Jobs

Jobs

33 Jobs gevonden

Digital Marketeer

Sint-Denijs-Westrem, Gent, België

Voor een snelgroeiende onderneming in vastgoed zijn we op zoek naar een Digital Marketeer voor de vestiging regio Sint Denijs Westrem! Jij staat in voor het optimaliseren van onze marketingstrategiën op basis van je eigen kwaliteiten.   Takenpakket: Advertentiestrategie en uitvoering (Facebook & Google)Mailings (Mailchimp & Hubspot)Jij kan als de beste blogberichten en webteksten maken, met de regels van de SEO kunst, advertenties en brochuresJij weet alle weetjes van Social Media (linkedIn, Facebook, Instagram etc.)Video/fotografische aangelegdGrafisch ontwerpenDigitale innovatieCommunicatie & PR  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende rechterhand boekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Technics bedienden zoekt..............Administratieve duizendpoot- rechterhand boekhouding + basis Frans VB. contact techniekers/leveranciersWaar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagementVoltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAls echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratieOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting, betalingen, debiteurenbeheer, ... Telefonie/mail
Technics BediendenBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Marketingmedewerker

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een content & communication specialist / marketing medewerker voor onze klant in Diepenbeek. Onze klant gespecialiseerd in huidverzorging en cosmetica.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als content & communication specialist / marketing medewerker bestaat uit: Je staat rechtstreeks in contact met de PR-partner om perscampagnes en -evenementen te ondersteunen; Je benut je creativiteit ten volle bij het bedenken van campagnes en nieuwe ideeën; Je hebt een strategische mindset en gebruikt deze bij binnenkomende en uitgaande communicatie;Je werkt samen in een team aan een communicatiestrategie voor hun community van huidexperts; Je doet aan content creation voor het bedrijf. 
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager Service

Beveren, België

Voor in van onze klanten gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een Project Manager. Jouw taken: Je bepaalt de juiste prioriteiten en doelstellingen per serviceproject en volgt deze nauwgezet op in functie van jouw planning.Je garandeert een vlotte, transparante en proactieve doorstroom van communicatie naar alle betrokken partijen.Je neemt initiatief om afgesproken deadlines te behalen met betrekking tot herstellingswerken.Je adviseert en ondersteunt de klanten.Je beheert de oplevering & opvolging van een kwalitatieve interventiedienstverlening door onze onderhoudstechniekers.Je verzorgt de financiële administratie.Je maakt de projectrapporteringen op in diverse systemen en volgt deze verder op waar je vervolgens de nodige analyses en rapporteringen uit opmaakt.Je schat vooraf de risico’s in en tracht deze proactief aan te pakken en/of te vermijden.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Talent Reward Manager

Temse, België

Op zoek naar een nieuwe job?Lees dan zeker verder!Wij zijn op zoek naar Talent Reward ManagerKernverantwoordelijkheden Ontwikkelen en implementeren van het beleid met betrekking tot Talent Reward waaronder de tijdige en accurate verwerking van lonen, personeelsadministratie en naleving van de sociale wetgeving, om het algemene HR-beleid van de organisatie uit te voeren.Coördineren en organiseren van diverse activiteiten binnen de afdeling, afgestemd op de prioriteiten, vaardigheden en behoeften van de organisatie, om een efficiënte en effectieve service te bieden die voldoet aan de kwaliteitseisen van de organisatie en binnen de gestelde termijnen wordt afgehandeld.Toezien op de naleving van de beleidslijnen en richtlijnen binnen het eigen team van medewerkers om zo het business plan van de afdeling te realiseren.Optreden als intern specialist voor alle bedrijven inzake Talent Reward en het voortdurend opvolgen van de meest recente ontwikkelingen en tendensen binnen zijn/haar specifiek vakgebied teneinde de eigen vakkennis te maximaliseren.Leidinggeven aan het TR team waaronder coachen, ontwikkelen en motiveren van teamleden om zo hun competenties, vaardigheden en kennis optimaal te benutten en te ontwikkelen en als een goed functionerend team te kunnen werken.Initiëren en coördineren van diverse projecten met betrekking tot Talent Reward in samenwerking met een team van interne mensen of via externe organisaties teneinde een modern en aangepast payrollbeleid te voeren en alle projecten op een efficiënte manier tot een goed einde te brengen.Creëren van overzichtelijke rapportages met betrekking tot de loonadministratie en aanverwante onderwerpen, om deze te kunnen presenteren aan het management.Verbeteren van de efficiëntie van de payroll-processen door middel van het optimaliseren van werkmethoden en procedures.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Specialist dierengeneeskunde (commerciële flair)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Verantwoordelijke Dierengeneeskunde (commerciële flair, wetenschappelijke ondersteuning/begeleiding)   Waar moet je zijn? Omgeving Hoogstraten.Specialisatie: Dierenwelzijn Takenpakket Neem je graag de verantwoordelijkheid? Is coördinatie, begeleiding, wetenschap, dierenwelzijn, ... volledig jouw ding? Lees dan snel verder naar je takenpakket. Focus: Je bent het eerste telefonisch aanspreekpunt voor de klanten.    Wetenschappelijke ondersteuning, begeleiding en advies naar klanten + collega's van sales-buitendienst Ondersteuning Marketing en Sales met jouw commerciële flairPersoneelsadministratie behoort ook tot je takenpakket: je zorgt voor het payroll- en HR- gedeelte. Je staat in voor het opvolgen wetgeving, regelgeving rond dierengeneeskunde, dierenwelzijnOndersteuning collega's mbt allround administratie, product management, wettelijk verplichte documenten, ...    
Technics BediendenDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Grafisch marketeer

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een grafisch marketeer/ marketingmedewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in het verkopen en plaatsen van ramen en deuren.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als content marketeer/ marketingmedewerker bestaat uit: Je bedenkt, beheert en creëert content (foto's, video's en tekst), zowel on- als offline;Je hebt een passie voor storytelling;Je fotografeert en filmt je content zelf en zorgt voor de montage;Je gaat zelf op zoek naar relevante en boeiende onderwerpen;SEO kent voor jou geen geheimen meer;Je volgt de resultaten op via Google Analytics en Hubspot;Je werkt nauw samen met de andere online marketeers en grafisch ontwerper.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Strategic marketeer

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een strategic marketeer / marketing medewerker voor onze klant in Diepenbeek. Onze klant is gespecialiseerd in huidverzorging en cosmetica.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als strategic marketeer / marketing medewerker bestaat uit: Je hebt geen probleem met het opstellen van een marketingplan en deze op te volgen; Je kan zelfstandig te werk gaan in een dynamisch team; Je staat rechtstreeks in contact met de andere teams binnen het bedrijf; Je coördineert events en volgt deze op; Je vertegenwoordigd het merk op sociale media; Je onderhoudt de klantenrelaties van het bedrijf.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve duizendpoot met talenknobbel

Turnhout, België

Vivaldis bedienden zoekt..............Administratieve duizendpoot, management assistant + talenknobbel (Nederlands, Frans)Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: maatwerk Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/orders en bestellingen, aanvragen- orders + verwerking en administratief in orde brengenZorgen voor de juiste materialen, keuring machines, tijdig onderhoud Als echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratie: Opvolging van binnenkomende orders/verwerking tot levering, opvolgen voorraad, retours behandelen, opmaak bestelbonnen, klantendossiers beheren/aanpassenOndersteuning boekhouding/facturatie zal ook een belangrijk luikje zijn: Contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, betalingen opvolgen, contact leveranciers... Ondersteuning onthaal Mailing/telefonie 
Technics BediendenTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Digitale marketingmedewerker

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een marketingmedewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in het verkopen en plaatsen van ramen en deuren. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als marketingmedewerker bestaat uit: Je speelt een belangrijke rol in de digitale aanwezigheid;Je genereert meer naamsbekendheid;Je onderhoudt de online toepassingen en tools;Je analyseert marketing data en gebruikt Google Adwords;Je bent verantwoordelijk voor het uitsturen en optimaliseren van Hubspotmailings;Je finaliseert social media campagnes.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Social Media & Communicatie Assistent

Ninove

Voor een klant regio Ninove zijn we op zoek naar een Social Media, Communicatie en verkoopsAssistent Takenpakket: Directe begeleiding naar de juiste aankoop van keramische tegels of natuursteen.Telefoonverkeer en opvolging van klanten.Social media beheren: Facebook, Youtube, Instagram, Pinterest,... . Content op de website, apps en intern beheren volgens de bestaande huisstijl.Ondersteuning bieden bij de ontwikkeling van beeldmateriaal (foto-video) dat gebruikt zal worden voor marketing- en communicatiedoeleinden.Ondersteuning bieden in de zaal bij de verkoop.Planning en opvolging van samenwerking met de diverse externe partners.Alles gebeurt steeds in samenspraak met de Marketing Manager.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende ondersteuning facturatie (tijdelijk contract 7 maanden)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- ondersteuning facturatie- boekhouding- planning bestellingen/transporten. Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, groothandelTijdelijk contract ter vervanging van een zwangere collega- april tot en met december 2024  Takenpakket Database up to date houden ivm allerhande klantgegevens, opvolging orderproces (aannemen bestellingen/orders, verwerking, klassement) Telefonie, mailingDossiers administratief aanvullenBoekhoudkundige ondersteuning: Contact leveranciers, voorbereiding facturen, inboeken facturen, aanmaningen, opvolging betalingen, debiteuren- en crediteurenbeheerOndersteuning planning bestellingen/leveringen + opvolging en organisatie transporten 
Technics BediendenDiversenVoltijdsStudentenjob

Management assistant

Geel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een ....... management assistent! 📍Waar kom je terecht? Onze klant is gelegen te Geel, en gespecialiseerd in verkopen en plaatsen van vloeren, tegels en badkamerrenovaties. 🗒Hoe ziet jouw dag eruit als managementassistent? Je staat in voor dagelijkse administratieve ondersteuning van de zaakvoerdersBeheren van de verzekeringen: gebouwen, wagens,...Eerstelijns juridische communicatieJe beheert en bestelt kantoormaterialenJe verwerkt de post/facturen en stuurt deze door naar de nodige dienstenBeheer van de agenda en maken van afspraken met externe partnersBeheer van het archief en ervoor zorgen dat de informatie snel kan worden terug gevonden;Het verzorgen van telefonische contacten, correspondentie en te tekenen documentenJe bent op de hoogte van alle bedrijfsprocessen en fungeert als schakel, back up voor collega’sOpvolgen van betalingen
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student Administratief bediende

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Student administratief bediende- ondersteuning facturatie- boekhouding- planning bestellingen/transporten.  Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, groothandelTijdelijk contract: April/mei tot en met december 2024 TakenpakketDatabase up to date houden ivm allerhande klantgegevens, opvolging orderproces (aannemen bestellingen/orders, verwerking, klassement) Telefonie, mailingDossiers administratief aanvullenBoekhoudkundige ondersteuning.Ondersteuning planning bestellingen/leveringen + opvolging en organisatie transporten 
Technics BediendenDiversenVoltijdsTijdelijk

Secrétaire téléphoniste bilingue

Liège, Belgique

TWEETALIGE SECRETARESSEFR-NL (H/F/X)Sluit je aan bij een telesecretariaat dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.  Ontwikkel je vaardigheden in een unieke sfeer waar teamwork voorop staat. Draag bij aan de bedrijfsontwikkeling van uw klanten. Ontwikkel je in een omgeving waar welzijn centraal staat.Uw taken:  ✅ Afspraken maken ✅ Telefonische prospectie ✅ Afspraken maken met klanten ✅ Training in NL ✅ Bellen IN/UIT
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales talent binnen- en buitendienst

Lille, België

Vivaldis Office zoekt ....... Sales talent met eerste ervaring en/of Bachelor denkniveau. (binnen- en buitendienst)-> Specialisatie: Groei, coaching, opleiding, ...  BELANGRIJK: Prospectie schrikt je ook niet afTakenpakket Als Sales talent ben je mee verantwoordelijke het bedrijf op de kaart te zetten + meewerken aan de groei Verantwoordelijk voor het opvolgen van leads, nieuwe prospecten zoeken is jouw prioriteit, maar daarnaast is een goede relatie met de bestaande klantenportefeuille belangrijkBuiten prospecteren ben je natuurlijk de favoriete contactpersoon van de klanten Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klantenIdentificeren en benaderen van potentiële klanten voor groeistrategieën.Adviseren van klanten en op maat gemaakte groeiplannen voorstellenBusiness coaching, opleidingen geven, lezingen, presentaties, meedenken aan best practices, .... Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen weet je de juiste oplossing te vinden. (begeleiding, opvolging, advies) Je bekijkt de prijsafspraken, offertedossiers kritisch, stelt eventuele alternatieven voor ​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van  klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftesAnalyseren van de markt en genereren van nieuwe contacten + bedrijfs- en klantenbezoekenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, opmaak klanten dossier, offerte op maat, controle/verwerking facturenCommerciële acties uitvoeren tijdens evenementen, beurzenMarktanalyse 
Technics BediendenVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketing Coördinator

Mol, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Marketing Coördinator!   Waar kom je terecht? Bij een firma te Balen, gespecialiseerd is in vloeren   Als Marketing Coördinator, zal jij instaan voor volgende taken: Samen met je marketing collega’s bouw je een duurzame marketing strategie uitJe werkt zelf actief mee aan het uitvoeren van de marketing strategieJe analyseert frequent de markt (tendensen, concurrenten,...)Je plant, ontwikkelt en bereidt productlanceringen voorJe coördineert en werkt mee aan de marketingacties bij de introductie van nieuwe/verbeterde productenJe ontwikkelt de juiste on- en offline marketing toolsJe onderhoudt contacten met dienstverleners (communicatiebureaus, evenementenbureaus,reclamebureaus)Je maakt sterke visuals om de employer branding en customer experience te ondersteunenJe stelt marketing gerelateerde rapportering op voor het managementJe biedt in de toekomst ondersteuning aan bij het organiseren van beurzen
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office manager

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een ..... OFFICE MANAGER!   Waar kom je terecht? Heist-op-den-BergSpecialisatie: machinebouw   🗒Hoe ziet jouw dag eruit? Factuurcontrole van aangekochte goederen incl. data onderhoud van deze goederen betreft staffels – kortingen – leverancierscodes – leveringstermijnen - …Aanmaken van offertes en of orders voor de serviceafdeling en voor machine afdelingAdministratieve taken ter ondersteuning van de projectmanager, bv. betalingsopvolging – opvolging van vragen aan klanten/FB.Klaarmaken van afpuntlijsten bv. laadlijst, kick-ff document – machinefiches, …i.o. brengen van douane/verzekeringsdocumenten – meldingenAlgemene communicatie aan klanten/leveranciersTelefonische receptie (klantenbestand is wereldwijd => Engels – Frans – Spaans – …)…
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aftersales Telefonist

Kortrijk, België

Wij zoeken een aftersales telefonist voor in regio Kortrijk.   Je staat in voor volgende taken: Als Telefonist Naverkoop werk je vanuit de garage in Kortrijk, waar je ondersteuning biedt aan de dienst naverkoop door onderhoudsafspraken in te plannen.Je verwelkomt klanten zowel telefonisch als per e-mail en verzorgt hun verwachtingen met technisch en commercieel inzicht.Je hoofdtaken omvatten het inplannen van onderhoudsafspraken en het telefonisch contact opnemen met klanten over terugroepacties en gemiste afspraken.Alle taken worden zorgvuldig geregistreerd in interne programma's.            
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief