Jobs

Jobs

38 Jobs found

Managementassistent

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een gedreven en discrete Managementassistent met HR-ervaring.   Functieomschrijving: Je beheert de agenda, volgt zijn afspraken, deadlines en prioriteiten op.Je ondersteunt de projecten en innovatieprocessen.Je regelt de nodige zaken voor deelname aan beurzen en evenementen.Het voorbereiden, bijwonen en notuleren van vergaderingen.HR-ondersteuning: het beheren van opleidingen, contact onderhouden met het sociaal secretariaat en de personeelsadministratie.Het opstellen van brieven, e-mails, presentaties en beleidsdocumenten.Het mede organiseren van personeelsactiviteiten in samenwerking met de administratie.In drukke periodes ben je flexibel en spring je bij in de administratieve taken.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Supply chain/ productieplanner

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner   Specialisatie: Productie omgeving Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturen (keuring/onderhoud, ...)Ordermanagement + verwerking in ERP/ KPI's bewakenInterne klachtenbeheerOverzicht bewaren + snel schakelen + minimale waste garanderen    
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Adviseur Particulieren

Strombeek-Bever

Als Adviseur Verzekeringen Particulieren ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van de aan jou toegewezen verzekeringsdossiers van particuliere klanten.  Functieomschrijving: Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als bij hun persoonlijke ontvangst op kantoor. Je ontvangt klanten en helpt hen met hun dagelijkse transacties.Je stelt polissen en offertes op, gericht op het aanbieden van de beste tarieven en dekking voor de klant.Je werkt samen met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers efficiënt te verwerken en up-to-date te houden.Je onderhoudt regelmatig contact met zowel klanten als verzekeringsmaatschappijen.Je stelt zelf je planning op, werkt nauwkeurig en weet deadlines te halen.  
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Adviseur Ondernemingen

Strombeek-Bever

Als Adviseur Ondernemingen ben je verantwoordelijk voor het bieden van professioneel advies aan onze KMO klanten in de verzekeringssector.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Het analyseren van de verzekeringsbehoeften van ondernemers en het aanbieden van op maat gemaakte oplossingen.Het begeleiden van klanten door het volledige verzekeringsproces, van offerte tot polis.Het onderhouden van sterke relaties met klanten en hen ondersteuning bieden bij vragen en problemen.Het actief zoeken naar nieuwe klanten en het uitbreiden van ons klantenbestand.Het volgen van markttrends en ontwikkelingen in de verzekeringssector om informatie up-to-date te houden.Je werkt samen met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden. 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Marketingmedewerker

Lauwe, Menen, België

Voor onze klant, actief in de textielsector, regio Kortrijk, zijn we op zoek naar een Online Marketing Specialist.   Je bent de webmaster van de meeste van onze websites en webshops en waakt erover dat deze sites hun doelstellingen behalenJe staat in voor de verdere ontwikkeling, het onderhoud, de technische prestaties, etsten van nieuwe functionaliteiten, bugbeheer en de veiligheid van de websites, in samenwerking met de externe websitebouwer Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09          
InterimTextileFull-timeFixed contract

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner Waar moet je zijn? Hoogstraten Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer    
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker bouw

HERENTALS

Ben jij op zoek naar een job als customer service medewerker in de bouwsector? In dit vooraanstaand bedrijf staat volgend takenpakket je te wachten: Na het afsluiten van een contract met de klant, neem jij contact op met de klant om de planning te overlopen. Alsook begeleid je deze op gebied van materiaalkeuzes.Je vraagt sonderingen en EPB- simulaties aan, deze documenten stuur je door voor EPB-oplevering.Je hebt contact met leveranciers en zorgt ervoor dat de offertes binnenkomen.Je doet de voorbereiding van de definitieve aannemingsovereenkomst en legt het dossier klaar voor calculatie en planbespreking.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant gedurende het voorbereidingsproces en helpt de klant bij het beheren van het budget.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

flexi medewerker host/hostess

Wijnegem

📣 Vacature: Flexi-job Host/Hostess voor KIA in Wijnegem Shopping Center Ben jij op zoek naar een leuke flexi-job in juni? Voor ons merk KIA zoeken we een representatieve en klantvriendelijke flexi-jobber om onze stand te bemannen in Wijnegem Shopping Center.   Wat houdt de job in? Bezoekers ontvangen aan de KIA-stand Informatie geven over het merk en onze modellenEerste aanspreekpunt zijn voor geïnteresseerdenEen positieve en professionele indruk nalaten
InterimCarFull-timeFlexijob

Coordinateur Marketing

Mouscron

Une entreprise industrielle de renom située à Mouscron recherche un Coordinateur Marketing pour renforcer son équipe et participer au développement de son image de marque et de ses produits.   Vos missions :   Élaboration et mise en œuvre de stratégies marketing : Vous participerez à l’élaboration de stratégies marketing sur le long terme pour promouvoir les produits de l'entreprise, en collaboration avec les équipes de direction et les responsables commerciaux.Gestion des campagnes de communication : Vous serez responsable de la planification et de la gestion des campagnes marketing, qu'elles soient digitales (réseaux sociaux, newsletters, SEO) ou traditionnelles (publicité, événements, promotions).Suivi des performances et analyse des résultats : Vous assurerez le suivi des actions marketing en mettant en place des outils de reporting et d'analyse pour mesurer l'impact des campagnes, puis ajusterez les stratégies en fonction des résultats obtenus.Création de contenu : Vous collaborerez avec l’équipe créative pour concevoir des supports de communication tels que des brochures, des newsletters, des présentations, ainsi que pour gérer le contenu des réseaux sociaux et du site web de l'entreprise.Gestion du budget marketing : Vous serez responsable de l'allocation et du suivi du budget marketing, en veillant à optimiser les dépenses tout en atteignant les objectifs fixés.Collaboration avec les équipes internes et externes : Vous travaillerez en étroite collaboration avec les équipes commerciales, produits, ainsi que les agences et partenaires externes pour mener à bien les projets marketing.  
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Project Manager Technieken Project VTTI

Oosterweel

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Project Manager Technieken Project VTTI    Taken en verantwoordelijkheden: Leidinggeven aan het technische team van engineers die verantwoordelijk zijn voor het ontwerp van HVAC-systemen, elektriciteit en andere gebouwentechnieken binnen het VTTI Oosterweel-project.Opstellen en bewaken van gedetailleerde projectplanningen, specifiek afgestemd op de eisen en complexiteit van het VTTI Oosterweel-project.Nauwe samenwerking met klanten, aannemers, leveranciers en interne teams om technische uitdagingen van het project te identificeren en oplossingen te implementeren.Regelmatig rapporteren aan de projectdirectie over de voortgang, knelpunten en risico's binnen het technische domein.Waarborgen dat alle technische werkzaamheden voldoen aan de regelgeving en de specifieke vereisten van het VTTI Oosterweel-project.Proactief identificeren van verbeterpunten in de uitvoering van technische installaties en processen.
TechnicsConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Student Hostess/Promo

Wijnegem

📣 Vacature: Student Host/Hostess voor KIA in Wijnegem Shopping Center Ben jij student, sociaal en op zoek naar een leuke tijdelijke job? Voor ons merk KIA zoeken we een enthousiaste student host/hostess die bezoekers te woord staat tijdens onze tentoonstelling in Wijnegem Shopping Center. Wat ga je doen? Bezoekers verwelkomen op onze stand KIA en ons bedrijf op een professionele manier voorstellenBasisinfo geven over de modellen op de standEen aangename sfeer creëren en zorgen voor een goede eerste indruk
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Managementassistent

Vrasene

Voor een van onze klanten gelegen in Vrasene zijn wij op zoek naar een Managment assistant. Jouw taken: Je staat in voor het agendabeheer van de vier directieleden (mails, afspraken &vergaderingen)Je verzorgt en verwerkt correspondentie & rapportagesJe notuleert tijdens directievergaderingenJe biedt ondersteuning bij de voorbereiding van zakelijke evenementen,vergaderingen & presentatiesJe staat in voor een vloeiende informatiestroom binnen het organigram
InterimIntercommunalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

hvac supervisor

Wommelgem, België

Als HVAC Supervisor ben je het centrale aanspreekpunt voor al onze HVAC-projecten. Je neemt de leiding over een breed scala aan taken, van het aansturen van techniekers tot het opvolgen van offertes en het plannen van projecten. Je werkt samen met klanten, vertaalt hun behoeften in praktische oplossingen en zorgt voor een efficiënte uitvoering van de werken. Concreet sta je in voor: Het opstellen en opvolgen van offertes, inclusief het herstellen van inbreuken.Het beheren en bestellen van materialen en het opmaken van planningen voor techniekers.Het waarborgen van de naleving van HVAC-wetgeving en het beheer van koelgasregisters.Het coördineren van warmtepompinstallaties en andere technische projecten.Het ondersteunen van klanten door duidelijke communicatie en effectieve oplossingen.  
Technics EmployeesFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Operations Director

Antwerpen, België

Ben jij een creatieve probleemoplosser met een passie voor techniek en duurzaamheid? Als Projectingenieur Technieken krijg je de kans om gebouwinstallaties van A tot Z te ontwerpen en te realiseren. Van conceptontwikkeling tot oplevering: jij bent de technische spil in uitdagende utiliteitsbouwprojecten zoals scholen, woonzorgcentra en sportcomplexen. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging?   Lees dan snel verder!     In deze veelzijdige rol ben je betrokken bij het volledige proces van gebouwtechnieken. Jouw expertise en kritische blik zorgen voor doordachte oplossingen en vlekkeloze uitvoeringen. Dimensioneren en ontwerpen van gebouwinstallaties binnen HVAC, elektriciteit en sanitair voor grootschalige projecten.Simultaan beheren van meerdere projecten, inclusief het opstellen van aanbestedingsdossiers.Deelnemen aan werfvergaderingen, controleren van uitgevoerde werken en verslaggeving tot aan de oplevering.Samenwerken met architecten en opdrachtgevers om technische concepten uit te werken en te optimaliseren.  
Technics EmployeesServicesFull-timeFixed contract

Health & Safety Manager

BRAINE-L'ALLEUD

Ben jij een ervaren Health & Safety Manager met passie voor de bouwsector?Wil jij bijdragen aan een veilige werkomgeving en het welzijn van medewerkers Functieomschrijving: Jij voorkomt ongevallen en gezondheidsproblemen in jouw regio.Jij adviseert en ondersteunt het management op vlak van veiligheid en welzijn.Jij werkt samen met medewerkers, aannemers en leidinggevenden om veiligheidsregels te verbeteren en te volgen.Jij stuurt de H&S-adviseur aan die jou rechtstreeks rapporteert.Jij rapporteert aan de H&S Director Benelux.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administrative Support

-

For one of our clients, we are currently looking for an Administrative Support. Here are the tasks you will be expected to performSupport the Executive Assistant to the CEO in managing C-level administrative tasks and priorities.Coordinate schedules, meetings, and correspondence, ensuring smooth workflow.Prepare and manage documents, presentations, and meeting materials.Arrange travel and accommodations for C-level executives.Handle expense reporting and reimbursements.Assist with special projects and urgent requests as needed.Foster collaboration and efficiency across the team.  
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Product Solution Manager

MECHELEN

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en ben jij zowel commercieel als technisch ingesteld? Lees dan zeker verder!   Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een gedreven Product Solution Manager. Jouw takenpakket zal er zo uitzien: Je geeft technische trainingen aan collega's.Je identificeert mogelijkheden in de markt en speelt hier op in.Je bedenkt nieuwe concepten en optimaliseert onze producten en services.Je begeleidt de marktintroductie van eindproducten.Je adviseert de marketing afdeling i.v.m. het organiseren van promo's en acties.Je presenteert nieuwe trends en producten zowel intern als extern.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!