Jobs

Jobs

45 Jobs gevonden

Logistiek Bediende

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sector sanitair, zijn we op zoek naar een nauwkeurig en behulpzaam Logistiek Bediende   Wat wordt er van jou verwacht?    Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van de aan jou toegewezen leveranciersJe staat in voor de verwerking van informatie, afkomstig van de inkoop- en commerciële afdelingen, in het computersysteemAan elk artikel wijs jij een specifieke referentie toeJe staat in voor de toewijzing van de tarieven per leverancierPromoties beheer je via het systeemDagelijks is er een update van de referenties en tarievenJe beantwoordt vragen van collega's betreffende artikelen, promoties, prijzen, ...
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel adviseur B2C

Zaventem, België

Voor een bouwbedrijf dat in aluminium en PVC doet is Vivaldis op zoek naar een commercieel technisch adviseur - accountmanager B2C.  Een verkoper die als expert terzake bij bestaande en potentiële klanten (B2C) langsgaat. Je professionaliteit toont zich in je uitstraling en je drive om die handtekening onder een nieuwe deal te scoren.  Jouw taken: Je geeft advies, ziet mogelijkheden, bent proactief.Je biedt antwoorden en oplossingen voor je klant. Een offerte op maat is jouw eindstation. Je staat in voor het volledige verkoopproces (er is een mogelijkheid tot opleidingen bij de vleet). Uiteraard steeds met de nodige ondersteuning van de collega’s.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Credit controller

Zaventem, België

Voor onze klant, een bedrijf in volle groei en toegewijd aan het bieden van essentiële tools voor restaurateurs, zijn we op zoek naar een credit controller. Ben jij iemand die gepassioneerd is door financiën en crediteurenbeheer? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn! Je beheert autonoom je eigen debiteuren portefeuille.Je kijkt er steeds op toe dat openstaande facturen correct betaald worden.Analyseren van financiële gegevens en rapporteren aan het management.Je past betalingsvoorwaarden aan wanneer dit nodig is.Je herinnert op een vriendelijk manier de klanten over openstaande betalingen.Je stuurt rappels uit en hebt telefonisch contact met klanten.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Engineer

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen airconditioning en koeltechnieken, zijn we op zoek naar een gedreven en stressbestendige Project Engineer,   Wat wordt er van jou verwacht?   Aan de hand van schriftelijke en telefonische prijsaanvragen, stel jij gedetailleerde prijsoffertes samen en volg je deze ook verder opJe werkt nauw samen met een Sales Manager, samen werk je projecten uit en sta je in voor de opvolging, eventueel door een klanten- of werfbezoekJe verleent commercieel advies aan de klant over het uitgebreid productgammaJe onderhoudt het contact met de internationale fabrikanten en leveranciersJe helpt de klanten aan de afhaalbalie met raad en daad, bij technische problemen, reik je hen oplossingen aan
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Export medewerker Lucht/zee

Machelen, België

Voor een klant te Machelen, zijn we op zoek naar een ervaren Export Bediende lucht/ zeetransport,Wat wordt er van jou verwacht?Je staat in voor de volledige verwerking en opvolging van de dossiers, van A tot ZJe hebt contacten met luchtlijnen en trucking maatschappijen of rederijenJe werkt graag zelfstandigJe bent verantwoordelijk voor het correct invoeren van de gegevens in het systeemJe verzorgt het contact met de klanten, leveranciers en transporteurs
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf in Zaventem gespecialiseerd in de import van technische producten voor slotenmakerij en bouw zijn we op zoek naar een technisch commercieel medewerker.Als technisch commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het contact met klanten (voornamelijk slotenmakers en ijzerhandel) binnen het kantoor, samen met de EXTERNAL COMMERCIAL door het verzorgen van: De codering van bestellingenAanbiedingen doenOndersteuning + advies aan klantenContacten met onze merken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Care Agent

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een Customer Care Agent. Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagensJouw takenpakket: Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail, telefoon en online toolJe zorgt voor een heel persoonlijke aanpak en ziet erop toe dat alles tot in de puntjes is voorbereidBepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces samen met je team manager en de andere collega’sZorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering wagensAlle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up-to-date houden in verband met rapportering aan klant en facturatieWerkopdrachten uitschrijven en doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoeringJe werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingenJe rapporteert aan je team manager en denkt oplossingsgericht, samen los je moeilijke vragen of problemen op
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Account Manager

Zaventem, België

Voor een bedrijf in Zaventem gespecialiseerd in de import van technische producten voor slotenmakerij en bouw zijn we op zoek naar een sales account manager.Als sales account manager ben je verantwoordelijk voor het contact met klanten (voornamelijk slotenmakers en ijzerhandel) binnen en buiten kantoor, waarbij zorg wordt gedragen voor: het coderen van bestellingente maken aanbiedingenondersteuning + advies aan klantencontacten met onze merken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundige Verantwoordelijke

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de metaalnijverheid, zijn we op zoek naar een Boekhoudkundige Verantwoordelijke met HR-kennis,   Wat wordt er van jou verwacht?    Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de aankoopfacturenJe staat in voor de BTW-aangifte en de opmaak van de maandelijkse resultatenrekeningJe staat in voor het beheer van de kredietverzekeringJe bereid betalingsopdrachten en debiteurenbeheer voor in IsabelJe geeft de correcte tijdsregistratie, van de medewerkers, door aan het sociaal secretariaatJe volgt personeelsdossiers nauwkeurig opJe staat in contact met verschillende interimkantorenAanvullende administratieve taken behoren ook tot jouw pakket (nazicht werkkledij, post, ...)
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief in meet- en regelapparatuur, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Bediende Binnendienst   Wat wordt er van jou verwacht:   Je staat in voor de commerciële uitbouw, alsook de bijhorende kalibratie- en servicediensten, van de divisie meetapparatuur (gasdetectie en elektrotechniek).Je beheert de relatie van de bestaande klantenportefeuille maar je gaat ook actief op zoek naar nieuwe opportuniteitenJe begeleidt de klanten bij hun aanvraag vanuit de toepassing en geeft advies over de meest geschikte producten en dienstenJe vormt een hecht team met de collega's, je biedt ondersteuning bij diverse sales activiteiten zoals opvolging, lopende projecten, lead, beurzen, ...Je staat in nauw contact met de verantwoordelijke van de verkoopafdeling
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Support

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sector Audiovisuele Apparatuur, zijn we op zoek naar een Sales Support met boekhoudkundige kennis,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je biedt ondersteuning aan de Europese Sales Director, je helpt mee bij de doorlopende ontwikkeling van bestaande en potentiële klanten om de groeidoelstellingen te halenJe staat in voor het beheer en onderhoud van de accounts, vanaf de eerste order tot en met de voltooiing van de opdrachtJe helpt klanten bij het selecteren van producten op basis van de behoeften, productspecificaties en interessesJe beantwoord verzoeken van klanten in verband met beschikbare prijzen, gebruiksmogelijkheden van producten, creatieve ideeën en monstersJe maakt offertes op volgens de specificaties, met nauwkeurige configuratiesJe monitort de verkoop en registratie van belangrijke verkoopgegevens, voert de inkooporders in een intern systeemJe coördineert de orderstroom met de productie, hierbij kijk je naar de beste verzendmethode om te voldoen aan de leverdata van de klantJe houdt het management op de hoogte van activiteiten, inclusief tijdige correspondentie via e-mails en telefoontjesJe beantwoordt, telefonisch en/ of per mail, vragen van klanten in verband met producten, er wordt producttraining gegeven  
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Coördinator Planning

Vilvoorde, België

Voor een groeiend bedrijf, actief in de automotive, zijn we op zoek naar een Coördinator Planning. :In deze functie ben je hét aanspreekpunt voor onze chauffeurs en heb je continue contact met hen voor de opdrachten waarvoor zij ingezet worden of voor een gewone babbel over hun prestaties.  Takenpakket: Je zorgt voor de inplanning van onze chauffeurs bij onze klanten volgens hun beschikbaarhedenJe maakt dagelijks de planning van elke klant en zorgt dat alle aanvragen ingevuld en bevestigd zijn en dat alles tiptop in orde isJe werkt mee aan de organisatie van aanvragen voor chauffeur diensten voor evenementen alsook buitenlandse opdrachten en speciale VIP-aanvragenIn geval van problemen overleg je met de operations manager en zoek je actief mee naar oplossingen in overleg je met de klantJe vormt een hecht team samen met de operations manager en zorgt dat alle klanten de beste service krijgenJe werkt mee aan de rekrutering van de chauffeurs en denkt creatief meeJe bent een administratieve duizendpoot, werkt ordelijk en gestructureerd, nauwkeurigheid draag jij hoog in het vaandel
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

External Sales Representative

Preenakker 2, Merchtem, België

The External Sales Representative works in team with the internal sales representative. It is his/her responsibility to ensure excellent service and customer relationship for a fixed territory or customer’s base. Opening new accounts (30%) and extend the assortment portfolio with defined existing accounts (70%) is part of the daily work. Supporting customer satisfaction and loyalty whilst moving the customer to the most efficient sales channel (e.g. online) is very important. He uses the phone as his/her primary communication tool, but also travels for 1 to 2 weeks per month in order to build relationships. Acts as the responsible sales person between the company and the assigned customers.Go on regular customer visits to improve relationship and sales with customer and write reports.Administers client data in internal support systems (IT).Making offers with correct price calculations.Educate customers to use our E-Shop or EDI.Support of the team (External & Internal) with different tasks.Uses, primarily, telesales tools/knowledge/skills actively and effectively to manage sales across assigned customers and their potential estimation.Aims to continuously expand the business relationship with the defined customers and pushes to cross-sell the sealing assortment.Knows customer’s business environment and goals as well as customer segment incl. products & applications. Knows competitive environment, key suppliers and buying behavior.Leads Customer Relationship Management, representing company interests towards the customers, representing customers’ requirements within the company.Ensures speedy handling of customer complaints and enquiries.Identifies, manages and successfully concludes sales opportunities by persuading and influencing customers to choose the company products and services.Reports periodically with the Internal sales on his/her sales project portfolio.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Support Expeditie

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de Sanitair Sector, zijn we op zoek naar een georganiseerde, pro actieve Support Expeditie - Logistiek Bediende;   Wat wordt er van jou verwacht?   Je biedt administratieve en operationele ondersteuning binnen de expeditiedienst van het bedrijfJe bezorgt de bestelbons aan de juiste afdeling en zorgt ook voor de verdere opvolgingSamen met je collega's bereidt je de vrachtwagenritten voorJe waakt over het te leveren volume op de laadkaaien en optimaliseert indien nodigJe zorgt dat de juiste leveringsdocumenten klaar liggen voor de chauffeursJe volgt het hele leveringsproces op van A tot ZJe grijpt in waar nodig om problemen te voorkomen of op te lossenIndien nodig help je de chauffeurs een handje op de laadkaaienJe wordt tewerkgesteld in twee verschillende ploegen, vroege en late en werkt 1 zaterdag op 3
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Boekhouder

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen het verzekeringswezen, zijn we op zoek naar een bekwame en accurate Junior Accountant   Wat wordt er van jou verwacht?   Uitvoeren van routinematige administratieve boekhoudkundige taken volgens vastgestelde boekhoudkundige normenCrediteuren- en debiteurenrekeningen verwerkenAssisteren bij het verwerken van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen plus audit-verzoekenNauwkeurige rapportage, archivering en databasebeheer in meerdere systemen uitvoerenFinanciële informatie beveiligen en vertrouwelijk houdenVerifiëren en posten van details van zakelijke transacties, zoals ontvangen en uitbetaalde bedragen en totalen van rekeningen in grootboeken en databasesVerwerken van journaalposten en aansluiten van bankafschriften in vergelijking met het grootboekOpstellen van geconsolideerde interne en externe financiële overzichten door informatie uit het grootboek-systeem te analyserenControleren en balanceren van interne rekeningen, analyseren van afwijkingen en opstellen van passende rapporten, en bewaken van afschrijfbare activa met financiële softwareFacturen van leveranciers matchen, groeperen en coderenVoorbereiden en interpreteren van financiële overzichten en rapporteren aan het management op dagelijkse/wekelijkse/maandelijkse basisMeewerken aan activiteiten voor het afsluiten van de maand, waaronder het tijdig voorbereiden van journaalposten, afstemmen van rekeningen, berekenen van omzetbelasting en andere boekhoudkundige taken
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

System Architect

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sanitaire sector, zijn we op zoek naar een ervaren, nauwkeurige en stressbestendige System Architect,   Wat wordt er van jou verwacht?   Ontwikkelen en verder optimaliseren van de technische architectuur van de IT-infrastructuur van de organisatie.Specifiek uitwerken en uitbreiden van de architectuur van de IT-infrastructuur met inachtneming van de vastgestelde normen en het budget.Opbouwen van de beveiliging van de IT-infrastructuur.Het definiëren van de IT-architectuur roadmap en het voorstellen van projectplannen.Zelfstandig antwoorden op vragen van de 3de lijn. ...
OfficeMaterialenVoltijdsVast contract

Commercieel medewerker binnendienst

Zaventem, België

Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in mechanische en elektronische sloten en toegangscontrole zijn wij op zoek naar een commercieel bediende:   Wat zal je doen?   Ontvangst van bestellingenContact met doorverkopersInboeken van offertes via hun intern systeemBonnen opmakenNakijken van prijzen van leveranciersOpmaken en wijzigen van documentenJe bent het aanspreekpunt tussen klant en leverancierJe volgt je dossiers op (prijsopvolging, orderopvolging, offertes opvolgen)...
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales en Marketing Medewerker

Zaventem, België

Het bedrijf is sedert 30 jaar een specialist in visuele communicatie, met een specialisatie in duurzame large format printing op textiel. Naast de projecten, waarbij we voor onze klanten het design, de productie en eventueel plaatsing verzorgen, bieden we de standaard producten aan via een webshop.  Als Sales & Marketing medewerker, behoort dit tot je takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent op verschillende manieren met hen in contact om de meest passende oplossing voor hun behoeften aan te bieden. Je maakt de offertes en orderbevestigingen, en je volgt hun projecten verder op.Je verzorgt de online verkoopskanalen: updaten van het productgamma, maken van landingspagina's, je bedenkt nieuwe mailing campagnes en je volgt deze verder op.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief