Jobs

Jobs

589 Jobs found
Urgent

Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase  + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?  Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering 
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Customer Service Medewerker

Deinze, België

Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:   Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Conseiller de prévention

BRAINE-L'ALLEUD

Conseiller en Prévention - Safety Manager   Vivaldis Office recherche un.e Conseiller en prévention pour l’un de ses clients, un acteur majeur du secteur des matériaux de construction, leader dans la production de ciment. 📍Braine l'Alleud - Région Wallone   Responsabilités : En tant que Responsable Sécurité, votre mission principale est de garantir la prévention des accidents et des risques pour la santé au travail sur les différents sites qui vous sont attribués. Vous serez directement impliqué sur le terrain pour vérifier la conformité aux normes de sécurité et vous assurer que les conditions de travail respectent les standards les plus stricts. Vous aurez un rôle clé dans la gestion de la sécurité dans les carrières, les sites de production de béton et de ciment. Vos principales responsabilités incluent : Effectuer des audits réguliers et des inspections sur les sites pour identifier les risques potentiels et évaluer les conditions de sécurité.Appliquer et faire respecter les règles de sécurité sur les sites, même en cas de résistance de la part des ouvriers. Vous devrez être capable d’imposer un arrêt de chantier lorsque des anomalies sont détectées, en justifiant pleinement votre décision.Conseiller et accompagner la direction locale et les responsables des sites sur les meilleures pratiques en matière de santé et sécurité.Faire partie intégrante des équipes locales et participer aux réunions de direction en anglais, en veillant à ce que toutes les parties prenantes aient une compréhension claire des objectifs de sécurité à atteindre.Travailler en étroite collaboration avec les employés, les sous-traitants et les responsables pour promouvoir la conformité aux normes de sécurité et améliorer la culture de sécurité à tous les niveaux.Reporter régulièrement les résultats en matière de sécurité au Directeur, en fournissant des analyses détaillées et des recommandations pour améliorer la sécurité sur les sites.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief financieel bediende

Kampenhout

Ben jij nauwkeurig, klantgericht en geïnteresseerd in administratieve en financiële processen? Heb je daarnaast een commerciële instelling, ervaring met het opmaken van offertes en houd je van afwisseling in je werk? Dan is deze functie wellicht iets voor jou! Als Administratief Bediende ondersteun je de dagelijkse administratieve en financiële activiteiten van het bedrijf. Je speelt een belangrijke rol in het stroomlijnen van processen en draagt bij aan een efficiënte en accurate administratie. Daarnaast help je bij het opstellen van offertes, waarbij jouw commerciële vaardigheden goed van pas komen.   Finance & Facturatie:Verwerken van facturen op basis van werkbonnen en opvolgen van openstaande facturen. Ondersteunen bij betalingsherinneringen en behandelen van disputen met klanten en leveranciers.Klantencontact en Telefonie:Professioneel beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste afdelingen.Mailboxbeheer:Beheren van de algemene inbox en zorgen dat e-mails tijdig worden afgehandeld.Contractbeheer & Registratie:Registreren van nieuwe servicecontracten en opvolgen van wijzigingen en verlengingen van bestaande contracten.Systeembeheer:Beheren van klant- en installatiegegevens in het ERP-systeem. Kennis van Business Central is een pluspunt.Opstellen van Offertes:Ondersteunen bij het opmaken van offertes en zorgen voor een correcte en tijdige verzending naar klanten.Algemene administratieve taken:Verwerken van binnenkomende en uitgaande post, archiveren van documenten en ondersteuning bij rapportages.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    Technisch administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Brugge, België

Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil jij jouw kennis (boekhouding en fiscaliteit) graag delen met jouw junior collega's? Dan is onderstaande functie als senior dossierbeheerder zeker iets voor jou!   Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een senior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.   Als senior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen). Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen .
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Dossierbeheerder (Bredene)

Bredene, België

Voor onze partner te Bredene, een kantoor in volle groei, zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als dossierbeheerder? Je doet het beheer van je dossiersJe hebt contact met de klant en verleent hen fiscaal adviesJe doet input van gegevens, opmaak BTW aangiftes, fiscale optimalisatie en opstellen jaarrekeningJe volgt de liquide middelen op en betrouwbaarheid ervan validerenDe inkomsten van de ondernemingen controleren en registrerenAlles inboeken zoals facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior verzekeringsmedewerker (Gistel)

Gistel, België

Voor onze klant, een verzekeringskantoor met meerdere vestigingen, zijn wij op zoek naar een junior verzekeringsmedewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je helpt klanten met het vinden van het ideale verzekeringspakketJe bouwt relaties met je klant op (en onderhoudt deze)Je voorzien je klanten van alle informatie die nodig is (betreffende risico's en kosten) zodat zij goed geïnformeerd zijn
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Teamleader verzekeringen

Damme, België

Op zoek naar een boeiende uitdaging? Interesse in verzekeringen, kredieten en beleggingen? Beschik je over de nodige kwaliteiten en talenten om een team te begeleiden en een kantoor verder te laten groeien? Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou!   Voor onze klant, een verzekeringskantoor in Damme, zijn wij op zoek naar een teamleader voor een verzekeringskantoor. Jouw takenpakket omvat: Teamleden aansturen, begeleiden en ondersteunen om doelstellingen te behalenRapportering aan het management over de voortgang van het teamTijdens het begeleiden van het team ondersteun je hen bij hun dagdagelijkse activiteiten:Klantencontact met maatschappijen, particulieren, kleine, middelgrote en grote bedrijvenOpmaak en opvolging van offertes en polissenBeheer polissen
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Adviseur Verzekeringen (Gistel)

Gistel, België

Vivaldis Finance is samen een verzekeringskantoor, gelegen in Gistel, op zoek naar een adviseur verzekeringen. Een greep uit jouw takenpakket: Je zoekt en ontmoet prospectenJe formuleert oplossingen op maat van behoeften van je klantenJe zorgt mee voor de uitbouw van het klantenbestandJe werkt commerciële acties uit en volgt deze opJe draagt bij tot de groei van het kantoor en algemene klantentevredenheidJe helpt met de nodige administratie voor het verzorgen van de dossiers
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Verzekeringen (Kuurne)

Kuurne, België

Ben jij op zoek naar een boeiende en gevarieerde job?Ben jij commercieel ingesteld en help je ook graag mensen? Misschien is een job in een verzekeringskantoor wel iets voor jou! Als bediende in verzekeringen ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt voor een correcte opmaak van offertes en polissenJe onderhandelt met maatschappijen over verschillende polissenJe onderzoekt of bestaande voorwaarden nog voldoen aan de huidige marktJe hebt schriftelijk en telefonische contacten met de klant om informatie op te vragen of advies te verlenen omtrent hun dossierBijkomende administratieve taken
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Brugge, België

Spreek jij vloeiend Nederlands, Frans en Engels? Is klantvriendelijkheid je tweede natuur? Wil je aan de slag als hotelreceptionist? Check, check en nog eens check? Lees dan zeker verder!   Voor onze klant, een hotel in regio Brugge, zijn wij op zoek naar een receptionist. ( Je zal instaan voor de check-in van de klanten, hen te woord staan op een steeds uiterst vriendelijke manier.Je bent het visitekaartje van het bedrijf, hun eerste contact met het hotel ben jij verantwoordelijk voor. 
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Erembodegem, Aalst, België

Volgde jij een opleiding boekhouding & fiscaliteit of gelijkwaardig door bijscholing en/of ervaring?  Ben jij communicatief en leergierig? Ben jij in staat om zelfstandig te werken en heb jij oog voor detail? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een bureau in boekhoudkantoor in de regio van Aalst zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Het kantoor specialiseert zich in de fiscaliteit van KMO's. Naast het verwerken en beheren van de boekhouding en het opstellen en indien van aangiftes zorgt het bedrijf ook voor begeleiding aan startende ondernemingen. Als dossierbeheerder ben je een onmisbare schakel op de werkvloer en zal je instaan voor de volgende taken:  Je leert gaandeweg alles om een echte A-Z dossierbeheerder te wordenEerst en vooral leer je inboekenDaarna groei je door en leer je ook de BTW-aangiftes opstellen en indienenWanneer je dit onder de knie hebt kan je beginnen aan de afsluitingen en de balansopmaak Uiteraard doe je alles onder begeleiding.Indien je de ambitie hebt en graag besprekingen wil doen op termijn dan is dit zeker mogelijk.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Advisor

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor/ Administratief bediende Taken: Contacten opzetten zowel aan de interactieve receptie, aan de balie.Je beantwoord de vragen van de klant zowel telefonisch als via mail.Je zorgt mee voor het inplannen van de afspraken, facturatie en de afhandeling van klanten dossiers.Je staat in voor de verwerking en efficiëntie van bijhorende administratieve taken.Je gaat oplossingsgericht te werk bij eventuele klachten en houdt de klanten op de hoogte van de status van het werk.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden  mogelijk maakt.  Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:  Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Verzekeringsmedewerker

Jabbeke, België

Voor onze klant, een verzekeringskantoor met meerdere vestigingen, zijn wij op zoek naar een senior verzekeringsmedewerker in Jabbeke. Een greep uit jouw takenpakket:   Dankzij jouw kennis help je je klanten aan het perfect verzekeringspakket dat aansluit bij hun behoeftenJe bouwt relaties op met je klanten en onderhoudt dezeJe deelt essentiële informatie (zoals risico's en kosten) en zorgt ervoor dat je klanten altijd volledig geïnformeerd zijn
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Geel, België

Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder. Takenpakket: Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Senior Dossierbeheerder

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, bediende boekhouding, dossierbeheer.    Waar moet je zijn?Regio GeelSpecialisatie: boekhouding TakenpakketDatabase up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Medewerker

Vilvoorde, België

Voor onze klant, een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Medewerker.   Wat wordt er van jou verwacht?   Opmaak en opvolging van diverse bouwprojecten van onze klanten.Hierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen op commercieel, technisch en logistiek vlak.Je luistert naar de noden van de klant en geeft hen advies op maat.Je werkt nauw samen met de werkvoorbereider die de schakel is tussen verkoop en productie.Je lost problemen op en zorgt voor alternatieven indien nodig om zo tot een oplossing te komen.Je onderhoudt het contact met verloren klanten, bestaande klanten en nieuwe klanten.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service medewerker

Tongeren, België

Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:  Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!