Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(10)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(10)
Language
Dutch
(10)
Speciality
Office
(6)
Finance
(3)
Interim
(1)
Sector
Services
(4)
Nutrition
(2)
Marketing
(1)
Financial
(1)
Electro
(1)
Construction
(1)
Show more
10 Jobs found
Dossierbeheerder in groeiend boekhoudkantoor regio Zonhoven
Zonhoven, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online. Voor onze klant, een groeiend boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder. De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien: Invoeren van klantenbetalingen;Opmaken van facturen;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;Voorbereiding van btw-aangiftes;Opmaken van balansen;Maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden;Vennootschap- en personenbelastingen;Naarmate je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden.
Finance
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Preventie-adviseur
WONDELGEM
Voor een klant te Wondelgem (groot bouwbedrijf) zijn we op zoek naar een preventie adviseur! Je takenpakket: Om ons HSE-departement te versterken zijn wij op zoek naar enthousiaste preventieadviseurs. In deze functie draag je actief bij tot het ontwikkelen van een veiligheidscultuur bij onze eigen medewerkers en kom je in contact met alle disciplines binnen Denys. Veiligheid is immers een absolute prioriteit voor Denys. Jouw takenpakket zal bestaan uit het volgende: Begeleiden van medewerkers in het toepassen van de voorziene veiligheidsprocedures;Je draagt tevens bij tot het uitwerken en realiseren van verbeteringsprojecten die maximaal bijdragen tot het behalen van onze veiligheidsdoelstellingen;Je werkt opleidingen uit die je vervolgens zelf geeft aan alle betrokken partijen;Je voert veiligheidsaudits uit om na te gaan of de instructies nageleefd worden;Je stelt verbeteracties op en implementeert deze;Je staat tevens in voor de nodige veiligheidsregistraties en bijhorende administratieve taken;Je kan op termijn doorgroeien als first point of contact voor een respectievelijke afdeling of dienst en wordt zo zelfsturend binnen het HSE beleid.
Office
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Administratief Bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in telefonie, IT en notificatiesystemen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonische bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit: Je volgt de topklanten nauwgezet op;Je geeft uitleg over de nieuwe en bestaande producten;Je helpt de klanten verder met hun vragen en bezorgt hen de juiste informatie;Je maakt de offertes op en volgt deze ook verder op;Je geeft de orders correct in;Je zorgt ervoor dat de klantdossiers administratief juist verwerkt worden.
Office
Electro
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Zeebrugge
Voor een groothandel in vis regio Zeebrugge zoeken wij een administratief bediende. Je komt terecht in een familiale werksfeer waar je dagelijks in staat voor volgende taken: Verkoop/leverbons makenRoutes chauffeurs bekijkenAlles per regio klaarleggen voor chauffeurs + facturen klaarleggenTelefoons aannemenDossier FAVV dagelijks opvolgen (administratie voedselinspectie)
Office
Nutrition
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Junior dossierbeheerder (Oostende)
Oostende, België
Voor een boekhoudkantoor in Oostende zijn wij op zoek naar een Junior dossierbeheerder. Een greep uit je takenpakket: Algemene boekhouding van A tot ZInboeken van aankoop- en verkoopfacturenInboeken van betalingenKasverrichtingenOpmaak van maand- en jaarrapporteringenVoorbereiding van balans en jaarrekeningVoorbereiden van verplichte fiscale aangiftes (BTW, personenbelasting, vennootschapsbelasting), …
Finance
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Verzekeringsadviseur
Wilsele
Voel je jou helemaal thuis in de verzekeringswereld? Doe je graag aan prospectie? En ben je op zoek naar een job waar je direct kan starten? Dan lees je best eens deze vacature! Voor een advieskantoor te Wilsele zijn we op zoek naar een verzekeringsadviseur. Wil je alvast weten hoe jouw werkdagen eruit zullen zien? Hier krijg je alvast een overzicht: Verkopen van verzekeringsproducten aan particulieren en bedrijven;Je adviseert klanten over welke verzekering het best bij hun situatie past;Als verzekeringsadviseur doe je ook aan prospectie;Je bent ook verantwoordelijke voor de administratieve opvolging van de verkoop;Codificeren en tariferen van dossiers van verzekeringnemers behoort ook tot jouw takenpakket.
Office
Financial
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Medior/senior dossierbeheerder
TIENEN
Voor een boekhoudkantoor in Tienen zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder. Hoe zal je takenpakket er uitzien als medior/senior dossierbeheerder? Beheren van klantendossiers en inboeken van boekhoudkundige documenten (facturen, bankuittreksels, etc.);Opstellen van btw- en belastingaangiftes, jaarrekeningen en rapportages;Adviseren van klanten over boekhoudkundige en fiscale zaken;Coördineren en begeleiden van junior dossierbeheerders;Zorgen voor naleving van wetgeving en kwaliteitscontrole;Administreren en archiveren van klantendocumenten;Blijven leren en bijscholen in boekhouding en fiscale wetgeving.
Finance
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Jobstudent - Call-Center Medewerker
Genk, België
Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar studenten voor de zomer en tijdens het schooljaar. De bedoeling is deze zomer ter vervanging van vaste medewerkers +/- tss 20 en 30uren/week te werken + weekends incluis. En dan aan boord te blijven voor vast studentenwerk: ieder weekend min 1 dag (min 5u/dag) + liefst 1 dag in de week. Je takenpakket: Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant.
Office
Marketing
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support Sterke basis frans! Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ... Takenpakket Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans
Office
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Expeditie Medewerker
Zele, België
Voor een innovatief voedingsbedrijf in Zele zijn wij op zoek naar een Expeditie Medewerker! Als cruciale schakel in onze productie- en verpakkingsafdeling, zorg jij voor de volledige logistieke administratie, van A tot Z. Wil je deel uitmaken van een dynamisch team? Lees dan verder! 📋 Jouw taken en verantwoordelijkheden: 📄 Documentatie: Opmaak van vervoersdocumenten (CMR’s) en certificaten via interne software.📞 Communicatie: Contact opnemen met instanties voor transportdocumentatie.✅ Controle: Controleren van laadlijsten en gewichten aan de hand van chauffeursweegkaarten.📊 Registratie: Opvolging van leeggoed en registratie van bijbehorende gegevens.🗂️ Organisatie: Klassement van CMR’s en bijbehorende facturen.🚚 Begeleiding: Coördinatie en begeleiding van chauffeurs naar de juiste los- of laadkaaien.
Interim
Nutrition
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!