Jobs

Jobs

586 Jobs found
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Preventie adviseur niveau II

Beveren, België

Voor een bouwbedrijf gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een Preventie adviseur niveau II.   Jouw takenpakket als preventieadviseur niveau II omvat: uitvoeren van risicoanalysesincidenten onderzoekenduidelijke veiligheidsinstructies opstellentrainingen organiseren voor bewustwording van het personeelopleidingen inplannen m.b.t. VCA-attestenwerf controles uitvoeren
InterimConstructionFull-timeFixed contract
Urgent

Secrétaire de direction bilingue FR/NL

Welkenraedt, Belgique

Secrétaire de direction bilingue(h-f-x) Nous recherchons un(e) Secrétaire de direction bilingue(Français/Néerlandais), disposant d'une expérience significative (minimum 3 ans) dans un poste similaire. Ce poste à responsabilités est essentiel au bon fonctionnement de la direction et à la gestion administrative globale de la société. Vous travaillerez en étroite collaboration avec la direction et aurez la supervision d'une petite équipe composée de deux autres secrétaires. Assistance de direction : Gérer l’agenda et coordonner les rendez-vous, réunions, et déplacements.Préparer, traiter et suivre la correspondance (emails, courriers) en français et en néerlandais.La rédaction régulière de lettres, rapports et documents en deux langues sera une tâche clé.Organiser les réunions (préparation des dossiers, prise de notes et rédaction de comptes rendus).Assurer un rôle d'interface entre la direction et les différents départements, ainsi qu'avec les clients et partenaires externes. Gestion d'équipe : Encadrer et coordonner les activités de deux secrétaires, veiller au respect des délais et à l’efficacité des opérations administratives.Veiller à la répartition optimale des tâches au sein de l’équipe et à la bonne collaboration entre les membres.Garantir une fluidité dans le flux d’informations et la gestion des priorités. Tâches administratives diverses : Effectuer un large éventail de tâches administratives quotidiennes, notamment la gestion des appels téléphoniques, le filtrage et la transmission des informations importantes.Vous serez responsable de l'encodage et de l'archivage de documents administratifs, contrats, et dossiers confidentiels, ainsi que de la mise à jour rigoureuse des bases de données internes.Une partie importante du poste consistera à gérer les courriers facturation et autres tâches administratives courantes, nécessitant une organisation impeccable et un suivi rigoureux.Vous devrez jongler avec une grande diversité de dossiers, en assurant à la fois la qualité et le respect des délais.  
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Réceptionnaire Garage expérimenté

Chênée

RECEPTIONNAIRE de garage expérimenté (h-f-x) Etes vous l'employée réception de garage que nous recherchons ?  Vous gérez la prise en charge des rendez-vous avec les clientsVous vous occupez de la gestion administrative du garageVous effectuez l'accueil au téléphone et la gestion de la demande des clientsVous accueillez les clients en direct au garage
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Collaborateur sav

Engis, Belgique

Nous sommes actuellement à la recherche d’un collaborateur au Service Après-Vente (H/F) pour notre site à Engis. Fonction Vous travaillez pour notre Service Après-Vente au sein d’une équipe d’une vingtaine de personnes dont la majorité travaille à l’atelier. En tant que collaborateur au SAV et avec l’aide de deux collègues, vos tâches principales sont : Renseigner et servir les clients qui cherchent des pièces de rechange pour leurs engins. Ces clients viennent à l’entreprise ou nous contactent par mail ou par téléphoneServir notre équipe de techniciens pour leurs besoins en pièces de rechangeCommander chez nos fournisseurs, réceptionner et ranger les pièces détachéesReporter toutes ces informations dans notre système informatique
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

MUST bachelor - Junior dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!     Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Déclarant en douanes

Mouscron, Belgique

Etes-vous le déclarant en douane (H/F/X) que nous recherchons actuellement?Vos tâches:  Réalisation des dossiers de dédouanement pour les envois du commerce électronique :importation, exportation et transit, gestion des ENS pour les marchandises qui voyageront de / vers le Royaume-Uni ou de / vers d'autres pays non membres de l'Union européenne, ainsi que comprendre les principes douaniers pour identifier et résoudre les problèmes;Vérifier la bonne réception des envois pré-alertés, la bonne intégration de ces envois dans le système informatique de l'entreprise et effectuer l'analyse d'intégration. expéditions dans le système informatique de l ́entreprise et effectuer l'analyse d'intégration;Traitement administratif des camions/vols reçus dans le terminal : Confirmation du dédouanement. Impression et archivage des étiquettes et des documents;Enregistrement, contrôle et suivi du transit des marchandises;Tenue des registres avec diligence (grands livres);Informer rapidement le client et la gare d'origine / de destination du statut des marchandises reçues / envoyées des marchandises reçues/envoyées;Gestion des marchandises associées à d'autres services autour de l'activité de commerce électronique (enregistrement des mouvements et gestion des non-livraisons);Mise à l'écart physique des marchandises si nécessaire;Suivi des contrôles (enregistrement, documents, rendez-vous,...) et des résultats;Participer au processus de destruction des marchandises;Respecter les règles de sécurité établies par l'entreprise;Traitement des courriers électroniques entrants d'origine internationale (clients, autres branches et douanes) et y répondre de manière professionnelle;Vérifier la bonne réception des envois pré-alertés, la bonne intégration de ces envois dans le système informatique de l'entreprise et effectuer l'analyse d'intégration. expéditions dans le système informatique de l ́entreprise et effectuer l'analyse d'intégration;Traitement administratif des camions/vols reçus dans le terminal;Confirmation du dédouanement;Impression et archivage des étiquettes et des documents;Annulation/régularisation des déclarations erronées;Participer à l'élaboration, au suivi et à la mise à jour des procédures;Compiler et communiquer les informations pertinentes de manière claire et précise aux différentes parties;Assurer les contacts avec les parties externes (clients, chauffeurs, douanes, etc.) et internes (collègues et superviseurs) concernées;Lire et comprendre les documents ou communications douanières;Développer, adapter et renouveler en permanence ses compétences en matière de douane;
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Engineer

Houthalen-Helchteren, België

Voor onze klant, actief in de duurzame en groene energie sector, zijn wij op zoek naar een gedreven Service Engineer. Ben je sterk in het analyseren en oplossen van technische problemen? Dan is deze vacature iets voor jou! Wat houdt de job in? Je bent onderdeel van het B2C-team dat zonnepaneel- en/of batterijinstallaties coördineert voor onze particuliere klanten.Je zorgt voor optimale klantenservice voor bestaande klanten en communiceert met hen via telefoon of e-mail.Technische problemen los je op en je helpt bij de implementatie van nieuwe producten en systeemoplossingen voor onze klanten.Je werklocatie kan zowel ons kantoor als de locatie van een klant zijn wanneer interventie noodzakelijk is.
Technics EmployeesEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs call center bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer relations officer/ administratie- technical support

Baarle-Hertog, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technical support/ administratie- customer relations.   Waar moet je zijn? Baarle HertogSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie Takenpakket  Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met een team van collega'sGeen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst (aannemen binnenkomende aanvragen, service orders, storingen, ... + analyse en administratieve verwerking) Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... First line support mbt software, applicaties, ...Doorgroei kans   
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent

Gent, België

Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!   Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende: Alle administratie en behandeling van vrachtwagens en containersOpsturen van stalen met sneldienstTelefoon en mail verkeer beantwoordenOndersteuning van de veiligheid op administratief vlakDienst planning bijstaan voor ordersOpmaken werkinstructiesCommunicatie onderhouden met de medewerkers in de fabriekNieuwe projecten mee opstartenAfwezigheid collega’s overnemen waar mogelijk
InterimHoldingsFull-timeFixed contract

Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent

Gent, België

Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!   Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende: Ondersteunen bij het ingeven en opvolgen van verzekeringsdossiers;Contact onderhouden met verzekeraars, klanten en interne afdelingen;Documenten voorbereiden, controleren en archiveren in kader van schadegevallen;Up-to-date houden van de verzekeringspolissen van onze voertuigen;Administratieve ondersteuning bieden bij verzekeringsclaims en -processen;Invoeren en bijhouden van gegevens in onze systemen;Bijdragen aan het optimaliseren van administratieve procedures.  
InterimHoldingsFull-timeFixed contract

Senior dossierbeheerder (Oostende)

Oostende, België

Voor een boekhoudkantoor te Oostende zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder. Je krijgt het als dossierbeheerder warm van... Verantwoordelijkheid: je bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers en fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klant.Ondernemers helpen ondernemen: je gaat een vertrouwensrelatie aan en denkt mee met de klant. Je wordt hun compagnon de route doorheen hun ondernemerschap en staat ze bij doorheen de verschillende levensfases.Werken van A tot Z: het verwerken van de facturen, afsluiten van de balans, opmaken van rapporten, bespreking van de cijfers en proactief meedenken over fiscale optimalisaties.Fiscaliteit: toezicht houden op balansen, jaarrekeningen, eindejaarafsluitingen en fiscale aangiftes. BTW, PB en VenB kennen voor jou geen geheimen meer en van fiscale controles heb je geen schrik.Open kennisdeling: onze collega's staan met hun expertise klaar om je bij te staan bij complexe vraagstukken.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Bediende Verzekeringen (Kortrijk)

Heule, Kortrijk, België

Spreekt de verzekeringswereld jou aan? Hou jij van administratief werk en klantencontact? Ben je leergierig en bereid om opleidingen te volgen? Dan is de vacature van bediende verzekeringen vast iets voor jou!   Voor onze klant, een verzekeringskantoor in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een bediende verzekeringen.   Je staat in voor het beheer van je dossiers (A-Z): Je neemt de algemene administratie van polis-dossiers voor jouw rekeningJe adviseert en informeert je cliënteel over de juiste verzekeringenJe ondersteunt het commerciële team bij administratieve opvolging van dossiers
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Leuven, België

Onze klant in Leuven, een advocatenkantoor, is op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket zal bestaan uit:  Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor; Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers; Verwerken van mails en post; Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen; Diverse ondersteunende administratieve taken. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier.   Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups. Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als junior dossierbeheerder ben jij het eerste contact met de klant.   Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit: Je staat in voor het verwerken van de operationele verrichtingen Het verstrekken van 1ste lijn advies - in samenspraak met de senior Je staat in voor het assisteren van de senior bij de jaarafsluiting Je staat in voor het voorbereiden van PB's Je bent verantwoordelijk voor het beheren van dossiers A - ...actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimServicesFull-timeFixed contract

Vlootbeheerder - Administratief

Tongeren, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / vlootbeheerder voor onze klant in Tongeren. Onze klant is gespecialiseerd in het verhuren van auto's.    Je takenpakket als administratief bediende:  Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse uitvoering en opvolging van de vlootplanning van A tot Z;Je staat in voor inschrijving van nieuwe wagens;Je hebt contact met externe garages of carrosserie bedrijven en met chauffeurs die wagens komen ophalen;Jij blinkt uit in detailwerk en vindt orde in de stapels inschrijvingspapieren van onze vlootJe behandelt technische vragen over onze huurvloot;Je rapporteert aan de Fleet Manager aan de hand van vlootrapporten;Je handelt de bijhorende facturatie en administratie af.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter