Jobs

Jobs

429 Jobs found

Logistiek en Administratief Medewerker

WOLUWE ST PIERRE

Voor één van onze klanten gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Logistiek en Administratief Medewerker. Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren: Je coördineert het transport van grondstoffen via vrachtwagens, treinen, binnenschepen of containers.Je onderhandelt met transportbedrijven over tarieven en transportvoorwaarden.Je ondersteunt een team van commerciële verantwoordelijken in hun dagelijkse activiteiten.Je beheert contacten met klanten, leveranciers en transporteurs.Je volgt bestellingen op van A tot Z en zorgt voor een correcte afhandeling.Je staat in voor het beheer van de voorraden.Je controleert transport-, douane- en verzekeringsdocumenten.Je verifieert aankoop- en transportfacturen.Je zorgt voor een correcte archivering en klassering van documenten.Je voert diverse administratieve en secretariaatswerkzaamheden uit.Je stelt verkoop- en aankoopfacturen op en verwerkt deze correct.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Lokeren, België

Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met: ✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Contract Manager

Saint-Gilles

Voor één van onze internationale klanten actief in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een Contract Manager gespecialiseerd in elektrotechniek, industriële techniek, klimaattechniek en energietechniek. Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren: Je stelt methodes en tools op om de contractuele uitvoering van projecten te volgen en te optimaliseren.Je maakt je vertrouwd met administratieve en technische contractdocumenten (zoals CCAP, verbintenisakten, CCTP, lastenboeken, planningen, enz.).Je organiseert regelmatige opvolgvergaderingen met de operationele teams over de contractuele status van het project.Je identificeert onduidelijkheden in contracten, evenals risico’s en opportuniteiten.Je controleert de naleving van het contract en volgt de contractuele mijlpalen op (termijnen, betalingen, extra werken, enz.).Bij afwijkingen tussen contract en uitvoering ondersteun je de teams in het zoeken naar oplossingen en stel je relevante contractuele documenten op (zoals opmerkingen bij werfverslagen of formele brieven).Je stelt indien nodig schadeclaims op in samenwerking met de operationele teams en de juridische dienst.Je ondersteunt bij onderhandelingen met klanten en leveranciers.Je bewaakt het algemene contractuele kader van de projecten en zorgt voor optimale naleving ervan.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parttime zaalmedewerker

KORTRIJK

Voor een klant in de ruime regio van Kortrijk, actief in het hotelwezen, zijn we op zoek naar een parttime zaalmedewerker. U zal of werken op maandag, dinsdag en woensdag of op donderdag, vrijdag en zaterdag en instaan voor onderstaand takenpakket :bediening bij ontbijt, middag en avondshiftinchecken en uitchecken van de klantenonthaal en telefonieInteresse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief/Commercieel bediende | Gent

SINT-AMANDSBERG (GENT)

Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker. Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!   Een greep uit je takenpakket: Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Allround Administratief Bediende

Ieper, België

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren Allround Administratief Bediende + onthaal om ons team in Ieper te versterken. Als Allround Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende taken binnen ons bedrijf, variërend van contract- en prijsbeheer tot klantenadministratie en Onthaal & telefonie
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Poperinge

Functieomschrijving Na een grondige interne opleiding, sta je in voor het beheer en opvolging van je eigen dossiers en klanten van A tot Z.Met jouw deskundig advies zorg je voor boekhoudkundige en fiscale optimalisaties.Naast een deskundige adviesverlening ben je verantwoordelijk voor het indienen van fiscale aangiften en het opstellen van balansen. Ook het inboeken van aan- en verkoopfacturen maken deel uit van je takenpakket.Indien je reeds ervaring hebt met het opmaken van een financieel plan en budgetteringen, kan je deze verantwoordelijkheid ook hier opnemen. Dit is zeker geen must. Je kan rekenen op de ondersteuning en knowhow van je collega’s. Jouw klanten zijn voornamelijk KMO’s, zowel vennootschappen als zelfstandige ondernemers.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Finance analist/Business controlling (Master!)

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse data.  Specialisatie: Technische productie   Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringOpstart rapporteringstraject mee uitwerken en in staan voor het in kaart brengen van de behoefte, het transformeren van gegevens en het opbouwen en onderhouden van rapportenVerzamelen van documentatie, coördinatie + opstellen en analyseren resultaatbepaling en discrepanties verklarenOpzetten managementrapportages + assisteren bij ontwikkeling forecast + jaarlijks budgetVergelijken marktprijzenPrestaties meten, opvolging productiekost, kostprijsberekeningIdentificeren van operationele problemen en uitdagingen op basis van gegevensOpstellen wekelijkse cashoverzicht + financiële positie bepalen alsook overzicht op kosten/opbrengsten/transactiesOptimalisatie finance processen + meedenken aan verbeteringenOpvolging en coördinatie boekhoudkundige afdeling
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verantwoordelijke preventie en veiligheid (Technisch + Niveau 2)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Verantwoordelijke preventie en veiligheid, preventie adviseur niv. 2!    Waar moet je zijn? Rijkevorsel.Specialisatie: Bouwsector, technische productieomgeving Takenpakket Jij bent spilfiguur/expert op gebied veiligheid, preventie, bescherming. Nauw contact met Management/ plant managerEvaluatie bestaande processen + formuleren van verbeteringen/tekortkomingen + beheer vernieuwingen en aanpassingen mbt gevaren, risico's Duidelijke communicatie met de verschillende partijen/ productieOpmaak verlagen, rapporteren + uitwerken van veiligheidsvoorschriften, werkinstructiesBegeleiden audits Opstart en begeleiden projecten rond arbeidsveiligheidJaaractieplan
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Bediende landmeter/opmeting (infra)

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch bediende, expert landmeter, topograaf.   Waar moet je zijn? Vlaanderen Specialisatie: Grote bouwprojecten, infra Belangrijk: Verplaatsing naar werven schrikt je ook niet af  Takenpakket Als landmeter en spilfiguur tussen bureau en klant sta je in voor het opmeten van het perceel.Natuurlijk hoort er ook tekenwerk bij : grondplannen uitwerken, uitzetplannen, volumebepalingen, hoogteverschillen, grenzen, terreincontouren... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: een as-built dossier opmaken/opvolgen, plaatsbeschrijving, verslagen/rapporten opmaken + nauw contact met de collega's, werf-projectleiders, ingenieurs, administratief voorbereiden/staven van uitvoerings- en aanbestedingsdossier, veldnotities, landmeetkundige tekeningenOpzoekwerk en geven van advies + werken met Civil 3D, Autocad, GIS, ...Werken met diverse meetmethodes /meetinstrumenten zoals theodolieten, total stations, GPS, 3D, ...Opmaak rapporten, analyses en conclusiesMeedenken aan verbeteringen + kwaliteitscontroleOndersteuning ontwerp/ bouwteam VB. uitzetten lijnvormige elementen voor riolering
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch bediende - aankoper (bouwkundige affiniteit)

Ekeren, Antwerpen, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ... Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - FINANCE

Hasselt, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor onze klant, gespecialiseerd in outsourcing, zijn we op zoek naar dossierbeheerders regio Limburg. Je kan starten als junior of senior boekhouder. Dit verwachten ze van jou: Je werkt projectmatig, d.w.z. dat je steeds projecten hebt van minstens 3 maanden met 4 weken opzeg (dus je weet minimum 4 weken op voorhand als je project afloopt, ruim de tijd om je op een ander project te zetten)Je komt terecht in een boekhoudkantoor met nood aan extra hulp voor taken zoals de btw-aangiftes, het indienen van personen- en vennootschapsbelasting, etc..Als dossierbeheerder zorg je voor de voorbereiding en afwerking van de boekhouding van KMO's en eenmanszakenJe voert de boekhouding van A tot Y of van A tot ZVoorbereiden van fiscale aangiften en het op punt stellen van dossiers 
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - Finance

Hasselt, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87, mail of solliciteer online.   Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Hasselt, zoeken we een dossierbeheerder. Jouw dag als dossierbeheerder zal er als volgt uitzien: Inboeken van aan-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenBtw-aangiftesVennootschaps- en personenbelastingCrediteuren- en debiteurenbeheerOpmaak van balansenJaarrekening opmakenCommunicatie met klanten over hun dossierVerslagen opmakenJe bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers van A-Z: dit zijn voornamelijk KMO's
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder FINANCE - regio Beringen

Paal, Beringen, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor gelegen in Paal, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.  Een overzicht van de dagelijkse taken als dossierbeheerder:  Personen- en vennootschapsbelasting aangiftes indienenTussentijdse resultaten opstellenBehandelen en opvolgen van boekhoudkundige dossiers voor KMO'sFacturen controleren en inboekenAlgemene boekhoudkundige administratie Werken met verschillende boekhoudprogramma's zoals: Venice, Silverfin, Exact online, Comox en Billit 
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder in Bocholt

Bocholt, België

Voor een boekhoudkantoor in Bocholt zijn we op zoek naar een boekhoudkundig profiel die de dossierbeheerders zal ondersteunen.   Hoe zal je takenpakket als ondersteunend dossierbeheerder er uitzien? Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenDebiteurenbeheerVoorbereiden van de btw-aangiftesOndersteunen bij de personen- en vennootschapsbelastingOndersteunen bij de afsluitingen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior dossierbeheerder

HELCHTEREN

Voor een klein boekhoudkantoor in Houthalen-Helchteren zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.   Hoe zal je takenpakket van junior accountant er uitzien? Inboeken van facturenKas- en bankafschriften inboekenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenVoorbereiden van de maand- en jaarafsluitingenNaargelang je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden met klantengesprekken, volledig beheer van eigen dossiers, fiscale aangiftes indien...
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - FINANCE

Borgloon, België

Vragen of interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor in Borgloon, zijn wij op zoek naar een junior of senior dossierbeheerder. Je takenpakket als accountant bestaat o.a. uit:   Inboeken van aan-en verkoopfacturen;Financieel dagboek bijhouden;btw-aangiften voorbereiden en/of indienen;Jaarafsluitingen opstellen;Je staat zowel in voor personen-en vennootschapsbelasting;Je past theorie betreffende fiscaliteit toe in de praktijk;Je geeft advies op maat;Je beheert je eigen dossiers van A-Z.
FinanceReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medior dossierbeheerder

Hasselt, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Hasselt, zijn wij op zoek naar een boekhouder/dossierbeheerder.Voor een boekhoudkantoor gelegen in Hasselt zijn we op zoek naar een medior dossierbeheerder. Interesse? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.Hoe ziet je dag er uit als medior dossierbeheerder? Je beheert je eigen dossiers van A-YJe staat in voor het boeken van aan-en verkoopfacturenOok het inboeken van kas-en bankafschriften hoort bij het takenpakketBtw-aangiftes indienenJe dient de maand-en jaarafsluitingen inVennootschapsbelastingenJe voert fiscale aangiftes in
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior dossierbeheerder - FINANCE

Maaseik, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87, mail of solliciteer online.Voor een boekhoudkantoor in volle groei, gelegen te Maaseik, zoeken we een dossierbeheerder.Jouw dag als dossierbeheerder zal er als volgt uitzien: Inboeken van aan-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenBtw-aangiftesVennootschaps- en personenbelastingDebiteurenbeheerOpmaak van balansenJaarrekening opmakenCommunicatie met klanten over hun dossierJe bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers van A-Z: dit zijn zowel kleine eenmanszaken als grotere vennootschappen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - Finance

Zonhoven, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of solliciteer online. Voor een klant, een boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een boekhouder/dossierbeheerder. Als financieel medewerker heb je volgend takenpakket:  Behandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszakenInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenJe draagt bij aan de btw-aangiftenBalansen opmaken Contacten met klanten en fiscaal advies verlenen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!