Jobs

Jobs

687 Jobs found
Urgent

Medewerker Afsprakenbeheer

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een medewerker afsprakenbeheer   Jouw taken als Medewerker Afsprakenbeheer Je staat in voor de behandeling van alle aanvragen i.v.m. schade inspecties;Je zal opdrachten aanvaarden en ingeven in de online tool, het contacteren van bestuurders en andere partijen zoals bv. garages, alsook het inplannen van de opdrachten voor schade inspecties in België en Luxemburg;Je houdt het overzicht en volgt alle opdrachten op;Je beheert de communicatie met de klanten over alle lopende opdrachten via mail en telefoon;Je rapporteert rechtstreeks aan de operations manager.   
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent

administratief

Deinze, België

Voor een slachterij in Deinze zijn we op zoek naar een all-round administratief bediende. Als allround medewerker ben jij de lijm tussen klant, leverancier, productie en de logistiek.   Hoe ziet je dag eruit als all-round administratief medewerker?   Je zal verantwoordelijk zijn voor de algemene receptie waar je klanten ontvangt en telefoons aanneemt;je onderhoudt ook het contacten register;je klasseert binnenkomende levernota's en bijhorende facturatie;je stuurt inkomende orders door naar de verantwoordelijke diensten;je werkt mee aan het logistieke deel van de orders. Is de ze job op je lijf geschreven? Bel ons dan op 09 381 91 95 of solliciteer via onze website!
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Collaborateur sav

Engis, Belgique

Nous sommes actuellement à la recherche d’un collaborateur au Service Après-Vente (H/F) pour notre site à Engis. Fonction Vous travaillez pour notre Service Après-Vente au sein d’une équipe d’une vingtaine de personnes dont la majorité travaille à l’atelier. En tant que collaborateur au SAV et avec l’aide de deux collègues, vos tâches principales sont : Renseigner et servir les clients qui cherchent des pièces de rechange pour leurs engins. Ces clients viennent à l’entreprise ou nous contactent par mail ou par téléphoneServir notre équipe de techniciens pour leurs besoins en pièces de rechangeCommander chez nos fournisseurs, réceptionner et ranger les pièces détachéesReporter toutes ces informations dans notre système informatique
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Klantenadviseur

Sint-Katelijne-Waver, België

Voor een klant in Sint-Katelijne Waver zijn wij op zoek naar een klantadviseur. Het bedrijf is gespecialiseerd in het verhuren van werkmateriaal. Ben jij de geschikte kandidaat, solliciteer dan nu online! Wat is je takenpakket? Je biedt uitstekende service aan onze klanten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en speelt een cruciale rol in het opbouwen en onderhouden van klantrelaties.Je geeft advies, noteert bestellingen en verwerkt afmeldingen.Je helpt klanten met hun technische vragen en controleert op juiste beschikbaarheid van de toestellen.Je zoekt naar oplossingen/alternatieven bij onvoldoende beschikbaarheid.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Logistiek Administratief bediende

Verrebroek, Beveren, België

Een bedrijf uit Beveren📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek   Wat kun je van de functie verwachten⬇️ dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

MUST bachelor - Junior dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!     Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Déclarant en douanes

Mouscron, Belgique

Etes-vous le déclarant en douane (H/F/X) que nous recherchons actuellement?Vos tâches:  Réalisation des dossiers de dédouanement pour les envois du commerce électronique :importation, exportation et transit, gestion des ENS pour les marchandises qui voyageront de / vers le Royaume-Uni ou de / vers d'autres pays non membres de l'Union européenne, ainsi que comprendre les principes douaniers pour identifier et résoudre les problèmes;Vérifier la bonne réception des envois pré-alertés, la bonne intégration de ces envois dans le système informatique de l'entreprise et effectuer l'analyse d'intégration. expéditions dans le système informatique de l ́entreprise et effectuer l'analyse d'intégration;Traitement administratif des camions/vols reçus dans le terminal : Confirmation du dédouanement. Impression et archivage des étiquettes et des documents;Enregistrement, contrôle et suivi du transit des marchandises;Tenue des registres avec diligence (grands livres);Informer rapidement le client et la gare d'origine / de destination du statut des marchandises reçues / envoyées des marchandises reçues/envoyées;Gestion des marchandises associées à d'autres services autour de l'activité de commerce électronique (enregistrement des mouvements et gestion des non-livraisons);Mise à l'écart physique des marchandises si nécessaire;Suivi des contrôles (enregistrement, documents, rendez-vous,...) et des résultats;Participer au processus de destruction des marchandises;Respecter les règles de sécurité établies par l'entreprise;Traitement des courriers électroniques entrants d'origine internationale (clients, autres branches et douanes) et y répondre de manière professionnelle;Vérifier la bonne réception des envois pré-alertés, la bonne intégration de ces envois dans le système informatique de l'entreprise et effectuer l'analyse d'intégration. expéditions dans le système informatique de l ́entreprise et effectuer l'analyse d'intégration;Traitement administratif des camions/vols reçus dans le terminal;Confirmation du dédouanement;Impression et archivage des étiquettes et des documents;Annulation/régularisation des déclarations erronées;Participer à l'élaboration, au suivi et à la mise à jour des procédures;Compiler et communiquer les informations pertinentes de manière claire et précise aux différentes parties;Assurer les contacts avec les parties externes (clients, chauffeurs, douanes, etc.) et internes (collègues et superviseurs) concernées;Lire et comprendre les documents ou communications douanières;Développer, adapter et renouveler en permanence ses compétences en matière de douane;
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantadviseur Reisverzekeringen

Bruxelles, Belgique

Voor onze klant te 1000 Brussel zijn wij op zoek naar gemotiveerde Dossierbeheerder - Medische Bijstandverlener Taken: Je staat in voor het telefonisch onthaal van de verzekerden.Je begeleidt de klant van bij het openen van een bijstandsdossier tot het tevreden afsluiten van de meest uiteenlopende bijstandsvragen. Hiervoor doe je beroep op ons lokaal of wereldwijd netwerk van dienstverleners en correspondenten.Je handelt het dossier administratief zorgvuldig af zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de nazorg. De afspraken en het contact dat je hebt met de klant registreer je in de bedrijfseigen tool.  
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verantwoordelijke klantendienst

Zeebrugge, Brugge, België

Ben je stressbestendig en heb je een passie voor transport? Dan ben jij misschien de customer service medewerker die we zoeken! Jouw taken:  Dagelijks behandelen en opvolgen van transportopdrachtenPro-actief melden van problemen/vertragingen/.. aan de klantCreatief en kostenefficiënt meedenken met de klant om problemen op te lossenExtra kosten behandelen en indien mogelijk recupererenSamenwerken in team
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Gemotiveerde Service Advisor

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage, gespecialiseerd in een A-merk.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als service advisor / administratief bediende bestaat uit: Je bent de communicatie-draaischijf tussen klant en werkplaats;Je staat in voor de telefonie en het ontvangen van de klanten;Je bent verantwoordelijk voor de regeling van de werkplanning;Je stelt de werkkaarten correct op en bezorgt deze aan het atelier;Je doet de administratieve opvolging en de voorbereiding facturatie;Je regelt verschillende pechverhelpingen (ook in het buitenland).
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Werkvoorbereider - aankoop

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office  zoekt ....... Technisch Werkvoorbereider- rechterhand projectleider- aankoopverantwoordelijke.Waar moet je zijn? Rijkevorsel.Specialisatie: Grote bouwprojecten A-Z Takenpakket Als Technische Werkvoorbereider ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen + technische voorbereiding van een project. (uitvoering) Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de projectleider.Interpretatie bouwdossier, ontwerpen omzetten in orders voor het werkhuisOnderhouden interne en externe contacten (architecten, ingenieurs, klant, partners, onderaannemers, leveranciers,...) Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, voorbereiding bouwprojecten, nacalculatie, voorbereiding facturatie, agendabeheer, analyse bouwdossier-lastenboek-meetstaten, bestelling materialen-PBM's-machines-gereedschappen,  uurregistratie arbeiders op de werf, werven/onderaannemers aanmelden, analyseren bestekken, vorderingsstaten opvolgen/verwerkenWerfvergaderingenHet goede verloop van de logistieke stromen van en naar de werven in goede banen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende- rechterhand afdelingsverantwoordelijke bouw

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief duizendpoot bouwsector- rechterhand afdelingsverantwoordelijke.Belangrijk: ervaring en/of opleiding als technisch admin. bediende  Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de afdelingsverantwoordelijke (deeltje aankoop, werkplanning, operationele administratie, ...) Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot leveringAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve onderhoud, de technische bijstand en de wettelijke controles van het machinepark, contractbeheer, ... Ondersteuning planning werkhuis en offertedienst: kostprijsberekening, offertes opvolgen/opmaken, contact leveranciers, ...Werkplanning in samenwerking met de meestergastenRapporteren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parts Advisor

Vilvoorde, België

Voor onze klant, een grote concessie binnen de autowereld te Machelen, zijn wij op zoek naar een PARTS ADVISOR, die zowel voor de klanten als de techniekers het aanspreekpunt is voor de onderdelen en wisselstukken. Tot jouw taken behoren: Je zorgt steeds dat de bestellingen correct verlopen en dat het magazijn er steeds tip top uit ziet door alles zorgvuldig te rangschikken.Het magazijn kent voor jou geen geheimen en je garandeert hiermee een snelle orderpicking en een efficiënt verloop van de nodige onderdelen en wisselstukken.Je zorgt er ook steeds voor dat de techniekers alles bij de hand hebben zodat zij hun job zonder enige vertraging kunnen uitvoeren.Administratief verwerk je nauwkeurig de offertes en facturen.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve duizendpoot werf- projectadministratie

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve duizendpoot - werf/ projectadministratie.Waar moet je zijn? Sporadisch verplaatsing naar de werf Specialisatie: Grote bouwprojecten Takenpakket Focus: verantwoordelijk/ondersteunend voor de opvolging van de werven/projecten/planning + bouwdossiers administratief in orde brengenAdministratief ontzorgen van de project- en werfleidersAdministratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, nacalculatie, voorbereiding facturatie, agendabeheer, analyse bouwdossier-lastenboek-meetstaten, uurregistratie arbeiders op de werf, documenten chauffeurs, tijdige keuringen organiseren, opvolging attesten/rijbewijzen, nakijken rij-rusttijden, ... Werfvergaderingen + werfdagboek bijhoudenOpstarten en beheren van het werfklassement , as-built dossierJij bent aanwezig bij de opstart en de uitvoering van elk project (ALLES moet op tijd op de werven aankomen, afmetingen van de goederen moeten kloppen, soort product...)Administratieve verwerking van het technisch uitvoeringsdossier + Opstart en beheer van het as-built dossierCoördinatie en aanspreekpunt eigen chauffeurs, werf- en projectleiders met opdrachten + contact met interne en externen Verplaatsingen + aanwezigheid op de werf = onthaal op de werf van onderaannemers en bezoekers
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service medewerker

Hamme, België

Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans? Ben jij communicatief? Heb je ervaring in een customer service functie? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker. Het bedrijf beschikt over een webshop.   Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien: Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten. Je zal hierbij werken in daguren. Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.   Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende verzekeringen Geschillen, Claims, Schadedossiers bouw

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak, Bediende verzekeringen Geschillen, Claims, Schadedossiers bouwWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouwprojecten, overheidsopdrachten, aanbestedingen Takenpakket Agendabeheer, opvolging schadegevallen + administratieve afhandeling dossiersInstaan voor de schadedossiers vanaf melding tot afsluitingJe volgt de dossiers zeer nauwkeurig op. Indien nodig werfbezoekenJe kijkt de aansprakelijkheid en oorzakelijke omstandigheden na;Je behandelt vragen van klanten over de schadegevallenJe hebt contact met verzekeringmaatschappijen, expertise, andere instanties/bedrijven + werknemers/bureauAls echte krak kan je  klachten neerleggen en betwistenAlgemene administratie: beheer dossiers + administratief afhandelen, rapporten opmaken/verwerken,... Je neemt initiatief om de onderhandelingen tot een goed eind te brengen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Waasmunster, België

Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een bedrijf in de tuinbouw.   In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder: HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Putte, België

Vivaldis office is op zoek naar een.... DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Y.   📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor Regio Grobbendonk 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenVoorbereiden van jaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter