Vivaldis Maritime Antwerpen Centrum Mechelsesteenweg 271 - 2018 Antwerpen

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Logistiek Administratief Bediende Maritiem

  • Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen in de haven van Antwerpen zijn wij op zoek naar een logistiek administratief bediende.
  • je behandelt de volledige opvolging van elk expeditiedossier (import/export) en doet de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers t.e.m. de facturatie en stockbeheer;
  • je beheert uw eigen klantenportefeuille;
  • je communiceert met klanten en leveranciers;
  • je werkt nauw samen met collega's;
  • je bent administratief sterk.
Lees Meer

Freight Forwarder Interim

  • Wommelgem
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een klant te Wommelgem zijn wij op zoek naar een ervaren Freight Forwarder. (M/V)
  • U staat in voor het inplannen van de vloot van vrachtwagens in Scandinavië (in het bijzonder Denemarken)
  • U koopt en verkoopt ladingen en deelladingen
  • U hebt dagelijks contact met klanten en leveranciers inzake groepage/wegtransport
  • U brengt alle wettelijke en administratieve processen in orde 
Lees Meer

Logistiek Bediende Maritiem

  • Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2000 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Logistiek Bediende (m/v)
  • Je staat in voor het aanmaken van offertes aan klanten voor extra logistieke dienstverlening.
  • Contacten onderhouden met logistieke suppliers.
  • Behandelen/uitvoeren van logistiek import + export dossiers van A-Z.
  • Aansturen van lege equipment flows in het Belgische hinterland.
  • Maandelijkse rapportage verzorgen omtrent gedane dossiers.
Lees Meer

Maritiem Bediende Interim

  • Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een administratief bediende met ervaring in logistieke dienstverlening/haventransport (m/v)
  • Je zorgt voor de aanmaak van dossiers en de facturatie.
  • Je staat mee in voor het optimaliseren van de IT-systemen.
  • Je werkt nauw samen met de transportplanners.
Lees Meer

Commercieel medewerker Maritiem

  • Antwerpen 2030, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in de HAVEN van Antwerpen (RO), zijn we op zoek naar een COMMERCIEEL MEDEWERKER (M/V).

Je functie bestaat uit de volgende onderdelen:
  • opmaken van offertes (na een interne opleiding)
  • verzorgen van de salesactiviteiten
  • onderhouden van klantencontact
  • coördineren van quality-meeting met klanten/operaties
  • controleren van klanten dossiers (kostcontrole)
  • samenwerken met de facturatie-afdeling
Lees Meer

Bootbehandelaar Interim

  • Antwerpen 2000, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2000 Antwerpen zijn we op zoek naar een BOOTBEHANDELAAR / IMPORT MEDEWERKER (M/V).

Taken en verantwoordelijkheden:
  • Behandelen van boten volgens werkplanning en de bootprocedure
  • Aangifte van eventuele afvoer van gevarengoederen
  • Opstarten en opvolgen van COD-, GCA- en Claim dossiers
  • Longstandings en restdossiers nakijken en eventueel in tijdelijke opslag zetten
  • Regelen van transporten
  • Opstarten en opvolgen van Crosstrade dossiers
  • Opstarten en afwerken van Yamazaki dossiers
  • Demurrage/detention berekeningen uitvoeren (periodiek en volgens vraag van de klant)
  • Verwerken van correction advises
Lees Meer

Expediteur Export Maritiem

  • Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Expediteur Export (m/v)
  • Je staat in voor de communicatie en coördinatie met de opdrachtgever en de verschillende onderaannemers. 
  • Je beheert het ganse logistieke proces voor accounts of goederenstroom.
  • Je staat in voor de uitvoering van het documentair proces.
  • Je doet de opvolging van douaneformaliteiten.
  • Je staat in voor de controle op de uitvoering van alle taken in lijn met lokale wetgeving en reglementering.
  • Je doet controle op aankoopfacturen en uitvoering van de facturatie.
  • Je doet voorstellen ter verbetering van de kwaliteit.
Lees Meer

Dossierbeheerder Interim

  • Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder (m/v)
  • Je leidt samen met je collega's de administratieve flow in goede banen o.l.v. de verantwoordelijke administratie.
  • Verzorgen van telefonisch klantencontact.
  • Invoeren en verwerken van gegevens.
  • Orderverwerking
Lees Meer

Dispatcher Interim

  • 2800 Mechelen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in MECHELEN zijn we op zoek naar een DISPATCHER in PLOEGEN (M/V).

Als dispatcher sta je in voor het opvolgen van bestaande trajecten via track & trace, in samenwerking met de planner en stuur je bij indien nodig.
Je staat in contact met de chauffeurs, en je bent ook hun aanspreekpunt voor dagelijkse problemen. Je reikt hun steeds een eerste oplossing aan.
Je staat in voor het verzorgen van de binnenkomende telefoons en mails. 
Je koppelt steeds terug naar de klant, en houdt hun steeds up to date over de lopende zaken.
Lees Meer

Sales medewerker Interim

  • Antwerpen 2030, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een INSIDE SALES MEDEWERKER (M/V).

Als inside sales medewerker zal je deel uitmaken van het Sales team en zal je functie bestaan uit de volgende punten:
  • Bespreken van tarieven en het opmaken van offertes
  • Uitbouwen en onderhouden van het klantenbestand (dit met prospecten en nieuwe klanten)


Lees Meer

Bediende Expeditie Maritiem

  • 2030 Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in de haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een EXPEDITEUR FCL.

Als expediteur begeleid je het operationele boekingsproces. Je regelt alles van A tot Z voor de klant.

Je takenpakket zal hier bestaan uit de volgende zaken:
  • boeken van containers bij onderaannemers (weg-, zee of luchtvervoerder)
  • klanten en agenten de nodige informatie aanbieden ter uitvoering van de opdrachten
  • onderhandeelen van prijzen met onderaannemers (rederij/transporteur e.a.)
  • uitstellen van offertes
  • verwerken van boekingen en (extra) kosten in het systeem, voor de facturatie
  • verwerken van klantengegevens
  • verzorgen van contact met agenten, vervoerders, depots en terminals
  • voorbereiden, opmaken en indienen van export- en douanedocumenten 
  • operationele afhandeling van de dossiers
  • uitbouwen van FCL product (al dan niet door externe sales)
  • optimale dienstverlening naar klanteen en agenten bestaand netwerk
  • uitbouwen van een eigen netwerk
Lees Meer

Expediteur Import Interim

  • Antwerpen 2030, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een EXPEDITEUR IMPORT (M/V).

Als expediteur zal je werkzaam zijn op de afdeling dat gespecialiseerd is in het importeren van STAAL.
Samen met je collega's sta je in voor het verwerken van importdossiers.
Concreet wil dit zeggen dat je instaat voor de opvolging en het transporteren van goederen die aangekomen zijn op de kaai, naar klanten binnen de EU.
Hier komen de volgende taken o.a. bij kijken
  • het aanmaken van documenten,
  • verzorgen van douaneformaliteiten, 
  • registreren van orders,
  • verzorgen van de transportbevrachting,
  • ...

Voor deze functie zijn we specifieke op zoek naar iemand die de ambitie heeft om na verloop van tijd door te groeien tot teamleader.
Lees Meer

Bediende Operations Maritiem

  • 2030 Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een BEDIENDE OPERATIONS (M/V).

In je functie ben je verantwoordelijk voor het geven van het hoogste serviceniveau van customer service binnen de sector door accurate en vlotte opvolging van de administratie teneinde correcte laad- en losoperaties te kunnen garanderen..

Taken en verantwoordelijkheden:
  • verwerken van laad- en losopdrachten van klanten
  • Voorbereiden laad- en loslijsten, doorgeven doktracties aan transporteurs, doorgeven instructies aan dispatch
  • Anticiperen op mogelijke problemen die de laad- en losoperaties kunnen bemoeilijken
  • Tijdig doorgeven van de nodige documentatie aan klanten
  • Facturatie van de afgewerkte opdrachten en provisie van eventuele gemaakte kosten
  • Versterken van correcte informatie aan collega's, klanten en opdrachtgevers (mondeling/schriftelijk)
  • Geven van accurate en snelle feedback op alle communicatie (mondeling/geschreven, intern/extern)
  • Uitvoeren van variabele taken en projecten opgelegd door het management
Lees Meer

Customer Service Medewerker Maritiem

  • Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker (m/v)
  • Je behandelt manifestcorrectors en eventueel extra facturatie hiervan.
  • Je staat in voor het aannemen van boekingen en het regelen van transporten.
  • Je behandelt inkomende orders/prijsaanvragen zo spoedig mogelijk en waar nodig stuur je een tussenbericht aan de klant.
  • Je behandelt routing orders en voorziet operations van documenten en offerte.
  • Je ondersteunt de manifest bedienden en stuurt hen bij waar nodig.
  • Je behandelt preliminary claims en brengt je manager hiervan op de hoogte.
  • Je onderhoudt de communicatie met sales en management over alles wat klanten opvolging betreft.
Lees Meer

Customer Service Maritiem

  • Antwerpen 2030, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER.

Functieomschrijving:
  • Competetieve prijsaanvragen binnen de 24u beantwoorden en indien in afwachting op antwoord van overzeese agent, tussenbericht sturen aan klant.
  • Manifestcorrectors, na vertrek schip, behandelen en eventuele extra facturatie uitvoeren
  • Aannemen van boekingen , regelen van transporten
  • Routing orders behandelen & operations voorzien van documenten/offerte
  • Inkomende problemen zo spoedig mogelijk behandelen en daar waar nodig tussenbericht sturen aan klant
  • Inkomende outturn reports nakijken & bijhouden in klassement
  • Manifestbedienden ondersteunen en bijsturen
  • Speciale requirements op bestemming doorgeven aan ops manager en dienst informeren
  • Preliminary claims behandelen & desbetreffende manager op de hoogte brengen van een eventuele claims.
  • Eventuele provisies onmiddellijk maken zodat er geen opa’s voorkomen
  • Kennisoverdracht zowel intern als extern.
  • De communicatie onderhouden met sales en management over alles wat klantenopvolging betreft, zijnde offertes, problemsolving, e.d.
Lees Meer

Expediteur Export Maritiem

  • Antwerpen 2030, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een EXPEDITEUR.

Als expediteur begeleid je het operationele boekingsproces. In deze functie regel je alles voor de klant.
Hier komen de volgende verantwoordelijkheden bij kijken:
  • Het bieden van uitstekende service bij het reserveren van containers en hieruit voortkomende vragen of problemen.
  • Alle noodzakelijke informatie aan klanten en agenten aanbieden om de opdracht te kunnen
    uitvoeren.
  • Boeken bij onderaannemers (weg- zee of luchtvoerder)
  • Onderhandelen van prijzen met onderaannemers (rederij/transporteur e.a)
  • Offertes uitstellen
  • Het tijdig verwerken van boekingen en (extra) kosten in het operationele systeem ten behoeve van juiste facturatie.
  • Accuraat verwerken van (klant)gegevens.
  • Onderhouden van contact met agenten, vervoerders, depots en terminals.
  • Voorbereiden, opmaken en indienen van export- en douanedocumenten.
  • Problemen voorkomen, tijdig herkennen en oplossen.
  • Volledig operationele afhandeling van de u toegewezen dossiers
  • Verder uitbouwen van FCL product: al dan niet door externe sales
  • Optimale dienstverlening naar klanten en agenten bestaand netwerk
  • Uitbouwen eigen netwerk
Lees Meer

Expediteur FCL Maritiem

  • Antwerpen 2030, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in de haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een EXPEDITEUR FCL.

Als expediteur begeleid je het operationele boekingsproces. Je regelt alles van A tot Z voor de klant.

Je takenpakket zal hier bestaan uit de volgende zaken:
  • boeken van containers bij onderaannemers (weg-, zee of luchtvervoerder)
  • klanten en agenten de nodige informatie aanbieden ter uitvoering van de opdrachten
  • onderhandeelen van prijzen met onderaannemers (rederij/transporteur e.a.)
  • uitstellen van offertes
  • verwerken van boekingen en (extra) kosten in het systeem, voor de facturatie
  • verwerken van klantengegevens
  • verzorgen van contact met agenten, vervoerders, depots en terminals
  • voorbereiden, opmaken en indienen van export- en douanedocumenten 
  • operationele afhandeling van de dossiers
  • uitbouwen van FCL product (al dan niet door externe sales)
  • optimale dienstverlening naar klanteen en agenten bestaand netwerk
  • uitbouwen van een eigen netwerk
Lees Meer

Maritiem Bediende Interim

  • ANTWERPEN
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 ANTWERPEN zijn we op zoek naar een MAINFESTBEDIENDE (M/V).

Je staat in voor het tijdig afleveren van documentatie van alle bill of ladings en facturen aan de klanten van de opgegeven bestemmingen, met een tijdige verzending van de post naar de overzeese agenten.

Concreet houdt dit de volgende taken in:
  • Planning modification: nakijken op afpunten van de planner
  • Vertrek schip en koers opvragen aan de rederij
  • Inzetten koers, container en checken referentie rederij
  • Verschepingsbevestigingen sturen
  • Inzetten house BL’s - facturatie van dossier - handtekening manager
  • Dossiers site Antwerpen: print na copy “for aproval”
  • Indien collect HBL’s: collectvracht opvragen / Niet-ontvangen house BL’s opvragen
  • HBLs voor Frankrijk printen (+ checken op correctheid)
  • Na ontvangst HBL’s, OBL instructies opmaken en doorsturen naar de rederij
  • Provisies boeken en planning provisies checken
  • Dossier afwerken voor verzending naar agent
  • Kosten rederij opvragen + eventuele cheque uitstellen + set afhalen
  • Volledig dossier overdragen aan de facturatieafdeling / na eventuele rechtzettingen/correcties dossier volledig afwerken en klasseren + verliesdossier aan manager doorgeven ter controle
  • Na teruggave van facturatieafdeling: posten aan de overzeese agent per mail - Termijn: tussen de 5 à 7 werkdagen voor normale transittijden. Bij korte transittijden: voor aankomst schip.
Hier komen de volgende verantwoordelijkheden bij kijken:
  • Er zorg voor dragen dat de termijnen gerespecteerd worden voor de aflevering van de HBL: vertrek (DAG A) verschepingsbevestiging (DAG B) HBL + factuur (DAG C)
  • Nauwkeurige en correcte facturatie van de dossiers
  • Eventueel gevraagde certificaten uitstellen en gelijktijdig met HBL + factuur versturen
Lees Meer

Bediende planning Maritiem

  • Antwerpen 2030, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een BEDIENDE PLANNING.

Functieomschrijving
  • Internet- en orders not on vesselboekingen verwerken
  • Boekingsbevestigingen klant nakijken op correctheid
  • Indien gevaarlijke goederen: dgd + msds opvragen
  • Naargelang de bestemming de nodige documenten opvragen voor de zending kan geladen of geaccepteerd worden
  • Ontvangen losbons controleren op correctheid van aantal, merken en zeewaardigheid – Cargo receipt doorsturen
  • Afwijkingen op CR doorgeven aan klanten voor akkoord en afwerken van belading
  • Extra werken ivm goederen zoals labels merken, afmetingen ed doorgeven aan magazijn + eventueel provisie aanleggen
  • Dag van closing hoeveelheid containers plannen voor belading daags nadien in functie van optimalisatie & opbrengst van dossier, rekening houdend met vooropgestelde noden van klant.
  • Bij afwijking op geboekte zending klanten onmiddellijk informeren.
  • Voor USA en Mexico bestemmingen ams filing verzorgen
  • Containers boeken bij rederij
  • Ontvangst boekingsbevestiging rederij, container vervoer regelen
  • Laadlijsten voorbereiden voor magazijn
  • Database magazijn & transporten invullen
  • Aanvragen maken gevaarlijke goederen
  • Eventuele voortransporten regelen en provisie aanleggen
  • Eventuele fumigatie opdrachten uitvoeren in de daartoe bestemde database
  • Na afwerking laadlijst, schraplijst behandelen inzake douanedocumenten en aanleveringen in communicatie met dispatch en balie
  • Na ontvangst van geladen container, opmerkingen doorgeven voor dossier manifest
  • Checklist geboekte zendingen controleren
  • Je verstrekt correcte informatie aan collega’s, klanten en opdrachtgevers op mondelinge, schriftelijke of elektronische wijze.
  • Je houdt daarbij rekening met de opgelegde instructies en de regelgeving, met het oog op de realisatie van de doelstellingen.
Verantwoordelijkheden:
  • Aanvragen voor certificaten nakijken en bevestigen aan klant
  • Ontvangen hbl instructies nakijken
  • Bij containerplanning indien grote hoeveelheid transhipmentlading nakijken of er niet beter rechtstreekse container kan geladen worden – overleg met supervisor
  • Dag van closing laadlijsten, voor 12:00 doktransporten en database verwerken
  • 1 ste gevarenaanvraag dag van closing doorgeven in het daartoe betreffende systeem
  • 2 de gevarenaanvraag, na belading container dag zelf verwerken
  • Indien container niet optimaal is klantenbestand en import raadplegen om extra cargo te voorzien.
  • Later geboekte zendingen die al ter beschikking zijn eventueel vooruitschuiven.
  • Elke 14 dagen schedules in systeem brengen met minimum van 4 afvaarten / maand
Lees Meer

Outside sales Maritiem

  • Antwerpen 2030, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een OUTSIDE SALES MEDEWERKER.

De functie omvat onder andere volgende opdrachten: Vertegenwoordigen van de firma voor en naar klanten. 
Je bent verantwoordelijk voor het aanbrengen van nieuwe volumes en onderhouden van contacten met
bestaande klanten. Je stuurt het Inside Sales team aan zodanig dat zij de correcte opvolging voor onze klanten
kunnen verzorgen.
  • Je doet minimaal 12 tot 18 klantbezoeken per week
  • Je herkent nieuwe volumes en opportuniteiten voor de klant
  • Je verzorgt het inkopen van giveaways,
  • Op regelmatige basis bezoeken van beurzen, klantenbinding huidige klanten en aanbrengen nieuwe klanten,
  • Je geeft alle nodige informatie aan het Inside sales team zodanig dat zij op correcte manier de opvolging van jouw dossiers kunnen uitvoeren,
  • Variabel bijkomende taken opgelegd door het management
  • Je verstrekt correcte informatie aan collega’s, klanten en opdrachtgevers op mondelinge, schriftelijke of elektronische wijze.
  • Je houdt daarbij rekening met de opgelegde instructies en de regelgeving, met het oog op de realisatie van de doelstellingen.
  • Je rapporteert wekelijks aan de Sales Manager / Country Manager
Lees Meer