoerder)Klantencontact ivm hun dossiersBijkomende administratie
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig medewerker
MIDDELKERKE
Ben jij een administratieve boekhoudkundig medewerker met interesse in immobiliën? Lees dan zeker verder!
Voor onze klant, een immokantoor te Middelkerke, zijn wij dringend op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je staat in voor het inboeken van facturenJe staat in voor het telefoon- en e-mailverkeer van de klantenJe doet het onthaal en inkomende telefoonsJe plant de afspraken in voor de vastgoedmakelaarsJe staat in voor allerlei bijkomende administratieve takenJe rapporteert aan de zaakvoerder
FinanceReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Winkelmedewerker hout / doe-het-zelf
Waregem
Voor een mooie winkel in Waregem zijn wij op zoek naar een winkelmedewerker voor de afdeling hout / doe-het-zelf.
Jij als winkelmedewerker voor de afdeling hout / doe-het-zelf staat in voor volgende taken;
Je zal instaan voor het zagen van plaatmateriaal op maat, infresen van scharnieren,...Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de veiligheid van de zagerijVerder geef je klanten technisch advies en sta je hen ten woord op een klantvriendelijke manierJe volgt bestellingen op en zorgt ervoor dat de rayons goed zijn aangevuldJe helpt mee met de presentatie van de producten in de rayonsJe gaat de leveringen controleren, etiketteren en je helpt bij het aanvullen van de stockJe gaat de bestellingen van de klanten opvolgen, alsook volg je retours van klanten op
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Marketing Medewerker
Steenokkerzeel, België
Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een Marketing Verantwoordelijke.
De Marketing Verantwoordelijke is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een effectieve marketingstrategie die de merkbekendheid vergroot, de concurrentiepositie versterkt en bijdraagt aan de omzetgroei. Deze rol vereist strategisch inzicht, creativiteit en een hands-on mentaliteit om zowel operationele als strategische marketingtaken uit te voeren
Functieomschrijving:
Strategie en planning:
Opstellen en implementeren van marketingstrategieën die aansluiten bij de bedrijfsdoelen.Prioriteiten stellen binnen marketingactiviteiten op basis van budget, impact en doelstellingen.
Data-analyse en campagnebeheer:
Analyseren van data zoals websiteverkeer, klantgedrag en campagnesucces.Optimaliseren van marketingcampagnes op basis van KPI’s en data-analyse.
Product-, prijs- en marktanalyse:
Onderzoeken van markttrends, klantbehoeften en concurrentie om marktkansen en concurrentievoordelen te benutten.
Merkbewaking en naamsbekendheid:
Zorgen voor consistente merkidentiteit en ontwikkelen van campagnes ter versterking van de naamsbekendheid en reputatie.
Evenementorganisatie:
Plannen en coördineren van beurzen, klantenevents en interne evenementen.
Digitale marketing:
Beheren van e-mailmarketingcampagnes en sociale mediakanalen, en creëren van content voor diverse platforms.
Website- en webshopbeheer:
Onderhouden en verbeteren van de website en webshop, inclusief SEO-strategieën voor betere vindbaarheid en conversie.
CRM-beheer en rapportage:
Optimaliseren van het CRM-systeem en rapporteren van KPI’s en marketingresultaten.
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Customer Service Medewerker
Deinze, België
Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:
Je hebt het volgend takenpakket:
Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch Commercieel Medewerker
Malle
Ben jij klantgericht, servicegericht en heb je een sterke affiniteit met de bouwsector? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw rol
Als Technisch Commercieel Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en uitstekende service. Of het nu gaat om het verstrekken van informatie, het verwerken van bestellingen of het beantwoorden van vragen: jouw professionaliteit en klantgerichte aanpak maken het verschil.
Jouw taken
Ondersteuning bieden aan de filiaalverantwoordelijke bij de dagelijkse werking aan de balie.Klanten professioneel en met de glimlach verder helpen.Technisch advies geven en meedenken om klanten zo goed mogelijk te bedienen.Offertes opmaken en bestellingen correct verwerken.Bestellingen opvolgen en facturen aanmaken.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Carwash medewerker vrachtwagens
TURNHOUT
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde vrachtwagenwasser die bijdraagt aan het onderhoud en de uitstraling van ons wagenpark.
Als vrachtwagenwasser ben jij verantwoordelijk voor het schoonhouden van onze vrachtwagens en trailers. Je speelt een belangrijke rol in het behoud van een representatief en goed onderhouden wagenpark. De werkzaamheden worden uitgevoerd met behulp van een volledig automatische wasstraat.
Het correct bedienen van de automatische wasstraat.Handmatige voorreiniging indien nodig.Controle van de voertuigen op netheid en eventuele schades.Onderhoud en schoonmaak van de wasstraat zelf.Het verplaatsen van vrachtwagens en trailers naar en van de wasstraat.Zorgdragen voor een veilige en efficiënte werkwijze.Werktijden: tussen 13:00 uur en 22:00 uur.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
winkelmedewerker op donderdag
Onze-Lieve-Vrouw-Waver, Sint-Katelijne-Waver, België
Voor een bloemenwinkel in regio in Sint Katelijne Waver zijn wij opzoek naar een studente die mee zal helpen in de winkel op donderdag voormiddag.
- Je helpt klanten verder, en wijst hen eventueel de weg. - Sorteert de bloemen- Houdt de winkel proper- Eventueel help je aan de kassa. Interesse? Ben je beschikbaar op donderdagvoormiddag en heb je interesse? Solliciteer dan nu!
InterimAgricultureFull-timeTemporary
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker Boekhouding - regio Destelbergen
Destelbergen, België
Voor een kantoor actief in Fiscaliteit, boekhoudkundige vraagstukken en meehelpen denken naar aspecten voor een sterke onderneming, dan moet je in DESTELBERGEN zijn!
Dit kantoor weet zich te onderscheiden van de rest door hun aanpak en hun DNA die ze naar buiten brengen om mee te denken met de klant en op deze manier een onderneming mee sterk te maken!
Om klanten de beste service te kunnen blijven verlenen, gaan zij op zoek naar een DOSSIERBEHEERDER.
Nieuwsgierig?
Lees dan zeker verder!
Wat mag je van je takenpakket verwachten?
Dossiers behandelen van A tot Z, voor de aan jou toegewezen dossiersBeheer van fiscale dossiers en de boekhouding van de klantenJe hebt rechtstreeks contact met de klanten. Zo heel soms zitten daar complexe vraagstukken bij of zijn er zaken onduidelijk, geen zorgen: je kan hierbij steeds beroep doen op de steun van je collega's en externe specialisten, je staat er met andere woorden nooit alleen voor!Dossiers die volg je op in nauwe samenwerking met je klantJe volgt nieuwe ontwikkelen op in het vakgebied
Kortom, verwacht je aan heel wat variatie!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker boekhouding
HOVE
Voor een klant gelegen in Aartselaar zijn we op zoek naar boekhoudkundige medewerker.
Als Medewerker Boekhouding werk je nauw samen met het financiële team en ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig en tijdig verwerken van financiële gegevens. Je zorgt ervoor dat de boekhouding precies en actueel is, en biedt ondersteuning bij de maand- en jaarafsluitingen.
Jouw taken:
Behandelen van inkoop- en verkoopfacturenBijhouden van de debiteuren- en crediteurenadministratieVoorbereiden van btw-aangiftesVerwerken van kas- en banktransactiesAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenOndersteunen bij het opstellen van financiële rapportagesArchiveren van documenten en beheren van administratieve processen
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig medewerker
Sint-Truiden, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in ramen en deuren zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende in Sint-Truiden. Vind je het fijn om de boekhouder te ondersteunen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
Inboeken van aankoopfacturenKoppelen van de ontvangstbonnen aan de facturenBetaalbestanden klaarzettenAlgemene ondersteuning bij de boekhouding
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig medewerker
Wervik
Als boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:- Je staat in voor het correct inboeken van de facturen en creditnota's- Je volgt de betalingen op- Boekhoudkundige taken van a tot y- BTW aangiftes voorbereidenReceptie:-Je behandelt inkomende telefoons en verwijst door naar de juiste persoon-Bijkomende administratie
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
GENT
Ben je op zoek naar een job op een customer service?
Ben je 3-talig?
Heb je ervaring met een ERP systeem?
Lees dan snel verder!
Voor een groot bedrijf in Gent, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega.
Jouw takenpakket:
Als Customer Service Officer sta je in voor de communicatie naar je klanten en de vlotte coördinatie van vragen. Je zorgt voor een correcte administratieve ordening van mails en documenten.Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst, input en opvolging van de klantorders.Je werkt nauw samen met collega’s van andere afdelingen zoals planning, transport, kwaliteit, magazijn, boekhouding en externe sales afdeling.Je maakt de vertaalslag van de forecast en volgt openstaande leveringen op. Je volgt dan ook de verkopen aan je klanten regelmatig op en bespreekt met hen de afwijkingen tov het budget.Je bekijkt proactief de planning en volgt producties op waardoor je strikte deadlines inzake leveringen respecteert.Bij klachten communiceer je het actieplan naar de klant in samenwerking met de kwaliteitsdienst en volgt dit nauwgezet mee op.Je volgt de ontwikkelingsaanpassingen met de sales managers/ontwikkelingsverantwoordelijke en zorgt voor de facturatie van de kosten.Bij retours zorg je voor de inplanning, een vlotte administratieve afhandeling en interne communicatie.In overleg met de afdeling sales ben je verantwoordelijk voor de opmaak van prijslijsten en voert deze ook correct door in het systeem.Je volgt de stocksituatie op, factureert maandelijks stockagekosten i.s.m. afdeling Planning en Sales. Samen met de boekhouding volg je de betalingen en/of creditnota’s op van de opgemaakte facturatie.
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve duizendpoot met talenknobbel
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot, management assistant/ facturatie talent + talenknobbel (Nederlands, Frans)
Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: maatwerk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/orders en bestellingen, aanvragen- orders + verwerking en administratief in orde brengenZorgen voor de juiste materialen, keuring machines, tijdig onderhoud Als echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratie: Opvolging van binnenkomende orders/verwerking tot levering, opvolgen voorraad, retours behandelen, opmaak bestelbonnen, klantendossiers beheren/aanpassenOndersteuning boekhouding/facturatie zal ook een belangrijk luikje zijn: Contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, betalingen opvolgen, contact leveranciers... Ondersteuning onthaal Mailing/telefonie
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve duizendpoot vastgoed/gebouwbeheer
Turnhout, België
Vivaldis office zoekt: Administratieve duizendpoot vastgoed/gebouwbeheer
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, analyse verkoopdossiers/bouwdossier, contractbeheer, opvragen/opvolgen offertes, ... Ondersteuning vraagstukken/geschillen VB. schadeJe bent het aanspreekpunt voor de directie/klant voor problemen in de gebouwen VB. lekkage, defecten, ... (=gebouwbeheer syndicus) Contact met de verschillende partijen zowel telefonisch, mail als ter plaatse Je wil alle lopende dossiers van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeenteSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBijwonen vergaderingen panden / mede eigendommen + verslag (avonden)Ondersteuning boekhouding/facturatie panden, opvolging betalingen ,....
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
HOEGAARDEN
Zet jij de klant centraal?
Kan je goed Nederlands en Frans?
En wil je zowel B2B als B2C klanten helpen?
Voor een groothandel in consumentenelectronica uit Hoegaarden zijn we op zoek naar een medewerker Customer Care / Customer Service. Je vervang van mei tot oktober een medewerker die op zwangerschapsverlof is, daarna heb je optie vast contract.
Wat houdt de job in? Ontdek het hier:
Je geeft palletzendingen door naar klanten toe.Daarnaast spreek je af met logistiek.Intern heb je contact met sales, vendor management, boekhouding en logistiek.Uiteraard sta je ook met klanten in contact.Dat contact is telefonisch: orders ingeven, verwerken & opvolgen.Zijn er vragen over de facturatie, orders of producten? Dan beantwoord jij die!Dit is zowel B2B als B2C (meer repetitief naar eindgebruikers).
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Employé Administratif
FLEURUS
Vivaldis Charleroi est à la recherche d'un(e) Assistant(e) administratif(ve) – Service Comptabilité et Service Commercial
Missions principales :
Support au service comptabilité :
Saisie et vérification des factures fournisseurs et clientsClassement et archivage des pièces comptablesSuivi des règlements et relances clientsAssistance à la préparation des éléments pour la comptabilité généraleGestion administrative des litiges
Support au service commercial :
FacturationMise à jour des bases de données clients/prospectsSuivi des commandes et des livraisonsSuivi de courriers et de documents commerciaux
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.