Waarom Office

Marketing, sales, finance, customer service… Zonder zou een dienstverlenend bedrijf niet veel voorstellen. Of zonder de bedienden die de boel doen draaien toch. Net omdat elk bedrijf deze afdelingen heeft, is het voor kandidaten cruciaal het juiste bedrijf te kiezen. Niet evident om eentje te kiezen dat écht bij je past, voor the long run dus. Laat dat nu net onze sterkte zijn.

Enkel ‘t beste

We zeiden het al, elk bedrijf rust op dezelfde pijlers. Een bedrijfscultuur daarentegen is uniek. We zagen al zo veel kmo’s de revue passeren, dat we met gesloten ogen kunnen zeggen welke kandidaat er met veel goesting op welke bureaustoel gaat zitten. Ervaring in de kmo-wereld is dan wel onze troef, het is niet dát waar we naar op zoek zijn als we diep in iemands ogen kijken. Goesting om er iets van te maken, dat wél.

Interim, of toch niet?

Bachelors en masters op interimbasis? Het kan! Al hoeft dat niet perse per week of per maand te zijn. We matchen ook hogeropgeleiden aan vaste jobs en zoeken zelfs jobs op maat voor freelancers die meer zekerheid en perspectief willen. Of je nu kiest voor korte, lange of vaste opdrachten, Vivaldis geeft je het zetje dat je nodig hebt en opent de voor jou gekozen deuren. Niet letterlijk natuurlijk, maar in de vorm van een kop koffie en een goed gesprek.


Een job bij Vivaldis Office

Supply planning coordinator Office

  • Neder-over-Heembeek, Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Verantwoordelijk voor het coördineren van zeevracht naar Brussel terminal.
  • Planning van de te leveren goederen, ethanol en additieven.
  • Verantwoordelijk voor de voorraadinventaris van verschillende product eigenaars en accijnzen.
  • Verantwoordelijk voor het coördineren van onze naleving regels met onze bioverplichtingen.
  • Het opvolgen van de wetgeving en bij het dragen van de praktische uitvoering.
  • Verantwoordelijk voor een tijdig rapport aan de overheid over bioverplichtingen.
  • Leverancier en groothandel begeleiden bij onderhandelingen en rapporten.
Lees Meer

Customer service medewerker Office

  • Ham
  • Voltijds
  • Tijdelijk
We zijn op zoek naar een tijdelijke werkkracht voor de afdeling customer service in het kader van een zwangerschapsvervanging.

De firma heeft haar hoofdkantoor en productie-eenheid in Ham en is wereldwijd actief in productie van shingles.

Als medewerker internal sales / customer service werk je mee aan:
  • behandelen en opvolgen van bestellingen van de aan jouw toegewezen klanten
  • dit in samenspraak met de logistieke afdelingen
  • contacten zijn telefonisch maar ook via mail
  • ondersteunen in administratie voor de sales representatives
  • correcte klantengegevens onderhouden
  • ondersteuning in de administratie van andere afdelingen waar nodig en fungeren als back-up
  • veel communicatie zowel intern als extern
Lees Meer

Financial controller Office

  • Diest
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een snelgroeiende ontwikkelaar van zonne-energieprojecten zijn we voor de vestiging te Diest op zoek naar een controller.

De firma verzorgt het volledige zonne-energie traject zowel voor bedrijven, woningcorporaties en gemeenten. Ze hebben vestigingen in Nederland, België en US.

Als controller werk je nauw samen met de Chief Financial Officer om vanuit de holding de verschillende operationele business units op te volgen:
  • Diepgaande analyses opmaken op basis van aangeleverde data
  • Dit om de organisatie instaat te tellen verder te groeien
  • Financiële rapportages uitwerken
  • Advies geven over financiële doelstellingen
  • Begeleiden van de forecasting, cashflow management en budgetteringen
  • Investeringsdossiers mee voorbereiden
  • Due diligence en efficiëntieverbeteringen mee opvolgen
Lees Meer

Administratief bediende dispatch Office

  • Tessenderlo
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bedrijf actief in de energiesector regio Tessenderlo, zijn we op zoek naar een administratief bediende dispatch.

Je werkt ter ondersteuning van de afdeling dispatch:
  • controle van uitgevoerde transportroutes en ritbladen
  • controle van de gebruike transportdocumenten 
  • archivering van de gebruike transportdocumenten 
  • registeren van afwijkende werkzaamheden van chauffeurs/voertuigen
  • sporadisch contact met chauffeurs of transporteurs in Nederlands of Frans
Lees Meer

Commercieel Administratief Medewerker Office

  • Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen in Antwerpen, actief in de vastgoed sector zijn wij op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. 
Je zal nauw samenwerken met een collega voor het beheren en verhuren van residentieel vastgoed. 

Verder zal jouw takenpakket bestaan uit: 
  • Het online publiceren van verschillende panden. 
  • Het selecteren van de juiste huurkandidaten. 
  • Het opvolgen van noodzakelijke verfraaiingswerken aan panden. 
  • Het uitvoeren van een correcte administratieve opvolging bij het verhuren van panden. 
Lees Meer

Administratief Bediende Office

  • Boortmeerbeek
  • Voltijds
  • Tijdelijk
  • Algemene administratieve taken
  • Telefoons beantwoorden en doorschakelen
  • Ontvangen en controleren van leveringen
  • Zendingen verzorgen
  • Opmaken en opvolgen van offertes
Lees Meer

Customer Care Coordinator Office

  • Londerzeel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een klant een professionele Vlooteigenaar zijn wij op zoek naar een Customer Care Coördinator. 

Vanuit diverse filialen, gevestigd op de as Antwerpen-Brussel, behartigtdeze een uniforme, efficiënte en correcte inname van eindetermijnwagens.

  • Vanuit onze customer care centra behartig je de belangen van één of meerdere klanten van A tot Z (van orderintake tot voorbereiding facturatie).
  • Je bent de contactpersoon voor klanten, chauffeurs en kopers ben je het gezicht van de firma.
  • Intake, encodage en opvolging van opdrachten.
  • Orderopvolging met oog voor deadlines en doorlooptijden volgens klantspecifieke afspraken.
  • Centraliseren van data voor opstellen van interne en externe KPI’s.
  • Klantendossierbeheer: administratieve opvolging en rapportering.
  • Je signaleert verbeterpunten en neemt initiatief om bestaande werkprocessen te optimaliseren.
  • Algemene coördinatie van operationele taken en beheren en opvolgen van de site.
  • Je springt mee in op de werkvloer bij het uitvoeren van klantgerichte operationele taken (carchecks, fotodossiers, voorrijden auto's en parkeren, ...).
Lees Meer

Baliemedewerker houthandel Office

  • Leopoldsburg
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn op zoek naar een baliemedewerker voor een houthandel te Leopoldsburg met breed assortiment gaande van interieur en afwerking, dakbedekking, gevel en tuin, ... 

Als toonzaalverkoper:
  • ontvang je de klanten in de toonzaal
  • geef je advies omtrent de producten en beantwoord je hun vragen
  • maak je offertes op en licht je deze toe
  • neem je een bestelling op en verwerk je deze administratief
  • bedien je klanten die materiaal komen ophalen
  • plan je transport in indien er een levering vereist is
Lees Meer

Projectleider Office

  • PAAL
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bedrijf te Paal regio Hasselt zijn wij op zoek naar een gedreven projectleider elektriciteit en domotica
  • Je krijgt een afwisselend takenpakket waarin je meerdere full-service projecten van begin tot oplevering kan opvolgen.
  • In overleg met de opdrachtgever en het interne salesteam stel je een technische aanpak en uitvoeringsdossier op volgens een bepaalde methodologie.
  • Je plant en coördineert met de interne engineers alsook de interne en externe installatieteams om zo het project succesvol te kunnen opleveren.
Lees Meer

Management Assistant Office

  • Zemst
  • Voltijds
  • Optie vast
Jouw taken:
  • Verantwoordelijk voor administratie (vergunningen, bestellingen, aansluitingen, contracten)
  • Opstellen van presentaties, verslagen en rapporten
  • Beheren van planningen en afspraken voorbereiden
  • Interne en externe (inter)nationale correspondentie
Lees Meer